Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: altie en eikeboom vat die pad na vanwyksdorp  (Read 3317 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline XT JOE

Re: altie en eikeboom vat die pad na vanwyksdorp
« Reply #40 on: April 16, 2014, 05:30:37 pm »
Nice trip gewees in die mooi groen karoo. Die pajero vas sit is spesiaal gedoen vir spanbou vernaam met die uur lange voetslaan om ander voertuig te haal - dankie vir harde werk.n Paar fotos-- Die mooiste gesigte is altyd op die dorpe met die wyn manne- ek vra die ou hoeveel fights kry jy op die 2 by 5 liters- hy se ons maak sondag eers klaar. Ons Engelsman by Ronnies wat twee ouens van strand wat oor baviaans terug na CT oppad is vermaak met sy trieks. Daai koffie beskuikie van Ronnies is definitief n teken van ons huidige ekenomiese toestand en laaste foto oppad na VWKdorp- bm purr soos huiskat wat melk gekry het
BEER IS PROOF GOD LOVES US.

Offline Dorsland

• Forum Whore
  • Bike: Yamaha XT 660 Z
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #41 on: April 16, 2014, 06:11:32 pm »
Jis man dis nou 'n lekker onopgesmukte RR, dankie julle.  Ek sien daar is nog baie plekke wat verken moet word.  Hou baie van jou skryfstyl  :thumleft:
Geleerdheid in die kop van 'n dwaas is soos 'n lemmetjie in die hand van 'n aap.

CJ Langenhoven

Offline Yupa

• Senior Member
  • Bike: BMW R1200GS HP2
« Reply #42 on: April 16, 2014, 06:16:46 pm »
Jis.....smaak nou self vir n draai ry as ek by di we huis kom... Diw pad lyk lekker....sal n plan maak om hom te vat!

Baie nice storie manne....laat dit gons
XL650V - SOLD
XL700V - SOLD
BMW HP2

Offline ALLEN I

• Senior Member
  • Bike: Honda XRV 750 Africa Twin
« Reply #43 on: April 16, 2014, 09:34:07 pm »
Elke oomblik geniet dankie vir die deel   :ricky:
Biking since the age of 11 nothing beats the freedom when u out there on u baby. Been doing it over 40 years now  (that's life)
Born a Biker, Live like a Biker, Die a Biker

Offline Bokveld

« Reply #44 on: April 17, 2014, 09:01:13 pm »
    Dit was lekker om weer die ou soldate te sien en om Altus te ontmoet.Dit lyk my THE THREE OAKS gaan een van die dae THE FOUR OAKS wees as ek so na Altus entosiasme kyk.
   Toe ek daai laaste steilte na die huis afsak,het ek net besef,ek gaan nie weer hier uit nie.Dankie Charl(Eikeboom) dat jy vir Kulula weer na veiligheid gery het.Ek het net nie kans gesien om miskien weer my knie in sy moer te val nie.Die terugtog Montagu toe was heerlik,maar toe moes ek gaan kleinkinders oppas en ek is nie die geduldigste oupa nie.Maar toemaar,een van die dae is hulle groter en dan strap ek hulle agter op Kulula vas.As ek gelukkig is ,sit ek n fototjie of wat op.

Offline XT JOE

« Reply #45 on: April 19, 2014, 07:43:05 pm »
Was goed om jou te sien Kallie -dankie vir jou tyd -hoop daai ou knie raak beter. Laaste paar fotos op Brandrivier pad dan oor Gysemans en toe Eikeboom se regs en regs  plaas padjies tot by Suurbraak met al die waterkruisings. Die mooiste roete in n lang tyd - die 4 de foto moes die Suzuki ouens 2 keer dink voor hulle deur water kon gaan (bm smile natuurlik :P) en laaste is by BP Buffeljags op N2 vir n Pie en Coke en toe gatskuur huis toe. Moerse lekker trip
BEER IS PROOF GOD LOVES US.