Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: Engine cuts out - Any ideas?  (Read 7860 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Duke916

• Senior Member
  • Bike: BMW R1200GS Adventure
Re: Engine cuts out - Any ideas?
« Reply #20 on: June 12, 2012, 08:20:46 am »
Sidestand switch mucking around with the vibration during offroad/dirtroad gets my vote.

100%  :thumleft:

Ook my gevoel veral as jy jou sidestand n groter voet gegee het . Daai stand is nie so gretig om terug te kom met daai ekstra gewig aan,  kan hom juis laat wip as jy slegte hobbels vang en dan sny jou motor uit. Glo nie dis die ander goetters want nie al jou vonkproppe kan foutief wees en die pomp sal nie weer begin werk as hy uitgesny het . Sou die pomp nie meer behoorlik pomp sal jy begin krag verloor as jy opdraendes aandurf   ::)
Then : RD50  550 Four  900F   CBX  CBX Prolink XL 500 XR 500  CR 450  MTX 200  916 BIP

Now :  1100RC  R100 RT    1098  RGV 250  KTM 495  R 1200GS ADV    KLR650

Offline kwassi

« Reply #21 on: June 12, 2012, 08:23:32 am »
Fuel pump potensiometer. Ou kwaal op die bikes.

Wat is dit?
Solo travellers should not be considered unsociable, they are expressing their independence until they choose to do otherwise.

Offline Manic

• Little Fat Guy
  • Vendors
  • Bachelor Dog
  • Bike: Hildebrand & Wolfmuller (all models)
« Reply #22 on: June 12, 2012, 08:35:45 am »
Sidestand switch mucking around with the vibration during offroad/dirtroad gets my vote.

Ook my gevoel veral as jy jou sidestand n groter voet gegee het . Daai stand is nie so gretig om terug te kom met daai ekstra gewig aan,  kan hom juis laat wip as jy slegte hobbels vang en dan sny jou motor uit. Glo nie dis die ander goetters want nie al jou vonkproppe kan foutief wees en die pomp sal nie weer begin werk as hy uitgesny het . Sou die pomp nie meer behoorlik pomp sal jy begin krag verloor as jy opdraendes aandurf   ::)

Ek het eendag in die Laeveld op die teerpad, teen n lekker lean angle deur n draai gegaan. Halfpad deur die draai was daar n redelike dip, my sidestand het afbeweeg en die bike uitgesny. Amper my gat afgeval.

Offline Rooies

« Reply #23 on: June 12, 2012, 11:36:38 am »

Dankie, ek dink hierdie maak vir my logies sin.  Die fiets verloor nie krag nie, hy klink nooit gesmoor nie, maw daar is niks ander tekens wat my laat dink iets anders is fout nie.  Dit gebeur ook net as ons lekker skud, wat my kan laat dink dis die side stand switch.  Ek het 'n bigfoot opgehad, maar die het afgeneuk, so dit kan wees dat die springs bietjie gerek het met tyd.

Hoe moeilik is dit om die ding te ontkoppel?

Ek gaan nog steeds die ander goed so veel as wat ek moontlik kan check, maar ek gaan by die side stand begin.  Dankie vir al die idees, kÍrels :thumleft:
Current:     BMW R1150GS
                  Honda XR650L
Previous:   BMW R1200GSA
                  Honda XL700V

Offline kwassi

« Reply #24 on: June 12, 2012, 11:40:26 am »
Miskien daai side stand switch permanent disconnect.
Solo travellers should not be considered unsociable, they are expressing their independence until they choose to do otherwise.

Offline Rooies

« Reply #25 on: June 12, 2012, 11:43:34 am »
Ja, dis wat ek ook dink.  Dan bietjie lekker skud paaie gaan ry n kyk of dit weer gebeur.
                  Honda XR650L
                  Honda XL700V

Offline ceasar

• Member
  • **
« Reply #26 on: June 12, 2012, 11:44:14 am »
Of dalk is dit die engine kill switch op die handlebars? Hierdie outjie moet blykbaar nie baie gebruik word nie, want hy wear uit, en dan werk hy nie meer nie. Dalk is die kill switch (die rooie op jou regter handle) dalk foutief. Want dit klink asof jy net probleme ervaar met vibrasies.

Groete

Offline kwassi

« Reply #27 on: June 12, 2012, 11:44:48 am »
Het die gekry maar kan nie bevestig dat dit werk nie

http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom/SSIBD.pdf

Offline Rooies

« Reply #28 on: June 12, 2012, 11:49:46 am »
Of dalk is dit die engine kill switch op die handlebars? Hierdie outjie moet blykbaar nie baie gebruik word nie, want hy wear uit, en dan werk hy nie meer nie. Dalk is die kill switch (die rooie op jou regter handle) dalk foutief. Want dit klink asof jy net probleme ervaar met vibrasies.

Groete

Dis 'n moontlikheid, maar ek gebruik die kill switch letterlik nooit nie, so ek twyfel?

Honda XR650L
                  Honda XL700V

Offline Rooies

« Reply #29 on: June 12, 2012, 11:50:40 am »
Het die gekry maar kan nie bevestig dat dit werk nie

http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom/SSIBD.pdf

Dankie Kwassi, dit lyk asof dit kan help :thumleft:
                  Honda XR650L
                  Honda XL700V

Offline kwassi

« Reply #30 on: June 12, 2012, 11:52:33 am »
Daai lyk bietjie bo my vuurmaak plek maar ek het gehoor mens kan iets doen met die 3 wires by die kill switch self.

Offline Brandt

• Senior Member
  • Bike: Honda XL650V Transalp
« Reply #31 on: June 12, 2012, 11:56:17 am »
Is al die fuses mooi in?

Offline kwassi

« Reply #32 on: June 12, 2012, 11:56:50 am »
Watse fuses?   ???

Offline Rooies

« Reply #33 on: June 12, 2012, 12:10:11 pm »
Is al die fuses mooi in?

Hy het die CAN-bus stelsel, so geen fuses. Of ten minste dis hoe ek dit verstaan.
                  Honda XR650L
                  Honda XL700V

Offline Brandt

• Senior Member
  • Bike: Honda XL650V Transalp
« Reply #34 on: June 12, 2012, 12:12:48 pm »
Is al die fuses mooi in?

Hy het die CAN-bus stelsel, so geen fuses. Of ten minste dis hoe ek dit verstaan.
Daar leer ek weer iets nuut  ;D

Offline Manic

• Little Fat Guy
  • Vendors
  • Bachelor Dog
  • Bike: Hildebrand & Wolfmuller (all models)
« Reply #35 on: June 12, 2012, 12:26:40 pm »
Is al die fuses mooi in?

Hele bike het net 2 fuses. En dis vd spots.

As ek nou reg kan onthou  :biggrin:

Offline kwassi

« Reply #36 on: June 12, 2012, 12:39:24 pm »

Offline Copernicus

• Senior Member
  • Bike: Vespa (all models)
  • Crossroads in the dirt.
« Reply #37 on: March 04, 2013, 01:37:27 pm »
So has anyone made some progress on this matter?

I have now a similar issue.  After returning from holiday in December the bike began to suddenly die on me when I downshift on approach to a stop, turn or whatever.  It does not happen every time, only now and then but definitely daily, at least once per trip, sometimes more.

I tried all the remedies without luck.  I checked all connections that I could reach, took them apart and re-connected.  I checked the connections on the fuel pump potentiometer and all seemed fine.  I cleaned (but did not replace) the aircleaner.  I took off and re-fitted the sidestand switch - no problem there either.

For those who like specifics -

The problem has only occurred once when the bike was cold.  Other than that, it is always warm.
It ONLY occurrs when I downshift, never during upshifts of when cruising along.
Although there is no specific pattern, it mostly happens between 3rd and 2nd, once that I can remember from 5th to 4th and never from 6th to 5th.
Fuel is not the problem since I have refueled a few times since the problem started and at different filling stations.
I don't think it is the fuelpump since it works fine during normal operations, even when going flatout in every gear.

The bike is a 2009 model with about 34k on the clock.  Other than this, I have had few problems.

Any ideas where I can start looking for the cause of this?
I started biking as an under achiever and it went downhill from there...

Offline AntVan

• Senior Member
  • Bike: BMW R1200GS
  • I am the Zipslayer! Hear me zzzzzzzzp!
« Reply #38 on: March 04, 2013, 06:20:34 pm »
You said you checked the sidestand switch? Did you bypass it also? I've changed my vote to sidestand switch.
I don't always drop my bike, but when I do, I prefer to drop her in front of a crowd

Offline Alan

• Senior Member
« Reply #39 on: March 04, 2013, 06:57:06 pm »
I second that.. I think the GS911 would bring up something a lot more serious if it was electronics internally.. I'd say possibly your foot is "pressing" against the sidestand somehow when you're gearing down, and thus "switching" or killing the engine.. Bypass the switch completely and try.
And pls let us know.. it'll help others further down the line.  :thumleft: