Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: Down on the farm with the Bushlander  (Read 292175 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Namakwalander

Re: Down on the farm with the Bushlander
« Reply #3340 on: February 11, 2021, 01:27:04 pm »
Ander kere, as dit rustig raak oppie plaas  :lol8:, dan kyk ons hoe loop die huis windpomp se water in my swem- en kooivisdam in.

Nou dat ek die water so sien loop. Toe ek Desember daar deur die Boesmanland ry waar die paaie lank en reguit en vervelig is, bekyk ek die droe veld so en dan kyk ek graag uit vir windpompe om te sien watter kant toe die wind waai. Met die windpomp kykery sien n man mos dan ook baie damme en skielik onthou ek n kompitisie waaraan ek deelgeneem het toe ek in die laerskool was (wat nie regtig so lank gelede is nie). Ek onthou toe uitdruklik hoe n omie van een of ander departement met ons kom praat het by die skool oor hoe belangrik water is en hoe ons nie met water moet mors nie. Hy noem toe onder andere dat alle damme moet toe wees aan die bo kant om verdamping te beperk. Hy noem toe laastens dat as ons nou ons kunswerk vir die kompitisie instuur moet die dam nie oop wees nie anders word ons nie in aanmerking geneem vir die prys nie.

So terwyl ek nou so lekker deur een van die droogste areas van die land ry ,besef ek dat ek nie kan onthou of ek al ooit n dam met n deksel opgesien het nie teensy jy die groen plastiek tenks tel. Toe ek dit vir my vrou noem was sy ook heel verbaas. Sy wat op n plaas grootgeword het, het self nog nie n dam met n deksel gesien op enige plaas in die omgewing nie.

Nou wonder ek, was die oom wat by die skool kom praat het verkeerd, of is 99.99% van alle boere in die land verkeerd.
Born to be Mild

Offline Dorsland

• Grey hound
  • Bike: Honda CRF-1000L Africa Twin
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #3341 on: February 11, 2021, 01:36:28 pm »
Daai wereld lyk pragtig.
Mar donner, die Bushlander is darem verskriklik skoon in daai fotos. Nie geweet daars nou n Starbucks op Graaff Reinett nie....

Dankie @bud500 , dit lyk werklik weer mooi by ons nou ja.  Ek het op die klein fiets fred vir Gerrard ook geantwoord toe hy dieselfde vraag vra dat ek t arm is om my goed te verniel.  Die Bushlander was die vorige dag gewas.

Ek kon nog nooit verstaan hoekom mense verkies om hulle voertuie vuil te los nie.  f luigeit f macho image.
« Last Edit: February 11, 2021, 01:43:50 pm by Dorsland »
'Tis the times plague, when madmen lead the blind.

King Lear

The following users thanked this post: BullSmit

Offline Dorsland

• Grey hound
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #3342 on: February 11, 2021, 01:42:07 pm »
@Namakwalander tegnies gesproke was die oom korrek gewees.  Uit 'n praktiese oogpunt is dit makliker vir die boer om te kan sien hoe vol die dam is sonder 'n dakkie. Die diepte:oppervlakte verhouding van meeste reservoirs is ook van so 'n aard dat verdamping nie 'n groot faktor is nie.

By my het ek damme met dakkies op omdat die bobbejane daarin skyt en roofvols per ongeluk daarin kan beland wanneer hulle daar kom suip.  Ek het ook damme sonder dakke waar bostaande nie 'n probleem is nie.  Toe ek nog by die Roofvol en Aasvol Studiegroepe betrokke was, was die aanbeveling dat daar 'n hout paal of plank skuins in 'n dam geplaas word om te verseker dat wat ookal daar inval, dier of vol, weer daar kan uitkom.  Uit 'n natuurbewaring oogpunt maar ook 'n praktiese oogpunt dat wanneer iets in 'n dam vrek en verrot, die hele dam leeggetap moet word om dit skoon te maak.

Hoop dit help.

King Lear

Offline Boerbok

• Race Dog
  • Melbourne (ex-Centurion)
« Reply #3343 on: February 11, 2021, 02:12:19 pm »

...Hy noem toe onder andere dat alle damme moet toe wees aan die bo kant om verdamping te beperk...

Noudat jy praat van damme se deksels, onthou ek van n dokumentr wat ek lank terug gesien het, waar die Amerikaners plastiek balle in n dam gegooi het. Die balle dryf bo-op die oppervlak en verminder so verdamping aansienlik... Ek het gedink dis nogals kreatief en prakties...

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Shade_balls
« Last Edit: February 11, 2021, 02:14:38 pm by Boerbok »
Hans

CURRENT: 2017 Honda CRF1000L Africa Twin
SOLD: 2013 BMW F800GS - 2007 BMW G650 XChallenge - 2004 BMW R1200GS - 2002 KTM 640 Adventure - 1998 Honda XR600R

Offline Mr Zog

• Well fuck me, I'm a
  • Grey hound
  • Bike: Honda XL500S
  • Without the gutter my mind would be homeless...
« Reply #3344 on: February 12, 2021, 01:22:23 am »
En goedkoop ook.  Net USD13/kg  :peepwall: :lol8:

Jissie  :o

Ons pataal maklik dubbel daai bedrag vir lam tjoppies hier in Florida...  :sip:

Miskien moet ek my lam smaak oorgooi na bok-smaak  :pot:  :peepwall:  :imaposer:
Young enough to know I can, old enough to know I shouldn't, stupid enough to do it anyway.

Offline Namakwalander

« Reply #3345 on: February 12, 2021, 07:47:10 am »
@Namakwalander tegnies gesproke was die oom korrek gewees.  Uit 'n praktiese oogpunt is dit makliker vir die boer om te kan sien hoe vol die dam is sonder 'n dakkie. Die diepte:oppervlakte verhouding van meeste reservoirs is ook van so 'n aard dat verdamping nie 'n groot faktor is nie.

By my het ek damme met dakkies op omdat die bobbejane daarin skyt en roofvols per ongeluk daarin kan beland wanneer hulle daar kom suip.  Ek het ook damme sonder dakke waar bostaande nie 'n probleem is nie.  Toe ek nog by die Roofvol en Aasvol Studiegroepe betrokke was, was die aanbeveling dat daar 'n hout paal of plank skuins in 'n dam geplaas word om te verseker dat wat ookal daar inval, dier of vol, weer daar kan uitkom.  Uit 'n natuurbewaring oogpunt maar ook 'n praktiese oogpunt dat wanneer iets in 'n dam vrek en verrot, die hele dam leeggetap moet word om dit skoon te maak.

Hoop dit help.

Dankie meneer. Dit help. Ek sal n briefie aan die boere in the Boesmanland stuur dat hulle hulle se damme verdomp toemaak  :lamer:  :lol8:

...Hy noem toe onder andere dat alle damme moet toe wees aan die bo kant om verdamping te beperk...

Noudat jy praat van damme se deksels, onthou ek van n dokumentr wat ek lank terug gesien het, waar die Amerikaners plastiek balle in n dam gegooi het. Die balle dryf bo-op die oppervlak en verminder so verdamping aansienlik... Ek het gedink dis nogals kreatief en prakties...

Toe ek nog kantoor toe gery het, het hulle eendag vir oom Dave Pepler op RSG gevra oor die balle. Die balle is van swart plastiek gemaak omdat dit meer duursaam is, maar Dave reken dat die balle dalk verdamping gaan aanhelp eerder as teenwerk met ons plaaslike klimaat. My kop is egter te plat om saam te stem of te verskil van die man.
Born to be Mild

Offline Dorsland

• Grey hound
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #3346 on: February 12, 2021, 08:52:20 am »

Ek het 'n paar YouTube videos daarvan gekyk @Boerbok, dis baie slim plan daai.  Behalwe natuurlik as dit 'n moerse groot dam is, gaan jy baie balle benodig.

King Lear

Offline Dorsland

• Grey hound
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #3347 on: February 12, 2021, 08:53:42 am »
En goedkoop ook.  Net USD13/kg  :peepwall: :lol8:

Jissie  :o

Ons pataal maklik dubbel daai bedrag vir lam tjoppies hier in Florida...  :sip:

Miskien moet ek my lam smaak oorgooi na bok-smaak  :pot:  :peepwall:  :imaposer:

Open 'n blerrie butchery or deli there so I can supply you Zoggie.  We can both retire early.

OK, you will retire younger than me but still. :peepwall: :lol8:

King Lear

Offline Dorsland

• Grey hound
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #3348 on: February 12, 2021, 08:55:54 am »

Dankie meneer. Dit help. Ek sal n briefie aan die boere in the Boesmanland stuur dat hulle hulle se damme verdomp toemaak  :lamer:  :lol8:

Jy laat my soos 'n skool onnie klink.  :biggrin:

« Last Edit: February 12, 2021, 08:57:29 am by Dorsland »

King Lear

Offline Namakwalander

« Reply #3349 on: February 12, 2021, 09:25:48 am »

Jy laat my soos 'n skool onnie klink.  :biggrin:

Maar ek het mos iets geleer
Born to be Mild

The following users thanked this post: Dorsland

Offline Kortbroek

« Reply #3350 on: February 14, 2021, 07:30:31 am »
Ander kere, as dit rustig raak oppie plaas  8:, dan kyk ons hoe loop die huis windpomp se water in my swem- en kooivisdam in.

Nou dat ek die water so sien loop. Toe ek Desember daar deur die Boesmanland ry waar die paaie lank en reguit en vervelig is, bekyk ek die droe veld so en dan kyk ek graag uit vir windpompe om te sien watter kant toe die wind waai. Met die windpomp kykery sien n man mos dan ook baie damme en skielik onthou ek n kompitisie waaraan ek deelgeneem het toe ek in die laerskool was (wat nie regtig so lank gelede is nie). Ek onthou toe uitdruklik hoe n omie van een of ander departement met ons kom praat het by die skool oor hoe belangrik water is en hoe ons nie met water moet mors nie. Hy noem toe onder andere dat alle damme moet toe wees aan die bo kant om verdamping te beperk. Hy noem toe laastens dat as ons nou ons kunswerk vir die kompitisie instuur moet die dam nie oop wees nie anders word ons nie in aanmerking geneem vir die prys nie.

So terwyl ek nou so lekker deur een van die droogste areas van die land ry ,besef ek dat ek nie kan onthou of ek al ooit n dam met n deksel opgesien het nie teensy jy die groen plastiek tenks tel. Toe ek dit vir my vrou noem was sy ook heel verbaas. Sy wat op n plaas grootgeword het, het self nog nie n dam met n deksel gesien op enige plaas in die omgewing nie.

Nou wonder ek, was die oom wat by die skool kom praat het verkeerd, of is 99.99% van alle boere in die land verkeerd.
Jy sal verbaas wees. Ek kom op baie plase in die boesmanland en Karoo, daar is boere wat moeite doen om water te spaar en all hulle damme 'n dak opsit. Gewoonlik sommer net 'n seil dak wat hulle verf met 'n sement/sand mengsel dat die son hom nie fodde brand nie. Maar ja, dit is nie almal nie.

Hoe 'n boer na sy infrastruktuur omsien s baie.

Sent from my Armor_6E using Tapatalk

- you reckon that thing will pop a wheelie? We're about to find out, SLAP that pig!

The following users thanked this post: RobC

Offline Dorsland

• Grey hound
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #3351 on: February 14, 2021, 08:14:49 am »
Hoe werk dit om 'n seil met daai sementmengsel te verf @Kortbroek ?  Dik, of sommer net so 'n lagie?  Dan moet die dak mos 'n balkstruktuur onder h?  Ek het sommer sinke gesny dat hulle rant die ronding van die dam volg.  Draad strop om die dam getrek en dan die sinke daraan vasgemaak dat dit nie wegwaai nie.

King Lear

The following users thanked this post: RobC

Offline Kortbroek

« Reply #3352 on: February 14, 2021, 08:20:45 am »
Hoe werk dit om 'n seil met daai sementmengsel te verf @Kortbroek ?  Dik, of sommer net so 'n lagie?  Dan moet die dak mos 'n balkstruktuur onder h?  Ek het sommer sinke gesny dat hulle rant die ronding van die dam volg.  Draad strop om die dam getrek en dan die sinke daraan vasgemaak dat dit nie wegwaai nie.
Hulle sit 'n paal regop in die middel van die dam en span 'n paar drade na die kant om die seil te ondersteun. Nie seker wat hulle meng nie, is 'n dunnerige lagie. Het ook al gesien party ouens verf hulle jojo tanks in die veld so.

Sent from my Armor_6E using Tapatalk

- you reckon that thing will pop a wheelie? We're about to find out, SLAP that pig!

Offline Dorsland

• Grey hound
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #3353 on: February 14, 2021, 08:45:18 am »
Ah, OK, dit maak sin.  Daai plastiek tenks het gewoonlik 'n 10 jaar waarborg as ek reg onthou.  Om hulle so 'n beskermende laag te verf maak sin.  Kan 'n groot geneuk wees as jou tenk bars en al jou suipwater is ISM.

King Lear

Offline RobC

• Stoepkakkertjie
  • Bachelor Dog
  • Bike: Kawasaki KLR 650
  • Bloemfontein
« Reply #3354 on: February 14, 2021, 12:45:15 pm »
Beste verf vir JoJo is daai aluminium verf bet teer basis, dit beskerm teen UV en straal die son se hitte weg, water bly dus koeler binne. Ek onthou nog my pa was lief daarvoor, sommer 20L op 'n keer gekoop dan moet die manne bontstaan met die kwaste.

Offline Dorsland

• Grey hound
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #3355 on: March 14, 2021, 07:01:33 pm »
Die Bushlander is so 'n moerse goeie fiets selfs Adventure rider het iets oor hom te s gehad:

https://advrider.com/2010-honda-ctx200-bushlander-see-the-world-on-the-cheap/

:biggrin:

En natuurlik die Aussies ook:

King Lear

Offline immigrant

« Reply #3356 on: March 14, 2021, 11:56:19 pm »
Ek het op die klein fiets fred vir Gerrard ook geantwoord toe hy dieselfde vraag vra dat ek t arm is om my goed te verniel.  Die Bushlander was die vorige dag gewas.

Ek kon nog nooit verstaan hoekom mense verkies om hulle voertuie vuil te los nie.  f luigeit f macho image.

My een baas het altyd so met die nuwe manne n draai gaan ry op die plaas. As die kar vuil is binne dan se hy vir hulle om na die hoof hek te ry. Daar gekom se hy vir die man om uit te klim,en buite  die hek te gaan staan. Dan maak my baas die hek toe en se vir die man hy werk nie meer daar nie. As jy nie sy kar kan oppas nie kan jy nie sy plaas oppas nie. Ek het baie manne se klere en meubels hek toe gery.... :imaposer:
Yamaha Super Tenere, Yamaha FZ8, Yamaha Grizzly, Yamaha Viking, Honda CRF250L

Offline Dorsland

• Grey hound
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #3357 on: March 15, 2021, 08:29:09 am »
Slim baas daai.

Selfde met 'n man wat nie netjies op sy persoon is nie.  Ongeskeer, slordig aangetrek, onnet.  Of soos daai ou wie se geel masjien hier verdrink het; besoek klinte in plakkies en 'n PT broekie.  Nt daar verloor jy enige respek van my.

My pa het altyd ges jy kan 'n boer takseer op die stand van sy hekke en naambord.

King Lear

Online DUSTRIDERS

• Forum Vendor
  • Teelhond
  • Bike: BMW R1200GS
  • ChrisL .. aka...Chris Louw
    • dustriders.co.za
« Reply #3358 on: March 15, 2021, 08:41:56 am »
Slim baas daai.

Selfde met 'n man wat nie netjies op sy persoon is nie.  Ongeskeer, slordig aangetrek, onnet.  Of soos daai ou wie se geel masjien hier verdrink het; besoek klinte in plakkies en 'n PT broekie.  Nt daar verloor jy enige respek van my.

My pa het altyd ges jy kan 'n boer takseer op die stand van sy hekke en naambord.
Ek kyk weer altyd na n boer se pad, as hy onrybaar is weet ek daai ou soek nie gaste nie OF hy is honger vir geselskap en wil nie h gaste moet ry!! ;) :peepwall: :lol8:
MOTORCYCLE ACCESSORIES RETAILER
info@dustriders.co.za
ENDURISTAN SOFTLUGGAGE IMPORTER
www.dustriders.co.za

Offline Dorsland

• Grey hound
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #3359 on: March 15, 2021, 08:44:05 am »
Ek weet nie of ek diep seergemaak moet voel of wat nie  :lol8:

King Lear