Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: This is why farmers get peed off at motorcyclists  (Read 7181 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Dorsland

• Grey hound
  • Bike: Honda CRF-1000L Africa Twin
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
Re: This is why farmers get peed off at motorcyclists
« Reply #60 on: September 08, 2014, 01:05:28 pm »
Ja Chris, ek onthou dit nog goed van my padfiets dae af.  Ek het twee maters gehad saam wie ek altyd gery het.  As ons bietjie kus of Laeveld toe gery het dan soek hulle die kroeŽ uit en gaan spandeer dan die res van die pragtigste dag (en soms tot diep in die nag  ;D) daar.  Ek het toe maar gaan ry en kry hulle later dalk waar ons bly.  Ek dink dis seker as gevolg daarvan dat ek deesdae alleen ry meeste van die tyd
'Tis the timeís plague, when madmen lead the blind.

King Lear

Offline RobC

• Stoepkakkertjie
  • Bachelor Dog
  • Bike: Kawasaki KLR 650
  • Bloemfontein
« Reply #61 on: September 08, 2014, 03:32:34 pm »
Ja Chris, ek onthou dit nog goed van my padfiets dae af.  Ek het twee maters gehad saam wie ek altyd gery het.  As ons bietjie kus of Laeveld toe gery het dan soek hulle die kroeŽ uit en gaan spandeer dan die res van die pragtigste dag (en soms tot diep in die nag  ;D) daar.  Ek het toe maar gaan ry en kry hulle later dalk waar ons bly.  Ek dink dis seker as gevolg daarvan dat ek deesdae alleen ry meeste van die tyd
Ditto...
En daai wat mense ook hulle goed wat klaar uitgedrink, uitgebrand en uitgeŽet net so los waar hulle daarmee klaargemaak het is vir my onverstaanbaar... pak dit terug waar jy dit uitgehaal het en vat dit huis toe.
Gaan nog eendag jou se kant toe kom... :thumleft:

Offline DUSTRIDERS

• Forum Vendor
  • Teelhond
  • Bike: BMW R1200GS
  • ChrisL .. aka...Chris Louw
    • dustriders.co.za
« Reply #62 on: September 08, 2014, 04:49:01 pm »
Ditto...
En daai wat mense ook hulle goed wat klaar uitgedrink, uitgebrand en uitgeŽet net so los waar hulle daarmee klaargemaak het is vir my onverstaanbaar... pak dit terug waar jy dit uitgehaal het en vat dit huis toe.
Nee Rob jy verstaan verkeerd..............................jy nie geweet n leŽ bierbottel veroorsaak
melaatsheid die oomblik as hy leeg is nie? :biggrin:
MOTORCYCLE ACCESSORIES RETAILER
info@dustriders.co.za
ENDURISTAN SOFTLUGGAGE IMPORTER
www.dustriders.co.za

Offline 2StrokeDan

• a Man of Character
  • Worshond
  • Bike: KTM 690 Adventure
  • Slim like Bill, straight like Steve
« Reply #63 on: September 08, 2014, 09:35:21 pm »
Out of consideration I always speed across farms. I know how most farmers dislike motorbaaiks and I want to minimize the exposure these anti-bike farmers will have to
endure of these pests.

One must be considerate. :deal:

Offline steveindar

• Race Dog
  • Bike: Honda XRV 750 Africa Twin
  • Eish!
« Reply #64 on: September 09, 2014, 07:25:05 am »
Out of consideration I always speed across farms. I know how most farmers dislike motorbaaiks and I want to minimize the exposure these anti-bike farmers will have to
endure of these pests.

One must be considerate. :deal:

...and consistent.. :pot:
COVID KILLS SADDLE TIME!
ďNever argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.Ē ― Mark Twain

XRV750 Africa bike, KTM 525EXC plastic Africa bike, BMW1150GS Civilization bike; TY250Z Footup's ??? VFR750 Potential off-road hooligan bike!

Online subie

• Local Mods
  • Bachelor Dog
  • Bike: Yamaha XT660
  • Liberalism is the ideology of Western suicide.
« Reply #65 on: September 09, 2014, 07:54:05 am »
Ditto...

Ek kyk altyd die gemors wat mense los by stopplekke,skaduboom ens. op ver verlate paaie. Dit is gewoonlik "fancy" drink en eetgoed wat vir my weer vertel dit is  "opgevoede" mense wat ordentlike rygoed kan bekostig wat daar kan ry wat hulle lee bottels en wat ookal so in die veld rondstrooi. Verstaan nie  wat soek hulle dan daar nie want liefde vir die natuur het hulle nie.
Ekself is geen tree-hugger nie  maar het darem genoeg respek om nie die veld te bemors nie.
My ergste pet-hate is stukkende drankbottels by swemplekke . Hoekom?
As time washes by, our footprints are all for naught

Offline Garfield

• Deleted Users
  • Race Dog
  • *
  • Bike: Yamaha Super Tenere
« Reply #66 on: September 09, 2014, 09:33:46 am »
Herinner my nou aan die klomp bottels, leeg en vol, wat ons so 'n paar jaar terug in die Stadsaal Grotte opgetel het, maak my sommer van voor af weer die moer in.

Offline Mev Vis Arend

« Reply #67 on: September 09, 2014, 01:28:43 pm »

So if you ever read this Lizabť, Iím still sorry and hang my head in shame.

Na so eerlike bieg en verskoning glo ek dat jy vergewe is. 

My grootste vrees is om 'n dier raak te ry.
Honda XR250 - Given to daughter.  BMW 1200 GSA met Karretjie  -  Suzuki 125 Scoota with a KTM topbox - sold.  Honda CRF 250 L

Offline 2StrokeDan

• a Man of Character
  • Worshond
  • Bike: KTM 690 Adventure
  • Slim like Bill, straight like Steve
« Reply #68 on: September 09, 2014, 06:48:43 pm »
Herinner my nou aan die klomp bottels, leeg en vol, wat ons so 'n paar jaar terug in die Stadsaal Grotte opgetel het, maak my sommer van voor af weer die moer in.

Waaroor is jy die moer in, die lee bottels? :peepwall:

Offline Garfield

• Deleted Users
  • Race Dog
  • *
  • Bike: Yamaha Super Tenere
« Reply #69 on: September 09, 2014, 07:15:32 pm »

Waaroor is jy die moer in, die lee bottels? :peepwall:

Dit ook Oom Daan. maar boonop was die groep oorwegend Wilddogs gewees.