Sutherland Tankwa trip

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.

Matewis

Race Dog
Joined
Sep 23, 2013
Messages
2,477
Reaction score
127
Location
Soneike, Kuilsrivier
Bike
BMW R1150GS Adventure
‘n Hele tydjie terug het ek en my swaer Spykerkuif een dag ‘n draai met die fietse gaan ry. Toe ons terug by die huis kom het ons ‘n lafenissie vir die keel gevat en aan die gesels geraak. Die onderwerp van die bespreking: Wanneer gaan ons ‘n naweek met ons fietse toer en slag grondpad ry?? Die paaie aandurf waarvoor hulle eintlik gemaak is??
Dadelik het ons ‘n kalender uitgepluk en begin kyk na wanneer pas ons albei. Enigste datum wat albei gepas het was die naweek van die 28-30ste Maart.
Sommer net daar maak ons die naweek toe vas en ek begin beplan aan ‘n roete en al die fynere detail rondom die trippie.
Die besluit word toe gemaak dat ons soveel as moontlik grondpad wil ry en ook paaie wat ons nog nie gery het nie. Van al die lees op die forums en ook Deon Meyer se Ridders van die Grondpad, het 2 paaie vir my uitgestaan: Witteberge om na Laingsburg, en Ouberg pas buite Sutherland. Na so bietjie rondvra en navorsing vra ek toe my pa hoe ons kan ry. Die antwoord was maklik, Witteberg regs na Konstabel stasie, ry tot by die teerpad tussen Laingsburg en Ladismith, regs tot in Laingsburg en dan met die Moordenaarskaroo pad deur tot in Sutherland.  Vandaar na Ouberg Pas, af in die Tankwa in deur Tankwa Nasionale reservaat tot by die R355(Pad tussen Ceres en Calvinia) links na die Padstal en dan terug Ceres en Worcester toe. Ek het sommer op my foon die roetes begin plot net sodat ek ‘n gevoel kan kry oor die afstande en wat ons kan verwag. Uiteinde was dat ons so 300km per dag gaan doen en die Sondag heel moontlik so meer na 400km. Met dit in gedagte het die soektog na verblyf begin. Ek was al in Sutherland en Middelpos en Middelpos het vir my ‘n redelike bekoring ingehou so ek sou baie graag daar wou oorbly in die hotel
Bietjie rondgebel en pryse begin kry. Aangesien ek op ‘n budget werk van R1000 wou ek die verblyf so goedkoop as moontlik doen. Na bietjie rondvra het Basson(Dooie Rot) en my broer Emile my verwys na Rudi op Sutherland.
Intussen het ek uitnodigings uitgestuur vir die res van die manne om te hoor of van hulle dalk wil saamry. Robin het sommer dadelik gesê hy is in. Johan het so rukkie later laat weet hy is in. So ons was viermanskappe sterk. Ek het Rudi gebel en pryse en beskikbaarheid gevra en ek het sommer bespreek.
Na die bespreking het Richard besluit dit is tyd vir trou en daar loop ek vir Rudi en Lilanie op die troue raak. Ons raak aan die gesels en kort voor lank weet Rudi van die trip en se hy maar die storie klink vir hom lekker. Ek en Kanarie(Robin) sê toe sommer vir hom maar dan moet hy inval en saamgaan.
Nou ja om ‘n lang storie kort te maak, besluit Rudi hy gaan saam, nooi sy broer Deo saam en Chatillon besluit hy is ook in. En daar kom die finale getal op 7 te staan.
Die week in aanloop begin ek toe ‘n “countdown” met die aantal dae na Vrydag oor. Ons almal sou die Vrydag op Worcester bymekaar kom en lekker braai en kuier by my ouers se huis en dan die volgende oggend vandaar vertrek.
Ek het intussen die Saterdag voor die trip my fiets lekker gewas en sommer gekyk of als reg is, toe kom ek agter daar is speling op die sprocket carrier. Haal die agterband af en voel die bearings en toe weet ek hier is fout. Begin oplees oor die bearings en toe begin die uithaal proses. 3 ure later en bietjie sukkel en die bearings is uit. Nou moet daar nuwes gekoop word en ingepress word. Gelukkig het ek vir Izak(Dynotech) gevra of hy ‘n press het. Hy het gesê ek kan enige tyd kom dan press ons hulle gou in. So gemaak en daar press ek en oom Cassie hulle in. Die 2 wheel-bearings het ons gelos en ek sou hulle sommer by die huis intik. By die huis gekom tik ek hulle in en sit als aanmekaar.
Kort storie lank het ek die wiel nog 2 keer na dit afgehaal, die ou bearing wat ek weer ingetik het(dit was die donker se skuld) weer vervang met ‘n nuwe een en als reggekry vir die trip.
Intussen het Janna(Johan) laat weet dat sy fiets gediens moet word voor die trip en Spykerkuif(Philip) het toe sommer gesê ons doen dit gou die Vrydag aand.
Vrydag het gekom en ek lê al van 3:40 af wakker. Opgestaan en maar TV gaan kyk. Toe ek van die bank opstaan weet ek daar’s GROOT fout. Spasma in my nek en rug en hierdie was een wat nie sommer gaan skietgee nie.
Paar pynpille later en ‘n koffie en ek is werk toe. Hele dag deur het ek met die pyn geworstel en geweet hier le een LANG naweek voor. ‘n Hele handvol pille uit verskillende oorde het die pyn darem so effens verdoof.
Vrydag het ek en Robin afgespreek en mekaar op die Du Toitskloof pas gekry en vandaar rustig gery na Worcester. Daar aangekom het Spykerkuif, Janna en Chat net daar aangekom en die diens van Janna se fiets het begin.

20140328_174626.jpg


20140328_190009.jpg

20140329_000242.jpg

Ons Resident Ninja

IMG_3250.jpg

IMG_3252.jpg


IMG_3255.jpg


Daarna het ons verskuif na Elma se huis en vuur opgesteek vir ‘n lekker braai. Die braai was toe so lekker dat ons eers na 1:00 in die bed gekom het. Dit klink dalk vroeg maar as jy 5:00 moet opstaan en 300km die dag in die saal gaan wees. Nodeloos om te sê lê ta mos toe al van 4:00 af wakker. Ons het opgestaan en vinnig begin klaarmaak en begin opkit.
Spykerkuif het hier op ‘n stadium gebel en gevra hoe ver is ons, toe laat weet ek maar ons wag net vir hulle. Hulle het arriveer ons almal het so stuk stuk begin wegtrek. Eerste stop is Caltex buite Worcester sodat almal kan volmaak. Daar aangekom is die pompe toe en die besluit ons om deur te stoot na De Doorns.
 
Top