Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: 3 Provinsies in 3 dae, of was dit 4 provinsies?  (Read 2693 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Duster

Re: 3 Provinsies in 3 dae, of was dit 4 provinsies?
« Reply #40 on: March 31, 2014, 06:29:06 pm »
Sommer fotos van die kampplek.  Op foto 2 stof Stoffies die modder van die val, van haar boots af. ;)
"Often the test of courage is not to die, but to live!"   (Vittorio Alfieri)

Offline Duster

« Reply #41 on: March 31, 2014, 06:34:45 pm »
Ons het besluit om die aand nie te braai nie, maar by die lodge se restaurant te gaan eet.  Sommer die rugby ook gekyk, maar vir die Sharks was dit nie so 'n belowende game nie.  En ons is almal Sharks....... :peepwall:

Foto 1 is hulle in hul beste uitgaan klere gedress.
Foto 2: my date vir die aand! :drif:

Die volgende oggend het ek gedink ek vang vir Karien nog half aan die slaap, maar toe vang sy ons ook! :imaposer:

En Johan was al besig om pap voor te berei.

Offline DRED

• Pack Dog
  • **
  • Bike: BMW R1200GS
  • ITS ONLY BLACK AND WHITE THAT COUNTS
« Reply #42 on: March 31, 2014, 06:37:21 pm »
Moet darem se dat die diens, die silverware en die uitsig van top gehalte was. En natuurlik die geselskap ook voor ek moeiligheid kry. :imaposer:

Offline Duster

« Reply #43 on: March 31, 2014, 06:41:47 pm »
Moet darem se dat die diens, die silverware en die uitsig van top gehalte was. En natuurlik die geselskap ook voor ek moeiligheid kry. :imaposer:
Ja nee Johan, van alles was die geselskap die beste!!

Offline Duster

« Reply #44 on: March 31, 2014, 06:44:09 pm »
Daai paar fotos van die son opkoms oor die Olifantsrivier.

Hier is nog 'n paar.

Ons gaan beslis weer daar kamp, en nie te ver van nou af nie.

Offline Duster

« Reply #45 on: March 31, 2014, 06:52:39 pm »
Nou ja, dis Sondag oggend en die naweek het amper sy alie gesien.  Ons het rustig opgepak en besluit om saam te ry tot by Cullinan, daar iets te eet, en dan maak die trip amptelik daar klaar.  Van daar sal Johan hulle terug ry Potch toe, en ons terug Naboom toe.

Ons het terug gedraai dam se kant toe, en net voor die dam regs afgedraai op die pad Elandsdoorn.  Teer vir so 10-12km, toe links af op 'n grondpad wat Verena toe loop.

Ons het die bande bietjie afgeblaas, en die lekkerste grondpad gery wat ons die trip mee kon eindig.

Offline DRED

• Pack Dog
  • **
  • Bike: BMW R1200GS
  • ITS ONLY BLACK AND WHITE THAT COUNTS
« Reply #46 on: March 31, 2014, 06:55:05 pm »
Te danke aan ons rit beplanners, Duster en Stoffies, was hierdie verseker een van my lekkerste trippies wat ek nog mee gemaak het.

Die ou verhemelte was nogal plat gesit na die 1600km wat ons afgele het hier van Poch af maar dit was als die moeite werd.

My poratech top box is verseker 'n wenner gewees met die spasie en die gewig. Ek het my BMW box vervang met die Aluminium box wat meer as 2 derdes ligter en baie meer prakties was.

Offline Duster

« Reply #47 on: March 31, 2014, 06:58:52 pm »
By die eerste vulstasie in Verena die bande weer op standaard vir teer gekry en rustig aangekarring Cullinan toe.  Ons het gery asof ons nie daar wil uitkom nie, want dan is alles verby.  Op 'n stadium het ek al stadiger gery en vir Johan gesÍ hy moet maar lei, anders gaan ons stop.

Oppistasie in Cullinan is vir ons 'n lekker eet en kuier plek.  Buite in die parkeer area het die trike en sleepwa van Rusty gestaan.  Miskien ken van julle hom ook.  Dis 'n baie bekende gesig by rallys.

Offline Duster

« Reply #48 on: March 31, 2014, 07:01:57 pm »
Nog Oppistasie fotos.

Offline Duster

« Reply #49 on: March 31, 2014, 07:28:05 pm »
Terwyl ons geŽet het, het 'n vroutjie my naam kom vra.  Stoffies was erg verontwaardig, maar ek het gedink dis vir die rekening..... ne!!

Na 'n rukkie bring sy 'n glas daar aan met my naam, Oppiestasie en die datum, op gegraveer met komplimente van Oppistasie af. En daar het ons trip sy naam gekry!

Want ek dink toe dit sal nice wees om vir ons en Johan hulle elk 'n glas met die trip en datum op te hÍ as momento.  Maar wat sal ons opsit?

Na bietjie dinkskrum, besluit ons op "3 Provinsies in 3 dae."  Limpopo, Mpumalanga en nou in Gauteng.  Nee sÍ Karien, ons het dan van Noord Wes af gery. Ja, maar ons het nie....? "3 Provinsies in 3 dae, of was dit 4 provinsies?"

Besluit julle maar self. :3some:  Ons het elkeen 'n glas met iets op wat ons altyd aan die trip sal laat dink.

Maar ons trip saam het hier geeindig.  Ons doel was om ons kamp goed te toets, en om te kyk hoe ons by mekaar kan aanpas terwyl ons toer, en ek sien 'n baie belowende Malawi trip wat Okt '14 voorlÍ.

Dankie Johan en Karien, dit was lekker om julle saam te gehad het.  Ons moet nou net geduldig wag tot Malawi se trip.

Stoffies, dankie dat jy weereens saam my gery het, al het ons weer gesloeg, dat jy bereid is om maar net weer op te klim en saam te ry.  As jy 'n man was, het ek nou gesÍ jy is 'n yster.  En dis 'n reuse kompliment.  Lief vir jou!!!

Laaste foto, ry tyd, die keer huistoe.

Offline MegaPix

« Reply #50 on: April 01, 2014, 03:39:53 pm »
Duster

Daai Kaaschehoop is die mooiste plekkie.  Kan dink om met die fiets daar rond te ry kan heerlik wees.  Ek het so 2 jaar terug 'n troue daar gedoen.
Wat 'n wonderlike plek om fotos te neem.   Hier is die link van die troue

http://www.mega-pix.co.za/blog/#!/?p=2088
« Last Edit: April 01, 2014, 04:36:32 pm by MegaPix »
Kobus Schoeman
www.ksphoto.co.za
Highveld, CENTURION 
Bike:  First ever - Big Boy 200  XTG, KLR 650, latest buy... Suzuki DL650 V Strom ***SOLD***

Offline Duster

« Reply #51 on: April 01, 2014, 04:24:08 pm »
Hi MegaPix, jip, daai Kaapshe Hoop is wraggies mooi.  Ons het besluit ons moet ook 'n naweek soontoe gaan en die plek ordentlik verken.  Daar is net te veel goed om net 'n oggend daar te spandeer.

Groete

Offline Klein Torkar

« Reply #52 on: April 01, 2014, 08:01:37 pm »
Duster
Laat weet as julle Kaapschehoop doen, hopelik kan ons dan bymekaar kom, Willem stuur groete hy begin nou reg maak vir julle toer.

Offline Duster

« Reply #53 on: April 02, 2014, 04:55:05 pm »
Klein Torkar, baie dankie, sal beslis dat ons mekaar sien as ons daai kant toe gaan.  As julle nie so voorbarig was om Kaap toe te gaan nie, het ons julle beslis laas naweek gesien.
Ja, ons kan nie wag vir Okt nie.  Dit gaan wonderlik wees.

Groete tuis.

Offline alwyn_gs

• Gelšnde/Strasse - Knight in White Satin (R1200GSA LC)
  • Race Dog
  • Bike: BMW R1200GS Adventure
  • With my loving wife, Michelle - let's do this!!
« Reply #54 on: April 03, 2014, 11:27:18 am »
Jislaaikit het daai "AH MAN MOET DIE ROETE RY!"  :pot:

Dankie vir die deel!  :biggrin:
« Last Edit: April 03, 2014, 04:12:49 pm by alwyn_gs »
RR:Sani 2013, http://www.wilddog.za.net/forum/index.php?topic=131550.0, Honeymoon 2014 http://www.wilddog.za.net/forum/index.php?topic=153612.0
Livinstone Lite 2014, http://www.wilddog.za.net/forum/index.php?topic=162532.0, Om Lesotho 2014, http://www.wilddog.za.net/forum/index.php?topic=168999.0
Skoeters : Knight in White Satin (R1200GSA LC), Military Fuel Tanker (R1200GSA AC 142 690km - decommisioned)
G650XMoto, G650XCountry-pilotted by Michelle

Offline Mev Vis Arend

« Reply #55 on: April 03, 2014, 04:36:18 pm »
Dankie vir die lekker rr en baie mooi fotos.

:thumleft:
Honda XR250 - Given to daughter.  BMW 1200 GSA met Karretjie  -  Suzuki 125 Scoota with a KTM topbox - sold.  Honda CRF 250 L

Offline Duster

« Reply #56 on: April 03, 2014, 05:28:14 pm »
Jislaaikit het daai "AH MAN MOET DIE ROETE RY!"  :pot:

Dankie vir die deel!  :biggrin:

Hi Alwyn, ja dis een van daai trippe wat ons net nie genoeg tyd in die dag gehad het om alles en oral te ry waar ons wou nie.  Ek maak altyd die fout om te ver op 'n dag te wil ry, en met die dat ons nie jaag nie, maar rerig rustig ry om alles te kan sien en ervaar, kom ons nie by helfte uit nie.

Die voordeel daarvan natuurlik is dat ons dit weer kan gaan doen, en dan al die alternatiewe te ry wat ons die slag gemis het.  As jy eendag lus is om dit te ry, laat weet en kyk of ons kan saamspan vir 'n lekker naweek trippie.

Offline Duster

« Reply #57 on: April 03, 2014, 05:31:32 pm »
Dankie vir die lekker rr en baie mooi fotos.

:thumleft:

Mev Vis Arend, dankie, maar ek moet sÍ dat ek julle posts ook baie geniet en dikwels wonder hoekom mense so ver van mekaar moet bly?  Sal goed wees om julle te kon ontmoet en stories te deel.

Groete

Offline Mev Vis Arend

« Reply #58 on: April 04, 2014, 04:52:05 am »
Mev Vis Arend, dankie, maar ek moet sÍ dat ek julle posts ook baie geniet en dikwels wonder hoekom mense so ver van mekaar moet bly?  Sal goed wees om julle te kon ontmoet en stories te deel.

Groete
[/quote]

Ons was baie vlugtig in daai omgewing en MOET nog teruggaan.  Wie weet, dan kan ons mekaar dalk raakry   :thumleft:
Honda XR250 - Given to daughter.  BMW 1200 GSA met Karretjie  -  Suzuki 125 Scoota with a KTM topbox - sold.  Honda CRF 250 L

Offline T Rex

• Race Dog
  • Bike: BMW R1200GS Adventure
« Reply #59 on: April 05, 2014, 03:06:33 am »
Hi MegaPix, jip, daai Kaapshe Hoop is wraggies mooi.  Ons het besluit ons moet ook 'n naweek soontoe gaan en die plek ordentlik verken.  Daar is net te veel goed om net 'n oggend daar te spandeer.

Groete

Ek en my vrou is lief om soontoe te gaan vir n Naweek. Maar dan ry ek die swart paaie . My vrou is nie mal oor grond ry nie.

Ek en n Vriend Bertus het verlede September sy 800 GSA se inlooptrippie in daardie wereld gedoen.

http://bikeinjoutaal.co.za/forum/index.php?topic=13980.0

Laat weet my as julle daardie kant toe wil gaan, sal maklik inval !

Ek is bly julle het Cullinan ook geniet, ek kom ( soos jy weet ) Baie daar en stop gereeld by die Stasie.
PM vir my jou posadres..... Wil vir jou n paar toffies in die pos gooi , daar is nou nog 5 nuwe geure !

Groetnis.