Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: Brekkie run sonder die brekkie..en dan 9 weke se Purity....innie hospitaal  (Read 20150 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline arno

• Race Dog
  • Bike: Suzuki DR650
  • Toppie......Gooi Mielies!!
    • http://www.princealbertcycles .co.za
Hy het n erge infeksie gekry in die wond in sy arm en dit moes gister onder narkose oop en skoongemaak word.
hy sal oorleef .
Fietse van die verlede: BMW F800GS ,BMW 1150 GS, Honda 305 cc, Honda 400 FOUR, Honda 550 FOUR, BMW 600/6 , DR 650

Tans:  Trapfiets

Offline Kerritz

• KTSSSSK!
  • Grey hound
  • Bike: KTM 990 Adventure
  • What a SUPER-loss....DAMMIT man!
Thanks Pa......en die 3 weke se Purity gaan defnitief nader of oor 4 eindig.

Sorry maar ek sal update sodra ek by die huis is.
Vorige skoeters: XT660E, TL1000R, 2006 R1200GSA, 2010 R1200GSA 30 Years Anniversary, CRF450R, CRF450X, DRZ400SM, 950 Adventure, 990 SuperDuke (ISM) 2012 R1200GS Triple Black, F800GS, Wolskoeter!

Kaapse Jelly Tot!

Offline Tiger8

• Race Dog
  • Bike: KTM 950 Adventure S
Dankie Arno, en Kerrits, "Sharrup Net" en luister vir die nurses - en jou Pa  :thumleft: :lol8: :lol8: :lol8:
Don't Sweat the Petty Stuff & Don't Pet the Sweaty Stuff!
Triumph Sprint 1050ST
Yamaha WR450F

Offline Dwerg

Carrots moet dalk 'n foto post van sy nuwe gezorsts  :peepwall:
Previous: KTM 690R, 790ADV, 640ADV, 950ADV, 250XCW BMW F650GS Single, F650GS Twin, F800GS, G450X, R50/2 Honda CRF450X, CRF230 x 2, VFR400 NC30, Z50 Mini Trail Yamaha BWS100 x 2, LB80 Chappy

Offline Dirty Boy

• Race Dog
  • Bike: BMW R1150GS Adventure
  • Son, thats not how I showed you......
Jirre Duracell, Im glad you are here to tell the story.

Get well buddy and dont get a speedwobble chasing the nurses  :thumleft:

Offline WP

Ai... Dis maar moeilikheid daardie.

Sterkte!

Offline cocky

• Ryyyyyy net ASFB.
  • Race Dog
  • DILLIGAF
Dis nou weer n gebreekte wortel en dink alweer die nursies werk net vir hom ...... hy kan eintlik net sy kamer hou, hy like dit kwaai daar.
BTW Spikkels, daai hempe en broek kom terug na my huis toe, dis nie n geskenk nie.
Just because your past did not turn out like you wanted it to does not mean your marriage will not be better than you ever imagined it could be.
Die Kaapse Hoender!

Online ROOI

• Race Dog
  • KTM 990 S KTM 500 EXC AKA Red Rider
Fok tog dude en dan wil jy alweer nog steeds bike koop  :dousing:
FTS

Offline cocky

• Ryyyyyy net ASFB.
  • Race Dog
  • DILLIGAF
The lesser spotted Bush Carrot ...... is in isolation due to the infection in his arm. Only Red Jelly Tots are allowed in and of course Smarty sales people. :peepwall:
Just because your past did not turn out like you wanted it to does not mean your marriage will not be better than you ever imagined it could be.
Die Kaapse Hoender!

Offline ClimbingTurtle

• Forum Vendor
  • Grey hound
  • Bike: BMW (all models)
  • Give It Horns - Save Our Rhino's
    • Majita Tool Supplies
The lesser spotted Bush Carrot ...... is in isolation due to the infection in his arm. Only Red Jelly Tots are allowed in and of course Smarty sales people. :peepwall:

And the Sterrie Stumpy Sales Lady....?
www.majita.co.za - we sell tools!

"And if I knew I was going to be this thirsty, I would have drunk more last night"

2010 R1200GS Adventure SOLD - 2007 BMW G650x  - 2001 F650GS Dak SOLD - 1981 XT500 - 1980 XT500 - Gone to Mud Island for a better life with Roadcat the Lordly, Keeper of the Mead...!

Offline EssBee

:eek7: :eek7: :eek7: WTF...only saw this now! Was thinking about you this weekend just past!!!! Wish you were there!!!! Shit, man, hope you get over this soon!!! Strongs, boet!!!!

Offline Kerritz

• KTSSSSK!
  • Grey hound
Fok tog dude en dan wil jy alweer nog steeds bike koop  :dousing:

Nee daai was 'n hoenderhok idee......ek se mos ek het op my kop geval ook.  :deal:

OK so ek is laasweek Maandag terug hospitaal toe vir 'n infeksie in die wond op die arm.......en ek is nogsteeds hier (lang storie I will get there)...so ek kan maar netsowel bietjie update.

Die wat my ken weet ek is 'n voorstander van ATGATT en ek sal sommer 'n vreemdeling by 'n robot gas gee as hy sonder handskoene ry of so iets. Daai sondag oggend bekyk ek die weer so(pragtige somers oggend met blou blou lug) en ek dog...ag ons gat net oor die berg en terug so ek gaan bietjie "underdress"

So my dress code was 1 x BMW Santiago boots.....1 x jean pant....gloves...1 x kortmou pullover met t-shirt onder dit....Leatt brace en Arai helmet. Ek is nou nog de moer in vir myself.

So toe ek afkom wipe die voorwiel na regs.....en gesig eerste en op die linkerkant is ek toe in die grond in. Na daai oomblik van wat het sopas hier gebeur staan ek op en stap nader na my bike. Ek haal my handskoene af en toe my helmet. Geen pyn of iets nie. Iemand vra of ek OK is en ek se ja man....hoe lyk die bike?

Snaaks ek hoor/lees baie ouens se na hulle so hard geval het voel hulle eers of hulle hulle arms/bene/voete etc kan beweeg. Ek het dit glad nie ervaar nie.

Nee....jy is NIE ok nie...kyk hoe lyk jy.

Toe eers dat ek begin kyk na myself. My linkerarm voorarm was spierwit met swart merke (in daai minuut of twee het my arm amper verdubbeld in size. Ek en Rommel was oortuig hy was mors af en dis die been wat die vel so laat strek) en nie een sproet op nie...want al die velle was af. Van bokant die elmboog tot by my hand. Die bloed en so begin begin deursyfer. Onder aan die arm naby die elmboog 'n redelike groot sny. Regterarm amper dieselfde sonder die sny.

Maar toe ek afkyk na my bene is toe ek begin worry. Daar by die knieg waar veronderstel was om jean pant te wees....was die broek aan flarde geskeur.....en wat ek gesien het het nie goed gelyk nie.

Ek het Oktober verlede jaar issues met my hart gehad so ek is op Warfarin....en gelukkig weet almal wat saam met my gery het dit. Hulle het my maak sit en die ambulans gebel.

Nou begin dit nogals erg bloei. Vreemde bikers stop en gee van hulle scarfs en klere om te help om die bloeding te stop. My maters draai dit sommer met ducktape vas. Ek was nogal impressed ek moet bieg. Dankie wie julle ookal was.

Rommel sit sy hoed op my kop dat die son my nie ISM piets nie.

Toe die ambulans na 'n ruk nie opdaag nie het tussen Bubby en Rommel besluit ek gaan dood bloei langs die pad ons moet 'n ander plan maak. Hulle trek toe 'n ou met 'n bakkie af en hy stem in om my na die naaste hospitaal toe te vat in die Paarl in. Hy kyk my eers so skeef uit met al die bloed en goed en ek se toe vir hom man sommer agterop asb...laat ons net gaan. Duisend dankies vir jou ook.

Cindy raam saam met my agterop en Kokkie bly agter by die bike en wag vir die aasvoels om die bike te kom haal.

Ek word opgeneem en toe alles stable is vir wat soos 'n ewigheid gevoel se x-strale sessie en scans kry ek eers iets wat help vir die pyn. Die adrenalin rush is op soos laas maand se pay. Geen frakture nie wonder bo wonder.

Daai selfde middag is ek teater toe om die wat eers 'n knieg was te probeer red/regmaak en die ander wonde onder narkose skoon te maak. Een van die nurses het met so 100% alcohol lappie en bakkie probeer om my arms skoon te maak......needless to say het hulle dadelik gestop.

Foties van die helmet en van die bike. Vir die ouens wat so met open face helmets ry.....ek hoop jy kyk mooi. Helfte van my gesig sou weg gewees het as ek nie 'n full face gedra het nie.

Skade op die bike is net aan die linkerkant.
Vorige skoeters: XT660E, TL1000R, 2006 R1200GSA, 2010 R1200GSA 30 Years Anniversary, CRF450R, CRF450X, DRZ400SM, 950 Adventure, 990 SuperDuke (ISM) 2012 R1200GS Triple Black, F800GS, Wolskoeter!

Kaapse Jelly Tot!

Offline TVB

• Deleted Users
  • Grey hound
  • *
  • Bike: Honda XL650V Transalp
Ai man ou Wortel, jammer om te hoor en ek hoop regtig jy kan vining beter word!

Offline WP

Sterkte met die recovery, dit kan maar 'n proses wees!

En ek moet byse, die KTM val nogal goed! Ek het baie meer skade aan die bike verwag.

Offline frans1

• Race Dog
  • Bike: BMW R1200GS Adventure
  • Lewe elke dag voluit!
Shoe Carrots. Dis nie lekker nie.

Sterkte met die herstel.
BMW 1200GSA (What a Machine!!!)
BMW R100RS (Busy with the repairs)
BMW 1200GS (Love the bike)
WR 450 Yamaha (Sold)
Yamaha 500 XT (Sold) Yamaha 175 DT (Sold) Honda 90 cc (Gave it away)

Offline Pietcoke

• Race Dog
  • Bike: BMW (all models)
  • "Wille Worcester Hond"
Sterkte ou maat. Eks baie dankbaar vir jou part dat nie erger uitgedraai het nie.

Mag jy volkome herstel.
I don't know how to act my age.....I have never been this old before!

Offline snortjoppie

• My sexy Italian! Ciao Bella!
  • Race Dog
  • My dream Italian....
Ja ou wortel slaai!

dankie vir die update! Sal weer kom inloer sodra ek kans kry!
Sterkte balsak!
Mishke, my beautiful daughter - I love you always & forever!
Francois.Welgemoed@Gmail.com
082 92 6465 8
Previously owned: 2007 BMW GSA....

Offline Dirty Boy

• Race Dog
  • Bike: BMW R1150GS Adventure
  • Son, thats not how I showed you......
Carrots, glad you are ok to tell the story boet.

You often ride with a GoPro. This time ?

Offline Kerritz

• KTSSSSK!
  • Grey hound
Thanks vir die beterskap wense ouens.

@ WP....wag tot jy die kwotasie sien....... :o

@ James...not this time no.....it was Cocky's lid...I was still in the process of acquiring a road helmet.

Talking of lids.....and I know there is a never ending debate about why people will pay 12k for a lid when you can buy one with a similar rating for 1.5k or so. All I can tell you....is that I'm very happy......that I had an Arai on. Off-road I also only use an Arai. 

Another thing...is that I'm 100% convinced that the Leatt played a big part in me not experiencing any neck injuries. If you look at how I basically face planted first.... the room for movement of the head was huge and the Leatt obviously limited this movement aka the risk. The Leatt itself is pretty stuffed up but it did it's job. I have fallen before without a Leatt and broken my collarbone. It is how you fall that determine what breaks not what you fall with.

OK so die arm en die knieg word geopereer and 2 dae later word ek huis toe gestuur met een kruk. "Varrit rustig boetie en gebruik die been liggies...hy moenie glad nie nie beweeg nie....kom sien my oor 'n week"

Ek word 'n besigheids kaartjie in die hand gestop van 'n wound nurse nader aan my huis en word gese om die Donderdag die verbande te laat ruil.

Ek het nogal gewonder hoekom 'n ortopediese chirurg aan my gewerk het en nie 'n gewone chirurg nie veral omdat ek niks gebreek het nie. Etter ek sweer hulle is perde dokters. Iets het nie vir my lekker gelyk nie maar ek dink ek het wat ek hier gesien het vergelyk met die patella wat aan 'n draadjie hang bo op Du Toitskloof so in daai opsig het ek dit aanvaar dat dit so moet lyk.

Net voor ek waai verander hulle die verbande en goete die laaste keer. Dis hoe dit gelyk het toe.  :o

Kaapse Jelly Tot!

Offline Kerritz

• KTSSSSK!
  • Grey hound
Uit die aard van die saak is ek afgeboek so Kuifie kom haal my en vat my huis toe.

Hier...moes die RR eintlik geiindig het. Ek bedoel jy het jou gat af geval....die Dr's het jou uitgesort...nou moet jy maar net recover. Little did I know.

So hang by die huis rond...been in die lug en le maar net en rus. Die Donderdag is my afspraak met die wound nurse so oppad soontoe maak ek gou eers 'n draai by Hanno by die shop.

Kaapse Jelly Tot!