Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: Popping Wheelies in Traffic  (Read 4503 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Etienne2T

• Mr.
  • Grey hound
  • Bike: KTM 990 Adventure
  • Dinosaur
Re: Popping Wheelies in Traffic
« Reply #120 on: May 06, 2013, 04:00:47 pm »
Al wat hierdie thread kort is 'n goeie wheely pic!

Offline Mr Zog

• Well fuck me, I'm a
  • Grey hound
  • Bike: Honda XL500S
  • Without the gutter my mind would be homeless...
« Reply #121 on: May 06, 2013, 04:39:49 pm »
If I could wheelie my GSA I would...  :peepwall:
Young enough to know I can, old enough to know I shouldn't, stupid enough to do it anyway.

Offline Dwerg

« Reply #122 on: May 06, 2013, 05:06:19 pm »
Klomp wille bikers op die thread. Kan nie wag om saam met julle te kuier en 'n lekker koek en teetjie te geniet nie  :peepwall:
« Last Edit: May 06, 2013, 05:06:47 pm by Dwerg »
Current: KTM 690R
Previous: KTM 790ADV, 640ADV, 950ADV, 250XCW BMW F650GS Single, F650GS Twin, F800GS, G450X, R50/2 Honda CRF450X, CRF230 x 2, VFR400 NC30, Z50 Mini Trail Yamaha BWS100 x 2, LB80 Chappy

Offline Jondu

• Race Dog
  • Bike: BMW R1200GS Adventure
  • .................................
« Reply #123 on: May 06, 2013, 05:57:15 pm »
If I could wheelie my GSA I would... 

Hoekom nie?

Offline Mr Zog

• Well fuck me, I'm a
  • Grey hound
  • Bike: Honda XL500S
  • Without the gutter my mind would be homeless...
« Reply #124 on: May 06, 2013, 06:16:08 pm »
If I could wheelie my GSA I would... 

Hoekom nie?

Traction control cuts the power as soon as I try get the front wheel up. And I'm too sh1t-scared to turn it off  :ricky:
Young enough to know I can, old enough to know I shouldn't, stupid enough to do it anyway.

Offline Hooli

• Pack Dog
  • **
  • Bike: KTM 690 Adventure
  • --My faith is in GOD--
« Reply #125 on: May 06, 2013, 08:50:33 pm »
Kan jy wheelie, CharlesS? - Jy sal my maar moet nooi om by jou in Limpopo te kom kuier dan sal ek jou wys :)

Charles, baie mooi versameling daar in jou garage! Moet net nie vir my vertel jy is soos die paar Superbikers met al die "race" gimmicks op hul bikes, maar hul tyres is net in die middel afgeloop nie Dankie, maar die oudste twee moet een van die dae plek maak, my vrou dreig om my te skei as haar kar weer buite moet slaap. Maar die bande loop darem op die kante ook af.

Hoeveel mense is in die afgelope jaar deur wheelying bikes beseer? Buiten ek self wat my stuitjie gebreek het? Maar ek sien jou punt 2strokeDan.

Impressive collection daai ou maat!  Die beste uit die oranje stal.

Ek is wel 'n baie groot KTM fan, my post oor die KTM ding is sommer net stir, niks leliks bedoel nie.

Ek het maar net gesinspeel op die T-shirts wat deesdae te koop is:  "Dis 'n Toyota ding, jy sallie verstaan nie".

My KTM geskiedenis (tussen my en my kids) 950, 950, 990S, 250, 300, 300, 300,  en 2014 350 oppad.   So my bloed is maar erg oranje.....

Ek hoor jou Uitjie as daai gogga eers is jou bloed is dan suffer jy maar......

Ek betwyfel dit BAIE sterk of ons een van Charles af gaan kry. hahahahaha laughing4

Gewoonlik is die manne wat moan die wat dit nie regtig kan doen nie, en nog meer telke male al probeer het en baie verstreurd raak met hulle self en dan sulke post's op die forum plaas.

Ek is Desember in die Wes Kaap, ek sal jou wys as jy die foto's neem en die snoek sal braai  :)

Menere soos wat ek gese het ek het geen probleem hoegenaamd met wheelies nie, moet dit bloot net nie doen in verkeer waar as iets verkeerd gaan jy ander mense ernstig beseer nie. Die wat weet hoe lyk William Nicol Weg sal verstaan dat in spitsverkeer jy basies sit met 'n parkeer area, en cagers en taxi's wat squat voel vir iemand op 'n bike. Om onder sulke omstandighede te wheelie is om te soek vir k@k, en as jy die wheelie net vir daai een keer verloor is dit jy en  onskuldige mense wat seer kry, maar dis jy wat met jou gad in die tronk gaan sit.  (roekelose en nalatige bestuur)

Of jy kan wheelie het niks met die debat uit te waai nie, dit gaan oor te veel kere wat ons lees van 'n biker wat dood is, en na die tyd vind mens uit hy het gedink hy kan..........(sit maar self in wheelie / stoppie / wat ook al ) maar toe nie kon nie.

Ek sou dalk anders hieroor gevoel hat as ek nie 2 maande terug by 'n begrafnis was waar die persoon gedink het hy kan bike ry en toe nie werklik kon nie.

Charles, jy is baie welkom vir n snoekbraai wanneer jy hier in die kaap is.  :thumleft: Laat weet, dan maak ons n plan met n paar van die manne hier vir n lekker.
Jy is heeltemal reg met betrekking tot ander mense se veiligheid. Dit moet altyd eerste gestel word, alvorens wie ookal n bietjie wil "show boat". Ons almal laaik dit, solank dit net oordeelkundig gedoen word. :thumleft:
You can easily judge the character of others by how they treat those who they think can do nothing for them.                          
Bikes: Yamaha TZR250 2S / Katana 750 / CBR600 / CR250 / KTM200EXC / YZ250F / YZ250F '07 / KTM950 SE / Kymco TB100 Mod Scooter / KTM 990 / KTM 200XCW / KTM690E / Husaberg TE300 / BMW HP2 / KTM690 R / Husky FE350, current- Husky FE250.

Online 2StrokeDan

• a Man of Character
  • Worshond
  • Slim like Bill, straight like Steve
« Reply #126 on: May 06, 2013, 09:03:16 pm »
Yes, Charles, on this forum most of us will think twice before endangering someone else, but we had to take you apart a bit first. :pot: :imaposer:

Offline Bus

• 'Tsek!!!
  • Race Dog
  • Bike: Husaberg (all models)
  • Fokken Main Moegoe
« Reply #127 on: May 07, 2013, 07:11:33 am »
Julle ouens moet regtig leer wheelie...

:evil6:
Maak soos Dr Phil sÍ: "Hou op om 'n do0s te wees..."

Offline Wild Wizards

• Pack Dog
  • **
  • Splish Splash
« Reply #128 on: May 07, 2013, 07:24:25 am »
Yes  I know this isn't on the road, but ....
This is my husband at the age of 14 .....  and me 20 years later ... learning to wheelie at the exact same place.

Ok, so I can't wheelie quite as high as he does, but at least I'm trying and one day ..... 

I love the feeling when we together on the KTM 950 and he lifts the front wheel.  As one gent mentioned, I have this silly grin on my face from the time I get onto a bike...
CRF 230
XR 650
KTM 990 Adv
...And Grandpa's '86 KLR250

Online Wayne

« Reply #129 on: May 07, 2013, 08:03:32 pm »
Yes  I know this isn't on the road, but ....
This is my husband at the age of 14 .....  and me 20 years later ... learning to wheelie at the exact same place.

Ok, so I can't wheelie quite as high as he does, but at least I'm trying and one day ..... 

I love the feeling when we together on the KTM 950 and he lifts the front wheel.  As one gent mentioned, I have this silly grin on my face from the time I get onto a bike...

Your husband clearly has skills.  :thumleft: :thumleft:
May the best of your today be the worst of your tomorrow.

Online 2StrokeDan

• a Man of Character
  • Worshond
  • Slim like Bill, straight like Steve
« Reply #130 on: May 07, 2013, 08:19:54 pm »
Wild Wizards, that red Honda wheely MUST be a photoshop, no one can get a front wheel that high :pot: :pot:

But that shot of the PE175 is great.

Offline Wild Wizards

• Pack Dog
  • **
  • Splish Splash
« Reply #131 on: May 08, 2013, 01:20:21 pm »
Wild Wizards, that red Honda wheely MUST be a photoshop, no one can get a front wheel that high :pot: :pot:

But that shot of the PE175 is great.

2StrokeDan, that day was one of the best days ever.  Other than the morning I spent riding up and down through the river getting soaked. 
CRF 230
XR 650
KTM 990 Adv
...And Grandpa's '86 KLR250

Offline Man On Fire!

• Pack Dog
  • **
  • Bike: BMW F800GS
  • Shalom
« Reply #132 on: May 08, 2013, 03:12:55 pm »
NOT A KTM BUT A BMW 800 GS

<iframe width="640" height="360" src="
eature=player_detailpage" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Aka - CHEF!

"food is not just to fill one's belly.....it's for fullfillment too!"

Offline CharlesS

• Pack Dog
  • **
  • Bike: KTM 1190 Adventure
« Reply #133 on: May 09, 2013, 07:28:10 pm »
Charles, jy is baie welkom vir n snoekbraai wanneer jy hier in die kaap is.   Laat weet, dan maak ons n plan met n paar van die manne hier vir n lekker.
Jy is heeltemal reg met betrekking tot ander mense se veiligheid. Dit moet altyd eerste gestel word, alvorens wie ookal n bietjie wil "show boat". Ons almal laaik dit, solank dit net oordeelkundig gedoen word.

:thumleft: Ek sien uit daarna Hooli  :)

Offline CharlesS

• Pack Dog
  • **
  • Bike: KTM 1190 Adventure
« Reply #134 on: May 09, 2013, 07:31:06 pm »
Yes, Charles, on this forum most of us will think twice before endangering someone else, but we had to take you apart a bit first. :pot: :imaposer:

Thank goodness it was only a bit, I was seriously considering selling the bikes and taking up competitive knitting :) :thumleft

Online Malibu

• Bachelor Dog
  • Bike: Matchless (all models)
  • Just a girl on a bike!
« Reply #135 on: May 10, 2013, 02:10:12 pm »
Ok, just trying to see if the story I heard is true, but apparently, someone had a rather bad prang in traffic while wheeling this last weekend... the question asked was that it's someone from this thread...

Now, I don't want to start something that has no foundation in fact, but firstly, if true, is the rider ok and anyone else ok?  and was it someone from the WD's... maybe even this thread?
They call me Judy or Judes...

You need chaos in your soul to birth a shining star!

Offline Man On Fire!

• Pack Dog
  • **
  • Bike: BMW F800GS
  • Shalom
« Reply #136 on: May 10, 2013, 02:12:00 pm »
Ok, just trying to see if the story I heard is true, but apparently, someone had a rather bad prang in traffic while wheeling this last weekend... the question asked was that it's someone from this thread...

Now, I don't want to start something that has no foundation in fact, but firstly, if true, is the rider ok and anyone else ok?  and was it someone from the WD's... maybe even this thread?

it will take a BIG man to own up to that mess up!
 :sip:
Aka - CHEF!

"food is not just to fill one's belly.....it's for fullfillment too!"

Offline High 5

• Pack Dog
  • **
  • Bike: KTM 950 Adventure S
« Reply #137 on: May 11, 2013, 08:27:09 am »
Subscribed   :happy1:
KTM 950 Adventure S
KTM 450 SX
KTM 380 EXC

Offline Ortos

• Race Dog
  • Bike: Honda XRV 750 Africa Twin
  • "Ride to Ride another day"
« Reply #138 on: May 11, 2013, 02:25:19 pm »
If I could wheelie my GSA I would...  :peepwall:

+1
If I could wheelie my AT I would.......ding weeg soveel soos n olie tanker!     >:D 
- Some people are like clouds, once they fuck-off it turns into a
  beautiful day!

Offline J3THRO

• Race Dog
  • Yzerfontein WC
« Reply #139 on: May 11, 2013, 08:37:49 pm »
Saw Tour wheely his AT like a pro in front of Doodles.
If I didnt see it I would never have imagined it even possible.
DO NOT FOLLOW WHERE THE PATH MAY LEAD.
GO INSTEAD WHERE THERE IS NO PATH AND LEAVE A TRAIL.
2020 Husqvarna TE 300i