Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: Werk trippie raak toe 'n lekker grondpad ride huis toe!  (Read 938 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Rooikoos

Werk trippie raak toe 'n lekker grondpad ride huis toe!
« on: November 18, 2014, 08:58:01 am »
Ek moes Donderdag Duiwenshoks dam by Heidelberg toe vir werk, en aangesien ek nie enige kliente moes ontmoet nie, en het ek besluit om die scooter te vat en dan soveel as moontlik grondlangs terug te ry Somerset Wes toe.

Woensdag het ek net eers gou by Mike Adendorf gestop en my nuwe bashplate opgetel, wat gou Woensdagaand gefit moes word.

Donderdag oggend vroeg val ek toe in die pad, het maar N2 langs gery aangesien ek vroeg daar moes wees. die weer het maar grys gelyk, maar wies bang?

in Riversonderend moes ek natuurlik eers by Die Ou Meul Bakkery stop vir een van die beste pies in die land en 'n koffietjie.

In Heidelberg aangekom het ek net eers gou die bande bietjie afgeblaas, aandgesien dit meestal grondpad is na die dam toe. om by die dam uit te kom, moet jy oor 'n redelike steil bult gaan e ndie pad is redelik reguit op, so dit was maar 'n geval van spoed en momentum en vashou! Bo-kant het ek eers gou gestop vir 'n fototjie, en toe die tweespoor sement paadjie aangevat ondertoe. eers onder die damwal gestop vir 'n beauty shot van die scooter, en toe na die kantoortjie toe gegaan en gou hulle sagteware opgradeer.

Offline Lem

Re: Werk trippie raak toe 'n lekker grondpad ride huis toe!
« Reply #1 on: November 18, 2014, 09:02:07 am »
 :thumleft:

kwaailappies. is jy toe Gysmanshoek oor na Barrydale rigting?
Faith is not knowing what the future holds, it's knowing who holds the future

Offline Rooikoos

« Reply #2 on: November 18, 2014, 09:15:10 am »
Toe vat ek maar weer die sementpaadjie op boontoe en het gou vinning gestop by Heidleberg vir 'n koeldrankie vir my en die scooter.

Van Heidelberg af het ek die grondpad Malgas toe gevat, die grondpad was in 'n baie goeie toestand, en dit was 'n perfekte dag vir bike ry

By die Pont aangekom was daar 'n Duitse couple met 'n Polo, en 'n mountain bike toergroep met hulle bussie voor my, maar die operator het gese ek moet verbykom en sommer heel voor stop.

Na die rit oor die river, het die Duitser eerste afgery, en ek is toe kort op hulle hake (ek maar prober om nie my naam met 'n plank te slaan voor al die fietsryers nie! :biggrin:)

Daarvandaan het ek die pad gevat Bredasdorp toe, en is gou gou by die Polo verby wat in dieselfde rigting op pad was.
Na ek 'n paar keer gestop het om water te drink of foto's  te neem, het ek maar aangestoot, want ek moes elke slag eers weer in die Polo se stof ry en hulle dan weer verbysteek, so my foto's het hier bietjie opgeraak.

Van Bredasdorp af is ek Elim toe, en daarvandaan oor die berg Stanford toe.
Toe deur Hermanus, gou volgemaak in Kleinmond en rustig met Clarens Drive langs gery tot by die huis.
die pad huis toe van Heidelberg was so 300 km, waarvan so 220 grond was.
« Last Edit: November 18, 2014, 09:17:13 am by Rooikoos »

Offline XT JOE

« Reply #3 on: November 23, 2014, 05:59:32 pm »
Altyd n goeie opsie
When life gets to hard to stand. kneel

Offline Grappa

« Reply #4 on: November 23, 2014, 06:45:39 pm »
Nice trip Rooikoors. Is the Duiwenshok dam stretch from Heidelberg easy to find?

Offline Rooikoos

« Reply #5 on: November 23, 2014, 06:56:45 pm »
Yes it is really easy, the best is to ride past the Engen Garage turn off on the N2 towards Riversdale, and then take the next turn-off to the left. Then right after about 500 m just before the bridge. It becomes gravel after about 2 km, keep going and tirn right after about 5 km just after a low water bridge

Offline Straddle

• Race Dog
  • Bike: KTM 1290 Adventure R
« Reply #6 on: November 23, 2014, 10:50:01 pm »
Ek raak sommer nostalgies. Daar waar jou scooter onder die damwal staan het my nuwe excavator so 7 jaar terug omgeval en op sy sy gele in die water. Sal die fotos bietjie gaan soek en oplaai. Ek ry gereeld daar verby oor Gysmanshoek, baie lekker en mooi ride.
KTM 1290 R -
KTM 1290 Super Duke R
KTM 640

Offline Dik Geluk

• Pack Dog
  • **
  • Bike: KTM 1290 Adventure R
    • www.zuluoverland.com.
« Reply #7 on: November 24, 2014, 06:00:31 am »
Maak die swaarkly klaar met lekkerkry ....
Work it out !!!!!!

Offline Single Cylinder

• Race Dog
  • Bike: AJS (all models)
  • Kickstart the beast or push the button
« Reply #8 on: November 26, 2014, 06:50:19 pm »
Darem niks soos die lekker grond paaie nie   :ricky:
I am not lazy, I am energy efficient.
Honda CB750 sold
Honda Elsinore 250 stolen
Honda XR500 sold, Kawasaki Ninja 750 sold
TDM 850

Offline Stofdonkie

• Grey hound
  • Bike: BMW R1150GS Adventure
« Reply #9 on: November 27, 2014, 06:02:59 am »
Die Wes-Kaapse grondpaaie lyk beter as die res van die land se teer.   O0
Carpe BM.