Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: Gear shift assist Pro on GSA  (Read 8561 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Driffie

• Senior Member
  • Bike: BMW R1200GS
Re: Gear shift assist Pro on GSA
« Reply #20 on: June 07, 2014, 03:23:42 pm »
dis vir ons bmw ouens wat meerkat mag ry.  :pot: :ricky:

ons kortgatte sal lekka ry met so n contraption :imaposer:
« Last Edit: June 07, 2014, 03:29:06 pm by tiffie »
2012 R1200GS Trippleblack

Offline Manic

• Vendors
  • Bachelor Dog
  • Bike: BMW R1200GS Adventure
« Reply #21 on: June 07, 2014, 09:23:33 pm »
Die 1190 het ook reeds die funksie op sy Onboard computer vir quickshifter.

Maar toe ek hoor dit kos R12 000, toe verloor ek belangstelling  :pot:
1250 HP GSA
H2 Supercharged
990 SM

Offline Draadwerk

• Moderator
  • Forum Whore
  • My job? Just something I do between rides....
« Reply #22 on: June 07, 2014, 09:30:14 pm »
Yip, trek daai clutch net so bietjie en laat waai. Ek ruil net so vinnig as 'n quick shifter 😄

Offline Louis Eng

• Member
  • **
  • Bike: KTM 1190 Adventure
« Reply #23 on: June 08, 2014, 07:23:45 am »
Het ook n paar maande gelede oor die Ktm se shifter navraag gedoen. Maar self nie lus gehad vir die R12000 job nie. Was verras met bmw se prys.

Offline Ratt

• Senior Member
  • Bike: NER-A-CAR
  • An experiment in Artificial Stupidity...
« Reply #24 on: June 08, 2014, 07:31:00 am »
Jy het nie jou clutch nodig om te gear nie. Net voor changing revs, apply pressure op gear lever sonder force, Dan tap jy net bietjie
af en hy skop self oor
I'm not saying kill stupid people, I'm saying, remove the warning labels and let the problem sort itself out.

**072 596 1303 in Knysna if you have troubles**

Offline Louis Eng

• Member
  • **
« Reply #25 on: June 08, 2014, 07:35:51 am »
Het gister so 150km plaas paaie en twee spoor paaie gery. Die gadget is nogal lekker as n mens staan en ry en n kort draai of donga veras jou skielik, om n rat of twee vinnig af te trap.

Offline Louis Eng

• Member
  • **
« Reply #26 on: June 08, 2014, 07:46:45 am »
Thankx ratt, ry soms so met ktm, maar met die gadget kan jy full frottle versnel sonder om throttle toe te maak waneer jy ratte wissel. Amper soos n kar dsg ratte. Bike gee net so n blurp gaan dan glad na volgende rat. Lekker pret. Maar soos ek s nie n noodsaaklike ding nie. :)

Offline Louis Eng

• Member
  • **
« Reply #27 on: June 08, 2014, 08:06:37 am »
Draadwerk, ek sien jy is in Nelspruit. Ek en paar vriende gaan miskien oor 2weke n bietjie daar ry. As jy lus het kan ons dalk iewers ontmoed. Dan kan jy die bike vir n spin vat as jy sou wou. Ek dink die affre sal nogal lekker werk om uit die twisties te versnel.

Offline Ratt

• Senior Member
  • Bike: NER-A-CAR
  • An experiment in Artificial Stupidity...
« Reply #28 on: June 08, 2014, 08:09:43 am »
Thankx ratt, ry soms so met ktm, maar met die gadget kan jy full frottle versnel sonder om throttle toe te maak waneer jy ratte wissel. Amper soos n kar dsg ratte. Bike gee net so n blurp gaan dan glad na volgende rat. Lekker pret. Maar soos ek s nie n noodsaaklike ding nie. :)

I c  :thumleft:
I'm not saying kill stupid people, I'm saying, remove the warning labels and let the problem sort itself out.

**072 596 1303 in Knysna if you have troubles**

Offline Draadwerk

• Moderator
  • Forum Whore
« Reply #29 on: June 08, 2014, 08:39:27 am »
Draadwerk, ek sien jy is in Nelspruit. Ek en paar vriende gaan miskien oor 2weke n bietjie daar ry. As jy lus het kan ons dalk iewers ontmoed. Dan kan jy die bike vir n spin vat as jy sou wou. Ek dink die affre sal nogal lekker werk om uit die twisties te versnel.

Klink baie reg. Sal lekker wees ! En as ek hou van die affere, hoe maklik kan ons hom oorplaas van jou bike na myne? 😄

Offline Louis Eng

• Member
  • **
« Reply #30 on: June 08, 2014, 08:51:49 am »
Die ding is maklik. Ons het lyk my net n 13 spanner en tang nodig  :). Maar daai flippen software sal jy self moet uitsort terwyl ek paar koues vat, synde die mecanic by die dealer heeldag gevat het, gaan ek daai paar koues na n hoop koues verander. ;D

Offline Draadwerk

• Moderator
  • Forum Whore
« Reply #31 on: June 08, 2014, 10:12:18 am »
Die ding is maklik. Ons het lyk my net n 13 spanner en tang nodig  :). Maar daai flippen software sal jy self moet uitsort terwyl ek paar koues vat, synde die mecanic by die dealer heeldag gevat het, gaan ek daai paar koues na n hoop koues verander. ;D

Geen probleem nie. Ek bring die duitser, Dieter, van die plaaslike stealership saam. My groot buddy, en hy sal werk op Saterdae en Sondae om te help met sulke ruilwerkies soos wat ek en jy nou afgespreek het 😄👍

Offline Copernicus

• Senior Member
  • Bike: Vespa (all models)
  • Crossroads in the dirt.
« Reply #32 on: July 11, 2014, 03:13:54 pm »
Ek hoop nie ek dwaal te veel van die onderwerp af nie, maar een van die nuwe opsies is nou 'keyless ride'.  Dit klink so bietjie na overkill op 'n GSA maar die alarm (as jy dit het), petrol cap en stuurslot werk alles saam. 'n Hele paar goed waarmee daar kan fout gaan maar ek glo ons is lank reeds by daardie punt verby.  Ek sien op van die ander websites is mense baie meer sinies en praat van allerhande moontlikhede van wat (in Afrika nogal) kan gebeur met so 'n stelsel  - soos mense wat kamme jou aandadag aftrek naby die fiets en dan opklim en wegjaag en jou daar los ens. ens.  Maar die opsies hou aan uitbrei en in die mees onverwagte rigtings inagenome dat dit 'n adventure bike is. 
I started biking as an under achiever and it went downhill from there...

Offline Lord Knormoer

• is nog 'n kinders :-)
  • Senior Member
  • Wassie ekkie!
« Reply #33 on: July 11, 2014, 04:06:40 pm »
Ek hoop nie ek dwaal te veel van die onderwerp af nie, maar een van die nuwe opsies is nou 'keyless ride'.  Dit klink so bietjie na overkill op 'n GSA maar die alarm (as jy dit het), petrol cap en stuurslot werk alles saam. 'n Hele paar goed waarmee daar kan fout gaan maar ek glo ons is lank reeds by daardie punt verby.  Ek sien op van die ander websites is mense baie meer sinies en praat van allerhande moontlikhede van wat (in Afrika nogal) kan gebeur met so 'n stelsel  - soos mense wat kamme jou aandadag aftrek naby die fiets en dan opklim en wegjaag en jou daar los ens. ens.  Maar die opsies hou aan uitbrei en in die mees onverwagte rigtings inagenome dat dit 'n adventure bike is. 

Ek dink jy's reg, ons is lankal verby die keerpunt. Met of sonder keyless opsie is die moderne fietse so vol elektronika dat daardie risiko van wat kan fout gaan reeds daar is!

In terme van aandag aftrek en wegjaag gaan keyless beter wees want die sleutel bly in my sak en sodra die outjie 'n ent weg is gaan die fiets stop.

Ek sou aanneem dat jy steeds die sleutel kan gebruik maar net nie meer nodig het nie.

Offline Lord Knormoer

• Senior Member
  • Wassie ekkie!
« Reply #34 on: July 12, 2014, 06:57:39 am »
Yip, trek daai clutch net so bietjie en laat waai. Ek ruil net so vinnig as 'n quick shifter 😄

Het myne gister laat opsit, wow dis pret!

Die fiets gaan net vinniger en vinniger sonder 'm oomblik se vertraging.

Die ding werk beter vir op met versneller oop en af met versneller toe.

Nie noodsaaklik nie maar wel die moeite werd wanneer ek dit vergelyk met ander goed wat ek al op die fiets laat sit het :thumleft:

Offline Manic

• Vendors
  • Bachelor Dog
« Reply #35 on: July 12, 2014, 07:47:24 pm »

Ek dink jy's reg, ons is lankal verby die keerpunt. Met of sonder keyless opsie is die moderne fietse so vol elektronika dat daardie risiko van wat kan fout gaan reeds daar is!

In terme van aandag aftrek en wegjaag gaan keyless beter wees want die sleutel bly in my sak en sodra die outjie 'n ent weg is gaan die fiets stop.

Ek sou aanneem dat jy steeds die sleutel kan gebruik maar net nie meer nodig het nie.

Die Kawasaki GTR 1400 is ook keyless.

HY sluit nie af as jy uit range uit gaan nie.
1250 HP GSA
H2 Supercharged
990 SM

Offline Lord Knormoer

• Senior Member
  • Wassie ekkie!
« Reply #36 on: July 12, 2014, 07:52:47 pm »

Die Kawasaki GTR 1400 is ook keyless.

HY sluit nie af as jy uit range uit gaan nie.

Amper soos met die sleutel in die fiets n :imaposer:

Offline profiler

• Senior Member
  • Emergency Identification / GoPro
« Reply #37 on: September 08, 2014, 12:06:46 pm »
Ai, julle se daai gear assist is wild? Wel ek het myne bestel en sit hom Donderdag op. Hoop hy is lekker......... O0
Surround Yourself With Good People - Me

Yamaha 50(1984) RZ 90(1985) PE 490(1986) RZ 50(1987) FJ 750(1994) Kumca 110(2005) KX 200(2007) TRX 450(2010) Royal E 500(2013) 800 GS(2013) 1200 GSA(2013) 1200 LC GSA (2014) CRF450X (2014) BMW 450X (2015)

Offline BennNevis

• Senior Member
  • Bike: BMW R1200GS
« Reply #38 on: September 09, 2014, 05:09:36 pm »
Ai, julle se daai gear assist is wild? Wel ek het myne bestel en sit hom Donderdag op. Hoop hy is lekker......... O0

Jy sal dit enjoy
Soos LKM gese het nie n moet nie maar fok dis great fun
Soos n bike is, nie n moet nie maar great fun

Offline profiler

• Senior Member
  • Emergency Identification / GoPro
« Reply #39 on: September 09, 2014, 09:29:02 pm »

Jy sal dit enjoy
Soos LKM gese het nie n moet nie maar fok dis great fun
Soos n bike is, nie n moet nie maar great fun

Goeie grot!! Dis lekker, het hom vandag laat opsit. Het vinnig gesnap op watse revs ek kan oorskakel want n ou plaas Suzi 490PE ry jy anyway sonder n clutch. Ja so vanaf eerste na tweede is n bietjie van n whiplash (klein bietjie) maar verder op lekker. En nie eers te praat van die klank nie, veral met my akro op!!!

Even as jy afgear, gee hy so automatiese blib, dit klink baie nice. Baie lekker speelding!

Surround Yourself With Good People - Me

Yamaha 50(1984) RZ 90(1985) PE 490(1986) RZ 50(1987) FJ 750(1994) Kumca 110(2005) KX 200(2007) TRX 450(2010) Royal E 500(2013) 800 GS(2013) 1200 GSA(2013) 1200 LC GSA (2014) CRF450X (2014) BMW 450X (2015)