Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: Sondag Sederberg Solo  (Read 491 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Andre01

Sondag Sederberg Solo
« on: December 10, 2018, 11:56:03 am »
Ek het Vrydag agtergekom ek was nog nie een keer in 2018 in die Sederberge met die bike nie! Ek moes iets daaraan doen. Ek het Saterdag nog verpligtinge gehad hier by die huis en kon nie vroeg wegkom om die aand by Oasis te slaap nie. Ek besluit toe om Sondagoggend vroeg in die pad te val.

Ek kom toe so 05:30 weg uit Malmesbury en mik Clanwilliam toe, al die pad teerpad. Die N7 was heerlik stil gewees.

Op Clanwilliam gooi ek vinnig die fiets vol petrol en glip pakhuispas oor. 07:30 stop ek by Leipoldt se graf om ontbyt te eet, lekker flask koffie met braaivleis en braaibroodjie van die vorige aand. Ek blaas ook my bande bietjie af, die grondpad gaan amper begin.

Ek vat toe die afdraai na Wupperthal. En stop vinnig op Hoek se Berg vir 'n foto.

Ek het nie lang stories gemaak in Wupperthal nie, die mense van die dorp was al almal in die kerk, wou nie die dominee onderbreek met die klank van 'n motorfiets nie. Ek stoot toe deur, rigting Eselbank. Die pad is in baie beter kondisie sedert ek hom laas gery het, daar is selfs padwerk bordjies en die ergste dongas is toegegooi met grys/grond.

Ek vorder met goeie spoed, stop net nou en dan om 'n foto te neem. By Eselbank se waterval kry ek vier manne van Langebaan, hulle het die vorige aand op Oasis geslaap en braai nou 'n brunchtyd vleisie by die Waterval. Lekker paar woorde met hulle gesels en toe weer verder gery.

So 15min anderkant Eselbank stop ek om water af te gooi en 'n slukkie water te vat. Ek druk toe deur Oasis toe.

Die "pebbels" het my besig gehou, gelukkig help 'n TKC80 voorband baie, en voor ek my kon kry is ek op die "harde" pad af oasis toe.

Ek was so net na 11h by Oasis, lekker koue koeldrank op die stop gedrink, paar woorde met Gerhard gesels en toe weer gery, Gydo pas oor,  Ceres en toe laaste paar kilometer tot op Malmesbury. Was so 14:30 by die huis betyds vir bietjie 7's aksie en 'n middagslapie.

« Last Edit: December 11, 2018, 08:03:57 am by Andre01 »

The following users thanked this post: wilfwalk

Offline Lem

Re: Sondag Sederberg Solo
« Reply #1 on: December 10, 2018, 12:40:49 pm »
Goeie werk, Andre  :thumleft:

Waar stap jou Dakkie se kilos nou al?
Faith is not knowing what the future holds, it's knowing who holds the future

Offline Andre01

« Reply #2 on: December 10, 2018, 01:43:07 pm »

84 000km

Ek het al partykeer gehoop die fiets laat my in die steek, dat ek 'n rede het om 'n nuwe ene (groter) te kry, maar op trips soos die dan besef ek ek het eintlik nie meer nodig nie, hy loop 120km/h teen 21km/L, die sitplek is relatief gemaklik. En as ek van die pad af gaan dan vreet hy alles op wat ek na sy kant toe gooi.

Offline Ri

• Bikermouse
  • Senior Member
  • Bike: Suzuki DR650
  • DR650 Admirer
« Reply #3 on: December 10, 2018, 02:15:53 pm »
Dankie vir die vinnige verslag en die mooi foto's :thumleft:

Goed om te hoor die Wupperthal pad is bietjie beter, wil self graag draai daar gaan ry.
Tales of the Purple Turtles: Ride Reports
PROJECT SAS WILDEHOND III Contributions: R Snyman Capitec Savings Account 1545860511 Balance (2017/12/07): R3,190.23 - R1,600 for steel purchase

Offline benreaper

• Senior Member
  • Bike: AJS (all models)
« Reply #4 on: December 10, 2018, 08:23:53 pm »
Dankie vir die RR Andre. Het sommer nou lekker gelees en lus gekry om daai węreld te gaan verken.

Offline Adriaan.theron

« Reply #5 on: December 10, 2018, 10:33:32 pm »
Dit was nou ‘n lekker “quickie”. Dit bly een van my gunsteling roetes, iets van alles!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Online Edgar

• The ultimate
  • Senior Member
  • Bike: BMW F650GS / Dakar
« Reply #6 on: December 11, 2018, 09:07:17 am »

84 000km

Ek het al partykeer gehoop die fiets laat my in die steek, dat ek 'n rede het om 'n nuwe ene (groter) te kry, maar op trips soos die dan besef ek ek het eintlik nie meer nodig nie, hy loop 120km/h teen 21km/L, die sitplek is relatief gemaklik. En as ek van die pad af gaan dan vreet hy alles op wat ek na sy kant toe gooi.

Dis hoekom ek ook een ry, awesome bikes. Lekker RR dankie vir die deel  :thumleft:

Offline Matewis

• Senior Member
  • Bike: BMW R1150GS Adventure
« Reply #7 on: December 11, 2018, 09:11:11 am »

84 000km

Te lekker! Moet sę ek mis my Dakar. Die 1150 is 'n amazing fiets en sal hom nooit verkoop nie. Maar sal weer 'n 650 of so bykoop vorentoe vir die rowwer goete.
“Don’t go where the path my lead…  Go instead where there is no path and leave a trail…” ~ Ralph Waldo Emerson
https://kettingsaag.wordpress.com/
https://witvosblog.wordpress.com/