Wild Dog Adventure Riding

Technical Section => Make / Model Specific Discussions => BMW 1200 LC => Topic started by: Draadwerk on June 01, 2015, 10:00:20 pm

Title: Help with spotlights
Post by: Draadwerk on June 01, 2015, 10:00:20 pm
I have the 3600 lumen spots fitted and connected to the dim light that goes to the trigger of a relay that switches on the spots same time as the dim light comes on, which is always and with the canbus.

At night though the spots are too bright for oncoming vehicles, and having to switch them off at the handlebar switch every 5 seconds is just not working.

Does anyone know how I can get the spots to work as follows:

During daytime they should always be on with the headlight on dim or daytime running light.

At night I wish them to be able to work with the brights trigger located on the handlebar cluster.

Here is my thought to accomplish this- maybe rather use the switch that came with the spots, and instead of just an on/off switch, connect one wire to the bright light, and one to the dim light that is already connected now. That way I can use the on/off switch to effectively switch between dim light at daytime and bright with its trigger at night.

Any advice? Will this work? Alternative ideas please?
Title: Re: Help with spotlights
Post by: Jakkals on June 01, 2015, 10:05:15 pm
Draadtrek, koppel hulle deur 'n relay en handlebar switch, dan kan jy self besluit waneer hulle moet brand of nie.

Meeste van die nuwe fietse het aux relays en plugs reeds in gebou en dan is dit plug & play, dit is hoe dit op die S10 is.
Title: Re: Help with spotlights
Post by: Draadwerk on June 01, 2015, 11:29:26 pm
Hulle is reeds gekoppel met handlebar switch en relay. Al wat ek soek is om hulle te kan laat brand permanent en ook om hulle via die brights se skakelaar te kan afsit en aansit as ek wil, soos in die aand.
Title: Re: Help with spotlights
Post by: Manic on June 02, 2015, 12:22:54 am
Weet nie of die Canbus jou gaan toelaat nie dis die vraag.

Maybe gaan hy dit uitskop as jy hom op jou bike se brights koppel?
Title: Re: Help with spotlights
Post by: Draadwerk on June 02, 2015, 07:11:17 am
Ek weet nie - sal maar iets probeer en laat weet
Title: Re: Help with spotlights
Post by: Rooikoos on June 02, 2015, 07:29:54 am
Ek het ook al gedink om 'n double throw switch in te sit ( een van daai wat af is in die middel, bokant een power source gebruik, bv. dims, en onder 'n tweede power source, bv. brights). dan kan jy switch tussen dims deur die dag en brights in die donker.
Ek weet net nie of dit sal probleme veroorsaak met die oorskakel nie, dit behoort nie, die LED's trek mos maar min amps.
Title: Re: Help with spotlights
Post by: OomD on June 02, 2015, 07:31:52 am
Draadwerk, ek is besig om ondersoek in te stel na 'n toestel wat ek wil ontwikkel, wat jou sal toelaat om goed aan en af te skakel (of te pols - soos 'n garage remote) deur van jou motorfiets se eie controls gebruik te maak. BV, dubbel-click jou brights om jou spots aan en af te sit, of druk die flikkerlig-cancel (al is flikkerligte nie aan nie) om garage remote te aktiveer, of additionele rooi LEDs wat flikker as jy rem trek, ens.

Dit sal egter nog lank neem (weke) so dis nie 'n onmiddelike oplossing vir jou nie. Maar as jy wil, werk ek solank aan 2 prototipes in plaas van 1...
Title: Re: Help with spotlights
Post by: Draadwerk on June 02, 2015, 08:39:44 am
Draadwerk, ek is besig om ondersoek in te stel na 'n toestel wat ek wil ontwikkel, wat jou sal toelaat om goed aan en af te skakel (of te pols - soos 'n garage remote) deur van jou motorfiets se eie controls gebruik te maak. BV, dubbel-click jou brights om jou spots aan en af te sit, of druk die flikkerlig-cancel (al is flikkerligte nie aan nie) om garage remote te aktiveer, of additionele rooi LEDs wat flikker as jy rem trek, ens.

Dit sal egter nog lank neem (weke) so dis nie 'n onmiddelike oplossing vir jou nie. Maar as jy wil, werk ek solank aan 2 prototipes in plaas van 1...

Dit klink goed - ek sal beslis belangstel asb
Title: Re: Help with spotlights
Post by: Copernicus on June 04, 2015, 05:04:03 pm
Wat jy kan doen is om die dim/bright en die on/off in parallel te koppel op jou huidige sisteem.  As die on/off skakelaar aan is, dan brand hulle permanent.  So nie, brand hulle net as jy brights gooi.  Jy sal nog 'n skakelaar in serie moet sit as jy hulle permanent wil afskakel, maar wie wil dit nou doen??

Ek het net so vining gelees maar ek dink dit is wat jy soek.  Ek weet nie hoe om 'n diagram te post nie - sorry.
Title: Re: Help with spotlights
Post by: OomD on June 04, 2015, 05:10:25 pm
Wat jy kan doen is om die dim/bright en die on/off in parallel te koppel op jou huidige sisteem.  As die on/off skakelaar aan is, dan brand hulle permanent.  So nie, brand hulle net as jy brights gooi.  Jy sal nog 'n skakelaar in serie moet sit as jy hulle permanent wil afskakel, maar wie wil dit nou doen??

Ek het net so vining gelees maar ek dink dit is wat jy soek.  Ek weet nie hoe om 'n diagram te post nie - sorry.
Ongelukkig kan mens nie op die LC (en 'n paar ander nuwe modelle) koppel op die Dim/Bright of enige ander skakelaar nie, omdat die hele controle gedeelte deesdae sy eie mikro verwerker inhet wat die knoppies dophou, en dan die inligting oor watter knoppie gedruk is na die hoof rekenaar stuur dmv die LIN bus (dis nou amper soos 'n CAN bus maar gebruik net 1 draad ipv 2). Gevolglik kom die skakelaars self se bedrading nerens bruikbaar uit nie, buiten dat die skakelaars ook nie meer ho"e stroom kan hanteer nie (omdat hulle nou net seine skakel en nie die ligte self nie).

Hoop dit maak sin... ?
Title: Re: Help with spotlights
Post by: TheBear on June 04, 2015, 05:22:50 pm
Gooi 'n. handlebar switch in die relay se earth draad.
Title: Re: Help with spotlights
Post by: Draadwerk on June 04, 2015, 06:02:26 pm
Ek het 'n handlebar switch, maar dis nie prakties om elke 5 sekondes jou hand van die handlebar af te moet haal en te verskuif na die handlebar switch om aan en af te sit nie. Dit werk ook nie lekker in die nag om die ding heeltyd te moet soek nie, al sit hy net langs die spieŽl se bracket mounting.

Wat Copernicus se is presies wat ek in gedagte het, maar OomD laat my twyfel of dit kan werk?
Title: Re: Help with spotlights
Post by: TheBear on June 04, 2015, 06:10:49 pm
Ek het 'n handlebar switch, maar dis nie prakties om elke 5 sekondes jou hand van die handlebar af te moet haal en te verskuif na die handlebar switch om aan en af te sit nie. Dit werk ook nie lekker in die nag om die ding heeltyd te moet soek nie, al sit hy net langs die spieŽl se bracket mounting.

Wat Copernicus se is presies wat ek in gedagte het, maar OomD laat my twyfel of dit kan werk?


Nee,  maar reg dan so.  My vorige bike het so skakelaar aan die spieŽl gehad en dit het goed gewerk.   Ek kon hom redelik gou,  nes all die ander switches raak druk sonder om te kyk,  of hand vÍr te skuif,  so dit het goed vir my gewerk.   
Title: Re: Help with spotlights
Post by: Draadwerk on June 04, 2015, 06:18:18 pm
OomD, my logika sÍ vir my as jy die draad wat na die bright toe gaan hijack, en jy doen dieselfde met die dim, met 'n skakelaar tussen die twee drade, dan het jy mos beheer oor wat werk wanneer.

My punt is, solank as wat jy die bright se draad kan kry waar hy ingaan by die housing wat die bulbs het, dan kom jy mos by hom uit?

As jy beheer kan kry op die wyse, dan hoef jy glad nie te worry oor die skakelaar op die cluster nie. Dis eintlik maar net 'n kwessie van opspoor watter een is die trigger wire vanaf die dim/bright skakelaar?

Of mis ek iets???
Title: Re: Help with spotlights
Post by: OomD on June 04, 2015, 07:29:27 pm
OomD, my logika sÍ vir my as jy die draad wat na die bright toe gaan hijack, en jy doen dieselfde met die dim, met 'n skakelaar tussen die twee drade, dan het jy mos beheer oor wat werk wanneer.

My punt is, solank as wat jy die bright se draad kan kry waar hy ingaan by die housing wat die bulbs het, dan kom jy mos by hom uit?

As jy beheer kan kry op die wyse, dan hoef jy glad nie te worry oor die skakelaar op die cluster nie. Dis eintlik maar net 'n kwessie van opspoor watter een is die trigger wire vanaf die dim/bright skakelaar?

Of mis ek iets???
Draadwerk jy is dalk reg, as jy 'n draad koppel by die lig se brights (in plaas van by die brights skakelaar). Ek weet daar is 'n pulse draad vir die daytime running light by die headlight assembly.

Dit gaan dalk net werk met die gewone halogeen hoofligte.

Met die LED hoofligte vermoed ek daar is nie 'n spesifieke draad wat brights of dim skakel nie, die LIN en/of CAN bus gaan ook na die headlight. Dus sÍ hoof rekenaar vir die lig dmv die LIN / CAN bus om aan en af te skakel. Ek kan egter verkeerd wees hieroor, dis maar net wat ek uitgevind het toe ek my spots opgesit het.

Selfs die nuwe OEM LED spots werk met die kommunikasie bus, in plaas van diskrete drade.

Die moeilikheid ook is dat as jy intap of enige draad verloor jy jou waarborg. Ek is al deur so geveg voorheen, darem nou nie met BMW nie maar met 'n voertuig vervaardiger. Dis 'n gemors en op die einde as enigiets foutgaan, selfs onverwant aan jou modifikasies, kan hulle die waarborg uitgooi. Maar as waarborg nie 'n issue is nie sou ek sÍ, go for it.

Is jy handig met 'n multimeter? Dan kan jy dalkvasstel watse drade beheer watse funksie op die hooflig.
Title: Re: Help with spotlights
Post by: Draadwerk on June 04, 2015, 07:34:13 pm
Nee jong, ek sou probeer tot iets werk. Daar moet tog iewers 'n plug wees om spots in te prop as jy dit by BMW sou laat installeer. Miskien moet ek daai prop soek en dalk kyk wat hy maak?
Title: Re: Help with spotlights
Post by: Bundu on June 04, 2015, 08:17:48 pm
jy sal twee relays moet gebruik
een relay soos normaal wat jy deur die aparte spot switch beheer word tydens die dag (en afgesit word in die aand) en
dan 'n tweede relay wat jy van die brights af krag gee en wat se kontakte dan die spots aansit sodra die tweede relay intrek - ek twyfel of die fancy electronics die tweede relay se coil as 'n probleem sal sien
Title: Re: Help with spotlights
Post by: Draadwerk on June 04, 2015, 08:31:05 pm
jy sal twee relays moet gebruik
een relay soos normaal wat jy deur die aparte spot switch beheer word tydens die dag (en afgesit word in die aand) en
dan 'n tweede relay wat jy van die brights af krag gee en wat se kontakte dan die spots aansit sodra die tweede relay intrek - ek twyfel of die fancy electronics die tweede relay se coil as 'n probleem sal sien
Jy praat Grieks. Help asb?
Title: Re: Help with spotlights
Post by: TheBear on June 04, 2015, 08:44:02 pm
jy sal twee relays moet gebruik
een relay soos normaal wat jy deur die aparte spot switch beheer word tydens die dag (en afgesit word in die aand) en
dan 'n tweede relay wat jy van die brights af krag gee en wat se kontakte dan die spots aansit sodra die tweede relay intrek - ek twyfel of die fancy electronics die tweede relay se coil as 'n probleem sal sien

My ouer model GS se Cambus het nie 'n relay opgetel nie.
Title: Re: Help with spotlights
Post by: Bundu on June 04, 2015, 08:55:12 pm
jy sal twee relays moet gebruik
een relay soos normaal wat jy deur die aparte spot switch beheer word tydens die dag (en afgesit word in die aand) en
dan 'n tweede relay wat jy van die brights af krag gee en wat se kontakte dan die spots aansit sodra die tweede relay intrek - ek twyfel of die fancy electronics die tweede relay se coil as 'n probleem sal sien
Jy praat Grieks. Help asb?
so iets
Title: Re: Help with spotlights
Post by: Draadwerk on June 04, 2015, 08:57:48 pm
Thanks Bundu. Ek sal iemand gaan sien more om dit vir my te verduidelik 😳
Title: Re: Help with spotlights
Post by: Bundu on June 04, 2015, 08:59:45 pm
Thanks Bundu. Ek sal iemand gaan sien more om dit vir my te verduidelik 😳
:thumleft:

maar jy verstaan dat die circuit die spots met die spot switch sal beheer ongeag die situasie en in die aand sit jy die switch af en dan is die spots af totdat jy die bike se brights aansit?
Title: Re: Help with spotlights
Post by: Manic on June 04, 2015, 09:01:31 pm
Ek het n oplossing.

Moenie in die nag bike ry nie, DIS GEVAARLIK.
Title: Re: Help with spotlights
Post by: Draadwerk on June 04, 2015, 09:05:26 pm
Ek het n oplossing.

Moenie in die nag bike ry nie, DIS GEVAARLIK.
Hey man, ons kla hier omdat die goed te goed werk...  Ons hou nie van in die nag ry nie, maar in die winter gebeur dit gereeld. Ons laaik ons bikes so baie ons ry sommer in die aand ook.
Title: Re: Help with spotlights
Post by: Bundu on June 04, 2015, 09:07:36 pm
Ek het n oplossing.

Moenie in die nag bike ry nie, DIS GEVAARLIK.

boetman.... ry jy ten minste innie dag nog soms?  ;) :peepwall:
Title: Re: Help with spotlights
Post by: Copernicus on June 04, 2015, 10:44:46 pm
Ek moet bieg dat julle my vannand iets hier leer.  M.a.w. die ligte op die nuwe bikes word met seine beheer en nie stroom nie (dit is nou van die skakelaar af).  Dit maak seker sin.  Maar as dit so is dan bestaan daar seker relays wat ook op die seine reageer.  Dit laat my dink - ek het iewers op Adventure rider gesien dat hulle met so 'n fancy clip ding die sein optel van waar ookal en dan verder daarmee speel.  Ek dink as die produkte by ons beskikbaar is kan dit nie te moeilik wees om vir Draad iets te prakseer nie.  Die 'pick-up' is ook nie 'n permanente verandering nie.  Geen drade word gestrip of geknip nie.  Alles kan weer later verwyder word sonder om 'ne teken te los.

Dus 'n sein geaktiveerde relay en dan gewone drade om die spots te dryf vandaar. 

Julle beter begin draad bymekaar maak.  Een van die dae is dit ook ou tegnologie en saam met carburetors en wie weet wat nog op die scraphoop - sommer verbode ook.

Fok, ek het nie besef my bike se ligte is ook digital nie.  En ek hou so van valve amps...
Title: Re: Help with spotlights
Post by: Draadwerk on June 05, 2015, 07:37:12 am
Praktiseer daar vir ons iets asb Copernicus?
Title: Re: Help with spotlights
Post by: Copernicus on June 05, 2015, 12:19:05 pm
Praktiseer daar vir ons iets asb Copernicus?

Eish.. Jy gee my nou werk!  Ek sal kyk way ek kan regkry maar ek dink die tiffies hier (op die forum) behoort beter te weet wat is beskikbaar.  My teorie oor sein geaktifeerde relays is op hierdie stadium bloot net dit - 'n teorie.  Maar ek het gesien daar is defnitief 'n 'boksie' ding wat hulle installer wat dan verskeie kragpunte skep vir laaiers, warm klere ens.  Elke konneksie se amps kan geprogrameer word (dit skakel fuses uit) en die hele ding word aangeskakel met 'n seindraad waarvan die pick-up iewers op die canbus gekoppel word.  In teorie is dit dus 'n 'relay' wat met 'n sein beheer word.  Of daar nog sulke goed bestaan weet ek nie.  Sal moet navorsing doen.

Groete daan onder in die Laeveld!
Title: Re: Help with spotlights
Post by: OomD on June 05, 2015, 01:02:13 pm
Praktiseer daar vir ons iets asb Copernicus?

Eish.. Jy gee my nou werk!  Ek sal kyk way ek kan regkry maar ek dink die tiffies hier (op die forum) behoort beter te weet wat is beskikbaar.  My teorie oor sein geaktifeerde relays is op hierdie stadium bloot net dit - 'n teorie.  Maar ek het gesien daar is defnitief 'n 'boksie' ding wat hulle installer wat dan verskeie kragpunte skep vir laaiers, warm klere ens.  Elke konneksie se amps kan geprogrameer word (dit skakel fuses uit) en die hele ding word aangeskakel met 'n seindraad waarvan die pick-up iewers op die canbus gekoppel word.  In teorie is dit dus 'n 'relay' wat met 'n sein beheer word.  Of daar nog sulke goed bestaan weet ek nie.  Sal moet navorsing doen.

Groete daan onder in die Laeveld!

Dis presies wat ek besig is om te ontwikkel. Ek sal meer detail laat uitkom binnekort...
Title: Re: Help with spotlights
Post by: Copernicus on June 05, 2015, 02:06:47 pm
Intussen het ek gesien daar is wel sulke relays op die mark.  Hulle noem dit 'n solid state relay.  Kyk hier:

http://www.omega.co.uk/googlebase/product.html?pn=SSRDC-COVER&gclid=CNC7yI3B-MUCFezKtAodwVYAig. (http://www.omega.co.uk/googlebase/product.html?pn=SSRDC-COVER&gclid=CNC7yI3B-MUCFezKtAodwVYAig.)

@ OomD: Die produk waaroor ek geskryf het in my vorige post is wel op die mark sover ek kan aflei.  Dit blyk gewild te wees onder die Amerikaanse ryers.  Ek sal kyk of ek die naam kan kry en dan hier rapporteur.

Title: Re: Help with spotlights
Post by: OomD on June 05, 2015, 02:28:31 pm
@ OomD: Die produk waaroor ek geskryf het in my vorige post is wel op die mark sover ek kan aflei.  Dit blyk gewild te wees onder die Amerikaanse ryers.  Ek sal kyk of ek die naam kan kry en dan hier rapporteur.

Inderdaad, hulle is net bietjie duur daaikant en ek wil "features" onbou in myne wat hulle s'n nie het nie. Maar ek swyg vir nou eers. Sal binnekort iets verder sÍ hieroor.
Title: Re: Help with spotlights
Post by: Copernicus on June 05, 2015, 02:29:58 pm
Ek het hierdie op Adv Rider gekry.

Met apologie aan Draadwerk as ek te veel van die oorspronklike vraag afwyk.

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=928394 (http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=928394)
Title: Re: Help with spotlights
Post by: Draadwerk on June 05, 2015, 03:01:09 pm
Ek het hierdie op Adv Rider gekry.

Met apologie aan Draadwerk as ek te veel van die oorspronklike vraag afwyk.

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=928394 (http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=928394)
Nee asb- gooi enigiets. Ons gebruik alles. Kom ons probeer saam iets uitwerk. Dis mos waarvoor die forum daar is?
Title: Re: Help with spotlights
Post by: Copernicus on June 05, 2015, 04:31:00 pm
Ek het weer daar gaan lees ek ek is nou skielik nie meer so seker oor die konneksie wat die trigger gee nie.  Dit lyk tog soos 'n kontak.  Maar wat in die draad aangaan het ek geen idee oor nie.  Is dit 'n sein - wat dit ook al beteken - of is dit dit net 'n baie lae stroom?  Ek neem aan 'n sein sal siklies wees, soos 'n sinus kurwe op 'n ossiloskoop maar dit moet volts he.  Daar is seker iemand hier op die forum wat meer weet van die huidige werking.  As ek die draadjies so bekyk, lyk hulle maar vir my dunnerig.  Met net 12V tot jou beskikking raak die amps gou hoog, veral vir goed wat redelik stroom trek.  Met lae volts soek jy nie lang drade nie, en as hulle lank is, moet hulle dikkerig wees.  Maar die vraag bly steeds, as mens 'n skakelaar op die bars aktiveer, wat gebeur?  Is dit 'n puls wat gestuur word of is daar 'n continue stroom wat vloei?  Dus, as ek nou nie die elektroniese gurus te veel ontstel nie, is die stelsel digital of analoog?
Title: Re: Help with spotlights
Post by: Draadwerk on June 05, 2015, 05:16:50 pm
Ek sien ook drade. Maar ek wonder meer oor om in te "sny" by die draad wat na die "bulb" toe gaan. Ek weet net nie watter een nie. Maar een van hulle moet tog die trigger draad wees wat vanaf die skakelaar kom?
Title: Re: Help with spotlights
Post by: Antois on September 08, 2015, 08:03:42 am
Any solution yet where to connect a 12V supply for switching a relay on/off from ignition for spot lights? Currently connected through relay to battery with handlebar switch, but would prefer the option of having the spots on only when ignition is on and off when ignition off. Tried the halo plug but seems that its always 12V with ignition off.
Title: Re: Help with spotlights
Post by: OomD on September 08, 2015, 08:18:28 am
Any solution yet where to connect a 12V supply for switching a relay on/off from ignition for spot lights? Currently connected through relay to battery with handlebar switch, but would prefer the option of having the spots on only when ignition is on and off when ignition off. Tried the halo plug but seems that its always 12V with ignition off.
My control unit will be available very soon.
Title: Re: Help with spotlights
Post by: Antois on September 08, 2015, 11:49:27 am
Dankie, kyk uit
Title: Re: Help with spotlights
Post by: Danza on September 08, 2015, 07:01:34 pm
Ek het presies dieselfde dilemma, en daarom kyk ek na die Denali DX Xtreme Spot Dual Intensity LED Lighting Kit op my nuwe fiets.
Hulle is nogal duur, maar hulle het n handlebar switch wat dit aan en afskakel maar hulle dim saam met die bike - verblind nie aankomende motoriste nie. As jy deur die dag raakgesien wil wees sit jy net jou bike se brights aan. As jy offroad ry kan jy hulle heeltemal afsit.
Title: Re: Help with spotlights
Post by: Bundu on September 08, 2015, 07:05:22 pm
Any solution yet where to connect a 12V supply for switching a relay on/off from ignition for spot lights? Currently connected through relay to battery with handlebar switch, but would prefer the option of having the spots on only when ignition is on and off when ignition off. Tried the halo plug but seems that its always 12V with ignition off.

why don't you just power the coil of a relay from the headlights?
Title: Re: Help with spotlights
Post by: Manic on September 08, 2015, 07:26:07 pm
Any solution yet where to connect a 12V supply for switching a relay on/off from ignition for spot lights? Currently connected through relay to battery with handlebar switch, but would prefer the option of having the spots on only when ignition is on and off when ignition off. Tried the halo plug but seems that its always 12V with ignition off.

No its not. Give it some time when you test it. The Hella plug will give 12V  for 60 seconds after ignition turned off, then only shut down.

Title: Re: Help with spotlights
Post by: OomD on September 08, 2015, 09:25:03 pm
I don't know about the older GS'es, but the LC (mine, at least) certainly does not turn off the hella plug. Even though the manual states that it is turned off 15 minutes after ignition, mine stayed on, almost draining the battery due to the usb charger I had plugged in.
Title: Re: Help with spotlights
Post by: OomD on September 08, 2015, 09:32:46 pm
What you need is a clever non-intrusive way to:
... soon, this power will be in your hands  ...
Title: Re: Help with spotlights
Post by: Manic on September 08, 2015, 11:05:29 pm
I don't know about the older GS'es, but the LC (mine, at least) certainly does not turn off the hella plug. Even though the manual states that it is turned off 15 minutes after ignition, mine stayed on, almost draining the battery due to the usb charger I had plugged in.

Ok, the previous GS model did turn off after 60 seconds.

Sorry then  :biggrin:  :thumleft:
Title: Re: Help with spotlights
Post by: OomD on September 09, 2015, 06:25:06 am
I don't know about the older GS'es, but the LC (mine, at least) certainly does not turn off the hella plug. Even though the manual states that it is turned off 15 minutes after ignition, mine stayed on, almost draining the battery due to the usb charger I had plugged in.

Ok, the previous GS model did turn off after 60 seconds.

Sorry then  :biggrin:  :thumleft:
It could off course be that something is wrong with mine. Comments from other LC riders?
Title: Re: Help with spotlights
Post by: Antois on September 14, 2015, 01:47:33 pm
Tested mine and switch off after approximately 1 minute, will connect relay coil to this supply
Title: Re: Help with spotlights
Post by: StephanT on September 15, 2015, 05:50:34 pm
@Draadwerk: what R1200GS model do you have?  What you are looking for has already been developed... works with ANY LED lights and only needs to plug into your CAN-bus, and connect to your battery and then you connect your lights to it...

Additionally it has another output for ignition (power other Auxiliary devices) as well as another output for Aux brake lights (very popular in the USA and Europe, and I'm suspecting will become more-and-more popular as people see the Dynamic brake lights that BMW is introducing in 2016

Some more info:
 - simply plug in your LED lights... using a USB cable and utility you can configure them
   - brightness in DIM in day time
   - brightness in Bright in day time
   - brightness in DIM in night time
   - brightness in Bright in night time
 then you have additional (optional) functions like
   - strobing them when your horn is active 
   - strobing them when you hit flash-to-pass 3 times in quick succession
   - flashing them alternatively when your warning indicators are on
   - automatically switching the corresponding LED light off on the side that the turn signal is active

And a lot more... ;)

here's a vid I made earlier this year to send to our US & European Distribs:
https://www.youtube.com/v/9qliHBOLW-Q

best
Stephan


 
Title: Re: Help with spotlights
Post by: OomD on September 15, 2015, 06:01:31 pm
Oh, you mean like this, Stephan?

https://www.youtube.com/v/sFCmL0YbXc8

*note: SmartSwitch has been improved since the making of this vid, it now supports 6 outputs and 2 additional inputs.

Almost available...
Title: Re: Help with spotlights
Post by: Antois on September 23, 2015, 10:01:19 am
Connected my spotlights relay coil to the positive supply of the hella plug and its working fine.
Title: Re: Help with spotlights
Post by: Black_Hawk on September 23, 2015, 02:11:06 pm
Ek het die anderdag 'n ou ontmoet wat ook die 3600lm spotlights op sy fiets het. Hy het 'n handlebar switch om dit aan en af te skakel asook 'n verstelbare skakelaar (reostaat) wat hy kan draai om die ligte helderder en dowwer te stel. EK het ook eers die 3600lm spotlights op my fiets gehad, maar hulle was te sterk om in die nag mee te ry en het water ingekry. EK het nou die 1200lm ligte op en hulle werk 100% vir my.
Title: Re: Help with spotlights
Post by: NeelsK on October 06, 2015, 01:20:19 pm
Skene design has a very nifty solution that does NOT use the can bus.  BUT ..... it wont work on something like the new BMW LCs where the signal from the switches is sent through a digital bus. 

Take a look anyway ... might work for you:  http://www.lights.skenedesign.com/IQ_175.shtml (http://www.lights.skenedesign.com/IQ_175.shtml)

Ran one on one of my old bikes and it was great.
Title: Re: Help with spotlights
Post by: OomD on October 12, 2015, 11:15:48 am
SmartSwitch is now available!

http://www.wilddog.za.net/forum/index.php?topic=181416 (http://www.wilddog.za.net/forum/index.php?topic=181416)