Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: Father & son ride to Anysberg - extreme adventure  (Read 27213 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline DikZol

• Senior Member
  • Bike: BMW R1150GS Adventure
  • Jer 1:17-19
Re: Father & son ride to Anysberg - extreme adventure
« Reply #120 on: January 21, 2014, 12:04:03 pm »
Kyk, ek wil nie seksisties klink, maar glo my, ek praat van persoonlike ondervinding .(Read between the lines ......)
Net 'n Pa sal homself met kind in sulke "moeilikheid" kry, en waarskynlik ook net 'n pa wat hom daaruit gaan kry!
Ma's is maar net ge-wire" om meer verantwoordelik te wees as ons.
...of werk dit net in my huis so?

Dikzol, baie geluk dat jy dit gemaak het in en uit.
Ek sou dit waarskynlik nie oorleef het - vannaf die oomblik dat daar oogkontak met die ma by die huis gemaak kon word  :biggrin:

Ek vat nog so bietjie houe by die huis, maar ten minste word ek nog herinner aan die trip al is dit op so 'n manier.  Ek het reeds 'n koue skouer gekry nadat ek begin praat het van die res van die jaar se beplande trips onder andere EC bash en Pig bash...

Ek het haar selfs saam genooi, maar dit het nog nie die gewenste effek gehad nie.  Bos blomme ook nog nie die trick gedoen nie.

Offline african dust

« Reply #121 on: January 21, 2014, 12:08:13 pm »
these  "houe" are only flesh wounds..you can walk them off.
She will eventually see it as a positive experience in the life of your son. She might be less enthusiastic to let you go for another but that is a battle for another day.
I plan to take my 8 yr old on a similar trip when next in africa. Hopefully with less drama but the same awesome experience.
bushlander
Ozark

Offline DikZol

• Senior Member
« Reply #122 on: January 21, 2014, 12:22:08 pm »
these  "houe" are only flesh wounds..you can walk them off.
She will eventually see it as a positive experience in the life of your son. She might be less enthusiastic to let you go for another but that is a battle for another day.
I plan to take my 8 yr old on a similar trip when next in africa. Hopefully with less drama but the same awesome experience.

There were talks of an father & son ride, but I think we should just make it a father & child ride to Koedoeskloof.  Guess I should start a new thread in Planning a Ride for that!  I am keen to still ride through Anysberg Reserve still since we have not seen everything.

Offline rightless

• Member
  • **
  • Bike: Yamaha XT 660 Z
  • Daar is nie tyd om te huil nie...!
« Reply #123 on: January 21, 2014, 01:12:11 pm »
Hi DikZol.

Ek werk by CapeNature en my vriend, Marius Brand is die bestuurder op Anysberg. Ons was na die reens met vier 4x4's deur na Anysberg om te sien of ons kon deur. Dit het goed gegaan maar net omdat die paaie al reeds plek-plek weer herstel was. Daardie laaste groot verspoelde area waar jy klippe gepak het was volgens my onbegaanbaar. Die manne wou nie eens met hulle 4x4's dit daardeur waag nie. :o

Hoe dit ookal sy, ek dink nie enige iemand sal weet wat dit moes verg om deur daardie hindernisse met n "bike" te kom nie, wat nog alleen met n swaar bike en n person agterop. Ek haal nie net my hoed af vir jou nie, maar het groot respek vir jou  en jou laaitjie se waagmoed. Ek kom redelik baie op Anysberg en daardie paaie raak soos "snot" as hulle nat is.

Ek is bly julle is veilig daardeur en ek is seker jou seun sal tot hy kop neerle, hierdie storie van waagmoed ook aan sy kinders en vriende kan oorvertel.

Die rit terug was seker ook nie iets om na uit te sien nie...of hoe?

Groete en laat die wiele rol........... :thumleft:!!!!!!!!!!!!!!!!!!
The best places are yet to be discovered!!!!!!!!!

Offline Kamikaze Swazi

• Member
  • **
  • Bike: KTM 990 Adventure
« Reply #124 on: January 21, 2014, 08:24:04 pm »
Ouboet jy bly maar 'n mal fokker, die storie laat my cederberg trippies soos 'n ride na Tygervalley mall lyk. 
Crashbar 1 Skaap 0

Offline DikZol

• Senior Member
« Reply #125 on: January 22, 2014, 09:40:46 am »
Hi DikZol.

Ek werk by CapeNature en my vriend, Marius Brand is die bestuurder op Anysberg. Ons was na die reens met vier 4x4's deur na Anysberg om te sien of ons kon deur. Dit het goed gegaan maar net omdat die paaie al reeds plek-plek weer herstel was. Daardie laaste groot verspoelde area waar jy klippe gepak het was volgens my onbegaanbaar. Die manne wou nie eens met hulle 4x4's dit daardeur waag nie. :o

Hoe dit ookal sy, ek dink nie enige iemand sal weet wat dit moes verg om deur daardie hindernisse met n "bike" te kom nie, wat nog alleen met n swaar bike en n person agterop. Ek haal nie net my hoed af vir jou nie, maar het groot respek vir jou  en jou laaitjie se waagmoed. Ek kom redelik baie op Anysberg en daardie paaie raak soos "snot" as hulle nat is.

Ek is bly julle is veilig daardeur en ek is seker jou seun sal tot hy kop neerle, hierdie storie van waagmoed ook aan sy kinders en vriende kan oorvertel.

Die rit terug was seker ook nie iets om na uit te sien nie...of hoe?

Groete en laat die wiele rol........... :thumleft:!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ek het gehoor julle het op die alternatiewe roete deurgekom.  Ek moes dit eintlik ook gedoen het met die terugkom slag.  Ek was egter nie seker van hoe dit daar lyk nie, so besluit toe maar om eerder op my spoor terug te ry.  Marius is 'n bietjie van 'n hero in my oe want tussen hom en die res van die manne van Worcester het hulle ons uitgesorteer vir kos en slaapplek.  Nie een van hulle wou iets daarvoor he nie.  'n Mens besef na die tyd wat mense se omgee vir jou gedoen het en dan wonder 'n mens waar jy sou wees sonder hulle!

Offline DikZol

• Senior Member
« Reply #126 on: January 22, 2014, 09:44:32 am »
Ouboet jy bly maar 'n mal fokker, die storie laat my cederberg trippies soos 'n ride na Tygervalley mall lyk. 

Ons almal weet jy ry net Sederberge toe om by Oasis te gaan sit en kuier!!

Offline ALLEN I

• Senior Member
  • Bike: Honda XRV 750 Africa Twin
« Reply #127 on: January 23, 2014, 10:40:26 pm »
Great RR. words cannot subscribe. thanks for sharing
Biking since the age of 11 nothing beats the freedom when u out there on u baby. Been doing it over 40 years now  (that's life)
Born a Biker, Live like a Biker, Die a Biker

Offline Frannarossi

• Vendor
  • Senior Member
  • Bike: BMW R1200GS Adventure
  • karoorooster@gmail.com
« Reply #128 on: January 24, 2014, 08:55:02 am »
Wat 'n RR! Well done met daai swaar bike.My kort beentjies sou dit nie maak nie....
If you don't live on the edge,you take up too much space!!!

Offline BlueBull2007

• Caribbean
  • Global Moderator
  • Bachelor Dog
  • Bike: AJS (all models)
« Reply #129 on: February 01, 2014, 05:48:18 am »
Fantastic stuff! Something the lightie will be talking about for years to come, and probably the reason why he will one day be a biker himself.

What he say about the helicopter trip!? He must have been super stoked.

You did amazingly well with those tyres in that stuff! What an epic trip, especially the bit going back up that step.

Thanks very much for sharing this. Great photos and story writing as well!
Rally nut. What could possibly go wrong?
Living the Rally Dream - Ride Report
Current bike: KTM 350 EXC   Previous bikes:  2010 WR450F, 2006 KTM450EXC,KTM 450RR, BMW800GS, KTM450EXC, BMW650 GS, BMW650 Dakar, and Honda XR250

Offline DikZol

• Senior Member
« Reply #130 on: February 01, 2014, 08:27:07 am »
Fantastic stuff! Something the lightie will be talking about for years to come, and probably the reason why he will one day be a biker himself.

What he say about the helicopter trip!? He must have been super stoked.

You did amazingly well with those tyres in that stuff! What an epic trip, especially the bit going back up that step.

Thanks very much for sharing this. Great photos and story writing as well!
He is still building helicopters with his lego and talking about becoming a pilot!

Yes I would have liked a more off road oriented tyre at the rear for sure!!!

Offline Offshore

« Reply #131 on: December 02, 2014, 03:54:11 pm »
 :eek7: Only came upon this today after Heimers nomination for the best RR.
Dikzol, well done, that is what Adventure riding is all about. :thumleft: :ricky:

Offline White Rhino

• Senior Member
  • Bike: BMW R1200GS HP2
  • Save the White Rhino
« Reply #132 on: December 17, 2014, 11:29:46 am »
Damn fine adventure report - takes challenges to new heights with a pig of that size and the challenges that go with being a responsible parent. I'm sure your wife had some interesting words for you ... This report's got my vote for roll of honor. :thumleft:
I'd rather have a full bottle in front of me than a full frontal lobotomy
Nothing clears the head like a throttle twisted and the fresh air on the tip of the nose

Beta 300RR, WR450 Rallye, KTM990 Adv, HP2, HPN635, 1200GS LC

Offline Extremelights

• Senior Member
  • Bike: Suzuki DR650
  • Light up your adventures
    • Extreme lights
« Reply #133 on: December 17, 2014, 11:35:32 am »
 :ricky:

Offline DikZol

• Senior Member
« Reply #134 on: December 17, 2014, 11:42:11 am »
Damn fine adventure report - takes challenges to new heights with a pig of that size and the challenges that go with being a responsible parent. I'm sure your wife had some interesting words for you ... This report's got my vote for roll of honor. :thumleft:

Thanx for your kind words!! Much appreciated!

Offline Noneking

« Reply #135 on: January 01, 2015, 04:27:16 pm »
Thoroughly enjoyed this one! No idea how I managed to only stumbled across it now?
Well done!
2019 KTM 790 R
2016 HUSQVARNA 701

NONEKING'S RIDE REPORTS - http://www.wilddog.za.net/forum/index.php?topic=226099.0

Offline Archangel

• Admin & Commercial
  • Senior Member
  • Bike: AJS (all models)
  • Of maar net Gabriel
« Reply #136 on: August 25, 2016, 04:51:24 pm »
Thoroughly enjoyed this one! No idea how I managed to only stumbled across it now?
Well done!

Nou al amper 3 jaar later en ek lees dit ook nou eers raak. Dit lyk soos baie sports en dinge is net nie soveel fun as alles gaan soos jy dit beplan nie.  :ricky:

Ek het die ride report baie geniet!