Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: BMW Motorrad Clearwater attempted rip off!!! (Updated 01 Nov)  (Read 16234 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline VaalBaas

• Forum Whore
  • Bike: BMW R1200GS HP2
  • Sogenaamde Vleismeester
Re: BMW Motorrad Clearwater attempted rip off!!! (Updated 01 Nov)
« Reply #220 on: November 05, 2014, 10:28:34 am »
KNORMOER DIENSTE
Nuwe werkswinkel poste beskikbaar:

GARFIELD's Shop is besig om bankrot te speel nadat Knormoer sy shoppie oop gemaak het.

Danie het daai kruiwa dalk disk brieke - ek is ook nou 'n kenner -  hoeka gatvol vir die vleis etende kliente

Jou hol, my shop het gratis muffins, koffie en spray-on modder, en ek belowe op my ere-woord die koste daarvan word nie by die pryse ingewerk nie  :deal:

Dis waar die rumors vandaan kom - seker al die egte gratis goodies.  Ek is nie 'n ou vir modder nie - mag ek nee sÍ as jy dit op my afdwing
2006 Hp2 # 882 #1555 #1784 - 2008 R1200 GSA -  2009 R1200 S - 1998 R1200 C
My eertse foutjie KTM RC8
2003 Yamaha 350 Banshee SE   2006 Yamaha 200 Blaster SE   TW200 Project Bike

As ek nie gister gedoen wat ek gedoen het nie, het ek nie vandag geweet wat ek weet

Offline Garfield

• Deleted Users
  • Senior Member
  • *
  • Bike: Yamaha Super Tenere
« Reply #221 on: November 05, 2014, 10:33:32 am »
KNORMOER DIENSTE

GARFIELD's Shop is besig om bankrot te speel nadat Knormoer sy shoppie oop gemaak het.

Danie het daai kruiwa dalk disk brieke - ek is ook nou 'n kenner -  hoeka gatvol vir die vleis etende kliente

Jou hol, my shop het gratis muffins, koffie en spray-on modder, en ek belowe op my ere-woord die koste daarvan word nie by die pryse ingewerk nie  :deal:

Dis waar die rumors vandaan kom - seker al die egte gratis goodies.  Ek is nie 'n ou vir modder nie - mag ek nee sÍ as jy dit op my afdwing

Jy sal moet inkom dat ons dit bespreek  :deal:

Die alternatief is om na 'n backyard shop soos Lord Knormoer toe te gaan, hy sal sekerlik kan help met tweedehandse modder, of dalk vir jou vertel daar is niks fout met jou modder nie.

Laat weet maar, die muffins is vars en die koffie is reg  :thumleft:

Offline TheBear

• KilRoy die haas!
  • Forum Whore
  • Bike: BMW R1200GS
« Reply #222 on: November 05, 2014, 11:30:28 am »
Ek het 'n grassnyer wat nie wil start nie- kan jy hom kom check vir my?

BMW maak nou grassnyers!?   :imaposer:

Maak sin, solank jou BMW modder net nie vuil word of krap nie, want dan gaan die BMW dealer dit ten duurste wil vervang al is daar eintlik niks fout daarmee nie.

Skande.

Snert!  Jy is onnodig anti-BMW.  Almal weet krapmerke en duikies in jou modder word deur die BMW Cosmetic Insurance gedek.
« Last Edit: November 05, 2014, 11:32:02 am by AMZ »
.#BRADICAL!

Offline VaalBaas

• Forum Whore
« Reply #223 on: November 05, 2014, 11:31:30 am »
KNORMOER DIENSTE

Jy sal moet inkom dat ons dit bespreek  :deal:

Die alternatief is om na 'n backyard shop soos Lord Knormoer toe te gaan, hy sal sekerlik kan help met tweedehandse modder, of dalk vir jou vertel daar is niks fout met jou modder nie.

Laat weet maar, die muffins is vars en die koffie is reg  :thumleft:

Nee. Knormoer Dienste sien my nie weer nie. Hy het verlede somer BMW modder aan my voorgestel en ek het toe maar ingestem, maar toe ek my fiets loop kry is daar een of ander cheap stuff Japanese goed op. Sukkel nou nog om 'n refund en /of vars spray-on te kry. Die hek is alewig gesluit as mens daar opdaag.

As ek nie gister gedoen wat ek gedoen het nie, het ek nie vandag geweet wat ek weet

Offline VaalBaas

• Forum Whore
« Reply #224 on: November 05, 2014, 11:32:18 am »
Ek het 'n grassnyer wat nie wil start nie- kan jy hom kom check vir my?

BMW maak nou grassnyers!?   :imaposer:

Ja met aircon.  Verbetering op die John Deere modelle

Offline TheBear

• KilRoy die haas!
  • Forum Whore
  • Bike: BMW R1200GS
« Reply #225 on: November 05, 2014, 11:36:10 am »
Nee. Knormoer Dienste sien my nie weer nie. Hy het verlede somer BMW modder aan my voorgestel en ek het toe maar ingestem, maar toe ek my fiets loop kry is daar een of ander cheap stuff Japanese goed op. Sukkel nou nog om 'n refund en /of vars spray-on te kry. Die hek is alewig gesluit as mens daar opdaag.

Ek dink jy dryf 'n persoonlike vendetta teen Knormoer Dienste.  Ek persoonlik het nog niks anders as puik, PUIK diens ontvang nie.  Een keer het die modder afgeval (deur 'n ander handelaar aangewend).  Knormoer het spesiaal nuwe modder Johannesburg toe gebring om dit te vervang.  Die modder van Knormoer lyk selfs na drie wasse deur die BMW handelaar nog sterk en outentiek.  Dit was wel duur, maar die tipe diens en kwaliteit is die prys werd.  Knormoer was my eerste keuse toe ek onlangs so paar uitgespinde graspolle gesoek het om strategies agter my fiets te laat rondlÍ.

Al die bogenoemde gesukkel met modder is natuurlik iets van die verlede.  EK het sopas my fiets met BMW se gepatenteerde EMFS (Electronic Mud Fling System)  laat toerus.
« Last Edit: November 05, 2014, 11:45:46 am by AMZ »
.#BRADICAL!