Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: Down on the farm with the Bushlander  (Read 266651 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline tgg

• Senior Member
  • Bike: Piaggio (all models)
Re: Down on the farm with the Bushlander
« Reply #3040 on: April 29, 2020, 04:41:44 pm »
sal nogal iets wees as die son nie agter die water insink nie

Offline tgg

• Senior Member
  • Bike: Piaggio (all models)
« Reply #3041 on: April 29, 2020, 07:52:17 pm »
Ek slaap deesdae nie deur as ek nie n halwe Somnil pilletje drink nie. Was laasnag weer van so 01h15 tot 03h30 wakker

As jy ietsie vat soos ek, le jy wakker van 03h30 tot alarm afgaan, ek moet se van lockdown en ek besluit alles se moer , slaap ek beter, ek het alle stress weggeskyf goverment toe, as ek later anderkant uitkom en survive dan it dit nou so, intussen gaan ek rustig werk toe vir my essential works, kom huistoe wees rustig, maak nog n batch bier, vat die honde veldtoe en relax,

My eerste verlof in 20 jaar langer as n week

The following users thanked this post: RobC, Oubones

Offline Namakwalander

« Reply #3042 on: May 04, 2020, 08:38:09 am »
Hoor nou net hierdie liedjie, toe dink ek aan die draad

&list=RDwS208ZHwjis&index=10

(Terloops, die video self doen niks vir my nie. As ek my pa se plaveisel met n hammer sou gaan stukkend slaan het, sou ek agter in die kar moes staan of le oppad plaas toe)
Born to be Mild

The following users thanked this post: RobC

Offline Dustbiter

« Reply #3043 on: May 24, 2020, 08:08:06 am »
Goeiemre Dorsland hier is twee foto's van Passeirer Gebirgsziegen wat ek verlede jaar op 'n wandeling in die heuwels gefotografeer het. Dit is 'n plaaslike ras in Suid-Tirol wat deur die plaaslike boere uit die uitsterwing gebring is.
Hulle is hier in hul somerweiding hoog bo in die heuwels bo die Passeirertal en Meran (Noord-Itali). Goeie kaas word deur die boere in die berghutte gemaak.
Ek is nie seker hoe hulle in die Oos-Kaap sou oorleef nie, maar hulle lyk soos geharde diere.
« Last Edit: May 24, 2020, 10:11:41 am by Dustbiter »
Bikeless at present
Previously: 1973 Honda SS50 - Port Elizabeth
                  1979 BMW R65 - East London
                   1996 BMW R1100GS - Grahamstown

Offline Dorsland

• Forum Whore
  • Bike: Honda CRF-1000L Africa Twin
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #3044 on: May 24, 2020, 10:30:57 am »

(Terloops, die video self doen niks vir my nie. As ek my pa se plaveisel met n hammer sou gaan stukkend slaan het, sou ek agter in die kar moes staan of le oppad plaas toe)

Ek sien nou eers jou plasing @Namakwalander, jammer daaroor.  Ek ken daai gevoel goed.  Ons familieplaas was Boshoek gewees, wes van Rustenburg, deur President Paul Kruger aan my ma se familie verkoop.  Sy plaas Boekenhoutfontein was twee plase weg van Boshoek gewees.  Vandag nog kan die reuk en geur van 'n lemoen en pyptabak my onmiddelik terugneem na dae se omspeel in die leivoor daar onder die tamaai bamboeswoud.  Daar het ek kaalvoet deur seker 100m se duwweltjies gehol om van 'n omgekrapte Dorperram wat my wou stamp, weg te kom. Niks vir die duwweltjies gevoel nie. Onthou dit nog soos gister.

Een Kersfees toe klim ek tot amper heelbo in een van die vele jakarandabome op die werf, so hoog ek kon toe nie weer afklim nie.  Was nog 'n klein lat gewees.  Was nogal 'n gedoente om my daar uit te kry, die grootmense was t swaar gewees om tot bo in die fyn takke te klim.  Een van die volk se ouer kinders moes my kom help.

Daai dae het mens nog raas gekry vir sulke kattekwaad.  :biggrin:
'Tis the times plague, when madmen lead the blind.

King Lear

Offline Dorsland

• Forum Whore
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #3045 on: May 24, 2020, 10:35:23 am »
Goeiemre Dorsland hier is twee foto's van Passeirer Gebirgsziegen wat ek verlede jaar op 'n wandeling in die heuwels gefotografeer het. Dit is 'n plaaslike ras in Suid-Tirol wat deur die plaaslike boere uit die uitsterwing gebring is.
Hulle is hier in hul somerweiding hoog bo in die heuwels bo die Passeirertal en Meran (Noord-Itali). Goeie kaas word deur die boere in die berghutte gemaak.
Ek is nie seker hoe hulle in die Oos-Kaap sou oorleef nie, maar hulle lyk soos geharde diere.

More @Dustbiter, hoe lekker rustig l daai spannetjie bokkers en herkou in die son.  Mens sien sommer die Saanen-tipe eienskappe in hulle.  Maar ek kyk met groot jaloesie na daai weidings.  Man, 'n bok kan daar darem teen so 11h00 reeds klaargewei wees.

Dankie vir die aanstuur  :thumleft:  Dit lyk na 'n baie mooi omgewing daai.  Woon jy daar of is jy op kontrak?

King Lear

Offline Dustbiter

« Reply #3046 on: May 24, 2020, 10:52:44 am »

Ons woon nou hier sedert Junie 2018 - baie mooi omgewing!

Die trop bokkies het omtrent 'n hele bergreeks as weiveld.

I am sure your farm covers a larger surface area!
« Last Edit: May 24, 2020, 12:41:48 pm by Dustbiter »
Bikeless at present
Previously: 1973 Honda SS50 - Port Elizabeth
                  1979 BMW R65 - East London
                   1996 BMW R1100GS - Grahamstown

Offline elandsrider

• Senior Member
  • Bike: BMW F650GS / Dakar
« Reply #3047 on: May 27, 2020, 08:05:16 pm »
Dorsland wars jy
Gooi kiekies,
Daai wereld van jou moet nou bitjie wit lyk of hoe?
KLR 650, KDX 200, XTZ 750, XL 500

Offline Mev Vis Arend

• Senior Member
  • Bike: Honda CRF-250L
« Reply #3048 on: May 29, 2020, 06:52:41 am »
Een Kersfees toe klim ek tot amper heelbo in een van die vele jakarandabome op die werf, so hoog ek kon toe nie weer afklim nie.  Was nog 'n klein lat gewees.  Was nogal 'n gedoente om my daar uit te kry, die grootmense was t swaar gewees om tot bo in die fyn takke te klim.  Een van die volk se ouer kinders moes my kom help.

:lol8:  Ek hoor al my ma     "As jy vandag uit daai boom val en jou nek breek, slaan ek jou morsdood"   :lol8: :lol8: :lol8:
Honda XR250 - Given to daughter.  BMW 1200 GSA met Karretjie  -  Suzuki 125 Scoota with a KTM topbox - sold.  Honda CRF 250 L

Offline Oubones

• Senior Member
« Reply #3049 on: May 29, 2020, 07:52:39 am »

:lol8:  Ek hoor al my ma     "As jy vandag uit daai boom val en jou nek breek, slaan ek jou morsdood"   :lol8: :lol8: :lol8:
Nannie, ons het definitief selfde tydsvlak grootgeword! :laughing4:
My pa sou s, " Jy het jouself daarop gekry, kry jouself af of ek haal die velle van jou gat af"  :peepwall:
Goeie tye!
Dakar 650
SR 500

Offline Oubones

• Senior Member
« Reply #3050 on: May 29, 2020, 07:54:43 am »
Dorsland wars jy
Gooi kiekies,
Ek dink sy kamera se "shutter" is vasgevries of die sein beweeg te stadig met die koue! :imaposer: :peepwall:
Dakar 650
SR 500

Offline Dorsland

• Forum Whore
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #3051 on: May 29, 2020, 02:53:26 pm »

Ons woon nou hier sedert Junie 2018 - baie mooi omgewing!

Die trop bokkies het omtrent 'n hele bergreeks as weiveld.

I am sure your farm covers a larger surface area!

Kyk, daai berge is bokhemel, waaragtig.  Sjoe maar dis bitter mooi daar.  Soek jy nie 'n handlanger nie?  :biggrin:

King Lear

Offline Dorsland

• Forum Whore
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #3052 on: May 29, 2020, 02:54:55 pm »

:imaposer: :imaposer:

Dit was werklik amper so iets gewees Nannie.  Dit was net na ete en die grootmense het hulle al reggemaak om 'n stuk te gaan l.  Toe moes hulle eers my konsternasie uitsorteer.

King Lear

Offline Dorsland

• Forum Whore
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #3053 on: May 29, 2020, 02:56:58 pm »
Dorsland wars jy
Gooi kiekies,

Ons het darem heelwat sneeu op die berge al om ons gehad en bietjie ysren hier by die huis.  Maar die koue was orals.  Bliksem dit was koud gewees.  Die nagte nogsteeds maar darem skyn die son meestal nou weer deur die dag.  Die eerste sneeu hou nooit baie lank nie maar dit lyk na die regte begin vir 'n goeie winter.

King Lear

The following users thanked this post: RobC

Offline Tom van Brits

« Reply #3054 on: June 02, 2020, 04:59:25 am »
Dorsland wars jy
Gooi kiekies,

Ons het darem heelwat sneeu op die berge al om ons gehad en bietjie ysren hier by die huis.  Maar die koue was orals.  Bliksem dit was koud gewees.  Die nagte nogsteeds maar darem skyn die son meestal nou weer deur die dag.  Die eerste sneeu hou nooit baie lank nie maar dit lyk na die regte begin vir 'n goeie winter.

Ek  glo ook aan 'n regte begin', die ou mense het altyd so na hom verwys.

Wonder nounet hoe vinnig daai pragtige veld van jou gaan kleur verloor, en natuurlik kom daar dan die brandgevaar saam met die droe gras later die seisoen ne? Met die dat die velde net so aan die brand raak deesdae (selfs Australia) gaan jy sekerlik maar lig slaap Johan?
Wel aan die ander kant; watter boer in Suid Afrika slaap nie lig nie?

Offline KnipMes

• Newbie
  • *
  • Bike: Yamaha XT 660 Z
« Reply #3055 on: June 09, 2020, 03:46:11 pm »

Ek sien nou eers jou plasing @Namakwalander, jammer daaroor.  Ek ken daai gevoel goed.  Ons familieplaas was Boshoek gewees, wes van Rustenburg, deur President Paul Kruger aan my ma se familie verkoop.  Sy plaas Boekenhoutfontein was twee plase weg van Boshoek gewees.  Vandag nog kan die reuk en geur van 'n lemoen en pyptabak my onmiddelik terugneem na dae se omspeel in die leivoor daar onder die tamaai bamboeswoud.  Daar het ek kaalvoet deur seker 100m se duwweltjies gehol om van 'n omgekrapte Dorperram wat my wou stamp, weg te kom. Niks vir die duwweltjies gevoel nie. Onthou dit nog soos gister.

Hallo Dorsland, ek volg jou thread al van die begin af, maar ek val amper uit die bed uit gistraand toe ek lees van jou dae op Boekenhoutfontein.
My Oupa en Ouma was Manie en Willie Vosser en hulle het 'n plaas op Boekenhoutfontein of gedeelte daarvan gekoop rondom 1973 waar hy geboer het en heen en weer van Lichtenburg gery het, en later van Rustenburg tot hulle op die plaas gaan bly het rondom 1978/79. Die plaas was tussen Boshoek en die klooster.
Ons het al ons vakansies daar deurgebring en ek het daar leer bestuur met die trekker, dit het 3 nefies gevat om hom te ry want een was nodig om op die clutch te spring , een vir die briek en een bestuurder en ratte. My Oupa se hoof inkomste was uit die oorskiet pap van die myn kampongs wat hy gaan laai het en dan op sement slabs uitgegooi het om droog te word en dit dan gehammermeel en in sakke gegooi het. Alles het dit gevreet van honde tot beeste.
Ons het van die opstal deur die veld verby die bamboes woud na Oom Paul se huis gestap, en het een slag 'n silwer lepel langs die pad opgetel en gewonder of dit nie dalk Oom Paul sin was.
Jammer dat ek so aangaan maar dit was net so ongelooflik om skielik op die thread wat ek so lank met interssantheid lees te hoor dat jy van daar af kom.
Baie dankie vir die lekker herrinneringe.
Manie van Eck

Offline Dorsland

• Forum Whore
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #3056 on: June 11, 2020, 09:13:31 am »
Dis waaragtig 'n klein wreld @KnipMes!  My ma se niggie, Tannie Elsa hulle het die plaas tussen Boshoek en Boekenhoutfontein gehad, ek kom waaragtig nie aan daai plaas se naam nie. Ons was waaragtig so te s bure gewees. Bestaan daai klooster nog?  Seker nie.  Dis seker omdat ek nog kind was maar daai bamboeswoud was in my gedagtes 'n MOERSE groot bos gewees.  :biggrin:  Ek was eintlik so bang vir daai plek soos vir die duiwel self.  Het eenkeer toe ons daar speel 'n hengse groot slang (was t jonk om te weet watse slang presies maar was 'n rinkhals of kobra omdat hy nog so bakkop gestaan het.  Was daarna baie ligtig om daar te speel.

Seker so 12 jaar gelede toe gaan ek en my vrou, my pa en Oom Roy Thomas en Oom Burrie Ferreira vir oulaas Boshoek toe om te gaan kyk.  Dit was lekker maar ook baie hartseer.  Die myne is nou omtrent op Boshoek se voorstoep, al daai plase is in plotte opgesnipper. Die ou meule is weg, die stasie so te s ook weg, als weg  :'(

King Lear

Offline Dorsland

• Forum Whore
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #3057 on: June 11, 2020, 09:19:13 am »
Hier is 'n paar kiekies wat ek met daai besoek geneem het.  Ek plaas hulle maar een een dat ek hul storie kan vertel.

Dis die hoofopstal met die koppie wat ek so goed uit my kinderdae onthou agter hom.  Di grasveld in die voorgrond van die een foto was daai tyd tabaklande gewees.  Tussen daai grasveld en die opstl daar agter het 'n leivoor van die leidam links uit die foto uit geloop.  Dit was somerdae ons gunstelling speelplek gewees.

King Lear

Offline Dorsland

• Forum Whore
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #3058 on: June 11, 2020, 09:26:51 am »
Die Kirsten familie is my ma se voorsate.  Dis aan hulle wie Oom Paul die plaas verkoop het.  Die dag toe ons daar by die begrafplaas kom , was daar 'n spoggerige trokkie van die British War Graves Commisssion daar, 3 swartes mooi uitgevat in hulle BWGC oorpakke, besig om die begrafplaas mooi netjies te maak en te onderhou.  Hekke geverf en heinings weer reg te maak. Daarvoor was ek baie dankbaar.  Daar is ook Boere krygers uit ons familie daar begrawe.  Ek was eintlik heel verbaas, het nie geweet dit word nog gedoen nie.

Op die graf van Johan Frederik Kirsten Kloppers sal jy sien hy was nog bloedjonk oorlede, 21 jaar oud.  Sy nek in 'n rugbyskrum gebreek.

King Lear

Offline Dorsland

• Forum Whore
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #3059 on: June 11, 2020, 09:37:38 am »
Interessante storie uit ons vroe geskiedenis:

Daai tyd van die 1820 Setlaars kom daar 'n Skotse gesin (Ma, Pa, seun en dogter) op die skip uit Suid-Afrika toe.  Op die see dooi die ouers al twee en nou is daar 2 weeskinders op die skip en geen heenkome as hier aanwal stap nie.  Die dogter word op een of ander manier in die Kirstenfamilie op Boshoek se hande geplaas.  Gemmer hare, fyn gelaatstrekke, bleek velletjie, praat g'n woord Hollands nie.

Sy word toe Afrikaans groot en is my Ouma grootjie Ouma Isabella Maria Kloppers (3de van regs, sittende). My Oom Burghurd Kloppers is 2de van regs, staande. Ek lyk baie na hom, veral toe ek sy ouderdom op daai foto was (rondom 1930)

King Lear