Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: BUNGYCOOL's Visit and Our RR of a Thumping Lekker Trip - COMPLETE !  (Read 9551 times)

Offline Gérrard

• AKA 'jupiter' maar noem my Gerard.
  • Global Moderator
  • Castrated Dog
  • Bike: BMW R1150GS Adventure
  • WAT KYK JY
Re: BUNGYCOOL's Visit and Our RR of a Thumping Trip (Episode 3 - Page 10)
« Reply #200 on: December 19, 2012, 07:21:20 pm »
What a view
...dis nooit te laat om n happy childhood te he nie !

Build a sidecar they said. It will be fun they said. Ja-nee !

Offline Gérrard

• Global Moderator
  • Castrated Dog
  • WAT KYK JY
« Reply #201 on: December 19, 2012, 07:30:08 pm »
Toe ek myself nou genooi het om by Goose oor te slaap wou ek nou nie ook so voorbarig wees om te vra dat hy 'n klomp Honne oornooi vir die kuier, dat ek kan hello sê nie. Daar was 'n paar wat ek graag wou sien en soos dit is is dit toe net die wat hy nooi.

Crossed-up het vinnig 'n draai kom maak. Hy kon nie bly nie want sy vrou was bietjie siek. Was lekker om jou te sien John en thanks vir die moeite.

Ek wou Buzzlightyear ontmoet en hy daag daar op. Was net so lekker om Doerengone en Rynet weer te sien. Goose se twee seuns is net 'n plesier om in die geselsskap te hê. Watter mooi geskikte jong manne. Hy kan trots wees op hulle.

Einde van die aand het almal lekker saam gekuier. Daar was al genoeg ander party pics, so ek volstaan met die.

EDIT : As I re-read, to lay out the next post, I notice the mug next to me in the third pic and realize i did not give him a mention. We've kuiered so many times this year, that I almost took him for granted to be there. Sorry Andy, as always it was good too see you and meet your family this time.
« Last Edit: December 19, 2012, 08:34:18 pm by jupiter »

Offline Vis Arend

• It's not how fast you start, it's how long you endure.
  • Forum Whore
  • Bike: Honda XR650L
« Reply #202 on: December 19, 2012, 07:43:23 pm »
Okay, dis nice sover, maar nou vir die Grand Finale.   :sip:
No matter how slow you go, you're still lapping everybody on the the couch
Honda XL125  -  Sold,    Honda XR200R  -  Sold,     Yamaha TT500  -  Sold,     Honda Transalp700  -  Sold,       Yamaha S10 Fast Blue  -  Sold,   Yamaha S10 Slow White  -  Sold,   Honda CRF250 Rally - To be Sold, XR650L..

Offline Gérrard

• Global Moderator
  • Castrated Dog
  • WAT KYK JY
« Reply #203 on: December 19, 2012, 08:24:22 pm »
                                                               Sunday – 16 December 2012

I get up early and have a long day ahead. The plan is to meet Dan in Stellenbosch, who had invited his friend Phill and GJ(Gideon) along. We would ride through the Koppies to Robertson and have a brekkie. From there I would ride to Montagu to say hello to Bokveld and then over Oubergpas, around the back to Ladismith, where I would stay over at Veltie’s place again.

As usual I won’t stay on my planned route, but since I started riding again in 2007, this was one of the best changes I had ever made.

When I pull away at Goose’s place I notice two things are wrong… the gear lever is in the wrong position and the stearing head is stuck. When Jim collected the bike I thought the headbearings were suspect. They were now positively farked, but there was nothing I could do about it now. This was going to make for some interesting riding on the gravel. The gear lever I’ll sort out at Dan’s place.

I take the N2 and after the turn-off on the R310  I feel something else now feels funny with the gear lever. It’s got play in it. I stop at the garage to fill up and jiggle it up and down. Maybe its just loose and not stripped ? But its uncomfortable, as you have to ‘gear’ twice to select a gear. This could be a problem in technical stuff.

At Dan’s place the introductions are made and coffee served. There was actually a new leak on the bike and he sorts it quickly with two new o-rings on the left enjin cover inspection bolts.

The gear lever gets McGyvered and tightened up, and that seems to sort it. Some of the splines must have stripped in one of Jim’s falls, but there seems to be enough bite to hold it. Time will tell and did.

After checking the oil and topping up, Dan gets his ATGATT on  :imaposer:  and we’re on our way

We go around to Phill’s house to collect him as Dan thought I would like to see his old bikes. No shit and the man’s got lots of interesting stuff. His garage is like a museum.

An interesting vice

A Vincent and two BSA Café Racer’s. The real McCoy… not the stuff we wannabee’s build. Its tight so difficult to get nice pics

1968 Truimph T100, the same as Ted Simon rode on his first trip

Ready to roll. Phill rides the same bike as mine, but his goes like stink. Does not start as easy as mine though  :biggrin:

Offline Gérrard

• Global Moderator
  • Castrated Dog
  • WAT KYK JY
« Reply #204 on: December 19, 2012, 08:28:10 pm »
Okay, dis nice sover, maar nou vir die Grand Finale.   :sip:

Gee kans. Ek het nog nie eers begin ry nie. Ek het so twee honderd foto's en edit soos ek aangaan.

Offline Rynet

• Bike: KTM 990 Adventure
« Reply #205 on: December 19, 2012, 08:30:14 pm »
Cool Jupiter  :thumleft:  :thumleft:

And nice to see 2stroke Dan in his full ATGATT again  :biggrin: :biggrin:
“It’s impossible,” said pride. “It’s risky,” said experience. 

“It’s pointless,” said reason. “Give it a try,” whispered the heart.

Offline Gérrard

• Global Moderator
  • Castrated Dog
  • WAT KYK JY
« Reply #206 on: December 19, 2012, 09:31:39 pm »
When I sort of planned the ride I knew I would go over Helshoogtepas, the third time this year. On previous occasions I tried to find the memorial for Mrs Yammi, but could not. Just before the weekend I read a post by Yammi Super Ten in memory of his late wife and asked he explain to me where it is. I cruised slowly over Helshoogte with them in my thoughts, but missed it again.

We get to Franschhoek and its packed with super bikes, mostly I suppose there for a jaag over the pass. We encountered a few. Scary.

At the garage where we stop for fuel and cold drinks a guy pulls up on this old beauty

Up and over Franschhoekpas. Initially I battle on the bends with the stuck steering, but quickly find if I use my body weight to lean and counter steer the bike, it goes better with less chance of going over the edge

After Villiersdorp we get on gravel and as usual my gravel mojo is not good until the first smoke break. Now I also feel for the first time how the bike behaves on gravel and its not good. I’ll give you the load down later when we get to more serious stuff.

In the mean time Dan and Gideon cruise around on their back wheels… Eish some okes. I did not want to ask them for a poser, that I can get a pic, because that’s usually when shit happens.

We cruise on through the hills, me at a very sedate pace, which is anyhow how I ride and really enjoy my surroundings. After a while I realise I know where I am, even though I’m  doing the route reverse,… its where we rode to and from the Breede Bash.

In Robertson its time for that brekkie at the Wimpy. IT TAKES A REAL MAN TO DRINK A PINK MILK SHAKE IN PUBLIC

It was time to say goodbye and for me to continue on my own. Thanks manne vir ‘n lekker saamry.

Op Ashton en in Kogmanskloof gooi ek eers gou ‘n pose en toe is dit Montagu toe vir ‘n kuier met Bokveld

Die wat vir Bokveld ken sal weet hoe lekker dit is om saam hom te kuier. Die man kan ‘n storie vertel. Toe ek daar kom is hy en sy familie agter in die jaart besig om te braai. Hy trek sommer dadelik weg en ek sit rustig en luister na die dreun van sy stem. As ek nie gekeer het nie sou ek heeldag daar gesit het, maar ek moes aan.

Eers ‘n pose net vir Chris met Wit, maar hy wil nie saam werk nie.

Dis so half drie toe ek daar wegkom, maar daar’s geen haas nie. Dis so 120km onthou ek rofweg Ladismith toe en ek het baie tyd. Met my spoed sal dit my so twee en ‘n half uur neem. Ek kan my tyd vat.

Offline woody1

• Forum Whore
  • Bike: Yamaha Super Tenere
  • XT1200ZE "Vinnige" Witte
« Reply #207 on: December 19, 2012, 10:44:25 pm »
Lekker man ons wag vir die res.

I WOULD RATHER BE AN HONEST ASSHOLE .... THAN A FLIPPEN LIAR !   

Ducati 100cc Mountaineer, Honda 550 K3, Suzuki Gs1000E, Suzuki Gs1000G, Suzuki 1100 Katana, BMW R1100RT, BMW R1150RT,,,,,All gone. Only 2014 ST in the garage at the moment... And Honda XL 600

Offline JMOL

• The Mayor of Mopani
  • Bike: AJS (all models)
  • East London
« Reply #208 on: December 19, 2012, 11:02:07 pm »
Nou begin die verhaal spoed optel  :biggrin:

:sip:
Life is hard - even harder if you are stupid.

Offline Gérrard

• Global Moderator
  • Castrated Dog
  • WAT KYK JY
« Reply #209 on: December 20, 2012, 11:36:42 am »
Ek het die pad al gery, maar van die anderkant af, nou’s dit mos soos ‘n nuwe pad. Dis mooi en die XT loop lekker. Dis warm en moeite om te stop vir foto’s, maar ek kry darem ‘n paar in.

By die driffie doen ek ‘n BermRooster en sien amper weer my gat. Stop eers om myself weer te kollekteer.

Erens teen die pas op…

… en ander kant uit

Dan is ek op die vlaktes en raak ‘lost in thought’. ZEN. Daar’s so effe krapperige ondertoon in my gemoed. Die keer herken ek dit dadelik. Die wat die Social Tour gelees het, sal onthou die aand toe ek by Agullas opgeëindig het instede van by Chris.

Die plan is om vanaand by Veltie oor te slaap, maar ek het nie lus vir mense nie. Gisteraand se lekker kuier, en sover vandag, is vir eers genoeg. Ek wil alleen wees.

Toe ons laaities was, en so met die fifties rondgery het, het ons sommer in die aand langs die pad by picnic spots geslaap onder seiltjies. Dis die laaste wat ek ge-stealth kamp het en ek wil dit lankal weer doen. Ek gaan vanaand in die veld kamp. So ry en beplan ek, en voel hoe die kalm opgewondenheid my skielik rustig maak.

Dis warm en ek kry ‘n koeltetjie om bietjie lafenis  en suurstof aanvulling te vat

Soos ek ry dink ek waar ek gaan slaap. Die plan sou wees om more van Veltie af Gysmanshoek pas oor te ry en dan by Chris ‘n draai te gaan maak. Vandaar sou ek rondkronkel en by my niggie op Sedgefield oorslaap. Ek het baie tyd.

Daars ‘n mooi spot bo-op Rooibergpas by die klipbaken en ek het al dikwels gedink dit sal lekker wees om daar te kamp. Logistics en water is bietjie van ‘n probleem, maar ek is lus vir die pas en vandaar kan ek Gysmanshoek oor.

So drentel my gedagtes maar. Die ander opsie is Seweweekspoort. Daar’s ‘n mooi spot by ‘n driffie waar ek en Lyn al voorheen ge-picnic het. En dan is ek nog steeds naby genoeg om moreoggend eers Rooibergpas te doen.

Ek begin nou wonder of ek op die regte pad is. Ek herken niks. Daars klein passies en poorte en al kom ek van die ander kant of behoort ek dit te onthou. Ek ry maar aan.

Ek kom so passie af en daars ‘n mooi vallei voor my

Die gearlever begin nou neuk en ek raak bekommerd oor hom. Ek stop in die poort om hom eers bietjie te bekyk

Ek verbeel my dalk maar daar’s nou meer speling in hom. Ek haal my spanners uit en check, maar die bout is styf. Ek is bang vir draai en strip, so ek los hom. Ek sal maar net versgtig moet gears trap.

Maar dis ‘n problem. More ry ek tegniese dele waar ek dalk skielik hard die lever sal moet trap en breek hy dalk. Dan is my trip nou mooi in sy moer. Soos ek ry ZEN ek oor wat te doen staan. Wees rustig, die oplossing sal kom.

Daars ‘n mooi rotformasie. Ek verwonder my altyd aand die ongelooflike krag wat dit moet vat om die rotse so te buig.

Uitendelik ry ek by ‘n plekkie verby waar ek en Lyn voorheen gestop het om te picnic en is gerusgestel dat ek op die regte pad is. Kort hierna is ek by die Ladismith/ Laingsburg pad en besef met teleurstelling dat die dag se ry amper verby is. Eers maak ek ‘n draai deur die Van Zyl’s damme pad, wat Bokveld my gesê het, en verdwaal lekker so tussen die kronkels teen die berg af.

So tussen deur het ek besluit ek gaan in Seweweekspoort slaap vanaand en eers by Veltie ‘n draai maak om voorraad te kry. Nou dat die besluit geneem is, is daar ‘n opgewonde afwagting in my.

Dis die onverwagte onderbrekings wat die trip lekker maak.

Offline Gérrard

• Global Moderator
  • Castrated Dog
  • WAT KYK JY
« Reply #210 on: December 20, 2012, 11:48:49 am »
Op koedoeskloof aangekom, is Veldbrand en Blommie nie daar nie. Hulle het 'n ent gaan ry. Ek vermaak my maar om weer foto's van die berg te neem.

So ruk later kom hulle daar aan en ons drink 'n paar koues. Die plan is nou om laat middag poort toe te ry en net na donker tent op te slaan. Ons het so uur of wat vir kuier.

Veltie maak vir my 'n hammie vir padkos en ek pak 'n klompie biere. Dis tyd om te ry en ek maak reëlings met Veldbrand om vir my back-up te gee vir die veldslapery en more se alleen ry oor Gysmanshoek.

Ek maak maar altyd so as ek op 'n verlate plek alleen is. Ek reël dat iemand weet waar ek is, en as ek deur is, laat weet ek hulle ek is veilig. Op my ouderdom het ek nie meer rede om tough en stupid te wees nie.

Offline Gérrard

• Global Moderator
  • Castrated Dog
  • WAT KYK JY
« Reply #211 on: December 20, 2012, 11:54:07 am »
So ry ek laatmiddag die poort in. Dis altyd vir my van die mooiste tye van die dag om te ry. Vroegoggend ook. Daar's so stilte in die lug.
Heel diep in, by die driffie, kry ek die plek waar ek wil kamp

Offline buzzlightyear

• I'm Buzz Lightyear. I come in peace.
  • Forum Whore
  • Bike: Honda CRF-1000L Africa Twin
  • To infinity and beyond
« Reply #212 on: December 20, 2012, 12:00:59 pm »
 8)
"All that is necessary for the triumph of evil is that good men do nothing." (Edmund Burke)

Offline Gérrard

• Global Moderator
  • Castrated Dog
  • WAT KYK JY
« Reply #213 on: December 20, 2012, 12:01:30 pm »
Ek wou graag my tent daar agter teen die bak opslaan dat ek bietjie beskut van die pad sou wees, maar die plek is vieslik bemors. Skandelik dat mense so sal wees.

Terwyl ek wag dat dit heel donker raak geniet ek solank 'n 'horse-ovary' en toe dit donker is, is dit moer donker. Daar's nie 'n maan nie en dis van daai wat jy rerig nie jou hand voor jou oë kan sien nie.

Offline Firecoast

• Besempilot!
  • Forum Whore
  • Bike: KTM 640 Adventure
  • Mommy Fairy :)
« Reply #214 on: December 20, 2012, 12:03:02 pm »
Flip, dis nou lekker lees!

Jammer ek het julle gemis Jup!
"Don't let your ice cream melt while you're counting somebody else's sprinkles."

Offline Gérrard

• Global Moderator
  • Castrated Dog
  • WAT KYK JY
« Reply #215 on: December 20, 2012, 12:20:43 pm »
After dark I pitch my tent and then there's no reason to postpone any longer... its time for that hammie and nothing tastes like it when you in the veld and hungry. Those ice cold beers futher did the trick.

Its too early to crawl in the tent and hot. I take my stretcher out and lie under the sky. I'm in this amphitheatre looking up at the stars. Its magical and the milkyway like a white band. The night sounds are eerie, but soothing. I just lie there and ponder. This truelly is life and can't believe I've not done it before. The feeling of solitude is amazing and invigorating. I can do this all the time. Thoughts of days gone by and trekkers with their wagons go through my head. This was their daily life. Harsh it must have been, but what a way to live. I was born 150 years too late.

With this tranquility over me, and a long day behind, I fall asleep under the stars and wake up an hour and a half later. That was awesome, I crawl in the tent and have a sleep as few before.

Offline Gérrard

• Global Moderator
  • Castrated Dog
  • WAT KYK JY
« Reply #216 on: December 20, 2012, 12:29:25 pm »
                                                            Day 3 - Monday - 17 December 2012

Pics of my camp spot taken early morning.

Offline Gérrard

• Global Moderator
  • Castrated Dog
  • WAT KYK JY
« Reply #217 on: December 20, 2012, 12:48:38 pm »
The gear lever has been in the back of my mind. I don't want to risk getting stuck in the middle of nowhere and I want to do Gysmanshoek. After much pondering I decide the only solution now, to insure the ride, is to have the lever spot welded onto the shaft. Not ideal long term, but I need a solution only for the next two days. I'm not going to risk spoiling my ride.

Like doing technical, you commit and go. I've made the decision and am happy with it. Now the quandry. I doubt I'll find a welder in Caltzdorp today, so I'll have to skip Rooibergpas. I head for Ladismith, after letting Veltie and Wify know I'm good.

Its still very early and at the R62 restaurant I have a brekkie first. If they made those sarmies any smaller there would be nothing on my plate, but it fills the spot.

Offline Gérrard

• Global Moderator
  • Castrated Dog
  • WAT KYK JY
« Reply #218 on: December 20, 2012, 12:55:16 pm »
I remembered there was a workshop behind the garage, and when I get there, I find the owner in attendance, who had just come in for a quick emergency. My luck, I borrow his welder and half an hour later I'm on the road, assured the lever is now good.

You can see the play in the lever. I doubt I would have finished the trip.

Offline Gérrard

• Global Moderator
  • Castrated Dog
  • WAT KYK JY
« Reply #219 on: December 20, 2012, 03:32:01 pm »
Ek vat die pad Riversdal toe en draai af na Gysmanshoek. Chris het mooi beduie hoe kom ek daar.

So ent teen die pas uit

Die pad is bietjie rof en klipperrig en dis nou hier waar die steering head my laat sweet. Daar’s nie van lyn kies nie. Hy kies sy eie lyn en ek moet net vashou.

Anderkant af is moer styl en die bike het nie juis voorbrieke om van te praat nie. Ek sluip daar af.

Ek is bly ek het die gery. Was mooi en net lekker die bike getoets. Na die afdraai is die pad so lekker power slide windy-windy(nie dat ek kan nie) en dan lê die berge weer so uitgestrek langs jou.

By Riversdal hou ek verby oppad Stilbaai toe maar kry eers ‘n lekker koffie by die padstal

By Chris aangekom is hy nie daar nie en Amanda gee solank koffie. Intussen check ek ‘n slag die bike se olie en moet ‘n hele pint ingooi.

Chris daag op en bring vir Lem saam wat hy in die dorp raak geloop het. Dis nou ‘n aangename verrassing om hom daar te ontmoet. Ons het al baie oor die forum gesels. Ek het myself genoeg tyd gegee vir die kuier want julle weet mos. Amanda maak vir ons lekker midadaag ete en so word die tyd omgekuier.

Mooi uitsig om van jou agterstoep af te hê

Ek hoor Heimer is op Stilbaai en maak skaapkop, en ook dat Footpeg se Pa by die huis is op Gourits, so ek wil gou ‘n draai gaan maak. Ek moet ook nog slaapplek soek vir die aand want ek is nie meer lus vir Sedgefield toe ry nie.

Dis tyd om te groet en ek vat die pad. Eendag gaan ek nog ‘n foto van Amanda kry.