Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: Down on the farm with the Bushlander  (Read 214113 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Knucklhead

• Senior Member
  • Bike: BMW R1200GS Adventure
  • aka: Mooseknuckle/ knucky/knuckles/philistine
Re: Down on the farm with the Bushlander
« Reply #240 on: October 01, 2014, 10:31:29 am »
ek laaik daai lammers, ek bring sommer my dogter te kom speel.. ::)

Offline Dorsland

• Forum Whore
  • Bike: Yamaha XT 660 Z
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #241 on: October 01, 2014, 10:33:31 am »
Ek probeer 'n tyd maak om 'n braai rit hier te hou voor hulle te groot is maar ek kom nie by alles uit nie Knucklehead.  Julle is altyd welkom, laat weet net wanneer.  As julle nie omgee om so tussen die werk deur te kuier nie  :P
Geleerdheid in die kop van 'n dwaas is soos 'n lemmetjie in die hand van 'n aap.

CJ Langenhoven

Offline JMOL

• The Mayor of Mopani
  • Senior Member
  • Bike: AJS (all models)
  • East London
« Reply #242 on: October 01, 2014, 06:59:17 pm »
Hulle is darem nie so vatbaar vir die koue soos Angoras wat nou net geskeer is nie JMOL.  Die doodsteek vir bokke is 'n kombinasie van dae lange reŽn, wind en koue saam.  'n Bok het mos nie die wol wat 'n skaap het nie en het ook aansienlik minder vet om hom te isoleer teen koue.  Daarom ook dat sy vleis so gesond is.  Terloops, naas wilds- en volstruisvleis het bokvleis die laagste kolestrol van enige rooivleis.

Maar 'n jong boklam soek maar bietjie bestuursinsette in die eerste paar dae van sy lewe.  Dis hoekom dit so lyk in my lamkrale  ;D

:thumleft:
Life is hard - even harder if you are stupid.

Offline XT JOE

« Reply #243 on: October 01, 2014, 08:00:14 pm »
Lekker lees en klink na intresante lewe wat baie van ons seker sal wil he wat so bietjie op "ge-stad" is, paar bokke, skape en hoenders. Droom gereeld maar worry altyd oor jou mense se veiligheid in die mooi land van ons- is jy soort van gerus.  :sip: Slag jy ooit jou eie of laat jy dit doen- het gehoor die die beste maal met n boerbok is kerrie in druk kooker(daai is my beste afrikaans) enige resepte daar?
BEER IS PROOF GOD LOVES US.

Offline Dorsland

• Forum Whore
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #244 on: October 01, 2014, 08:29:30 pm »
Hey XTJ, I can also kind of like to speak the Inglish tale deliciously  :lol8:

It is probably always in one's mind in this country, being what it is. We are far from any town (64 km is our closest town, we have no traffic and no people walking through the area.  But the days of having an afternoon nap without locking the doors, or of leaving the house unlocked are long gone.  My workshop, the laundry and other outbuildings are never locked, neither ar the vehicles although I don't leave the keys in them. It is light years removed from where we farmed in the Northwest previously though. 

We do our own slaughtering of goats and chickens but my 2IB does buy other meat such as pork and beef from time to timeSometimes, when time is a problem, we have the abattoir slaughter for us and then the one butcher dresses and packages for us at a minimal cost. 

Here is a nice recipe for a rolled rib that is really nice.

Use a deboned boerbokrib , some crushed garlic, olive oil, about half a packet of bacon, red wine and some chopped dried fruit (mixed fruit but excluding apricots), apricot jam. Rub the rib with the garlic and oil and then salt and pepper to taste. Pack the bacon on the rib and then sprinkle the chopped dried fruit over the bacon.  Then roll the whole rib up and tie with some sisal string (not plastic twine  :)).  Rub the outside of the roll with the olive oil.

Heat cooking oil in a pan and then seal the rib.  Take it out the oil and put it on foil and sprinkle it with the wine and then salt and pepper the outside again.  Then put this into a baking pan in the oven with a little water to basically steam.  When it is done to your liking, take it out and then sprinkle it with the apricot jam that has been thinned a little with the wine.  Very lekker!  The secret is not to use old rams for slaughter as they have a distinct goat smell that can be off putting.  I have eaten  a ram done on a spit at a breeders' association function by a caterer once and it was really nice with no scent at all.

Healthiest red meat besides venison and ostrich.

Geleerdheid in die kop van 'n dwaas is soos 'n lemmetjie in die hand van 'n aap.

CJ Langenhoven

Offline Varkboer

• Member
  • **
  • Balls to the walls
« Reply #245 on: October 02, 2014, 05:23:00 am »
Lekker man lekker  :drif:
Baai Geeles

Offline XT JOE

« Reply #246 on: October 02, 2014, 09:56:25 am »
Hey XTJ, I can also kind of like to speak the Inglish tale deliciously  :lol8:

It is probably always in one's mind in this country, being what it is. We are far from any town (64 km is our closest town, we have no traffic and no people walking through the area.  But the days of having an afternoon nap without locking the doors, or of leaving the house unlocked are long gone.  My workshop, the laundry and other outbuildings are never locked, neither ar the vehicles although I don't leave the keys in them. It is light years removed from where we farmed in the Northwest previously though. 

We do our own slaughtering of goats and chickens but my 2IB does buy other meat such as pork and beef from time to timeSometimes, when time is a problem, we have the abattoir slaughter for us and then the one butcher dresses and packages for us at a minimal cost. 

Here is a nice recipe for a rolled rib that is really nice.

Use a deboned boerbokrib , some crushed garlic, olive oil, about half a packet of bacon, red wine and some chopped dried fruit (mixed fruit but excluding apricots), apricot jam. Rub the rib with the garlic and oil and then salt and pepper to taste. Pack the bacon on the rib and then sprinkle the chopped dried fruit over the bacon.  Then roll the whole rib up and tie with some sisal string (not plastic twine  :)).  Rub the outside of the roll with the olive oil.

Heat cooking oil in a pan and then seal the rib.  Take it out the oil and put it on foil and sprinkle it with the wine and then salt and pepper the outside again.  Then put this into a baking pan in the oven with a little water to basically steam.  When it is done to your liking, take it out and then sprinkle it with the apricot jam that has been thinned a little with the wine.  Very lekker!  The secret is not to use old rams for slaughter as they have a distinct goat smell that can be off putting.  I have eaten  a ram done on a spit at a breeders' association function by a caterer once and it was really nice with no scent at all.

Healthiest red meat besides venison and ostrich.

:thumleft: recipe sounds nice, glad to hear about farm safety, enjoy and keep updates coming- exellent read . We dont really goat for sale here in CT but got a friend visiting Komga in next 2 weeks and will try get some

Offline Lem

« Reply #247 on: October 02, 2014, 10:17:42 am »
Dit is soos XT Joe se dat ons kry regtig nie sommer boerbokvleis hier in die Kaap nie

Maar ek weet dat die skenkels heerlike potjiekos maak  :thumleft:
Faith is not knowing what the future holds, it's knowing who holds the future

Offline ChrisL - DUSTRIDERS

• Forum Vendor
  • Castrated Dog
  • Bike: BMW R1200GS
    • dustriders.co.za
« Reply #248 on: October 02, 2014, 10:50:55 am »
Ek het op n hogere ouderdom vir die eerste keer boerbokvleis geeet en dit was n rolrib. :drif:
Al wat ek kan sÍ is daai ouens wat so baie kerrie eet in KZN weet al lankal iets wat sommige mense nog nooit geproe het nie.

In Namakwaland het die ou boere boerbok vir  huisgebruik geslag en skape is verkoop aan die slagpale. Skaapvleis se prys was
hoŽr as bok.

Het n ou geken van Aranos in NamibiŽ met n tripple deck interlink en die paar weke voor Paasnaweek het hy gewoonlik n hulp
drywer ingekry want hy kan nie alleen die lorrie op die pad hou so non stop ry hulle KZN toe om die aanvraag te voorsien.
MOTORCYCLE ACCESSORIES RETAILER
info@dustriders.co.za
ENDURISTAN SOFTLUGGAGE IMPORTER
www.dustriders.co.za

Offline Andre E

• Senior Member
  • McDonalds Accommodation, Queenstown
« Reply #249 on: October 02, 2014, 12:48:16 pm »
recipe sounds nice, glad to hear about farm safety, enjoy and keep updates coming- exellent read . We dont really goat for sale here in CT but got a friend visiting Komga in next 2 weeks and will try get some

My boet may have some goats in Komga, shout if you don't come right.
Don't be kak, be lekker.
What is this life, if full of care,
we have no time to stand and stare.

Offline Casting from Turd

• Read my avatar and act accordingly
  • Forum Whore
    • addobackpackers.com
« Reply #250 on: October 02, 2014, 06:34:52 pm »
Ek probeer 'n tyd maak om 'n braai rit hier te hou voor hulle te groot is maar ek kom nie by alles uit nie Knucklehead.  Julle is altyd welkom, laat weet net wanneer.  As julle nie omgee om so tussen die werk deur te kuier nie  :P

Het iemand gese BRAAI????
I dont want to ride fast, But I want to ride FAR
Past Bikes...Honda XR250 Tornado
Honda XR650L
Honda XL1000V Varadero
http://www.addobackpackers.com

Offline XT JOE

« Reply #251 on: October 03, 2014, 04:48:52 pm »
recipe sounds nice, glad to hear about farm safety, enjoy and keep updates coming- exellent read . We dont really goat for sale here in CT but got a friend visiting Komga in next 2 weeks and will try get some

My boet may have some goats in Komga, shout if you don't come right.

Thks-  :thumleft: Heard from a friend there is a place in Plattekloof/Panorama area that does all sorts meats including goat.
No more hijacking Dorsland unless there is a DBN goat curry recipe

Offline Andre E

• Senior Member
  • McDonalds Accommodation, Queenstown
« Reply #252 on: October 06, 2014, 02:12:34 pm »
Wat gebeur oppie plaas? :deal:
Don't be kak, be lekker.
What is this life, if full of care,
we have no time to stand and stare.

Offline Varkboer

• Member
  • **
  • Balls to the walls
« Reply #253 on: October 07, 2014, 05:35:19 am »
 :spitcoffee:
Baai Geeles

Offline Orangejuicepony

• Member
  • **
  • Bike: Honda XR650L
« Reply #254 on: October 07, 2014, 06:45:48 pm »

Ek het juis ook nou kom inloer op die boerdery

Offline Dorsland

• Forum Whore
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #255 on: October 07, 2014, 08:15:32 pm »
Jis ouens, julle moet my nou kans gee, ek moet eers my lande geplant kry. Ek mik om my Dorsland Trek Tankwa se kant toe nog diť jaar te doen en as ek nie nou hanekraai aan die gang kom nie, sien ek swaarigheid wat vir my voorlÍ  :biggrin:

Ek pos sommer binne die volgende paar dae weer die nuwe seisoen se goeters hier.  :deal:

CJ Langenhoven

Offline Orangejuicepony

• Member
  • **
  • Bike: Honda XR650L
« Reply #256 on: October 07, 2014, 08:18:43 pm »
Jis ouens, julle moet my nou kans gee, ek moet eers my lande geplant kry. Ek mik om my Dorsland Trek Tankwa se kant toe nog diť jaar te doen en as ek nie nou hanekraai aan die gang kom nie, sien ek swaarigheid wat vir my voorlÍ  :biggrin:

Ek pos sommer binne die volgende paar dae weer die nuwe seisoen se goeters hier.  :deal:

Ons hou maar net n ogie hier om seker te maak die dinge gebeur

Offline Dorsland

• Forum Whore
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #257 on: October 07, 2014, 08:20:32 pm »
Hel maar julle is 'n klomp kwaai base, daar's g'n lyf wegsteek met julle wat my so dophou nie

CJ Langenhoven

Offline XT JOE

« Reply #258 on: October 08, 2014, 08:31:43 pm »

Ek het juis ook nou kom inloer op die boerdery

Ons check op die jong span, daai bruin boerie by die voerkrip en die kuiken wat so cheeky rondstaan ... het my dag gemaak

Offline Dorsland

• Forum Whore
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #259 on: October 11, 2014, 04:55:38 pm »
Nou ja toe, hier is die volgende aflewering  :biggrin:

Ons moet wikkel of ons paar min hande kom nie in die somer by als uit nie.  Ek probeer my eerste lusernsnysel so vroeg as moontlik afhaal omdat dit gewoonlik nie so goeie gehalte is nie omrede daar baie gras en onkruid daarin is.  Nadat die eerste snysel af is, dan is die daaropvolgende snysels mooi skoon.  Maar ek gaan in die volgende week of twee moet spuit, die vinkgras neem nou oor.

Gisteroggend vroeg het ek gesny, later die middag het ons gehark en toe vanoggend windrye gehark. Ek sien die voorspelling is vir bietjie reŽn vanmiddag so ons laat waai sodat ons kan klaarkry voor dit natreŽn.  Die wolke steek al op en dit donder en blits daar agter die berg.

Selfs my 2IB moet inspring om te kom trekker bestuur terwyl ek en Richard laai.

Maar helaas, dit reŽn toe so bietjie nat.  Dis nie 'n groot probleem nie.  Ek het so 50 uitvoerbokke wat op kwarentyn staan en ons gaan daai klam lusern sommer vir hulle voer nog voor dit kan muf.  Die kwaliteit gaan nie so waffers wees nie maar 'n Boerbok hakkel mos nie met lae gehalte ruvoer nie.

En waaragtig, dis so 1mm reŽn en binne so 20 minute is daar nie 'n wolk in die lug nie :o

Ek voel altyd tevrede as ek aan die einde van die winter nog lusern in die "bank" het.  Dis netnet maar daar is wel nog 'n klompie bale van verlede seisoen.  Lekker om die nuwe groen goud so te sien inkom.

Voor ek my 2IB as trekkerdrywer aangetree het, was sy besig om haar uieoes uit die groentetuin in te samel. Mooi netjies gevleg en in die vleiskamer opgehang:

En op die sewende dag het ons gerus :D
« Last Edit: October 11, 2014, 04:56:05 pm by Dorsland »

CJ Langenhoven