Wild Dog Adventure Riding

Technical Section => Make / Model Specific Discussions => Suzuki DR & DRZ => Topic started by: GaiasGuardian on February 12, 2015, 11:34:59 am

Title: Dr650 TLC
Post by: GaiasGuardian on February 12, 2015, 11:34:59 am
So ek het al op ander plekke gepost van my DR wat ek gekoop het, maar ek maak nou 'n official thread. (Ek begin later vanjaar studier, maar is tans baie verveeld met te veel tyd ophande)

Ok, so ek het die bike ingekry van George af met 'n koerier sonder om dit te sien. het maar 'n moerse leap of faith gevat en was nogals 'n stresbol! Weereens 'n groot dankie aan DrDirt dat hy die guns gedoen het om te gaan kyk namens my!  ;) Dit het als mooi uitgedraai en ek is klaar baie lief vir die bike!


Bike het hier aangekom 'n dag na ek die koerier betaal het. Wil vir julle s ON THE ROAD AGAIN is regtig 'n firma wat mens kan vertrou. Keaghan en Robert het nog verskriklik baie trots in wat hulle doen! Bike was baie netjies vasgemaak en Robert het dit net voor 9 die aand hier aangebring.
Hy sou dit eers die volgende oggend gebring het, maar ek het hulle nogals baie gepla (nie in 'n lelike manier nie, meer soos 'n klein seuntjie Ou Kersaand wat opgewonde is oor sy geskenke!) en hulle het my seker jammer gekry.  Toe gaan hy uit sy pad uit om my gelukkig te maak  :biggrin: :biggrin:.

Die bike het bietjie werk aangehad toe hy hier geland het, het nie glad geloop nie met 'n baie groot flat spot net van idle af. Kon nie wegkom sonder om dit verby throttle te rev nie. Bodywerk was los met brackets wat af is, lekker weave op 100km/h, air filter was van sy raampie af en het lekker baie stofpaaie ingesuig ensovoorts.

Maar die werk het begin en ek het een aand toe my ouers uit was 'n bier en bike maintenance aand gehad. Weet nie of die bier en werk saam 'n goeie idee is nie, maar ek het tot 4h die oggend gewerk en verskriklik baie vordering gemaak. Het soos 'n dokter gevoel met diagnose en soos 'n surgeon met die uitvoering!!

So ek het begin om die lugfilter skoon te maak en te olie met Motul lugfilterolie. Dis maar baie taai en morsig, maar het met my plastiek bike gesien di goed werk. Ek was nogals geskok toe ek die lugfilter sien. Was grondbruin gewees, heeltemal van airbox af weggetrek met sulke lekker grondstrepe onderdeur die lugfilter.

Na dit sparkplugs vervang om te kyk of die kombinasie van die 2 dalk die flatspot sal verbeter. Nog net so sleg! Volgende die pilot screw te verstel en niks.

Ok so volgende was die carb uithaal en strip. Jets is standaard, maar die bike shop in George s hy het die jets vergroot. Het als mooi skoongemaak en toe met die needle uithaal kom ek agter die needle e-clip en spacer is heel verkeerdom! Geen wonder mens moet die ding verby throttle oopmaak nie!
Dankie aan Woestynhond vir al die raad!

Het die e-clip op die derde groefie gesit en die spacer op die regte plek en nou is als 100%! Als is nou glad en die enjin loop soos stroop! Baie bly.

Na dit was dit maar buff, spoeg en plak om die bike te kry waar hy nou is. Nog baie werk, maar ek gaan daar kom as ek my momentum kan hou...

Sal julle op datum hou. Het 'n foto van die needle aangeheg soos hy was, my lys ( bier was die inspirasie) van goed en 'n paar fotos van die fiets soos hy nou lyk. Ek haal vandag die grab rails, crash bar  en heat shield op die header af om te spuit.

Het eergister my eerste stukkie grondpad gery en die DR hanteer die sinkplaat en ligte sand verskriklik goed en defnitief baie beter as my Xr'tjie!!  :laughing4:

Hier is 'n link na die video. Dis maar stadig en vervelig.  Ek dink nie ek mag daar gery het nie en die bike is maar baie raserig (dalk n verskoning vir my bang gat!).

http://youtu.be/8B9vcPOPGjo (http://youtu.be/8B9vcPOPGjo)

Hier gaan nog n hele paar goed gedoen word so ek sal op hoogte hou soos dinge vorder.

Cheers   :ricky:   :ricky:

Title: Re: Dr650 TLC
Post by: GaiasGuardian on February 12, 2015, 11:38:54 am
nog
Title: Re: Dr650 TLC
Post by: GaiasGuardian on February 12, 2015, 11:41:52 am
nog, kan net 2.5 mb op 'n slag oplaai
Title: Re: Dr650 TLC
Post by: GaiasGuardian on February 12, 2015, 11:45:51 am
Bashplate is gemaak vir 'n honda Cr250. As ek reg onthou. En die verkoper het ges daar is aftermarket handlebars op, maar daai lyk vir my soos die stardaard een??
Title: Re: Dr650 TLC
Post by: MirageF1AZ on February 12, 2015, 12:01:59 pm
Dankie vir die lekkerlees post.  Nice fiets, geniet hom.  O, en ek hou van jou lysie-idee!  Ek moet miskien self een maak vir my DR-Z.
Title: Re:
Post by: GaiasGuardian on February 12, 2015, 12:15:12 pm
Dankie. Dis so bietjie lank, maar soos ek s ek het baie tyd en dit het my nou lekker besig gehou. Ja ek het dit op daai man van Australia se Youtube Channel gesien; Bikerbits. Sal nog n wit bord moet kry!


Dis die beste "before" fotos wat ek het hier onder.
Title: Re:
Post by: Franky3 on February 12, 2015, 02:13:30 pm
Dit lyk baie goed Ruan. Eks bly als het so mooi uitgewerk.
Title: Re: Dr650 TLC
Post by: StuartC on February 12, 2015, 02:55:30 pm
Nice thread, nice bike,,,
Title: Re: Dr650 TLC
Post by: StuartC on February 12, 2015, 02:57:45 pm
next on the list is to replace that boat anchor with a proper exhaust and cut a 50mm hole in the top of the airbox
Title: Re: Re: Dr650 TLC
Post by: GaiasGuardian on February 12, 2015, 05:03:37 pm
next on the list is to replace that boat anchor with a proper exhaust and cut a 50mm hole in the top of the airbox

next on the list is to replace that boat anchor with a proper exhaust and cut a 50mm hole in the top of the airbox
That's not the standard exhaust, got that lying in my garage. It's a powerflow, but I would really like something a bit more decent. The bike came with the snorkel romoved so I would leave it that way for the fuel consumption factor:)8)
Title: Re: Dr650 TLC
Post by: StuartC on February 12, 2015, 05:41:31 pm
you will get better fuel consumption when you do the mod's,, at worst it will stay the same
Title: Re: Dr650 TLC
Post by: GaiasGuardian on February 12, 2015, 06:04:23 pm
Cool! I believe with my SV the consumption got a little worse with the snorkel removed.

Just sprayed the header heat shield, radiator grill, radiatior crash bar and the grab rails. All with a black engine enamel high heat spray.  :pot:
Title: Re: Dr650 TLC
Post by: GaiasGuardian on February 12, 2015, 06:07:17 pm
Sal fotos post as dit droog is. More is dit die spieeltjies se arms wat die verf op afgechip het.
Title: Re: Dr650 TLC
Post by: GaiasGuardian on February 12, 2015, 06:10:35 pm
Ek gaan in die volgende maand agterste plastics en 'n polisport sm voor fender probeer in die hande kry. Iemand wil nie dalk agter plasics(numberboards) vir 'n standaard exhaust of Garmin 660 dock veruil nie? Wink wink  O0

Weet glad nie of die dock werk nie, maar hy is op die bike gemount.
Title: Re: Dr650 TLC
Post by: Sardine on February 12, 2015, 07:30:18 pm
Mooi man!

Looks almost exactly the same as mine. :ricky:
Title: Re: Dr650 TLC
Post by: GaiasGuardian on February 16, 2015, 12:47:44 pm
I never wanted a black bike, but it's really starting to grow on me. I resprayed the grabrails, header heat shield, grabrails, radiator crash bar and mirror arms in a high heat black spray paint. Think it looks good enough. Next is a nice oil change and then a Polisort sm front fender. Just waiting for feedback about water spray when riding in rain and if there will be any fitment issues?

Will post pics as soon as I get it:P
Title: Re: Dr650 TLC
Post by: Morokai on February 17, 2015, 12:46:30 am
Lekker bike bru....sy is die beste trustworthy companion...a lifetime of endless joy  :thumleft:
Title: Re: Re: Dr650 TLC
Post by: GaiasGuardian on February 18, 2015, 03:42:59 pm
Lekker bike bru....sy is die beste trustworthy companion...a lifetime of endless joy  :thumleft:
Ja nee ek stem 100% saam, nou nie so vinnig soos my 1000's wat ek gehaad het nie, maar dis darem n groot plesier om in die dorp te ry en net hoe gemaklik dit is! Ek is ook mal oor die torque van die thumper, dis n lekker gevoel om so deur die ratte te werk. Nog lekker bang vir grond, snaakse gevoel om nie op kougom tyres te ry nie! Nou is dit net "seat time" om gewoond te raak aan die los bike onder my!
Title: Re: Dr650 TLC
Post by: Serfie on February 19, 2015, 01:56:59 pm
Lekker bike bru....sy is die beste trustworthy companion...a lifetime of endless joy  :thumleft:
Ja nee ek stem 100% saam, nou nie so vinnig soos my 1000's wat ek gehaad het nie, maar dis darem n groot plesier om in die dorp te ry en net hoe gemaklik dit is! Ek is ook mal oor die torque van die thumper, dis n lekker gevoel om so deur die ratte te werk. Nog lekker bang vir grond, snaakse gevoel om nie op kougom tyres te ry nie! Nou is dit net "seat time" om gewoond te raak aan die los bike onder my!


Jou boney lyk baie mooi...het ook ene wat ek die afgelope paar maande aan 'laat werk'...want ek kan nie self enigiets tegnies doen, behalwe ketting verstel, air filter, olie en olie filter vervang nie.

Myne gekoop op 30 000km van n ou wat dit as commuter gebruik het. Het die volgende dinge die afgelope 5 maande laat doen. HD tubes en nuwe Kings tyres, by Wayne Heaseman Racing die volgende: nuwe schock olie, carburettor serviced and rejetted to standard, valves adjust, steering header bearings serviced, nuwe sprockets en 525 chain. luggage rack, handle bar raisers, high screen, widened foot pegs, bash plate.

Het ook reeds 6500km grondpad riding gedoen en geniet die liggewig bike vs my ander bike - 2008 KLR. Deesdae gebruik ek hulle al om die ander keer as ek grondpaai gaan ry. Sal nie graag ooit eendag van een wil ontslae raak nie.

Ek hoop maar die DR is so reliable soos almal beweer...so far so good...
Title: Re:
Post by: GaiasGuardian on February 19, 2015, 02:48:09 pm
Hi Serfie.
That really is a beautiful colour scheme you have there! Thanks for the compliment. Really enjoying it!

Sounds like you spent quite a lot of moola! I'm also not very technically gifted, but the internet and youtube is really helping me a lot. Don't have the money to pay for labour so that is some extra motivation to tackle everything myself!

 Cheers and safe riding
Title: Re: Dr650 TLC
Post by: ZA on February 20, 2015, 04:24:13 pm
Haha  :biggrin: is die daar bo by Zevenwacht?
Title: Re: Re: Dr650 TLC
Post by: GaiasGuardian on February 20, 2015, 09:50:40 pm
Haha  :biggrin: is die daar bo by Zevenwacht?
Jip dis hy daai . Naaste stukkie grondpad om te toets. ;D
Title: Re: Re: Dr650 TLC
Post by: ZA on February 23, 2015, 08:11:58 am
Haha  :biggrin: is die daar bo by Zevenwacht?
Jip dis hy daai . Naaste stukkie grondpad om te toets. ;D

Haha ja dit is n lekker plekkie om n bietjie grond en sand te kry. Die mountain bike trails is lekker om met die DR te ry. Ek hou dit maar altyd stil as ek verby die perde cruz op die klein hoewe. As jy aan ry op daai grondpad en n bietjie ninja tussen die wingerde, dan kan jy amper tot in Stellies kom  :biggrin:
Title: Re: Re: Re: Dr650 TLC
Post by: GaiasGuardian on February 24, 2015, 05:57:20 pm
Haha  :biggrin: is die daar bo by Zevenwacht?
Jip dis hy daai . Naaste stukkie grondpad om te toets. ;D

Haha ja dit is n lekker plekkie om n bietjie grond en sand te kry. Die mountain bike trails is lekker om met die DR te ry. Ek hou dit maar altyd stil as ek verby die perde cruz op die klein hoewe. As jy aan ry op daai grondpad en n bietjie ninja tussen die wingerde, dan kan jy amper tot in Stellies kom  :biggrin:
Het daai sand sat gery met my plastic bike, maar ek is maar bietjie bang om dit met die DR te probeer. Om die waarheid te s is ek is self nog skrikkerig vir grondpaaie met sand op. Het gister weer daar gery en n lekker sand patch op n off camber geslaan, jisi man dit was een van daai broek vuilmaak oomblikke!
Title: Re: Re: Re: Dr650 TLC
Post by: ZA on February 25, 2015, 08:50:32 am
Haha  :biggrin: is die daar bo by Zevenwacht?
Jip dis hy daai . Naaste stukkie grondpad om te toets. ;D

Haha ja dit is n lekker plekkie om n bietjie grond en sand te kry. Die mountain bike trails is lekker om met die DR te ry. Ek hou dit maar altyd stil as ek verby die perde cruz op die klein hoewe. As jy aan ry op daai grondpad en n bietjie ninja tussen die wingerde, dan kan jy amper tot in Stellies kom  :biggrin:
Het daai sand sat gery met my plastic bike, maar ek is maar bietjie bang om dit met die DR te probeer. Om die waarheid te s is ek is self nog skrikkerig vir grondpaaie met sand op. Het gister weer daar gery en n lekker sand patch op n off camber geslaan, jisi man dit was een van daai broek vuilmaak oomblikke!

 :imaposer: :imaposer: :imaposer: :imaposer: :imaposer: :imaposer:
Die grondpaaie met sand op is dodgy, want die wipe outs is vinnig om te gebeur en onverwags. Daai lang sand pad wat onder die kraglyn hardloop moet n man oop ketels gooi met die DR anders sny die voorband te vinnig.
Title: Re: Dr650 TLC
Post by: GaiasGuardian on March 25, 2015, 11:03:54 am
So 'n bietjie van 'n update op die bike. Julle moet maar verskoon, ek het dit al in die DR650 THREAD gepost, maar ek het gedink ek sit maar nog so paar fotos hier in my thread.

Ek is nou gelukkig met die bike, baie gelukkig. Om die waarheid te s is ek spandeer al my vrye tyd en bewonder die bike. O0 Dis nou regtig great dat die weave uitgesorteer is, nou voel ek uiteindelik ek kan die bike ry en geniet! Dit was toe al die tyd die Race-sag wat heeltemal te hard was. Het dit verstel van 80mm na 95mm en my weave is weg op 2 bar tot op 140km/h!

Het so paar goedtjies gedoen oor die laaste tyd en na 'n valletjie die Polisport voor modderskerm en nuwe barkbuster plastics opgesit. Ek moet s die fender pas MOOI! Dit lyk of die so uit die fabriek moes kom. Eks baie impressed. Bike se handlebars was so bietjie skeef na die val. Ek dink ek het dit reguit gekry,maar mens se kop sal mos maar altyd met mens se kop speel.

Ek het nou ontslae geraak van al die roes op die fiets behalwe op die frame by die footpegs, al die boude vervang wat ek kan sien is geroes  en parte 'n nuwe lagie verf gegee. Gister die Heatshield wat ek swart gemaak in 'n high heat gunmetal gespuit en dit lyk goed. Baie mooi verf. Die swart was ek nie meer gelukkig nie en die prep werk was maar half op die heatshield. Geroeste sidestand is ook  baie mooi geskuur en swart gemaak.

Ek is happy en ek dink ek gaan nog JARE se fun h met die bike.  :drif:  :pot:

Volgende is 'n 12v/usb socket en dan seker maar bootse in die hande probeer kry.

(http://i103.photobucket.com/albums/m146/Bonsai_Chimica/DSC_0538_zpsywnneoom.jpg) (http://s103.photobucket.com/user/Bonsai_Chimica/media/DSC_0538_zpsywnneoom.jpg.html)

(http://i103.photobucket.com/albums/m146/Bonsai_Chimica/DSC_0529_zpsnus2fwql.jpg) (http://s103.photobucket.com/user/Bonsai_Chimica/media/DSC_0529_zpsnus2fwql.jpg.html)

(http://i103.photobucket.com/albums/m146/Bonsai_Chimica/DSC_0525_zpsgcohxtvo.jpg) (http://s103.photobucket.com/user/Bonsai_Chimica/media/DSC_0525_zpsgcohxtvo.jpg.html)

(http://i103.photobucket.com/albums/m146/Bonsai_Chimica/DSC_0514_zpswxocsm8n.jpg) (http://s103.photobucket.com/user/Bonsai_Chimica/media/DSC_0514_zpswxocsm8n.jpg.html)

(http://i103.photobucket.com/albums/m146/Bonsai_Chimica/DSC_0498_zpszkvd5ijm.jpg) (http://s103.photobucket.com/user/Bonsai_Chimica/media/DSC_0498_zpszkvd5ijm.jpg.html)

(http://i103.photobucket.com/albums/m146/Bonsai_Chimica/DSC_0470_zps31tzbi16.jpg) (http://s103.photobucket.com/user/Bonsai_Chimica/media/DSC_0470_zps31tzbi16.jpg.html)

(http://i103.photobucket.com/albums/m146/Bonsai_Chimica/DSC_0468_zpsl08uudg5.jpg) (http://s103.photobucket.com/user/Bonsai_Chimica/media/DSC_0468_zpsl08uudg5.jpg.html)

(http://i103.photobucket.com/albums/m146/Bonsai_Chimica/DSC_0453_zpsg7k0pl4y.jpg) (http://s103.photobucket.com/user/Bonsai_Chimica/media/DSC_0453_zpsg7k0pl4y.jpg.html)
Title: Re: Dr650 TLC
Post by: ZA on March 25, 2015, 11:23:16 am
Ek het n paar tweede hanse Sidi boots as jy belangstel. Bike lyk regtig nice  :thumleft:
Title: Re: Re: Dr650 TLC
Post by: GaiasGuardian on March 25, 2015, 12:37:02 pm
Ek het n paar tweede hanse Sidi boots as jy belangstel. Bike lyk regtig nice  :thumleft:
Hoeveel wil jy h vir hulle ZA?:D
Title: Re: Re: Re: Dr650 TLC
Post by: GaiasGuardian on March 25, 2015, 12:39:11 pm
Ek het n paar tweede hanse Sidi boots as jy belangstel. Bike lyk regtig nice  :thumleft:
Hoeveel wil jy h vir hulle ZA?:D
En groote natuurlik
Title: Re: Dr650 TLC
Post by: ZA on March 25, 2015, 01:24:33 pm
Size 9 dink ek. Sal vir jou fotos gou e-pos
Title: Re: Dr650 TLC
Post by: GaiasGuardian on March 25, 2015, 01:41:13 pm
 :thumleft:
Title: Re: Dr650 TLC
Post by: ZA on March 25, 2015, 01:54:49 pm
:thumleft:

e-pos gestuur  :deal:
Title: Re: Dr650 TLC
Post by: GaiasGuardian on July 26, 2015, 01:04:31 pm
update.

Het 'n IMS tenk opgesit, paar nuwe stickers, renthal handlebars en gister begin met my ketting en sprockets vervang toe gaan die krag af, en toe is dit drink tyd :P. So het vanoggend klaargemaak.

Title: Re: Dr650 TLC
Post by: GaiasGuardian on July 26, 2015, 01:05:52 pm
more
Title: Re: Dr650 TLC
Post by: arno on July 26, 2015, 03:01:40 pm
Jou fiets is baie mooi !
Title: Re: Dr650 TLC
Post by: Sardine on July 26, 2015, 03:36:29 pm
Such a photogenic bike  :thumleft:
Title: Re:
Post by: GaiasGuardian on July 27, 2015, 09:38:08 am
Dankie julle. Ja nee ek is nou baie chuffed met hoe die bike uitgedraai het en die pryse wat ek betaal het vir die parte. Tenk en handlebars, splinter nuut het my R1970 uitgewerk.

Na my eksamen by college is dit valve clearances en jets. Dalk n nuwe geraasmaker as ek n goeie prys kan kry iewers.
Title: Re: Dr650 TLC
Post by: Ri on July 31, 2015, 01:23:31 am
Jou DR lyk great! Myne is vol skrape en duike maar ek reken terwyl ek leer ry gaan daar nog 'n paar bykom so no use om daaroor te worry. So ek het net die seat en grips verander, en wil 'n windskerm opsit.

Ek bly in Stellenbosch net oorkant die bult van Zevenwacht. Hoe kom mens waar jy gery het?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Title: Re:
Post by: Matie spero on July 31, 2015, 08:40:36 am
Dankie julle. Ja nee ek is nou baie chuffed met hoe die bike uitgedraai het en die pryse wat ek betaal het vir die parte. Tenk en handlebars, splinter nuut het my R1970 uitgewerk.

Na my eksamen by college is dit valve clearances en jets. Dalk n nuwe geraasmaker as ek n goeie prys kan kry iewers.

baie netjies!!!!!

valve celarances stel jy self!!!! onder is n goeie video.

en jetss doen jy eers na jy geraasmaker verander het...

help nie jy sit meer petrol in die ponie, as jy nie lug toevoer vergroot en uit laat makliker maak nie.

het jy al die snorkel van jou airbox af gehaal?

Title: Re: Re:
Post by: GaiasGuardian on July 31, 2015, 12:07:58 pm
Dankie julle. Ja nee ek is nou baie chuffed met hoe die bike uitgedraai het en die pryse wat ek betaal het vir die parte. Tenk en handlebars, splinter nuut het my R1970 uitgewerk.

Na my eksamen by college is dit valve clearances en jets. Dalk n nuwe geraasmaker as ek n goeie prys kan kry iewers.

baie netjies!!!!!

valve celarances stel jy self!!!! onder is n goeie video.

en jetss doen jy eers na jy geraasmaker verander het...

help nie jy sit meer petrol in die ponie, as jy nie lug toevoer vergroot en uit laat makliker maak nie.

het jy al die snorkel van jou airbox af gehaal?

Ek beplan om dit self te doen. Het feeler gauge, en die gaskets is iets soos R80 by Suzuki South. Snorkel is klaar af, maar ek weet nie of dit net by brein is nie, maar dit voel of ek bietjie krag verloor het toe ek die standaard pyp opgesit het.

Die bike voel alklaar swaar op petrol. Kry seker so 13km/l. So ek dink ek gaan dalk die standaard grote jets in sit. Ek het stardaard jets in op die oomblik, maar die bike winkel in george waar die bike voorheen geonderhou is kan nie vir my verseker s nie, maar hulle dink hulle het die jets vergroot.
Title: Re: Re: Dr650 TLC
Post by: GaiasGuardian on July 31, 2015, 12:13:53 pm
Jou DR lyk great! Myne is vol skrape en duike maar ek reken terwyl ek leer ry gaan daar nog 'n paar bykom so no use om daaroor te worry. So ek het net die seat en grips verander, en wil 'n windskerm opsit.

Ek bly in Stellenbosch net oorkant die bult van Zevenwacht. Hoe kom mens waar jy gery het?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Dankie! Ja ek het ook alklaar n val weg. Hoekal daar by Zevenwacht. Dis regtig nie baie ry plek nie, net n kort entjie op na die lookout toe. Mens kan om die restaurant ry en agter die wyn kelder verby na die spa toe, of by die perde skool links draai voor die booms en daar so stuk grondpad ry.

As jy happy is met sand ry is daar verskriklik baie bos paaitjies onder Zevenwacht. Ek was orait daar met my 125 two stroke wat ek gehaad het, maar die DR sukkel maar in die duk sand. Of ek sukkel met die DR in die duk sand
Title: Re: Re:
Post by: Matie spero on July 31, 2015, 01:05:32 pm
Dankie julle. Ja nee ek is nou baie chuffed met hoe die bike uitgedraai het en die pryse wat ek betaal het vir die parte. Tenk en handlebars, splinter nuut het my R1970 uitgewerk.

Na my eksamen by college is dit valve clearances en jets. Dalk n nuwe geraasmaker as ek n goeie prys kan kry iewers.

baie netjies!!!!!

valve celarances stel jy self!!!! onder is n goeie video.

en jetss doen jy eers na jy geraasmaker verander het...

help nie jy sit meer petrol in die ponie, as jy nie lug toevoer vergroot en uit laat makliker maak nie.

het jy al die snorkel van jou airbox af gehaal?

Ek beplan om dit self te doen. Het feeler gauge, en die gaskets is iets soos R80 by Suzuki South. Snorkel is klaar af, maar ek weet nie of dit net by brein is nie, maar dit voel of ek bietjie krag verloor het toe ek die standaard pyp opgesit het.

Die bike voel alklaar swaar op petrol. Kry seker so 13km/l. So ek dink ek gaan dalk die standaard grote jets in sit. Ek het stardaard jets in op die oomblik, maar die bike winkel in george waar die bike voorheen geonderhou is kan nie vir my verseker s nie, maar hulle dink hulle het die jets vergroot.

Gaskets?

dis o-ring tiepe seel en hoev nie vervang te word teensy huidiglik lek of geperrish is as jy die dekseltjies af het nie.

ja jy sal baie krag verloor as jy die standard pyp terug sit. wat het jy oorpsronklik opgehaad?

as hy die snorkel afgehaal het en an ander pyp opgesit het, is dit n goeie idee om groter jets in te sit, andgesien die lug vloei verber it en dus moet jy die mengsel ryker maak om nie te lean te hardloop nie.

kyk in watter posisie jou naald is as jy die carb trek, daai petrol verbruik is onmoontelik!!!!!!!!!

ek kry 18km/l en en het die carb hard gepimp!
en dink jou naald is dalk gelig en groter main jet....


Title: Re:
Post by: GaiasGuardian on July 31, 2015, 01:12:02 pm
Ek het die naald op die standaard posisie. Watse grote jets het jy na toe gegaan? Sal graag bietjie meer krag wil h, maar die ander pyp wat ek opgehaad het is n verskrikle goedkoop gemaakte powerflow exhaust. Verkriklik hard en lek so bietjie by die by die link pyp.

Is die 18km/l in die dorp rond ry? Shoe dis goed
Title: Re:
Post by: GaiasGuardian on July 31, 2015, 01:12:54 pm
Ja ek bedoel die rubber orings. Dit lyk of die exhaust kant so bietjie lek.
Title: Re:
Post by: Matie spero on July 31, 2015, 02:08:21 pm
Ek het die naald op die standaard posisie. Watse grote jets het jy na toe gegaan? Sal graag bietjie meer krag wil h, maar die ander pyp wat ek opgehaad het is n verskrikle goedkoop gemaakte powerflow exhaust. Verkriklik hard en lek so bietjie by die by die link pyp.

Is die 18km/l in die dorp rond ry? Shoe dis goed

gaan kyk op die tread wat ek gedoen het!

http://www.wilddog.za.net/forum/index.php?topic=172129.0 (http://www.wilddog.za.net/forum/index.php?topic=172129.0)

main is n 146 (140 standaard) en pilot is n 45 (42.5 standard)

daai is n mengsel van dorp en soos n mal moer buite die dorp rondjaag.

as ek net dorp moet ry sal die seker nog beter wees.

Title: Re: Re: Dr650 TLC
Post by: Ri on July 31, 2015, 03:25:57 pm
Jou DR lyk great! Myne is vol skrape en duike maar ek reken terwyl ek leer ry gaan daar nog 'n paar bykom so no use om daaroor te worry. So ek het net die seat en grips verander, en wil 'n windskerm opsit.

Ek bly in Stellenbosch net oorkant die bult van Zevenwacht. Hoe kom mens waar jy gery het?

Dankie! Ja ek het ook alklaar n val weg. Hoekal daar by Zevenwacht. Dis regtig nie baie ry plek nie, net n kort entjie op na die lookout toe. Mens kan om die restaurant ry en agter die wyn kelder verby na die spa toe, of by die perde skool links draai voor die booms en daar so stuk grondpad ry.

As jy happy is met sand ry is daar verskriklik baie bos paaitjies onder Zevenwacht. Ek was orait daar met my 125 two stroke wat ek gehaad het, maar die DR sukkel maar in die duk sand. Of ek sukkel met die DR in die duk sand

Is dit Zevenwacht Wine Estate waarvan jy praat, die bospaadjies ook? Dis nogal nice as hulle bikes daar toelaat.

Ek leer ry hier op die grondpaadjies om die wingerde; al wat ek weet van sand is kyk op en maak oop :biggrin: Ek kan nie eintlik bekostig om te val nie, as bike omdop, stroom die petrol uit!! Die Acerbis tank het 'n petrol cap met so 'n pypie in, ek het gedink dis 'n one-way valve ding, maar is glo nie. Sucks  :-\
Title: Re: Dr650 TLC
Post by: chopperpilot on July 31, 2015, 08:48:35 pm
Ek het die naald op die standaard posisie. Watse grote jets het jy na toe gegaan? Sal graag bietjie meer krag wil h, maar die ander pyp wat ek opgehaad het is n verskrikle goedkoop gemaakte powerflow exhaust. Verkriklik hard en lek so bietjie by die by die link pyp.

Is die 18km/l in die dorp rond ry? Shoe dis goed
Onthou net dat jy baie nader aan seevlak as Matie is. Meer lug, en meer brandstof dus nodig.

Ek is in Nelspruit, so 3000 voet bo seevlak, dus bietjie laer as Matie in Pretoria.

My DR se snorkel is verwyder, en 'n addisionele 50mm gat gesny.

Pilot was 45, weer terug op 42.5. Probeer om 'n ongereelde terugskop by afskakel uit te sny.

Mains is 150, en standaard naald amper heel onder op posisie 4/5. Het 'n flatspot gehad met naald op 3/5.

Air/fuel screw 2 draaie uit.

Ek het 'n FMF Q2 pyp op.

Bestel jets teen ongeveer R 50-00 stuk deur Andrew by MotoComp in KZN. Google sy detail. Hy kan dit goedkoop oornag kourier.

Jy het natuurlik die opsie om jou DR na Julian by Superbike Solutions te neem vir 'n dyno!

Haal die airbox se snorkel uit, sny 'n addisionele gat, sit 'n goeie uitlaat op en sort dan die jetting uit.

My brandstofverbruik wissel van 14.5 tot 20 km/l. Dit le maar in die gewrig!




Sent from my iPad using Tapatalk
Title: Re: Re: Dr650 TLC
Post by: GaiasGuardian on July 31, 2015, 11:08:20 pm
Ek het die naald op die standaard posisie. Watse grote jets het jy na toe gegaan? Sal graag bietjie meer krag wil h, maar die ander pyp wat ek opgehaad het is n verskrikle goedkoop gemaakte powerflow exhaust. Verkriklik hard en lek so bietjie by die by die link pyp.

Is die 18km/l in die dorp rond ry? Shoe dis goed
Onthou net dat jy baie nader aan seevlak as Matie is. Meer lug, en meer brandstof dus nodig.

Ek is in Nelspruit, so 3000 voet bo seevlak, dus bietjie laer as Matie in Pretoria.

My DR se snorkel is verwyder, en 'n addisionele 50mm gat gesny.

Pilot was 45, weer terug op 42.5. Probeer om 'n ongereelde terugskop by afskakel uit te sny.

Mains is 150, en standaard naald amper heel onder op posisie 4/5. Het 'n flatspot gehad met naald op 3/5.

Air/fuel screw 2 draaie uit.

Ek het 'n FMF Q2 pyp op.

Bestel jets teen ongeveer R 50-00 stuk deur Andrew by MotoComp in KZN. Google sy detail. Hy kan dit goedkoop oornag kourier.

Jy het natuurlik die opsie om jou DR na Julian by Superbike Solutions te neem vir 'n dyno!

Haal die airbox se snorkel uit, sny 'n addisionele gat, sit 'n goeie uitlaat op en sort dan die jetting uit.

My brandstofverbruik wissel van 14.5 tot 20 km/l. Dit le maar in die gewrig!




Sent from my iPad using Tapatalk
Hi Chopperpilot.

Ja ek het gegoogle en op Andrew afgekom. Hulle het net n krediet kaart opsie en geen instant eft van capitec af nie so ek sal seker maandag van hom hoor oor die jets. Het gedink 150 main en 45 pilot. Ek sien hulle het 2 grootes vir die main jets, die 6mm en 8mm. Ek sal die 6mm moet kry n?

Ek wil sommer allen key boude ook koop om die phillips skroefies in die carb te vervang.

Ek het die ander oop pyp nou terug gesit en hom gesel gekry. Dit raas, maar dit moet doen. Darem kan mense my nou hoor en dit voel nou sommer weer soos n thumper.

Is die gat in die airbox nodig as ek klaar die snorkel uit het? Ek wil nie eintlik goed doen wat ek nie kan terugverander as ek nie daarvan hou nie of as my petrol verbruik te veel suffer nie.
Title: Re: Re: Re: Dr650 TLC
Post by: GaiasGuardian on July 31, 2015, 11:14:36 pm
Jou DR lyk great! Myne is vol skrape en duike maar ek reken terwyl ek leer ry gaan daar nog 'n paar bykom so no use om daaroor te worry. So ek het net die seat en grips verander, en wil 'n windskerm opsit.

Ek bly in Stellenbosch net oorkant die bult van Zevenwacht. Hoe kom mens waar jy gery het?

Dankie! Ja ek het ook alklaar n val weg. Hoekal daar by Zevenwacht. Dis regtig nie baie ry plek nie, net n kort entjie op na die lookout toe. Mens kan om die restaurant ry en agter die wyn kelder verby na die spa toe, of by die perde skool links draai voor die booms en daar so stuk grondpad ry.

As jy happy is met sand ry is daar verskriklik baie bos paaitjies onder Zevenwacht. Ek was orait daar met my 125 two stroke wat ek gehaad het, maar die DR sukkel maar in die duk sand. Of ek sukkel met die DR in die duk sand

Is dit Zevenwacht Wine Estate waarvan jy praat, die bospaadjies ook? Dis nogal nice as hulle bikes daar toelaat.

Ek leer ry hier op die grondpaadjies om die wingerde; al wat ek weet van sand is kyk op en maak oop :biggrin: Ek kan nie eintlik bekostig om te val nie, as bike omdop, stroom die petrol uit!! Die Acerbis tank het 'n petrol cap met so 'n pypie in, ek het gedink dis 'n one-way valve ding, maar is glo nie. Sucks  :-\
Hi Ri, ja ek is nie heeltemal seker oor die toelaat op die grondpaaie nie, maar ons is mos n vriendelike klomp mense wat nie te veel nonsens aanjaag nie so waai maar net! Die sand paaie is oop vir 4x4's en bikes.

Die standaard petrol cap laat ook maar petrol uit as die bike om bogger so dink dis maar een van daai dinge! :D
Title: Re: Re: Re: Re: Dr650 TLC
Post by: GaiasGuardian on July 31, 2015, 11:15:41 pm
Jou DR lyk great! Myne is vol skrape en duike maar ek reken terwyl ek leer ry gaan daar nog 'n paar bykom so no use om daaroor te worry. So ek het net die seat en grips verander, en wil 'n windskerm opsit.

Ek bly in Stellenbosch net oorkant die bult van Zevenwacht. Hoe kom mens waar jy gery het?

Dankie! Ja ek het ook alklaar n val weg. Hoekal daar by Zevenwacht. Dis regtig nie baie ry plek nie, net n kort entjie op na die lookout toe. Mens kan om die restaurant ry en agter die wyn kelder verby na die spa toe, of by die perde skool links draai voor die booms en daar so stuk grondpad ry.

As jy happy is met sand ry is daar verskriklik baie bos paaitjies onder Zevenwacht. Ek was orait daar met my 125 two stroke wat ek gehaad het, maar die DR sukkel maar in die duk sand. Of ek sukkel met die DR in die duk sand

Is dit Zevenwacht Wine Estate waarvan jy praat, die bospaadjies ook? Dis nogal nice as hulle bikes daar toelaat.

Ek leer ry hier op die grondpaadjies om die wingerde; al wat ek weet van sand is kyk op en maak oop :biggrin: Ek kan nie eintlik bekostig om te val nie, as bike omdop, stroom die petrol uit!! Die Acerbis tank het 'n petrol cap met so 'n pypie in, ek het gedink dis 'n one-way valve ding, maar is glo nie. Sucks  :-\
Hi Ri, ja ek is nie heeltemal seker oor die toelaat op die grondpaaie nie, maar ons is mos n vriendelike klomp mense wat nie te veel nonsens aanjaag nie so waai maar net! Die sand paaie is oop vir 4x4's en bikes.

Die standaard petrol cap laat ook maar petrol uit as die bike om bogger so dink dis maar een van daai dinge! :D

Die lookout is op die plaas. Die sandpaaie behoort aan Zevenwacht maar dis net onder dit
Title: Re: Dr650 TLC
Post by: Ri on July 31, 2015, 11:37:31 pm
Koel!! My bike is volgende week reg en ek het gehoop om kans te kry om te ry maar ek het ongelukkig werk gekry so het nie meer kans om te speel nie 😔
(First World problems... 😆)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Title: Re: Dr650 TLC
Post by: chopperpilot on August 01, 2015, 02:04:07 am
Nie seker of die main jet 6 of 8 mm is nie. Kan more 'n spaar een meet.

Nie nodig om 'n ekstra gat in die airbox te sny nie. Enjin haal wel beter asem as jy dit wel doen.

Ek het vir lank met die snorkel in gery, met 'n pyp en reg ge-jet.

Daar is wel 'n groot verbetering met die snorkel uit en ekstra 50 mm opening.




Sent from my iPad using Tapatalk
Title: Re:
Post by: Franky3 on August 02, 2015, 12:16:16 am
Ek kan nou nie veel add ivm die bike nie maar ek weet dat jou capitec kaart kan jy gebruik as n krediet kaart. Gan in bank toe en registreer net jou kaart dan kan jy dit so gebruik. Hoop dit help.
Title: Re: Re: Dr650 TLC
Post by: Matie spero on August 03, 2015, 09:46:47 am
Is die gat in die airbox nodig as ek klaar die snorkel uit het? Ek wil nie eintlik goed doen wat ek nie kan terugverander as ek nie daarvan hou nie of as my petrol verbruik te veel suffer nie.

dit maak n groot verskil die gat, maar die ding is, as jy hom mooi boor, dan gaan jy builders toe, koop n 50mm ronde plastic stopper, en pvc weld/gom hom in die gat as jy besluit jy wil dit reverse.

weet nie of dit sin maak nie.
Title: Re: Dr650 TLC
Post by: Kykdaar on August 03, 2015, 10:33:32 am
My bike loop great - lig die voorwiel baie maklik op wegtrek en hardloop gemaklik tot verby 140km/h

Pretoria
Main Jet 142.5 (140 is std)
Pilot jet 42.5 (std)
Needle - so 5mm gelig met washers na die d-shelf mod (Amerikaanse spec)
Air mix skroef - 2.5 draaie uit
Snorkel uit (geen verdere gat gesny nie)
GSXR 1000 (2001) Titanium pyp op.  
 
Title: Re: Re: Dr650 TLC
Post by: GaiasGuardian on August 03, 2015, 03:41:03 pm
Nie seker of die main jet 6 of 8 mm is nie. Kan more 'n spaar een meet.

Nie nodig om 'n ekstra gat in die airbox te sny nie. Enjin haal wel beter asem as jy dit wel doen.

Ek het vir lank met die snorkel in gery, met 'n pyp en reg ge-jet.

Daar is wel 'n groot verbetering met die snorkel uit en ekstra 50 mm opening.




Sent from my iPad using Tapatalk
Kan jy dalk vir my seker maak as jy n tydtjie kry of die main jet 6/8 mm is?
Title: Re: Re: Re: Dr650 TLC
Post by: GaiasGuardian on August 03, 2015, 03:51:45 pm
Is die gat in die airbox nodig as ek klaar die snorkel uit het? Ek wil nie eintlik goed doen wat ek nie kan terugverander as ek nie daarvan hou nie of as my petrol verbruik te veel suffer nie.

dit maak n groot verskil die gat, maar die ding is, as jy hom mooi boor, dan gaan jy builders toe, koop n 50mm ronde plastic stopper, en pvc weld/gom hom in die gat as jy besluit jy wil dit reverse.

weet nie of dit sin maak nie.
Maak 100% sin. Sal dit doen as ek my jets kry. Ek het nou die oop pyp weer opgesit en nou doen hy weer die selfde as voor ek die standaard pyp terug gesit het. As hy so bietjie hard gery is en mens kom tot n stilstand met clutch in idle hy baie laag en dan later sal hy weer sy idle reg kry.

Dink ek gaan maar 150 main en 45 pilot gaan en die gat in die airbox maak.

En ek wil sommer allen key boude ook by hom kry.
Sal die M5 x 12 werk?
http://motocomp-online.com/carb-/487-carb-body-screws-ss-m5-x-12.html
Title: Re: Re: Re: Dr650 TLC
Post by: Matie spero on August 03, 2015, 04:02:14 pm
Is die gat in die airbox nodig as ek klaar die snorkel uit het? Ek wil nie eintlik goed doen wat ek nie kan terugverander as ek nie daarvan hou nie of as my petrol verbruik te veel suffer nie.

dit maak n groot verskil die gat, maar die ding is, as jy hom mooi boor, dan gaan jy builders toe, koop n 50mm ronde plastic stopper, en pvc weld/gom hom in die gat as jy besluit jy wil dit reverse.

weet nie of dit sin maak nie.
Maak 100% sin. Sal dit doen as ek my jets kry. Ek het nou die oop pyp weer opgesit en nou doen hy weer die selfde as voor ek die standaard pyp terug gesit het. As hy so bietjie hard gery is en mens kom tot n stilstand met clutch in idle hy baie laag en dan later sal hy weer sy idle reg kry.

Dink ek gaan maar 150 main en 45 pilot gaan en die gat in die airbox maak.

En ek wil sommer allen key boude ook by hom kry.
Sal die M5 x 12 werk?
http://motocomp-online.com/carb-/487-carb-body-screws-ss-m5-x-12.html (http://motocomp-online.com/carb-/487-carb-body-screws-ss-m5-x-12.html)

het ook met stainless allen boude vervang, haal die skroef tiepe uit en vat hulle na jou naaste nut en bolt of iets.
Title: Re: Dr650 TLC
Post by: chopperpilot on August 03, 2015, 05:18:02 pm
8mm

(http://images.tapatalk-cdn.com/15/08/03/e89265f464668d3df76f5f35bd1bdf8c.jpg)


Sent from my iPad using Tapatalk
Title: Re: Re: Dr650 TLC
Post by: GaiasGuardian on August 03, 2015, 06:19:54 pm
8mm

(http://images.tapatalk-cdn.com/15/08/03/e89265f464668d3df76f5f35bd1bdf8c.jpg)


Sent from my iPad using Tapatalk
Great! Baie dankie;D
Title: Re: Dr650 TLC
Post by: chopperpilot on August 03, 2015, 07:46:29 pm
Jy's welkom!👍


Sent from my iPad using Tapatalk
Title: Re: Dr650 TLC
Post by: GaiasGuardian on August 04, 2015, 04:03:57 pm
Ek het jets bestel. Hoop nou net hulle pas.

pilot
http://motocomp-online.com/pilot-jet/1343-mikuni-type-pilot-jet-bs3096-045.html (http://motocomp-online.com/pilot-jet/1343-mikuni-type-pilot-jet-bs3096-045.html)

Main
http://motocomp-online.com/mikuni-large-round-main-jet/220-mikuni-type-large-main-jet-size-150.html (http://motocomp-online.com/mikuni-large-round-main-jet/220-mikuni-type-large-main-jet-size-150.html)
Title: Re: Dr650 TLC
Post by: chopperpilot on August 04, 2015, 04:23:59 pm
Dink dis die pilot jet, sonder die gaatjies.

(http://images.tapatalk-cdn.com/15/08/04/0ab3e304e6e4a314501e9c59ad890b67.jpg)




Sent from my iPad using Tapatalk
Title: Re: Dr650 TLC
Post by: chopperpilot on August 04, 2015, 04:25:15 pm
Ek het al my jets destyds uitgehaal, gemeet, en bestel.


Sent from my iPad using Tapatalk
Title: Re: Dr650 TLC
Post by: chopperpilot on August 04, 2015, 04:36:03 pm
Ek het al my jets destyds uitgehaal, gemeet, en bestel.


Sent from my iPad using Tapatalk
Of het my carb die verkeerde pilot ingehad?


Sent from my iPad using Tapatalk
Title: Re:
Post by: GaiasGuardian on August 04, 2015, 10:41:36 pm
Weet jy wat, ek dink jys reg! Age nee, dis nou n regte bummer. Dis wat Andrew vir my ges het die DR vat maar ek kan ook nie gaaitjies onthou nie.
Title: Re:
Post by: GaiasGuardian on August 04, 2015, 10:46:01 pm
Chopperpilot, jy s jy harloop n 42.5 pilot met die 150 main?

My bike se revs is nou baie op en af op idle, weet nie lekker wat fout is nie
Title: Dr650 TLC
Post by: chopperpilot on August 05, 2015, 06:54:07 am
Om eerlik te wees, ek het geen verskil agter gekom tussen die 42.5 en 45 pilot jet nie.

My vriend in Nelspruit wat ook 'n DR het, en meer as ek die interwebs surf, reken die carb is gelukkig met die 42.5 pilot.

Sy DR se airbox en carb is ten volle gemod, en hy het 'n DG pyp op.

As jou idling nie reg is nie, maak seker die carb is skoon. Ek haal ten volle uitmekaar, en spuit met carb cleaner. Moenie die rubber onderdele met die carb cleaner spuit nie.

Kyk ook dat jou choke werk, en ten volle toe maak, as die enjin warm is. Moenie die swart plastiek moer te vas draai nie.

Die choke is dalk die oorsaak van jou idle probleme.


Sent from my iPad using Tapatalk
Title: Re: Dr650 TLC
Post by: chopperpilot on August 05, 2015, 06:57:59 am
My naald is op die 2de groef van onder.

Ek is by so 1000 meter bo seevlak.

Jou setting mag dalk effens verskil van myne. Meer lug...meer brandstof!


Sent from my iPad using Tapatalk
Title: Re:
Post by: GaiasGuardian on August 05, 2015, 08:45:24 am
Ai ek was nou lekker stupid. Voel nou amper nie eers die moeite werd om weer als uitmekaar uit te haal met net die een jet nie.
Title: Dr650 TLC
Post by: chopperpilot on August 05, 2015, 11:25:50 am
Ai ek was nou lekker stupid. Voel nou amper nie eers die moeite werd om weer als uitmekaar uit te haal met net die een jet nie.
Ek draai die carb skuins, nadat ek die throttle kabels by die carb los gemaak het. Laat skiet net die boonste 2 nuts, dan bly jou verstelling dieselfde.

Maak ook die agterrem remvloeistof reservoir los, vir spasie om die carb te draai.

Daar behoort nou genoeg spasie te wees, om die bowl af te haal, veral as jy reeds die stainless allen caps op het.

Jy sal nou die pilot jet kan uitdraai.

Ek haal soms die boonste swart plastiek vacuum cover af, om die carb te kan draai. Vervang ook daardie skroewe met stainless allen caps. Pasop dat die klein o-ring nie uit val nie!

Die grootste pyn vir my om aan die carb te werk is om die carb tussen die rubbers uit te haal, en terug te sit.

As jy bogenoemde volg, kan jy net die 2 klampe losmaak, en die carb draai.

Sterkte!


Sent from my iPad using Tapatalk
Title: Re:
Post by: GaiasGuardian on August 05, 2015, 10:49:42 pm
Ja het sommer vandag n rede gesoek om nie te leer nie toe sit ek gou die main en pilot(met die bleed gaaitjies) in net om te kyk wat gebeur.

Shoe, dis n baie slegte idee, bike wil net vrek. Ek gaan maar more oggend die regte pilot jet bestel.

Dis darem baie minder werk om die carb nie uit te haal nie.
Title: Re:
Post by: GaiasGuardian on August 07, 2015, 01:37:26 pm
Het die 150 main en 45 pilot in met n 35mm gat in die airbox en snorkel uit. Het hom gekry dat hy mooi idle en nie die revs te veel stadiger maak as ek tot n stilstand kom nie. Pilot skroef 1.5 draaie uit.

Op 2 draaie sak hy sy revs baie as ek stop en dan na n tyd tel hy weer sy revs op.

Maar nou is die probleem met die 1.5 draaie as ek my idle spoed knop draai dan kan hy nie sy revs sak laer as s 1600rpm nie. Kan vinniger verstel maar nie stadiger as daai spoed nie.

Beteken dit my pilot jet is nou te ryk? Dat hy te veel petrol inspuit?

Ek sukkel my gat af, google permanent dat die rook draai maar kry net nie wat ek soek nie.

Die lae idle na mens se bietjie die throttle gedraai het is te ryk n. Dis nou hoe my kop dit in sien
Title: Re: Dr650 TLC
Post by: Woestynhond on August 07, 2015, 01:49:50 pm
Kan moontlik volgende. wees, pilot te ryk, float level uit of geblokte air jet dalk...




Title: Re: Dr650 TLC
Post by: Kykdaar on August 07, 2015, 01:54:33 pm
Jy behoort die stelling reg te kry binne twee tot 2.5 draaie van die idle jet skroef anders is die pilot te ryk.

Gaan terug na standard pilot 42.5. Ek is in Pretoria, my snorkel is uit, skroef 2 draaie uit en my bike start en idle 100% op daai settings.
Title: Re: Dr650 TLC
Post by: chopperpilot on August 07, 2015, 03:54:52 pm
Jy behoort die stelling reg te kry binne twee tot 2.5 draaie van die idle jet skroef anders is die pilot te ryk.

Gaan terug na standard pilot 42.5. Ek is in Pretoria, my snorkel is uit, skroef 2 draaie uit en my bike start en idle 100% op daai settings.
Ek is op presies dieselfde settings hier in Nelspruit, op ongeveer 1000 meter (3000 vt) bo seevlak.

Onthou die pilot circuit werk saam met die air jets wat by die inlaat van die carb is.

Die air jets is nog standaard.




Sent from my iPad using Tapatalk
Title: Re: Dr650 TLC
Post by: chopperpilot on August 07, 2015, 04:01:05 pm
(http://images.tapatalk-cdn.com/15/08/07/3391ef3a4d21619a95c6cc74fd3e3eba.jpg)(http://images.tapatalk-cdn.com/15/08/07/200411f8f5d9e8dec230812266fb409c.jpg)


Sent from my iPad using Tapatalk
Title: Re: Dr650 TLC
Post by: chopperpilot on August 07, 2015, 04:15:31 pm
Die pilot/slow system werk slegs by idle. Ek reken dus dat enige airbox/snorkel/filter modifikasie bitter min/geen verandering van die pilot jet gaan benodig. Verstelling van die pilot screw behoort voldoende te wees.


Sent from my iPad using Tapatalk
Title: Re: Dr650 TLC
Post by: chopperpilot on August 07, 2015, 04:22:23 pm
Dis uiters belangrik dat jou carb, die hele carb skoon, is.

Ek haal hom gereeld tot by die laaste skroefie uitmekaar, en maak die carb skoon.

Onthou ook om die sekondere filter, wat eintlik 'n breather vir die diaphram is skoon te maak, en op te gradeer.

Dis die klein silindervormige swart plastiek houer, onder die sitplek, tussen die tenk en airbox.

Sny ekstra stukkie spons, maak nat met spons filterolie, en druk binne in die houer.

As jy dit nie doen nie, kom daar baie stof in die carb, wat die slide laat slyt.


Sent from my iPad using Tapatalk
Title: Re: Re: Dr650 TLC
Post by: GaiasGuardian on August 07, 2015, 07:48:09 pm
Kan moontlik volgende. wees, pilot te ryk, float level uit of geblokte air jet dalk...
Sal more aand als mooi uitmekaar haal en dan maandag carb cleaner kry om als skoon te maak.

Het so vermoede dit kan dalk iets met die float te doen h, want as mens die bike laat idle in neutral kan mens hom blip en dan idle die bike weer reg, maar as mens die throttle so tydtjie oophou ook in neutral s 3000rpm vir 5 sekondes dan as mens die throttle los sal hy sy revs baie laat sak tot op die punt van vrek.

So dus amper as of die float se level te laag raak as dit sin maak?
Title: Re: Dr650 TLC
Post by: GaiasGuardian on August 16, 2015, 12:16:48 pm
Dog ek gee net so bietjie van 'n update.

Bike is nou 100% en ek is regtig baie bly . Na al die gesukkel met die carb het ek besluit om te kyk na die valves. Inlet was 100%, maar die exhaust valves se speeling was hopeloos te min. Hulle was rondom 0.005 inches, en een was bietjie stuiwer as die anderkant. Gestel na 0.008 inches.

Na die valves loop en idle die bike perfek!  ;D ;D ;D

Het nou als soos volg.

35 mm gat in airbox en snorkel uit.
42.5 pilot jet met air screw op 2 draai uit.
45 main
naald op 2de groef van onder
twin air airfilter
stuk van die ou airfilter wat liggies geolie is in die klein filtertjie gesit agter die tenk.
Valves gestel
carb silwer skoon gemaak

Lekker naweek :biggrin:
Title: Re: Dr650 TLC
Post by: chopperpilot on August 16, 2015, 03:00:11 pm
Bevestig die main is 145, en jy is op seevlak?

Hoe loop die DR nou?


Sent from my iPad using Tapatalk
Title: Re:
Post by: GaiasGuardian on August 17, 2015, 02:18:59 pm
Ag jammer heel verkeerd getik, main is n 150. Ja dis op seevlak. Bike loop baie goed sovr ek kan voel. Ek is net smiles

:D
Title: Re:
Post by: chopperpilot on August 17, 2015, 03:43:05 pm
Ag jammer heel verkeerd getik, main is n 150. Ja dis op seevlak. Bike loop baie goed sovr ek kan voel. Ek is net smiles

:D
Geniet jou DR!
Title: Re: Dr650 TLC
Post by: GaiasGuardian on August 18, 2015, 08:39:07 pm
Nog so paar stickers laat maak. Ek weet die stickers op die tenk gaan af kom. Ek vat maar net 'n kans, miskien werk dit vir 'n tydtjie omdat dit klein strips is.

Die wit en swart was so bietjie te veel vir my so het probeer om dit te breek met die blou.

Title: Re: Dr650 TLC
Post by: chopperpilot on August 18, 2015, 09:10:31 pm
Baie sexy DR! ;)

Stickers lyk goed, en die op die tenk behoort 'n wyle te hou. Maak maar 'n paar ekstras en vervang soos nodig! :thumleft:

Watse voor modderskerm het jy op? ???

En die bike lift? Waar gekry en kostes?

Ek kan 'n kar ratkas lift by Midas kry vir so R 2 200-00. Die voorwieletjies moet ekstra stabilisering bykry, en die basis moet vergroot word. :(

Het al een soos joune op Google raakgeloop, en by Midas gaan navraag doen. Die R 7 500-00 was te veel vir my. Plastiek krat met plank werk goed genoeg! :thumleft:
Title: Re: Dr650 TLC
Post by: GaiasGuardian on August 18, 2015, 09:28:14 pm
Baie sexy DR! ;)

Stickers lyk goed, en die op die tenk behoort 'n wyle te hou. Maak maar 'n paar ekstras en vervang soos nodig! :thumleft:

Watse voor modderskerm het jy op? ???

En die bike lift? Waar gekry en kostes?

Ek kan 'n kar ratkas lift by Midas kry vir so R 2 200-00. Die voorwieletjies moet ekstra stabilisering bykry, en die basis moet vergroot word. :(

Het al een soos joune op Google raakgeloop, en by Midas gaan navraag doen. Die R 7 500-00 was te veel vir my. Plastiek krat met plank werk goed genoeg! :thumleft:
'

Dankie Chopperpilot, ja man eks nou baie chuffed ,kan nie ophou kyk nie.

Voor modderskerm is 'n Polisport Universal Sm fender. Het dit by Pssracing in Somerset wes gekry. Pas perfek. Dit was R490.
http://www.polisport.com/en/off-road/products/front-fenders/?id=279&pid=180 (http://www.polisport.com/en/off-road/products/front-fenders/?id=279&pid=180)

Stickers by 'n vriend van my laat maak. Billike pryse en goeie kwaliteit stickers.

Die jack is gemaak vir quad bikes, dis my pa sin wat ek gebruik. Hy het dit oorspronklik vir sy M109 gekoop wat hy so paar maande terug verkoop het. So geen idee op kostes ens. nie.
Maar daai jack werk baie lekker , weeg net 'n ton.
Ek gaan een of ander tyd 'n offer maak om dit oor te koop.
Title: Re: Dr650 TLC
Post by: chopperpilot on August 19, 2015, 07:10:51 am
Dankie vir die terugvoer! Geniet jou DR! Nie net kyk (drool) nie! Die fiets 'n bietjie ry ook!👍


Sent from my iPad using Tapatalk
Title: Re:
Post by: GaiasGuardian on August 19, 2015, 10:33:01 am
Ja dit lyk my is n probleem, drool net die heeltyd. Sal maar my gps moet opstel met n roete
Title: Re: Dr650 TLC
Post by: GaiasGuardian on August 27, 2015, 05:46:25 pm
Het iets gesoek om te doen toe kom ek op die DIY screen bou thread op ADVrider (?). Soek nog heeltyd 'n screentjie vir my bike. Dog toe ek sal dit aanpak terwyl ek nog tyd het. Het 3 screens in totaal gemaak. 2 vir toets (1 flop en een met 'n goedkoop emmer wat se kleur nie reg is nie vir oefen), want dis nogals 'n mission om te kry dat die blou nie wit trek as mens hom buig nie. Het die head cowling bietjie gestut met high density foam sodat die hele besigheid nie rond wapper nie. Rock solid...


Wag nou net vir na die verkeer dan gaan ek loop toets.
Title: Re: Dr650 TLC
Post by: GaiasGuardian on August 27, 2015, 05:48:35 pm
Gemount met BAIE duur heavy duty velcro. Daai goed sit. R140 vir 4 klein strips
Title: Re: Dr650 TLC
Post by: Ri on August 27, 2015, 07:56:30 pm
Lyk baie nice! Kan ek een bestel? Het jy dalk 'n pers emmer wat rondl? 😏


Sent from my iPhone using Tapatalk
Title: Re: Dr650 TLC
Post by: chopperpilot on August 28, 2015, 06:17:49 am
Baie netjies! Bike kort net stof en modder nou!


Sent from my iPad using Tapatalk
Title: Re:
Post by: GaiasGuardian on August 28, 2015, 09:22:55 am
Ek probeer so veel as moontlik reg kry terwyl ek nog op vakansie is. Volgende kop krapper is nou daai weave wat hy het.
Title: Re:
Post by: GaiasGuardian on August 28, 2015, 09:30:07 am
Het gedink om wiele te laat balanseer, aangesien ek dit nog nie gedoen het nie, maar ek dink nie n ongebalanseerde wiel sal n weave gee nie, meer soos n vibrasie soos op n kar??

Dink dit kan dalk my voor briek rotor wees, as die bike in die lig is en die voorwiel kan spin dan gaan stop hy meeste van die tyd op die selfde plek. Meer wrywing op die disc op n spesifieke plek. So ek dink die rotor is liggies gewarp. Kan dit glad nie voel as mens die bike rondstoot nie.

Dink julle dit kan dalk die weave veroorsaak?
Title: Re: Dr650 TLC
Post by: chopperpilot on August 28, 2015, 08:24:23 pm
Banddruk voor en agter?

Hoeveel weeg jy?


Sent from my iPad using Tapatalk
Title: Re: Dr650 TLC
Post by: Woestynhond on August 29, 2015, 12:19:44 pm
Vurk olie al vervang? Myne het teen 130 speedwobble agtige neigings gehad, vurkolie was laer in linker vurk, na vervang het  loop sy regdeur sondeer wobbles n weaves.
N
Title: Re:
Post by: GaiasGuardian on August 29, 2015, 04:00:55 pm
Banddruk maak nie n verskil nie. Het nou al gespeel van 2.4 bar tot by 1.5 bar. Ek weeg so 70 kg. Vurkolie nog nie gedoen nie, sal dit volgende aanpak.
Title: Re: Dr650 TLC
Post by: ChrisL - DUSTRIDERS on August 29, 2015, 04:08:36 pm
Vandag die gelees.

http://advrider.com/index.php?threads/the-no-pissin-and-moanin-dr650-thread.804286/ (http://advrider.com/index.php?threads/the-no-pissin-and-moanin-dr650-thread.804286/)

I sommer buy me a DR. :deal:
Title: Re:
Post by: GaiasGuardian on August 29, 2015, 05:08:21 pm
Ja ek pis en moan nogals, maar die weave pis my nogals af. Sal graag wil h my dr moet n kar kan verby steek sonder om my te wil afgooi.
Title: Re: Dr650 TLC
Post by: chopperpilot on August 29, 2015, 06:42:45 pm
Dalk moet jy Forum handle na "Pis & Moan" verander!

Luister na Woestynhond. Goeie raad!

Wat is die pre-load op jou agter shock? Dalk te styf gestel/gedraai vir jou gewig!

Het jy 'n manual? Het jy die verskillende veer lengtes?

Al baie gelees dat voor suspensie probleme in die agter suspensie le?

Eks amper 100kg, so alles op maks gedraai!


Sent from my iPad using Tapatalk
Title: Re:
Post by: GaiasGuardian on August 30, 2015, 07:59:10 pm
My "sag" met my op die bike is gestel op 95mm. Het n manual ja. Weave was baie erger voor ek my agter shock reg gestel het. Ek gaan more gou ry om vurk olie te koop. Dan gou more middag strip, levels beloer en nuwe olie in gooi. Het n tool gemaak vir meet met n spuitnaald toe ek laas vurk sels vervang het op my plastiek bike.
Title: Re:
Post by: GaiasGuardian on September 01, 2015, 08:37:23 am
Ok so vurk olie was soos volg.

Links 181mm air gap en +/- 515ml

Regs 190mm air gap en +/-  505 ml

Het nou altwee gevat na 164mm.

So hulle was uit. Gaan eers bietjie later kans kry om te toets. En dan gaan ek more my wiele instuur vir balansering saam met my pa.
Title: Re: Dr650 TLC
Post by: chopperpilot on September 01, 2015, 08:56:51 am
Ok so vurk olie was soos volg.

Links 181mm air gap en +/- 515ml

Regs 190mm air gap en +/-  505 ml

Het nou altwee gevat na 164mm.

So hulle was uit. Gaan eers bietjie later kans kry om te toets. En dan gaan ek more my wiele instuur vir balansering saam met my pa.
Laat ons weet!

Wat studeer jy?


Sent from my iPad using Tapatalk
Title: Re: Re: Dr650 TLC
Post by: GaiasGuardian on September 02, 2015, 10:12:05 am
Ok so vurk olie was soos volg.

Links 181mm air gap en +/- 515ml

Regs 190mm air gap en +/-  505 ml

Het nou altwee gevat na 164mm.

So hulle was uit. Gaan eers bietjie later kans kry om te toets. En dan gaan ek more my wiele instuur vir balansering saam met my pa.
Laat ons weet!

Wat studeer jy?


Sent from my iPad using Tapatalk
Het gaan ry, shocks voel briljant, maar die weave is nogsteeds daar. Ek gaan vandag wiele af haal dan gaan dit more in vir balanseering. Sal laat weet!


Dink daar aan om maar die nek en die shock linkage agter ook te strip en die bearings te grease. Nie vir die weave nie, maar dat ek dit kan af merk.

Studeer?

Ek doen huidiglik my N levels by Northlink vir Motor, maar wil n ambag probeer kry deur imperial by n motorfiets handelaar.

Ek het so bietjie laat in my lewe besluit wat ek voor geleer het en gedoen het is ek nie gelukkig meer nie. So n beroeps verandering was in orde en eks baie gelukkig met my besluit.

Het n paar sterre foto's van Tankwa wat ek later sal post wat ek laas naweek geneem het. Was saam met my gesin daar met die bakkie. Het myself net heeltyd gekry dat ek heel pad net na die grondpaaie se toestand staar om te meet of ek dit sal kan ry en nie my m@er af val nie:D:D
Title: Re: Dr650 TLC
Post by: Hagar on September 02, 2015, 08:46:23 pm
Maak seker jou wielbearings is reg.  My Dr het weave gehad tot ek agterste wielbearings vervang het, toe 100 persent.
Title: Re:
Post by: GaiasGuardian on September 03, 2015, 07:19:44 pm
Wheel bearings is almal reg. Dankie vir al die raad mense, maar ek het die probleem gevind. Het so bietjie getoets vanaand tot op 140km/h en die bike trek reguit.

Het die wiele laat balanseer en n Michelin t63 tyre voor opgetrek nou is die weave heeltemal weg.

Ek is baie gelukkig. Sal more nog so bietjie toets.
Title: Re: Dr650 TLC
Post by: chopperpilot on September 03, 2015, 08:54:30 pm
Great! Bly dis opgelos! Ry hom flou!


Sent from my iPad using Tapatalk