Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: Down on the farm with the Bushlander  (Read 191736 times)

Offline Geel Kat

Re: Down on the farm with the Bushlander
« Reply #640 on: March 10, 2016, 10:39:10 am »
Dit lyk goed, money well spent  :thumleft:

Offline halfjob

• Bike: BMW R1200GS Adventure
« Reply #641 on: March 10, 2016, 11:21:24 am »
aai Dorsland i only wish i still had my D6 could have spent lots of time with you there at a lot less money, tell me all the boere, is there a decent demand for a D6? wouldn't mind buying one with a lowbed and servicing all the farms owned by wild dogs. could do a round trip every 6 months/year
i only work to support my hobbies!!

Offline Andre E

• Bike: BMW R1200GS
  • McDonalds Accommodation, Queenstown
« Reply #642 on: March 10, 2016, 11:50:53 am »
aai Dorsland i only wish i still had my D6 could have spent lots of time with you there at a lot less money, tell me all the boere, is there a decent demand for a D6? wouldn't mind buying one with a lowbed and servicing all the farms owned by wild dogs. could do a round trip every 6 months/year

As long as you don't do a halfjob....... ;) :biggrin:
Don't be kak, be lekker.
What is this life, if full of care,
we have no time to stand and stare.

Offline Dorsland

• Forum Whore
  • Bike: Yamaha XT 660 Z
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #643 on: March 10, 2016, 12:33:49 pm »

As long as you don't do a halfjob....... ;) :biggrin:

:imaposer: :imaposer:  Skerp, baie skerp.

@ Halfjob:  I had 3 guys come and quote and of those, 2 are still busy and will be for quite a while it seems.  The guys that did my work start at my neighbour on Monday and from there move on to Laingsburg I believe.  My neighbour at the back here is Karoo Safaris, 40 000 ha partly owned by GT Ferreira from Rand Merchant Bank. An earth moving company from Cradock has been working there for almost a year now grading the roads building dams and so on.  The dam they are busy on now will cost well over R1 million  :o  Nice work if you can get it.  I believe if you get the right area you could make it work, and as I've had confirmed for me with this job again, older machines with high downtime, eat into your profit.  But you know that already.

Agricultural machinery, implement and tractor sales are all down between 20% and 60% this year due to the drought so be aware of that.  Around here and areas of the Eastern Cape have not been as badly affected by the drought so things are still fairly OK.  Generally farmers are getting tight to spend money, what with the political uncertainty plus the drought.  Livestock farmers are also going to be rebuilding flocks and herds again after seriously thinning them out, once again due to drought.  This is going to take between 2 to 4 years during which their cashflow is under serious pressure.

Irrigation farmers are always scratching in the dirt so maybe look at those areas too.  Another area that may be lucrative is scraping fire breaks (a legal requirement).   

From my point of view, the things that are important to me as a client on a job of this nature are obviously price (but paying a low rate when the equipment is always standing due to break downs is not an option for me), availability (how soon can you get here and get the job done), proximity to the work site (establishment or lowbed costs add a whack onto a job for the client) and lastly a good operator.  The latter makes a big difference to the cost of a job.  An efficient operator can save a lot of time and won't destroy your equipment.

It would be interesting to hear your thoughts on that.  Why did you sell your D6?
Geleerdheid in die kop van 'n dwaas is soos 'n lemmetjie in die hand van 'n aap.

CJ Langenhoven

Offline Dorsland

• Forum Whore
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #644 on: March 10, 2016, 12:51:17 pm »
Dit lyk goed, money well spent  :thumleft:

Dankie GK, nou het ek net weer 'n 800 nodig om op my spiekeriese paaie mee te ry.

Dorsland een van die dae kan jy jou naam verander met al die water wat jy nou gaan he as daardie damme eers vol is, die dors gaan nie meer werk nie.
Mens kan nooit genoeg damme en water opgaar plekke he nie, ek hoop die damme is sommer gou vol :thumleft:

Ja, damme is altyd 'n belegging.  Daai laaste dam wat ek gestoot het hoop ek sal twee fonteine in die kloof onderkant hom weer laat lewe.   Ek het ook sommer 'n stewige hoop bousand uit die ou dam bymekaargemaak en op 'n hoop laat stoot.  Gaan dalk vir my 'n strandhuisie daar bou  :biggrin:  Naaste wat ek ooit daaraan sal kom.
Geleerdheid in die kop van 'n dwaas is soos 'n lemmetjie in die hand van 'n aap.

CJ Langenhoven

Offline halfjob

« Reply #645 on: March 10, 2016, 01:11:15 pm »
my baby  :biggrin:

Offline halfjob

« Reply #646 on: March 10, 2016, 01:12:38 pm »
thanks for the info Dorsie  :ricky: i sold it as i sold my small farm in sir lowrys pass, it was only 66 hectares but was very hilly with lots of big bluegum and wattle so to clear it, it was cheaper to buy than to hire. i bought it on 6000 hours and sold it on 10000 and believe me it looks like i did nothing in the 3 years with the dozer  :o i did all my own work so breakages and downtime was very little plus i learnt very quickly how to operate a dozer properly, angles, roads, dams, deep ripping, pushing out forests and trees (fokken dangerous  :o ) getting unstuck (baie pale nodig  :biggrin: ) it is just something i love doing and believe me you have to concentrate on what you are doing! it was my "me time" but yes, maintainence is crucial on these machines, greasing filters etc can kill your machine very quickly if not done. will post a ew pics if i can find them...got stuck up to the cab doors in mud once, took me 3 days to dig it out  :ricky: once it goes down in mud it sits vas my broer  :deal:
to buy another one in good condition with low hours will be around 800k...anyone want to do a joint venture  :biggrin: i am the driver  :deal:

Offline zetman

• Grondpad Alie pad
  • Bike: Yamaha XT660
  • Plak n Palm...
« Reply #647 on: March 22, 2016, 10:37:56 am »
 :lamer: :patch: Uncle D jou damme al water gekry?
Hou die Tyres op die Grondpad...

Offline Dorsland

• Forum Whore
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #648 on: March 22, 2016, 12:25:07 pm »
Heng ou Zettie, nee, dit bly droog hier by my  :'(

Ek troos myself daarin dat daai nuwe walle nie nou dadelik baie water soek nie, hulle moet eers bietjie vaslÍ.  Verlede week toe sien ek van Potchefstroom af het dit lekker gereŽn, lopies en dammetjies almal goeie water in hulle.  Behalwe natuurlik vir Soutpan en Edenburg.  Daai arme manne trek bitter swaar.  Dis nou nie gras wat dit gereŽn het nie, en die groeityd is so te sÍ op 'n einde maar dit is al 'n begin om grondwater te hervul.  Potchefstroom, Bothaville, Wesselsbron, Springfontein, Gariep, Colesberg het almal lekker reŽn gekry.

Ek het nie TV nie so dalk is dit al vir jou ou nuus.  Maar wat, ou water of nuwe water, dit maak nog steeds 'n boer se hart bly.

Daar by julle?

CJ Langenhoven

Offline zetman

• Grondpad Alie pad
  • Bike: Yamaha XT660
  • Plak n Palm...
« Reply #649 on: March 22, 2016, 02:36:19 pm »
 :ricky: Nee ons manne het goeie reen gekry die laaste week of so... ma soos jy se dit reen nie Gras nie my Broer hulle naby Maselspoort se lusern kry swaar dit reen so kol kol en dan...

ma nou hoor ek die een boer Kry sy Buurman langs die Grensdraad en stop om te gesels en met die reen dit so n sarsie reken sy Buurman jong klim tog net deur die Draad jong ek sien jy reen nat
Hou die Tyres op die Grondpad...

Offline Tom van Brits

« Reply #650 on: March 22, 2016, 10:14:26 pm »
Dorsland die bok prys behoort darem nou meer gunstig te lyk met uitvoere sederd die rand sy gat  gesien het? Of werk dit nie so nie? Hoe lyk die bokkies, is hul nog happy? :)

Sent from my SM-T231 using Tapatalk

Offline Dorsland

• Forum Whore
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #651 on: March 23, 2016, 04:12:42 pm »
Ja Tom, iets het weer onder die kliente se agterente brandgesteek.  Bestellings is nou weer beter.  Sou lekker gewees het toe die USD:ZAR so duskant ZAR18 getrek het maar teen ZAR15 kan ek nie kla nie.  Die bokbiesigheit loop weer.  ;D  Mens kan nie rondspring elke keer as dinge nie lekekr loop nie, dis dan wanneer jy skade lei.  Vanjaar is ek 26 jaar in die bokbedryf, soms maar hardebene gekou maar ek is baie lief vir my bokke, het deurgedruk en kan nou die vrugte daarvan pluk.

Hulle sÍ 'n bok is 'n bliksem. Die bedryf kan soms ook so beskryf word.  ;)

CJ Langenhoven

Offline Devan

• Bike: BMW F800GS
« Reply #652 on: April 02, 2016, 03:10:13 pm »
Het onlangs die Wild dogs forum/groep gejoin.
Hierdie was een van die eerste RR wat ek gelees het en het dit baie geniet!
Pragtige plaas met pragtige diere!!
Alle voorspoed vir jou boerdery verder, hopelik kry julle gou reen im al die
nuwe damme vol te maak!

Offline Oubones

• Bike: BMW F650GS / Dakar
« Reply #653 on: April 02, 2016, 03:26:34 pm »
Devan ek stem saam hy boer en skryf lekker!
Wonder of dit nou al daar gereen het!
Hy is net lui met die skryf en foto's
Dakar 650
KLR650

Offline Dorsland

• Forum Whore
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #654 on: April 02, 2016, 05:49:38 pm »
@Devan: dankie, ja jong, boerdery is my passie en as ek nog 'n bietjie van my getroue Bushlandertjie werkesel se manewales kan inwerk dan is ek bly jy geniet dit.  Dankie vir die kommentaar.

@Oubones: Jy weet mos wat sÍ mense van boerdery: "dis mos heeldag vakansie"   :imaposer:  Noja, ek hou elke dag heeldag vakansie hier oppie plaas.  En as ek Maandagoggend opstaan dan het alles sommer so vanself gebeur, ek moet net die geld tel  :lol8:

Op 'n ernstige noot, ek skryf nie baie dikwels hier nie juis omdat dit maar baie van dieselfde aktiwiteite elke week is.  Maar dalk is dit goed julle ouens gee terugvoering hier want baie dinge wat ek as alledags beskou is eintlik interessant.  Soos nou onlangs het ek met vuilbek by 'n trop bokke gespook.  Dis 'n vieslike virusaandoening maar gelukkig het ek hom vroeg gevang en het dit nie tť erg ontwikkel nie.  

Behalwe vir diť een bokkie.  Ek was 3 dae weg gewees en hy kry dit toe die eerste dag wat ek weg was.  Teen die tyd wat ek terugkom, lyk hy al erg.  Ek gaan more nog fotos neem dan sien julle die goeie verbetering in die bok.  Terloops, in daai selfde tyd, breek 'n ander lam sy agterbeen.  So die siekeboeg het nou 2 pasiŽnte.  

Vuilbek bokkie:

« Last Edit: April 02, 2016, 06:03:36 pm by Dorsland »

CJ Langenhoven

Online woody1

• Forum Whore
  • Bike: Yamaha Super Tenere
  • XT1200ZE "Vinnige" Witte
« Reply #655 on: April 02, 2016, 06:39:55 pm »
Koorsblare. Jy moet vir hom n hoed opsit. Die son is seker kwaai daar by jou.

I WOULD RATHER BE AN HONEST ASSHOLE .... THAN A FLIPPEN LIAR !   

Ducati 100cc Mountaineer, Honda 550 K3, Suzuki Gs1000E, Suzuki Gs1000G, Suzuki 1100 Katana, BMW R1100RT, BMW R1150RT,,,,,All gone. Only 2014 ST in the garage at the moment... And Honda XL 600

Offline weskusklong

• Happiness comes from inside.
« Reply #656 on: April 02, 2016, 07:06:48 pm »
Sien jy nou Johan,as jy vir woody vroegtydig gebel het dan het jy nie nou met daai vuilbek probleem gesit nie. :imaposer:

Online woody1

• Forum Whore
« Reply #657 on: April 02, 2016, 07:07:59 pm »
 :imaposer:

Ducati 100cc Mountaineer, Honda 550 K3, Suzuki Gs1000E, Suzuki Gs1000G, Suzuki 1100 Katana, BMW R1100RT, BMW R1150RT,,,,,All gone. Only 2014 ST in the garage at the moment... And Honda XL 600

Offline Dorsland

• Forum Whore
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #658 on: April 02, 2016, 07:13:52 pm »
Raait, dis gereŽl. Van Maandag af, word al my bokke met sulke boshoede uitgereik. 

CJ Langenhoven

Online woody1

• Forum Whore
« Reply #659 on: April 02, 2016, 07:15:17 pm »
Nee man Voortrekker kappies keer meer son. :imaposer: