Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: Brekkie run sonder die brekkie..en dan 9 weke se Purity....innie hospitaal  (Read 20148 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Rooies

Sterkte Roots!
Current:     BMW R1150GS
                  Honda XR650L
Previous:   BMW R1200GSA
                  Honda XL700V

Offline The Badger

• Race Dog
  • Bike: BMW R1200GS Adventure
  • Thank you SADF
All the best and strongs....... :thumleft:
Good friends and fresh mud......

It is not about what you ride...... but WHO you ride with !

Offline Koet

• T-Rex 700N "The Beast"!
  • Race Dog
  • Bike: Honda CRF-1000L Africa Twin
  • Splash!
Sterkte man!  Ons wag in spanning om meer te hoor.
Only Bikers understand why dogs love to stick their heads out car windows.

Offline Rommel

• Race Dog
  • Bike: KTM 990 Adventure
  • Scott me up, Beamie
Julle moenie so baie vloek nie -------Kerrit's se Pa is op die Forum.
Was lelik gewees om skielik 'n gerasperde wortel langs die pad te sien le. Maak net seker julle het 'n
altenatiewe tel. no. vir 'n ambulans diens. Ek wag nou nog vir die 10111 ouens om terug te skakel.
Gelukkig was daar 'n ou met 'n bakkie wat vir die wortel (slaai) na die Paarl medi clinic gevat het, en seker so 10 minute na die off het daar 'n dokter op'n bergfiets gestop om te help.
Lyk my jou self medikasie ( pienk steri stumpies ) het jou herstel so bietjie ge - accellerate. Nou is dit maar net geduld en ju is gou weer op die bike.
Sal seker die naweek 'n braai erens gooi.
There's a feeling I get, when I look to the west, and my spirit is longing for leaving.

Offline veldskoen

Ai Tog, jy ek 'n rolstoel!!  Sterkte
Every day a little Pease of you turns into shit, whether you like it or not!

Offline roxenz

• rocks make sense
  • Grey hound
  • Bike: Yamaha Super Tenere
  • cheerful yesterdays and confident tomorrows
Kerritz, Bennie het my geseg jy't afgekom, maar die bliksem het dit laat klink of jy net so paar band-aids nodig het!  Obviously dink hy Wortels = Super-C = Superman...

Elkgeval, ek's so bly jy is darem nou al aan die beter kant van gesondwees.  Sterkte met die herstel ou maat, laat die tyd vinnig verbygaan sodat jy weer op twee bene en twee (in-lyn) wiele kan kom!

groete
Andre

Offline punisher

• DILLIGAF
  • Grey hound
Carrots  , you blerry  hentie
glad to see you smiling bru , speedy recovery  man
just wanna have fun , and ride ... and ....... ride

Offline Kerritz

• KTSSSSK!
  • Grey hound
  • Bike: KTM 990 Adventure
  • What a SUPER-loss....DAMMIT man!
Sorry ouens vir die wag....laptop het besluit dis tyd to “ehhhh yes sir....we are downing tools”

Anyway...het ander plan gemaak so laat ek verder vertel. Ek kan julle seker die short version gee, prentjies wys en net se ek het my moer afgeval maar die ride was so kort ek voel ek moet darem ‘n behoorlike RR doen ne.

Dankie vir almal se beterskap woorde....vir die van julle wat al so hard geval het sal verstaan wat dit uit jou haal.

OK......so Glen (Bubby) het bietjie issues gehad met werk stories en moes sy 640 verkoop.....kwansuis voor ek Kaap toe trek. So die Saterdag oggend sit ek en Kokkie by Bubby se huis terwyl hy besig is om te pak.....hy het superjob los geslaan in JHB. Kokkie vat sy plek oor so die plek is besig en aan die gang.

So in die small talk se ek vir Bubby....”ok maw as jy nou Maandag die pad vat.....gaan dit beteken ek en jy het nooit ten minste een keer saam op ‘n brekkie run gegaan nie” siende dat hy nie tans ‘n bike het nie.

“Ja Roots...what can we do” he says.

“Nee se ek...se moer.....kom ons maak ‘n plan”

Well why dont we okes give you sort of a farewell ride tomorrow morning....you go on my Triple Black and I will go on the SuperDuke?

Done and dusted. I make a couple of phone calls for the arrangements for the next morning and off I go. They carry on packing.

Next morning I’m up early ready to go. Some meet at my place and we get others at Windelands N1.

Soos Kuifie sal se....ons ry soos Kerkmense. Die plan is oor Du Toitskloof tot by die Trout farm dan besluit ons van daar af. Alles gaan mooi en rustig en ons kry die gewone trop pienk boude bobjanne by die klein tonnel oppad af na die N1 toe.

Ek haat daai tonnel. Geen ligte binnekant nie...donker visor....kees se kind die hele plek vol.......nee dit werk nie vir my nie.

Kokkie het vir Cindy agter op sy KTM...Rommel is daar op sy 990 en Bubby op my GS. Stoetas kry ons by die trout farm.

Daar aangekom warra warra ons bietjie oor die PVA en en ons besluit ons gaan terug soos ons gekom het...oor die berg en eet ontbyt by Paarl de Ville.

Ek trek laaste weg en so rustig deur die pas gaan ek die ouens verby. Stoetas meerkat soos ‘n meester (normal behaviour vir hom) en ek haal hom in seker so 300m voor ons bo is. Ek ry tot langs hom en wys vir hom “hey kykhie my bru......ons stop hier voor by die lookout point vir kiekies en stuff”

Die hele Paarl le onder jou van daar af en dis vroeg.....mooi oggend en geen wolke in die lug nie. Sharp wys hy....check jou nou.

Ek versnel en begin om die eerste draai na links te vat....presies waar daai ander our so paar jaar terug met sy Busa onder die trok in is waar die teer so gebrand en gepatch is.

En dis hier wat die strond die fan tref. Ek onthou ek het nog ‘n rat af gegooi sodat die engine kan help met die rem want dis basies 100 meter voor ons moet stop.

Daar is ‘n pieknekplek aan die regterkant van die pad.......en soos ek om die draai kom....sien ek kees se kind.....links en regs van die pad.

Een van die bobjanne aan die linkerkant skrik vir die bike en spring regop soos ‘n pyl uit ‘n boog.

Glad nie ‘n threat vir my nie....maar ek overact.

Gewoonlik sal my voorwiel  1 meter of so van die skouer van die pad af wees.....gegewe watter kant to ek ry natuurlik.

Ek is sopas by Stoetas verby...so ek is basies op die wit lyn in die middel van die pad. Nie ideaal nie......veral as jy skrik.

Ek skat ons spoed was seker so tussen 60-80km/h want ons het gewarra warra met mekaar en die lookout point was ommie hoek.

Maar toe kees se kind my skrik maak......tel ek die bike op...in die draai. En dis die laaste wat ek kan onthou. Wel tot en met my voorwiel aan die anderkant van die pad van die rand af gaan en grond slaan. One major wipe out....bike na regs bosse toe en ek links.....eet gravel.

Ek het ‘n memory gap (seker max 2 sekondes) van waar ek die Duke regop getel het tot waar ek van die pad af is. Laasgenoemende kan ek alles onthou.  

Min of meer hoeveel keer ek die grond getref het.....hoe Kokkie se Troy Corser Arai replica(nee ek leen hom net tot ek my eie ene gekoop het Kokkie...... dankie tog vir versekering) helmet die meeste van die val gevat het en na die 4de of 5de rol wat ek net grond en dan blou lug sien en weer grond eet en nog rol breek die visor af en ek begin dink of ek nou eendag gaan ophou rol of wat.

So ek maak maar net my oge toe en wag vir dit om te eindig. Dit onthou ek alles.

Eventually kom dit tot ‘n einde en ek sit plat op my sitvlak my met my hande soort van agter my rug wat my basies stut. My nuwe foon le langs my hand oppie grond.....uitgeval en so paar keer saam met my getumble.

En net daar....terwyl die stof gaan le....en die ander bikes stop en almal in 'n haas afspring en nader hardloop.....alles in slow mow of course....beleef jy daai oomblik van......”wat de fok het sopas hier gebeur”
« Last Edit: March 17, 2014, 08:01:30 pm by Carrots »
Vorige skoeters: XT660E, TL1000R, 2006 R1200GSA, 2010 R1200GSA 30 Years Anniversary, CRF450R, CRF450X, DRZ400SM, 950 Adventure, 990 SuperDuke (ISM) 2012 R1200GS Triple Black, F800GS, Wolskoeter!

Kaapse Jelly Tot!

Offline zetman

• Grondpad Alie pad
  • Race Dog
  • Bike: Yamaha XT660
  • Plak n Palm...
Bliksem aiman bly jy is hier om die storie te kan vertel ou Kerrits

Sent from my iPhone using Tapatalk
Hou die Tyres op die Grondpad...

Offline snortjoppie

• My sexy Italian! Ciao Bella!
  • Race Dog
  • My dream Italian....
Ai ou carrots - teen minste is jy nog hier ou kwagga!
Wil nog een of ander tyd die geleentheid he om saam met julle almal te ry!

Get well soon !!!
 :thumleft:
Mishke, my beautiful daughter - I love you always & forever!
Francois.Welgemoed@Gmail.com
082 92 6465 8
Previously owned: 2007 BMW GSA....

Offline Kameel

• Race Dog
Eish. Nogal gewonder wat met jou gebeur het. Is die Duke afgeskryf? Bly vir jou part jy lewe nog.
Sterkte met die herstel Carrots. :thumleft:

2004 F650 GS Dakar (The X); 2004 BMW R1200 GS (GeelKameel); 2008 F650GS Twin (The X); 2008 BMW R1200GS (Silwervalk vir Biker Chick); 2009 BMW R1200GS (Pappa Smurf);
Currently 2010 BMW R1200 GSA (Mr Grey)

Offline ClimbingTurtle

• Forum Vendor
  • Grey hound
  • Bike: BMW (all models)
  • Give It Horns - Save Our Rhino's
    • Majita Tool Supplies
Ai Kerrits! Bly jy is meestens OK - sterkte vir die recovery - vat hom rustig, alles sal regkmo!

Cheers,

CT
www.majita.co.za - we sell tools!

"And if I knew I was going to be this thirsty, I would have drunk more last night"

2010 R1200GS Adventure SOLD - 2007 BMW G650x  - 2001 F650GS Dak SOLD - 1981 XT500 - 1980 XT500 - Gone to Mud Island for a better life with Roadcat the Lordly, Keeper of the Mead...!

Offline Pistol

• Shop Mods
  • Race Dog
  • *
  • Bike: BMW R1200GS
  • Henley on Klip
Hey man Carrots - enough now, glad all is ok :thumleft:

Offline badballie

• Macum Amicum Est
  • Race Dog
  • www.bikersagainstdrugs.co.za
Jislaaik Carrots, sterkte meneer en jammer om te hoor oor die val, hoop jy kom gou reg.

Ek sal maar eerste explicit foto plaas ...................
Cash, Gas or Ass............ no-one rides for free :-)

I did it because I can, I can because I want to and I want to because you said that I couldn't !!!!!!!

Offline Dwerg

Sien nou eers jou "RR"  ;D

Is jou comrades droom nog moontlik of is die been mike tango?  :pot:
Previous: KTM 690R, 790ADV, 640ADV, 950ADV, 250XCW BMW F650GS Single, F650GS Twin, F800GS, G450X, R50/2 Honda CRF450X, CRF230 x 2, VFR400 NC30, Z50 Mini Trail Yamaha BWS100 x 2, LB80 Chappy

Offline alwyn_gs

• Gelände/Strasse - Knight in White Satin (R1200GSA LC)
  • Race Dog
  • With my loving wife, Michelle - let's do this!!
Shit klink hectic!
RR:Sani 2013, http://www.wilddog.za.net/forum/index.php?topic=131550.0, Honeymoon 2014 http://www.wilddog.za.net/forum/index.php?topic=153612.0
Livinstone Lite 2014, http://www.wilddog.za.net/forum/index.php?topic=162532.0, Om Lesotho 2014, http://www.wilddog.za.net/forum/index.php?topic=168999.0
Skoeters : Knight in White Satin (R1200GSA LC), Military Fuel Tanker (R1200GSA AC 142 690km - decommisioned)
G650XMoto, G650XCountry-pilotted by Michelle

Offline Oom Pad

• Pack Dog
  • **
  • BM's is ook dors
Ai ai altyd bad om sulke stories te lees maar baie bly daar is n "gelukkiger einde". Hoop jy is gou weer op daai been van jou Carrots sterkte daar. :thumleft: :thumleft:
When everything is coming your way,you're in the wrong lane.
Now also with XT 500

Offline Kaboef

• Jedi Knight
  • Grey hound
  • Bike: KTM 950 Adventure S
    • CFO Consult SA
Ag nee man.
Bly om te hoor jy is ok.

Net n vraag omdat jy so in detail in die storie ingaan: Toe jy die bobbejane sien en die bike optel - het jy op die remme geklim?
Rede hoekom ek vra is dat die normale reaksie in so n geval is dat mens skrik, die remme gryp - wat dan die bike laat regop kom in die draai, en dan lock die agterwiel en dan is jy tickets.

And Saint Attila raised the hand grenade up on high, saying, "O Lord, bless this thy hand grenade, that with it thou mayst blow thine enemies to tiny bits, in thy mercy."

www.cfoconsult.co.za

Offline Biker Chick

• Race Dog
  • Kyk jy lekker...Kyk net mooi
Ai tog! Bly jy is okay-ish. Sterkte! Ten minste kom val hy hier in die mooie Kaap, koop darem 'n stuk grond naby 'n stunning lookout point, dis baie werd  ;)

CBR600F4
CBR600RR
CBR1000RR aka Fireblade
BMW1200GS - Yeeeehaaaa

Offline Louis Photo

• Race Dog
  • Bike: Honda XRV 750 Africa Twin
Sterkte man, word gou beter  :thumleft: