Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: Military book reviews  (Read 17038 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Kaboef

• Jedi Knight
  • Senior Member
  • Bike: KTM 950 Adventure S
    • View Profile
Re: Military book reviews
« Reply #120 on: February 08, 2018, 01:26:49 pm »
Dis die twee volume hard cover stel in die boks!  :thumleft:

Baie goeie prys. Myne paar jaar terug direk by Piet gekry. My naam ook in daai boek.

Piet Nortje het reeds n redelike onvattende boek oor 32 geskryf. 32 Batallion - The inside story of SA' elite fighting unit.

Wat dek hy in die nuwe twee boeke wat nie in die bogenoemde een gedek word nie?
And Saint Attila raised the hand grenade up on high, saying, "O Lord, bless this thy hand grenade, that with it thou mayst blow thine enemies to tiny bits, in thy mercy."

Offline Bie

• Moderator
  • Senior Member
  • Bike: NER-A-CAR
  • Winners never quit, Quitters never win.
    • View Profile
« Reply #121 on: February 08, 2018, 05:57:15 pm »
Daar is wel duplikasie, maar die dubbel boek stel het baie meer detail. Ek dink in die eerste boek het hy n insident beskryf volgens die formele sitrap en argief dokumentasie. In die 2 boek stel het hy mense gekontak wat betrokke was by daardie insidente en hulle weergawes geplaas.
Kom ons maak 'n stoffie.

Offline Kaboef

• Jedi Knight
  • Senior Member
  • Bike: KTM 950 Adventure S
    • View Profile
« Reply #122 on: February 08, 2018, 06:07:45 pm »
Ok, dit maak sin.

Wat ek in die eerste boek gemis het, was meer persoonlike verhale. Dit is baie feitelik geskryf, soos jy tereg opmerk.

Ek sal my spaarvarkie raadpleeg vir befondsing..
And Saint Attila raised the hand grenade up on high, saying, "O Lord, bless this thy hand grenade, that with it thou mayst blow thine enemies to tiny bits, in thy mercy."

Offline Tampan

• Senior Member
  • Bike: KTM 990 Adventure
    • View Profile
« Reply #123 on: June 14, 2018, 02:16:04 pm »
Ek het nie die fret heel deurgelees nie, so vergewe maar as hierdie reeds genoem is. Ek het Ďn boks vol militÍre boeke gekoop vir R400 - seker omtrent 40 boeke. Ek het hulle verdeel in fiksie en non-fiksie en is nou besig met die vierde boek:

My friend, the mercenary.

Geskryf deur die oorlogs joernalis, James Brabazon en dit handel oor sy vrienskap met Nick du Toit, hulle wedervaringe in LiberiŽ, asook die beplande staatsgreep van Simon Mann, op Ekwatoriaal Guinea, wat skeefgeloop het.
Die boek is aangrypend en ek kon hom nie neersit nie. Ek was verstom oor wat regtig in Afrika gebeur, hoeveel lande en regerings op die agtergrond betrokke is en die onbeskryflike wreedheid van die oorloŽ in veral Wes Afrika.

Offline eberhard

• Senior Member
  • Bike: Moto Guzzi (all models)
  • Time takes a cigarette...
    • View Profile
« Reply #124 on: June 14, 2018, 02:45:07 pm »

My friend, the mercenary.

Geskryf deur die oorlogs joernalis, James Brabazon en dit handel oor sy vrienskap met Nick du Toit, hulle wedervaringe in LiberiŽ, asook die beplande staatsgreep van Simon Mann, op Ekwatoriaal Guinea, wat skeefgeloop het.
Die boek is aangrypend en ek kon hom nie neersit nie. Ek was verstom oor wat regtig in Afrika gebeur, hoeveel lande en regerings op die agtergrond betrokke is en die onbeskryflike wreedheid van die oorloŽ in veral Wes Afrika.

Dankie vir die agtergrond. Het nie geweet van daardie boek nie. Ek sal uitkyk daarvoor.
eberhard
Aggostini 1000
R90S
R80/7
R75/5 Big Boy 150 Vuka 110

Offline Africanus

Offline Tampan

• Senior Member
  • Bike: KTM 990 Adventure
    • View Profile
« Reply #126 on: June 18, 2018, 05:05:25 pm »
Dankie vir die agtergrond. Het nie geweet van daardie boek nie. Ek sal uitkyk daarvoor.

Laat my as jy hom nie kry nie, dan stuur ek myne vir jou aan.

The following users thanked this post: eberhard

Offline eberhard

• Senior Member
    • View Profile
« Reply #127 on: June 18, 2018, 07:15:48 pm »

Laat my as jy hom nie kry nie, dan stuur ek myne vir jou aan.

Baie dankie! Ek sal jou mees onbaatsigtige aanbod verseker in my gedagtes hou.
eberhard
Aggostini 1000
R90S
R80/7

Offline Sardine

• Senior Member
  • Bike: Suzuki DR650
  • I am not a dude.
    • View Profile
    • The Flying Fish
« Reply #128 on: June 20, 2018, 06:03:22 am »
I've finished reading Walking With The Wounded by Mark McCrum.

It's about wounded soldiers who walk to the North Pole. The author tells the stories of each soldier, their experiences in war zones, how they got wounded, their recoveries, and their epic journey to the North Pole. It provides an insight into life after war.
I found it well-written and easy to read, and afterwards it had me researching trips to Antarctica.

The ending was a bit abrupt, which I didn't like at first. But then I realised that that is how is it; a lot of build up and prep and focus, and I compare it to when I climbed Mt. Kilimanjaro - which is nothing compared to this - but at the end of it I felt "Wow, that was epic! But, now what?" I was filled with a bit of emptiness, a bit of "I need a new adventure". And I imagine these guys felt the same way.

https://www.amazon.com/Walking-Wounded-Incredible-Britains-Challenge/dp/1847444857
https://walkingwiththewounded.org.uk/

Offline Edgar

• Senior Member
  • Bike: Husaberg (all models)
    • View Profile
« Reply #129 on: July 03, 2018, 12:31:46 pm »
Exclusive Books Woodlands currently has huge sale on. Lots of nice military books for sale.
There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. P.B

Light cannot exist without darkness. Each has it purpose. And if there's a purpose to my darkness, maybe it's to bring some balance to the world. Dexter

Offline eberhard

• Senior Member
    • View Profile
« Reply #130 on: July 31, 2018, 07:59:51 am »
I saw this notice today. Anybody has more information as to the background / content of the book?
eberhard
Aggostini 1000
R90S
R80/7

Offline Edgar

• Senior Member
    • View Profile
« Reply #131 on: August 01, 2018, 10:16:37 am »
I saw this notice today. Anybody has more information as to the background / content of the book?

Boek oor van 4 Recce se operasies. Ek het na die Afrikaanse uitgawe gekyk by EB en dit lyk baie interessant.

http://www.jonathanball.co.za/delta-books/ystervuis-uit-die-see-uiters-geheime-seewaartse-recce-operasies-1978-1988-detail

Ek wou een koop, maar gaan wag tot die naweek. 4-5 Aug is die Arms and Ammo collectors Fair by die oorlog museum in Saxonworld. Wil kyk of hulle nie dalk daar die boek gaan verkoop, dan kan mens sommer die outeurs ontmoet en jou boek laat teken ook.  :thumleft:

« Last Edit: August 01, 2018, 10:18:02 am by Edgar »
There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. P.B

Light cannot exist without darkness. Each has it purpose. And if there's a purpose to my darkness, maybe it's to bring some balance to the world. Dexter

The following users thanked this post: eberhard

Offline Edgar

• Senior Member
    • View Profile
« Reply #132 on: August 01, 2018, 10:19:40 am »
As hier 5 of meer ouens is wat belang stel om die boek te koop Eng of Afr, sal ek afslag op die prys vir julle kan kry.

Offline Edgar

• Senior Member
    • View Profile
« Reply #133 on: August 01, 2018, 10:28:22 am »
Ek het as 'n Kersgeskenk sy Recce kookboek gekry, en dis baie oulik :tongue8:

Offline Dirty Boy

• Senior Member
  • Bike: BMW R1150GS Adventure
  • Son, thats not how I showed you......
    • View Profile
« Reply #134 on: August 01, 2018, 12:57:23 pm »
Ek het as 'n Kersgeskenk sy Recce kookboek gekry, en dis baie oulik :tongue8:

I also got that book bought for me last month. Some dishes in there I wont be trying but a good laugh.

Offline 1ougat

• The Commodore !!!
  • Senior Member
  • Bike: BMW R1200GS HP2
  • The Commodore
    • View Profile
« Reply #135 on: August 01, 2018, 01:25:44 pm »
One of my memorable reads was "Most secret war " by RV Jones - all about the technology development such as radar etc during ww2 - enjoyed it  :thumleft:
Make mine a Boxer with a shaft!!!!
2006 R1200 HP2 !!!! - La Poderosa - "The Mighty One"
1965 R50/2
1996 R80 GS PD Classic
2010 1200 GS 1975 Suzuki AC50

Offline windswept

« Reply #136 on: August 01, 2018, 03:58:33 pm »

Nice pic of Strike Craft there. :drif:

Offline Edgar

• Senior Member
    • View Profile
« Reply #137 on: August 02, 2018, 07:01:50 pm »
Kyk na die twee boeke wat Exclusive Books Woodlands tans op spesiale aanbieding het.

Die Roem en die Rou deur At van Wyk @ R58.00

Lothar Neethling, ń lewe vertel deur Annette Jordaan @ R39.00

:deal:

Offline Bubby

« Reply #138 on: Yesterday at 01:23:51 pm »
A selection of free e-books.....

Offline Bubby

« Reply #139 on: Yesterday at 01:24:09 pm »
« Last Edit: Yesterday at 01:27:43 pm by Bubby »