Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: Yamaha waking up?  (Read 12337 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline TheBear

• Stalin was 'n sissy.
  • Forum Whore
  • Bike: BMW R1200GS
Re: Yamaha waking up?
« Reply #80 on: June 08, 2015, 05:34:23 pm »
Perhaps the key to the reason Michael dropped the Yamaha, lies in the team's name.....Milwaukee. :eek7:
 :imaposer:

Minora Blade Award!    :lol8:
« Last Edit: June 08, 2015, 05:35:27 pm by AMZ »
#33 #BRADICAL!

Offline Bus

• 'Tsek!!!
  • Senior Member
  • Bike: Husaberg (all models)
  • Fokken Main Moegoe
« Reply #81 on: June 08, 2015, 06:02:46 pm »
Perhaps if they installed some leather tassles, it woulda been much faster?

:laughing7:
Maak soos Dr Phil sÍ: "Hou op om 'n do0s te wees..."

Offline 2StrokeDan

• I've been to paradise, but i've never been to me....
  • Castrated Dog
  • Bike: KTM 690 Adventure
  • RD350 and Rossi!!!!!!
« Reply #82 on: June 08, 2015, 06:09:39 pm »
Perhaps if they installed some leather tassles, it woulda been much faster?

:laughing7:

They were stumped, no tassles in the GYTR catalogue. :eek7:

Offline wolf skaap

« Reply #83 on: June 08, 2015, 08:38:45 pm »
Seems the Yamaha is living up to the hype

http://www.autonews.themobilemechanics.org/2015-yamaha-r1-better-than-bmw-s1000rr-and-rivals-group-test-motorcyclenews-com/

Seems not:

http://www.independent.co.uk/sport/motor-racing/isle-of-man-tt-2015-michael-dunlop-walks-out-on-milwaukee-yamaha-team-to-rejoin-buildbase-bmw-outfit-10297094.html
Kyk, dit verg 'n spesiale soort spanner monkey om n Yamaha onbetroubaar te kry.
 ::)
Die feit is wel dat die Yamaha gemiddeld 2.5 sekondes vinniger om die baan is as die ander 1000cc produksie bikes.
Dit beteken sy tril is die dikste, ongeag of ou Dunlop die ding wil ry of nie.

Maak nie saak hoeveel R'e hulle agter die BMW se naam sit nie, dit gaan nie daai 2.43 sek op maak nie  :lol8:
http://www.motorcyclenews.com/news/first-rides-tests/2015/march/video-2015-yamaha-r1-back-on-top-ultimate-superbike-shootout/
« Last Edit: June 08, 2015, 09:06:50 pm by wolf skaap »
Let the good times roll!

Offline 2StrokeDan

• Castrated Dog
  • RD350 and Rossi!!!!!!
« Reply #84 on: June 08, 2015, 09:08:53 pm »
Goeie post Wolfskaap!

Offline TheBear

• Stalin was 'n sissy.
  • Forum Whore
« Reply #85 on: June 09, 2015, 06:27:47 am »
Goeie post Wolfskaap!

Ek dink nie dis so goeie punt nie.   'n Een rondte shootout beteken netso min as die feit dat Dunlop besluit het om nie daardie spesifieke R1 te ry nie. 

Dis maar die mens se natuur om strooihalms te gryp om 'n punt te bewys.   So is die shootout uitslae sowel as Dunlop se keuse strooihalms vir die wat wil bewys hoe goed,  of hoe swak die R1 is.

#33 #BRADICAL!

Offline 2StrokeDan

• Castrated Dog
  • RD350 and Rossi!!!!!!
« Reply #86 on: June 09, 2015, 06:59:09 am »
Goeie post Wolfskaap!

Ek dink nie dis so goeie punt nie.   'n Een rondte shootout beteken netso min as die feit dat Dunlop besluit het om nie daardie spesifieke R1 te ry nie. 

Dis maar die mens se natuur om strooihalms te gryp om 'n punt te bewys.   So is die shootout uitslae sowel as Dunlop se keuse strooihalms vir die wat wil bewys hoe goed,  of hoe swak die R1 is.

Strooihalms is presies waaroor alles deesdae gaan, wat nou die beste is, is more nie. Dit is hoe dit ook moet wees in n werklike kompeterende wereld.
Feit is dat die R1 tans die beste is, die skerpste stuk gereedskap, en geniet dit so, want ek kan jou waarborg dat Kawasaki, Honda en Suzuki dit sien, en sal reageer.

Offline Bensien

« Reply #87 on: June 09, 2015, 07:21:05 am »
How good were the riders? The Yamaha did 1:50. In a 2013 shootout by another magazine, the Panigale did 1:46.7 and the BMW 1:47 . The test riders here are five seconds off the pace. Hardly representative of what the bikes are really capable of.
Why do things that only happen to stupid people always happen to me?

Offline 2StrokeDan

• Castrated Dog
  • RD350 and Rossi!!!!!!
« Reply #88 on: June 09, 2015, 07:24:59 am »
How good were the riders? The Yamaha did 1:50. In a 2013 shootout by another magazine, the Panigale did 1:46.7 and the BMW 1:47 . The test riders here are five seconds off the pace. Hardly representative of what the bikes are really capable of.

The ability of the riders is irrelevant, the R1 still enabled it's rider to perform best in this group.

Offline TheBear

• Stalin was 'n sissy.
  • Forum Whore
« Reply #89 on: June 09, 2015, 07:26:17 am »
Goeie post Wolfskaap!

Ek dink nie dis so goeie punt nie.   'n Een rondte shootout beteken netso min as die feit dat Dunlop besluit het om nie daardie spesifieke R1 te ry nie.  

Dis maar die mens se natuur om strooihalms te gryp om 'n punt te bewys.   So is die shootout uitslae sowel as Dunlop se keuse strooihalms vir die wat wil bewys hoe goed,  of hoe swak die R1 is.

Strooihalms is presies waaroor alles deesdae gaan, wat nou die beste is, is more nie. Dit is hoe dit ook moet wees in n werklike kompeterende wereld.
Feit is dat die R1 tans die beste is, die skerpste stuk gereedskap, en geniet dit so, want ek kan jou waarborg dat Kawasaki, Honda en Suzuki dit sien, en sal reageer.

Ek stem 100% saam met alles wat jy sÍ,  behalwe die eerste 7 woorde.   Dit is juis omdat die ontwikkeling in siklusse loop dat strooihalms. onnodig is.   Die Yamaha is in eie reg die skerpste mes in die laai.   Dit is dus heeltemal onnodig om stomp messe  te wys om dit te probeer bewys,  of bevestig.   Of,  om die teendeel te probeer bewys,  soos die Dunlop storie.

Jammer my Omie,  maar ek het nou maar eenmaal 'n kleintjie dood in die gewoonte van ons mense om te sÍ:  "Die BMW is swak,  daarom is die Yamaha goed",  of "die Yamaha is stadig,  daarom is die Kawasaki vinnig".   Ek dink nie iets is goed omdat iets anders swak is nie. As dit regtig goed is,  is so strooihalm nie nodig nie.  

Anders gestel,  ek dink nie Jonathan Rea is goed omdat Tom Sykes swak is nie.   
« Last Edit: June 09, 2015, 07:29:23 am by AMZ »
#33 #BRADICAL!

Offline 2StrokeDan

• Castrated Dog
  • RD350 and Rossi!!!!!!
« Reply #90 on: June 09, 2015, 07:32:29 am »
Die gesegde, "om na strooihalms te gryp" beteken om in desperaatheid rond te kyk na tekens van hoop, of om enigiets aan te gryp om jou punt te laat geld.

Dit is presies hoe kompeterend superfietse is. Die uitsondering is vanjaar se R1, wat kop en skouers bo sy teenstanders is. Maar dit sal nie so bly nie, en paar kort maande later is daar weer n nuwe beste fiets. [heel moontlik weer n Yamaha]
So ek gryp my strooihalm terwyl hy verbydryf. :ricky:

Offline Bensien

« Reply #91 on: June 09, 2015, 07:35:33 am »

The ability of the riders is irrelevant, the R1 still enabled it's rider to perform best in this group.

Or perhaps the Yamaha is just the most user friendly bike for the less than top class rider. The times are not representative of the bikes' potential. In all the other tests I've read, the BMW and Ducati are very close, and both are substantially faster than the Jap bikes (pre the new R1). I would like to see a shootout where they use pro racers for pilots and not journalists and weekend warriors
Why do things that only happen to stupid people always happen to me?

Offline TheBear

• Stalin was 'n sissy.
  • Forum Whore
« Reply #92 on: June 09, 2015, 07:39:56 am »
Die gesegde, "om na strooihalms te gryp" beteken om in desperaatheid rond te kyk na tekens van hoop, of om enigiets aan te gryp om jou punt te laat geld.

Dit is presies hoe kompeterend superfietse is. Die uitsondering is vanjaar se R1, wat kop en skouers bo sy teenstanders is. Maar dit sal nie so bly nie, en paar kort maande later is daar weer n nuwe beste fiets. [heel moontlik weer n Yamaha]
So ek gryp my strooihalm terwyl hy verbydryf. :ricky:

Kom ons stem maar saam om nie saam te stem nie.  :ricky:
#33 #BRADICAL!

Offline 2StrokeDan

• Castrated Dog
  • RD350 and Rossi!!!!!!
« Reply #93 on: June 09, 2015, 08:04:32 am »

Or perhaps the Yamaha is just the most user friendly bike for the less than top class rider. The times are not representative of the bikes' potential. In all the other tests I've read, the BMW and Ducati are very close, and both are substantially faster than the Jap bikes (pre the new R1). I would like to see a shootout where they use pro racers for pilots and not journalists and weekend warriors

The BMW and Ducati are indeed very close, with the BMW making the most power, and the R1 the best top speed. MCN chose the Yamaha as their best liter-class superbike,
after very rigorous testing by their very professional staff.

Offline TheBear

• Stalin was 'n sissy.
  • Forum Whore
« Reply #94 on: June 09, 2015, 09:00:20 am »

The BMW and Ducati are indeed very close, with the BMW making the most power, and the R1 the best top speed. MCN chose the Yamaha as their best liter-class superbike,

More importantly, in track racing, including South Africa, the Yamaha arrived and was pretty much immediately on the pace.  During the past 4 years or so, Kawasaki absolutely ruled the roost in the SA National Championship.  If you didn't ride a Kawa, you may as well stayed at home.  (Keeping in mind that BMW is banned from SA National racing).  During their first outing in a national race the two Yamies were right there, leading the race at times and finishing 2nd in both classes.  It was also very close 2nd's.

Same in BSB and WSBK.  In the Superstock 1000 class, the Yamies are right there in the top 3 to 5.
#33 #BRADICAL!

Offline 2StrokeDan

• Castrated Dog
  • RD350 and Rossi!!!!!!
« Reply #95 on: June 09, 2015, 09:09:10 am »

More importantly, in track racing, including South Africa, the Yamaha arrived and was pretty much immediately on the pace.  During the past 4 years or so, Kawasaki absolutely ruled the roost in the SA National Championship.  If you didn't ride a Kawa, you may as well stayed at home.  (Keeping in mind that BMW is banned from SA National racing).  During their first outing in a national race the two Yamies were right there, leading the race at times and finishing 2nd in both classes.  It was also very close 2nd's.

Same in BSB and WSBK.  In the Superstock 1000 class, the Yamies are right there in the top 3 to 5.

The Japanese has indeed caught a wake-up, and some mean stuff coming out of the land of the rising sun.

Offline TheBear

• Stalin was 'n sissy.
  • Forum Whore
« Reply #96 on: June 09, 2015, 09:11:51 am »

The Japanese has indeed caught a wake-up, and some mean stuff coming out of the land of the rising sun.

Jip.  Arguably the S1000RR that played the role of the alarm clock, as much as the S10 gave BMW a wake-up call in the duallie market.  In the end, whichever bike you choose, it will be better because of this type of competition.
#33 #BRADICAL!

Offline TheBear

• Stalin was 'n sissy.
  • Forum Whore
« Reply #97 on: June 09, 2015, 10:18:38 am »
While we drool large puddles (rightly so) over names like Panigale, H2, H2R, R1M and HP4, this puppy will be guilty of arrival in a few days time.  

http://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/2015/june/honda-rc213v-s-more-than-ten-years-in-the-making/

http://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/2015/june/honda-rc213v-s-on-the-road/
« Last Edit: June 09, 2015, 10:19:30 am by AMZ »
#33 #BRADICAL!

Offline wolf skaap

« Reply #98 on: June 09, 2015, 10:24:38 am »
Your drivel about lap times is irrelevant. We are  talking about the new R1  :deal:

Ek stem 100% saam met alles wat jy sÍ,  behalwe die eerste 7 woorde.   Dit is juis omdat die ontwikkeling in siklusse loop dat strooihalms. onnodig is.   Die Yamaha is in eie reg die skerpste mes in die laai.   Dit is dus heeltemal onnodig om stomp messe  te wys om dit te probeer bewys,  of bevestig.   Of,  om die teendeel te probeer bewys,  soos die Dunlop storie.

Jammer my Omie,  maar ek het nou maar eenmaal 'n kleintjie dood in die gewoonte van ons mense om te sÍ:  "Die BMW is swak,  daarom is die Yamaha goed",  of "die Yamaha is stadig,  daarom is die Kawasaki vinnig".   Ek dink nie iets is goed omdat iets anders swak is nie. As dit regtig goed is,  is so strooihalm nie nodig nie.  

Anders gestel,  ek dink nie Jonathan Rea is goed omdat Tom Sykes swak is nie.  

Wat's die punt van atletiek, swem of enige sport soort as die deelnemers nie teen mekaar kompiteer nie?

Toe Usain Bolt die 100m wereld rekord gebreek het met 9:58, het die ou wat 2de was ook die vorige rekord verbeter en bykans geen erkenning vir sy ongelooflike prestasie gekry nie.
My punt is dat Usain Bolt so moer vinning was, dat hy die ander mededingers laat stadig voorkom, selfs was hul nie.

Dieselfde geld hier; BMW is nogsteeds baie vinning, maar daars 'n nuwe Usain Bolt op die baan en hy dra blou klere.

« Last Edit: June 09, 2015, 10:39:48 am by wolf skaap »
Let the good times roll!

Offline Stofdonkie

• Forum Whore
  • Bike: BMW R1150GS Adventure
« Reply #99 on: June 09, 2015, 10:35:39 am »
Goeie post Wolfskaap!

Mens gryp maar na strooihalms want dis feitlik onmoontlik om die baie issues rondom 'n onderwerp in een post op te som.

Maar kom ek probeer ... BMW beste, alles anders k@k.  :biggrin:
Carpe BM.