Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: Down on the farm with the Bushlander  (Read 265950 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Black_Hawk

• BackroadRiderZA
  • Senior Member
  • Bike: BMW F800GS
  • Follow our blog: https://mytownsatoz.wordpress.com
    • My Towns A to Z
Re: Down on the farm with the Bushlander
« Reply #3140 on: August 24, 2020, 02:40:11 pm »
Baie mooi  :thumleft:
Follow our blog: https://mytownsatoz.wordpress.com

2010 F650GS (Sold), 2009 BMW F800GS, 2002 BMW F650GS (Sold), 1982 Honda XR200R, 1983 Honda XL600R

The following users thanked this post: Dorsland

Offline HB 9

« Reply #3141 on: August 25, 2020, 08:33:01 am »
Is jou plaas se naam dalk "VREDE"?

Kan die rustigheid aanvoel  :thumleft: :thumleft: :thumleft:
Tread lightly

The following users thanked this post: Dorsland

Offline the ruffian

« Reply #3142 on: August 25, 2020, 09:01:10 am »
That Bushlander looks just so classic in that environment ... such an underrated bike. I could easily see myself in a few years time, as I get older and feebler, dispensing with the bigger 650 pigs and riding around on a Bushlander or a TW200 ...  lighter, seat lower, and the truth is as fast as you need to go on backcountry roads. What do you think, Johan?

Offline roxenz

• rocks make sense
  • Senior Member
  • Bike: Yamaha Super Tenere
  • cheerful yesterdays and confident tomorrows
« Reply #3143 on: August 26, 2020, 03:38:40 pm »
Nie net bokke, my een vriend en sy vrou het laatlammetjie gehad toe hul oudste amper matriek was. :peepwall:
Ek is gebore na my ma hysterectomy gehad het :patch: hulle moes genoeg spaarparte gelos het. :ricky: :laughing4:
Mens kan sien jou bokke kry baie liefde en sorg.
Lyk my jy wys hulle prentjies van hoe die plaaslike "fantastiese" boere hul bokke mishandel as hulle stout raak.

Toe ons klomp nefies darem al goed in ons hoŽrskool jare was, toe had my een tannie so laatlammetjie. Hy kry toe n fensie naam, maar ons het hom altyd net Karoolsie Ongeluk genoem. Daai naam het natuurlik my tannie vinniger in orbit gesit as wat Elon Musk sou kon.

Offline ChrisL - DUSTRIDERS

• Forum Vendor
  • Castrated Dog
  • Bike: BMW R1200GS
    • dustriders.co.za
« Reply #3144 on: August 26, 2020, 03:42:11 pm »
Nie net bokke, my een vriend en sy vrou het laatlammetjie gehad toe hul oudste amper matriek was. :peepwall:
Ek is gebore na my ma hysterectomy gehad het :patch: hulle moes genoeg spaarparte gelos het. :ricky: :laughing4:
Mens kan sien jou bokke kry baie liefde en sorg.
Lyk my jy wys hulle prentjies van hoe die plaaslike "fantastiese" boere hul bokke mishandel as hulle stout raak.

Toe ons klomp nefies darem al goed in ons hoŽrskool jare was, toe had my een tannie so laatlammetjie. Hy kry toe n fensie naam, maar ons het hom altyd net Karoolsie Ongeluk genoem. Daai naam het natuurlik my tannie vinniger in orbit gesit as wat Elon Musk sou kon.
:laughing4: :spitcoffee: :spitcoffee: :lol8:
MOTORCYCLE ACCESSORIES RETAILER
info@dustriders.co.za
ENDURISTAN SOFTLUGGAGE IMPORTER
www.dustriders.co.za

Offline Dorsland

• Forum Whore
  • Bike: Honda CRF-1000L Africa Twin
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #3145 on: September 02, 2020, 08:31:50 pm »
Wanneer jou Cruiser jou vir die eerste keer in 18 jaar 'n klein probleempie gee en daar moet nog steeds lek in die veld gegee word, dan staan die Bushlander sy man.

Dan pillion hy sonder om te kla die leksakke bergop.

'Tis the timeís plague, when madmen lead the blind.

King Lear

Offline woody1

• Bachelor Dog
  • XT1200ZE "Vinnige" Witte
« Reply #3146 on: September 03, 2020, 06:15:03 am »
Daai Bushlander kort n tail tidy  :3some:

I WOULD RATHER BE AN HONEST ASSHOLE .... THAN A FLIPPEN LIAR !   

Ducati 100cc Mountaineer, Honda 550 K3, Suzuki Gs1000E, Suzuki Gs1000G, Suzuki 1100 Katana, BMW R1100RT, BMW R1150RT,,,,,All gone. Only 2014 ST in the garage at the moment... And Honda XL 600

Offline Mev Vis Arend

• Senior Member
  • Bike: Honda CRF-250L
« Reply #3147 on: September 03, 2020, 06:40:33 am »

Ek kon nie na haar gaan kyk toe ons by julle was nie ..... ek sou haar inpak, maar ek het vir haar 'n lang vreugde- en liefdevolle lewe toegebid.  My gebed was verhoor! ;) :biggrin:  Op watter ouderdom tree sy af?  Sy gaan seker eendag na die huiskamp toe om na die wesies om te sien.  Jy moet haar 'n spesiale drukkie gee.

Kyk hoe lyk die mooi ooi vandag @Mev Vis Arend.  9 lammers later en staan nou weer oppie punt om te lam.

Sy het 'n statige dame geraak.  Ek kan sommer sien sy geniet dit daar by julle op die plaas.

Ek kan nie glo wat met jou ouma gebeur het nie!   :o :o   Tot op watter ouderdom kan hulle nog babatjies kry en hoe oud raak hulle?  Sy moet net vasbyt dat sy nog vir Bly al die ropes kan leer. 
Honda XR250 - Given to daughter.  BMW 1200 GSA met Karretjie  -  Suzuki 125 Scoota with a KTM topbox - sold.  Honda CRF 250 L

Offline Casting from Turd

• Read my avatar and act accordingly
  • Forum Whore
  • Bike: BMW R1200GS Adventure
  • #DTCBM
    • addobackpackers.com
« Reply #3148 on: September 03, 2020, 08:32:31 am »
Wanneer jou Cruiser jou vir die eerste keer in 18 jaar 'n klein probleempie gee en daar moet nog steeds lek in die veld gegee word, dan staan die Bushlander sy man.

Dan pillion hy sonder om te kla die leksakke bergop.

Mooi sweep voor op daai Bushlander.

Pillion het so effens n dikgat hoor  :imaposer:
I dont want to ride fast, But I want to ride FAR
Past Bikes...Honda XR250 Tornado
Honda XR650L
Honda XL1000V Varadero
http://www.addobackpackers.com

Offline Airguitar

• I prefer girls that sing soprano.
  • Senior Member
  • Bike: Honda XR600
  • My name is Derek.
    • Derek Herbst
« Reply #3149 on: September 03, 2020, 08:35:41 am »
Dorslander, Just a quick hello from France.
I haven't looked in on you in a while. I'm happy to see you are in good health and doing well.
Currently, adventure riding in my neck of the woods is not really a big thing. However we do find some interesting spots.. France is one big wine route.
Actually the pic below is taken in Luxembourg. Another big wine route..
My rides:
2014 Triumph Tiger 800XC.
Honda VF750S
Boeing 747

Offline bud500

« Reply #3150 on: September 03, 2020, 08:53:04 am »
I haven't looked in on you in a while. I'm happy to see you are in good health and doing well.
Currently, adventure riding in my neck of the woods is not really a big thing. However we do find some interesting spots.. France is one big wine route.

Nice one Derek, Uncle Stu's Mate.
Surprised you getting on the bike in between all the guitars and old radios...
« Last Edit: September 03, 2020, 08:53:30 am by bud500 »
May the bridges I burn light the way...

Offline Dorsland

• Forum Whore
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #3151 on: September 03, 2020, 10:37:28 am »

Damn!  That is nice to hear from you Derek, thought you'd dropped off the face of the earth.  France is such a beautiful country, I would love to live there in the countryside or even a small village somewhere.  Really.

That your bike?  Very nice, those V4 motors were so smooth and sounded great.  Perfect bike for France.  It's such a civilised country (mostly, if you are out of the big cities and the crap happening there).  Tell us a bit about that Honda man.

Stay in touch please @Airguitar, really good to hear from you again.  And I'm flattered you still look in here every now and again  :) :thumleft:
« Last Edit: September 03, 2020, 10:42:01 am by Dorsland »

King Lear

Offline Dorsland

• Forum Whore
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #3152 on: September 03, 2020, 10:39:02 am »
Daai Bushlander kort n tail tidy  :3some:

As gevolg van die Bushlander se geweldige krag en spoed was Honda gedwonge om daai "air brake" te installeer. Anders kry mens hom baie moeilik gebriek.  :peepwall: :lol8:

King Lear

Offline Dorsland

• Forum Whore
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #3153 on: September 03, 2020, 10:41:02 am »

Mooi sweep voor op daai Bushlander.

Pillion het so effens n dikgat hoor  :imaposer:

Dis om die belhammels in lyn te hou.  Ek moet hom dalk maandeinde saam dorp toe vat.  Daai leksak pillion gaan bitter seer gemaak wees as ek haar moet vertel wat dink jy van haar, um, stewige boude.  :biggrin:

King Lear

Offline Dorsland

• Forum Whore
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #3154 on: September 03, 2020, 10:46:18 am »

Sy het 'n statige dame geraak.  Ek kan sommer sien sy geniet dit daar by julle op die plaas.

Ek kan nie glo wat met jou ouma gebeur het nie!   :o :o   Tot op watter ouderdom kan hulle nog babatjies kry en hoe oud raak hulle?  Sy moet net vasbyt dat sy nog vir Bly al die ropes kan leer.

Ek kan nie vir seker sÍ hoe oud hulle word nie omdat hulle gewoonlik lank voor dit verkoop word.  Hulle einde sal maar uiteindelik kom as gevolg van hulle tande wat afslyt @Mev Vis Arend en dan verloor hulle kondisie en vrek naderhand.  Die spoed waarteen hulle afslyt hang ook af van wat hulle wei.  Vee in die Karoo met sy Karoobossies sal byvoorbeeld vinniger slyt as vee wat op angeplante weidings wei.  Tande is maar die ding vir alle herkouers.

Met goeie sorg is die produktiewe leeftyd van 'n Boerbok rondom 9 jaar.  Dis dan ook een van die hoofredes waarop hulle winsgewend is om mee te boer.  Vrugbaarheid en lang produksieleeftyd maak hulle 'n wenner.

King Lear

Offline Dorsland

• Forum Whore
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #3155 on: September 03, 2020, 10:48:10 am »
Is jou plaas se naam dalk "VREDE"?

Kan die rustigheid aanvoel  :thumleft: :thumleft: :thumleft:

Dankie @HB 9, ja dis inderdaad mooi en rustig as mens in die veld is, veral daar bo oppie berg.  Tans met die lentelamseisoen wat op ons is, gaan dit baie bedrywig.  Maar dis die lekker tyd van die produksiejaar. Ek wil weer so uitbundig soos 'n boklam wees, waaragtig.

King Lear

The following users thanked this post: HB 9

Offline Dorsland

• Forum Whore
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #3156 on: September 03, 2020, 10:52:26 am »
That Bushlander looks just so classic in that environment ... such an underrated bike. I could easily see myself in a few years time, as I get older and feebler, dispensing with the bigger 650 pigs and riding around on a Bushlander or a TW200 ...  lighter, seat lower, and the truth is as fast as you need to go on backcountry roads. What do you think, Johan?

Het @the ruffian, apologies for the delay in my reply.

I really enjoy the Bushlander, sometimes I take a slow cruise down the dirt road here with it.  I am not sure I would want it as a medium to long distance bike though.  I could never understand how @Trailrider could do those first longish trips on his one.  It is a bike built for farm or similar work; slow, built like a brick outhouse, low geared, low maintenance, basic for repairs and maintenance and cheap to run.  I have never taken mine over 70km/h for a short burst once.  It mostly never goes over 40km/h, even when I'm in a rush.  :biggrin:

King Lear

Offline TrailBlazer

• www.a-cut-above.co.za (Laser cutting & Engraving Services)
  • Senior Member
  • Bike: Honda XL650V Transalp
    • A-Cut-Above
« Reply #3157 on: September 03, 2020, 02:40:04 pm »
So, in response to This Request, I saddled up my trusty Honda... the 4-wheel version, also called CR-V, and came to @Dorsland 's rescue.

Dit was lekker om julle twee weer te sien, en jul gasvryheid weer te beleef.  Dankie ook dat jy my vertrou het om die bok-kinners veilig af te lewer...hulle het heel goed aangekom, maar ek kan nie dieselfde sÍ van myself nie; daai pad was ongemaklik lank... sů gemaak deur die wind.

On Wednedsay morning, dew-before-day, ook bekend as douvoordag, we loaded the goats and Atigun and I left the farm with a load of precious cargo. Four km's down the road, the previous night's storm-strength winds had blown a tree over the road. No cellphone signal meant a 38-point turn with a 3 metre trailer, on a narrow farm road... back to Dorsie to get him out with his chainsaw.

Problem solved, (or so we thought), we carried on for almost 500 metres. Yeah, you guessed right... another tree across the road. Dorsland and Henry, his able-bodied assistant had already gone back to the farm, it being lamseisoen, and the gepaardgaande work involved. Another multi-point turn, another frantic (20km/h) rush to the farm 5 km's away, and Dors and Co. returned to clear up the second tree. By the time I got back with the goats in tow, the problem had been solved.

The tar road eventually came in sight, and we put plenty of foot on our way back to Sodom and Gemorah. Plenty of foot certainly didn't mean much speed, but a helluva hefty fuel consumption, seeing as we were heading into the mother of all windstorms. At stages I was in 3rd, just trying to maintain 80km/h  :o :(. Consumption... 20l/100km at stages, and overall average of about 17 for the return trip. This on a car that normally gives me around 10l/100 on the open road. Bliksem!!!!! that wind was something else.

The bokkies arrived safely at 20h15 yesterday evening, and we high-tailed it for home, a beer, a quick meal and bed.

Johan, ek ry graag enige tyd weer vir jou...

en voor ek vergeet, @woody1 , ons het nou nie lekker bok-ribbetjie of tjops geŽet nie, maar daai bokboud wat 2IB gemaak het was heerlik. Dankie Christa  :thumleft: Vinger-lek lekker...  :drif:
There are old riders, and bold riders, but no old, bold riders.

Do not ride faster than your guardian angel can fly!

Take only pictures. leave only footprints

Offline woody1

• Bachelor Dog
  • XT1200ZE "Vinnige" Witte
« Reply #3158 on: September 03, 2020, 02:53:12 pm »
Ek hou julle dop. :eek7:

I WOULD RATHER BE AN HONEST ASSHOLE .... THAN A FLIPPEN LIAR !   

Ducati 100cc Mountaineer, Honda 550 K3, Suzuki Gs1000E, Suzuki Gs1000G, Suzuki 1100 Katana, BMW R1100RT, BMW R1150RT,,,,,All gone. Only 2014 ST in the garage at the moment... And Honda XL 600

Offline Mapog

« Reply #3159 on: September 04, 2020, 06:27:11 am »
Wat is fout met jou Cruiser Dors?

Gewoonlik soek daai ouens net diesel?