Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: Killing my 1150 GS  (Read 2314 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Altie7deLaan

• Senior Member
  • Bike: Husqvarna (all models)
  • Choose orange. Choose Stihl.
Re: Killing my 1150 GS
« Reply #60 on: September 10, 2013, 05:24:40 pm »
Jinne, ek  verkyk my altyd aan die janne wat life and limb op die spel sit jaarliks met die Isle of Man TT, en dan dink ek so by my self hulle moet so effe bef*k innie boonste verdieping wees.
Om gat te skuur oor Rooi els, Franschoek, Du Toits Kloof ens is maar eintlik dieselde, in fact dit is nog meer gevaarlik want die pad is oop vir idiots in cages en twee rigting verkeer.
As jy bang is in die lewe vir "what if", moet jy maar elke dag eerder innie bed bly.
Mens kan vinnig/smooth wees sonder om roekeloos te wees, en mens kry ook manne wat oor versigtig is en dit is ook gevaarlik.
Ek dink die geheim is om in jou gemaksone te wees, sodra jy buite dit gaan, le daar iets lelik en wag vir jou.
Vir my verbasend hoe daar gewoonlik van lag oor gegaan word na huil as daar `n groep gery word (testosteroon skiet op en intelligensie daal) of as daar `n kamera betrokke is, is da ook altyd k*k innie land van Kanaan.
Elk geval, bly jy kan getuig van die episode, en kry weer kans om die wereld te conquer op jou steed (eh, nie die 1150 nie hy is in sy tjops.)
xl185  cb750f  gsx600f  fz750  gsxr750  cbr600f2  cbr900rr cbr929rr  cbr954rr  vtr1000f  fzr1000exup  650dakkie gsxr1000k4  lc4 supermoto  bandit1200s   project fartblood (fireblade streetfighter)  f800gs

Kaboef:  "Ek dink BMW gooi drank in hul koffie en muffins. Want as jy dronk is, koop jy enige kak."

Offline zacapa

• Senior Member
  • Bike: Honda XR650L
  • XR650L - 134.217kg lite weight special...
« Reply #61 on: September 10, 2013, 06:31:09 pm »
Some of us subscribe to the motto: "Go big, or go Home" it is a fact of human predisposition.
Sure that Wiliee in hindsight has learnt a lesson there. Kudos to him for putting it up here on a public forum in the first place.
As we get older we learn how to go faster more safely. That's why we are still here tuning the other ous some of the same.

Like a good friend of mine used to say in his Welsh accent - Go fast, take chances. with an evil grin on his face :biggrin: He was a
helicopter pilot that almost came unstuck trying to race me on the R80 with his Landrover 110 on a Nam dirt road.
Shit happens, some of us survive, we live on and takes our chances.
« Last Edit: September 10, 2013, 06:31:56 pm by zacapa »

Offline willieee

• Senior Member
  • Bike: BMW R80GS
« Reply #62 on: September 10, 2013, 06:33:45 pm »
Altie 7de laan...dankie vir jou opinie..sonder om my uit te kak......LOL.... ...
1982    R 80  g/s /poormans HPN
2006 hp2 enduo

1974 R 90s
1950 R 50

Offline willieee

• Senior Member
  • Bike: BMW R80GS
« Reply #63 on: September 10, 2013, 06:36:01 pm »

Some of us subscribe to the motto: "Go big, or go Home" it is a fact of human predisposition.
Sure that Wiliee in hindsight has learnt a lesson there. Kudos to him for putting it up here on a public forum in the first place.
As we get older we learn how to go faster more safely. That's why we are still here tuning the other ous some of the same.

Like a good friend of mine used to say in his Welsh accent - Go fast, take chances. with an evil grin on his face :biggrin: He was a
helicopter pilot that almost came unstuck trying to race me on the R80 with his Landrover 110 on a Nam dirt road.

mal pic Zacapa..... :lol8:
1982    R 80  g/s /poormans HPN
2006 hp2 enduo

1974 R 90s
1950 R 50

Offline Welsh

• BMW R1150GSV
  • Bachelor Dog
  • Bike: BMW R1150GS
  • Thunder Twonk. The two legged Twat Monkey.
« Reply #64 on: September 10, 2013, 07:27:31 pm »
LOVE the pic :biggrin: :biggrin:
A founding member of the Witwatersrand Anchor Society.