Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: Die ervaring van trails  (Read 344 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline cassiebotha

• Race Dog
  • Bike: Kawasaki KLX 400SR
  • Olie misbruiker Ge-org Zuid Afrikak
Die ervaring van trails
« on: October 14, 2012, 10:26:55 am »
Na paar maande bike loos het ek gister weer opnuut saam met een pel die pad gevat en trails gaan soek.  Watter avontuur was dit nie!   

Baie mense weet dat meeste trails kruis oor plaas paaie asook bosbou paaie.   Wel die trails wat ons gister opgespoor het was oop,  geen borde geen waarskuwings of hekke nie!

So is dit wettig?  Niemand weet?  Maar die beste gedeelte van die ry is die ontdekkings vase.  Waar gaan die pad heen?  Waar draai daai pad af?  Waar is ek nou?   

Dis die woorde wat die trip ongelooflik interessant maak!  Vergeet lang oop boring grond paaie!  Dit kan ek ry met my bakkie!   Vergeet die groot bikes.    Vergeet jou gps.   

Ek het weer my scrambler ervaar in die natuur. 
Of ons oortree weet ek nie.  Maar die ervaring van " kan ek daar af ry of daar op ry" maak die avontuur soveel beter.  En die beste van als is die hele dag kan jy net 50 km hoef te ry in die bos.   
Moes grootword, bike moes gaan
Moes in George werk soek want ek wil nie trek
Moes bike verkoop ding lek te veel olie

Offline Grondpaaie

• Pack Dog
  • **
  • Bike: Honda CRF-1000L Africa Twin
  • Ou Ryperd
Re: Die ervaring van trails
« Reply #1 on: December 04, 2012, 02:23:25 pm »
Na paar maande bike loos het ek gister weer opnuut saam met een pel die pad gevat en trails gaan soek.  Watter avontuur was dit nie!   

Baie mense weet dat meeste trails kruis oor plaas paaie asook bosbou paaie.   Wel die trails wat ons gister opgespoor het was oop,  geen borde geen waarskuwings of hekke nie!

So is dit wettig?  Niemand weet?  Maar die beste gedeelte van die ry is die ontdekkings vase.  Waar gaan die pad heen?  Waar draai daai pad af?  Waar is ek nou?   

Dis die woorde wat die trip ongelooflik interessant maak!  Vergeet lang oop boring grond paaie!  Dit kan ek ry met my bakkie!   Vergeet die groot bikes.    Vergeet jou gps.   

Ek het weer my scrambler ervaar in die natuur. 
Of ons oortree weet ek nie.  Maar die ervaring van " kan ek daar af ry of daar op ry" maak die avontuur soveel beter.  En die beste van als is die hele dag kan jy net 50 km hoef te ry in die bos.   

Hoe maak ek om op die notification lys van rides te kom, wil ook explore?
Africa Twin DCT

Offline Dusty Rusty

• Sparkle
  • Grey hound
  • Bike: Honda XR250 Tornado
  • SSS!
« Reply #2 on: December 04, 2012, 02:25:18 pm »
ek wens hier was sulke paadtjies hier by ons!   :(
Never underestimate the power of kindness!

http://doutrapper.wordpress.com/

Offline cassiebotha

• Race Dog
  • Bike: Kawasaki KLX 400SR
  • Olie misbruiker Ge-org Zuid Afrikak
« Reply #3 on: December 04, 2012, 10:05:17 pm »
XR Rider ons pm gewoonlik maar die wat wil saam ry.  Ek het juis sondag weer gaan ry in 'n baie lang tyd.  Dit was ongelooflik om weer 'n lekker pad te ry.  XR Rider daar is 'n trail wat ek wil explore.  Maar ek weet nie of ek plaas paaie gaan betree of nie?  Bly jy in George?
Moes grootword, bike moes gaan
Moes in George werk soek want ek wil nie trek
Moes bike verkoop ding lek te veel olie