Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: Noneking val sy gat ( eintlik enkel) af  (Read 9791 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline DawieNel

Re: Noneking val sy gat ( eintlik enkel) af
« Reply #40 on: November 28, 2014, 10:26:45 am »
Eish - sterkte...   :o

Hoop jy't 'n beter aand vanaand en kan gou huistoe.

Online Noneking

« Reply #41 on: November 28, 2014, 10:41:51 am »
Hi Noneking. Vir my vreemd dat ek nie die GSA op sy plek sien staan vir die laaste paar dae nie. Geskrik toe ek jou X-strale sien van jou been. Jammer om te hoor van jou onderonsie met die groot GSA. Sterkte en goeie herstel vir jou. Dink aan die blink kant...Amageza op n G650 in 2015 vir jou?

Baie dankie, ek los maar Amageza vir my korter boetie ........ ;-)
2006 HP2 Enduro 1229
2019 KTM 790 R

NONEKING'S RIDE REPORTS - http://www.wilddog.za.net/forum/index.php?topic=226099.0

Online Noneking

« Reply #42 on: November 28, 2014, 10:43:39 am »
Mooi pajama broek!  :lol8:

Sterkte met die herstel. Ek kan dink dit moes erg seer gewees het om hele bike se gewig op een spot te he.

Wat is die pyp wat hulle daar in die moonboot ingesit het?

Baie dankie! Die pyp is gekoppel aan masjien wat yswater om die enkel sirkuleer.
2006 HP2 Enduro 1229
2019 KTM 790 R

NONEKING'S RIDE REPORTS - http://www.wilddog.za.net/forum/index.php?topic=226099.0

Offline JacoM

• Senior Member
  • Bike: BMW R1200GS HP2
« Reply #43 on: November 28, 2014, 10:53:30 am »
Weereens - baie sterkte man!
Troos jou daaraan dit was verseker 'n frats ongeluk - as die pot direk op die grond le het 'n man gewoonlik 'n bietjie spasie om te roer onder die boxers!

Oor daai bande...
Ek steur my lankal nie meer aan verkoopsmanne wat evangelie verkondig dat hierdie tipe bande "dual purpose" is.
Het self ondervind hoe vinnig a "dual sport" voorband onder my uit glip op 'n vorige GS. Tot vandag toe weet ek nog nie wat ek moes doen om die val te keer.

So, reel aan myself - TKC80 voor altyd en die agterband kies jy volgens hoe steil jy wil klim en vinnig jy wil stop.  TKC80 voor gee jou al die grip wat jy nodig het op alle oppervlakke. (teer, sand, ens.)  Agter kan jy bietjie "compromise".

maar die is nie wat jy nou wil hoor - weereens - sterkte met die herstel .
Hoe is die vibe in die huis? Nog nie gehoor jy moet eerder gholf opneem? ;D

Offline Offshore

« Reply #44 on: November 28, 2014, 10:56:40 am »
Felt very down and out this morning. Received a text message from a patient and it literally had me in tears.

Dear Doc, my name is Sheriff Molefe, one of your patients. Naturally, we forget that doctors are flesh and blood and just as mortal as we all are. We always look up to you to mend and patch us up. Selfishly, it never occurs to us that you 'magic hands' gifted people can suffer the same human frailties like headaches and other common ailments. We selfishly demand your attention without even a thought about and for your own state of being.

I call just to say 'get well doc'. During the struggle for liberation for our country we used to shout slogans like 'an injury to one is an injury to all'. Never have I thought such a slogan could be literally true as it is in a case of a doctor.

I hope you heal completely and heal fast and permanently. We thank God for your life. Appreciate your young family while you embrace life and gain your strength back.

Salute from all your patients
:thumleft: What a nice gesture. Hope you heal soon and completely. Keep your Chin up.

Offline Frankrzzgp

Re:
« Reply #45 on: November 28, 2014, 11:02:27 am »
Sterkte met jou herstel, dis glad nie lekker nie...  Ek het laasweek dinsdag neergekom met my S10, agter wiel het onder my uit gegly... Ook 'n anakee, laat mens nogals wonder...

Online Noneking

« Reply #46 on: November 28, 2014, 11:09:15 am »
Weereens - baie sterkte man!
Troos jou daaraan dit was verseker 'n frats ongeluk - as die pot direk op die grond le het 'n man gewoonlik 'n bietjie spasie om te roer onder die boxers!

Oor daai bande...
Ek steur my lankal nie meer aan verkoopsmanne wat evangelie verkondig dat hierdie tipe bande "dual purpose" is.
Het self ondervind hoe vinnig a "dual sport" voorband onder my uit glip op 'n vorige GS. Tot vandag toe weet ek nog nie wat ek moes doen om die val te keer.

So, reel aan myself - TKC80 voor altyd en die agterband kies jy volgens hoe steil jy wil klim en vinnig jy wil stop.  TKC80 voor gee jou al die grip wat jy nodig het op alle oppervlakke. (teer, sand, ens.)  Agter kan jy bietjie "compromise".

maar die is nie wat jy nou wil hoor - weereens - sterkte met die herstel .
Hoe is die vibe in die huis? Nog nie gehoor jy moet eerder gholf opneem? ;D
.

Dankie Jaco!
Anakees sal nie weer grond sien nie.......
2006 HP2 Enduro 1229
2019 KTM 790 R

Offline Mev Vis Arend

• Senior Member
  • Bike: Honda CRF-250L
« Reply #47 on: November 28, 2014, 01:20:00 pm »
Felt very down and out this morning. Received a text message from a patient and it literally had me in tears.

Dear Doc, my name is Sheriff Molefe, one of your patients. Naturally, we forget that doctors are flesh and blood and just as mortal as we all are. We always look up to you to mend and patch us up. Selfishly, it never occurs to us that you 'magic hands' gifted people can suffer the same human frailties like headaches and other common ailments. We selfishly demand your attention without even a thought about and for your own state of being.

I call just to say 'get well doc'. During the struggle for liberation for our country we used to shout slogans like 'an injury to one is an injury to all'. Never have I thought such a slogan could be literally true as it is in a case of a doctor.

I hope you heal completely and heal fast and permanently. We thank God for your life. Appreciate your young family while you embrace life and gain your strength back.

Salute from all your patients

Dis 'n gebaar wat geen geld kan koop nie.  Ek sou vir seker ook getjank het as ek jy was.  Sterkte met jou herstel. 
Honda XR250 - Given to daughter.  BMW 1200 GSA met Karretjie  -  Suzuki 125 Scoota with a KTM topbox - sold.  Honda CRF 250 L

Offline Omninorm

« Reply #48 on: November 28, 2014, 02:35:55 pm »
Goeie moer!
Sterkte Noneking.  

Het jy vir hulle gevra om daai wond sommer so met n Staple Gun by te kom dat hy meaner lyk vir die fotos en vir die meisies na die tyd?

« Last Edit: November 28, 2014, 02:38:56 pm by Omninorm »
Current: :
Previous:  KTM 690 Enduro R , BMW G310GS, BMW 1200GS LC, BMW F800GS, Suzuki Vstrom 650, Honda Transalp XLV700, BMW Xchallenge, BMW Xcountry, Yamaha WR250F, Honda NC750X, Honda XR150, Kawasaki KLX450R, Yamaha YZ250, Kawasaki KX450, Yamaha YZ250F,  KTM 250 XCW, Yamaha DT125, Yamaha DT50, Honda NSR250, Yamaha RZ 50.

Online Noneking

« Reply #49 on: November 28, 2014, 07:39:45 pm »
Eish! Eina....

Hoop jy herstel gou.

Maar.... Niemand gaan my ooit convince die...

...is 'n Dual sport tyre nie.

Selfs die Anakee 2 (...vir my...) was useless op enige iets as anders as teer of harde grondpad. Sand, modder en veral nat gras.... was hy maar useless.

Net so!
Ek bestel solank my TKC's!
2006 HP2 Enduro 1229
2019 KTM 790 R

Offline HB 9

« Reply #50 on: November 28, 2014, 08:43:43 pm »
Baie sterkte met die volgende tydjie! Veral die frustrasies...  :deal:

Was die lagie sand 'n grondpad of 'n lagie sand op 'n teerpad?
Tread lightly

Online Noneking

« Reply #51 on: November 29, 2014, 05:19:23 am »

.

Dankie!
 Lagie sand op klipharde grond......
2006 HP2 Enduro 1229
2019 KTM 790 R

Offline elandsrider

• Senior Member
  • Bike: BMW F650GS / Dakar
« Reply #52 on: November 29, 2014, 05:35:13 am »
Eina......heal well :thumleft:
KLR 650, KDX 200, XTZ 750, XL 500

Offline HB 9

« Reply #53 on: November 29, 2014, 07:11:43 am »

.

Dankie!

Sou ander bande regtig 'n verskil maak? Ek vra uit onkunde aangesien ek met Anakee 2's ry...
Tread lightly

Offline Myrtle

« Reply #54 on: November 29, 2014, 07:53:31 am »
Hi

Jammer oor te hoor van jou val. Ek het my Tib en Fib in April gebreek - net so 10cm hoer as joune. En toe weer seer gemak in Julie.

Ek stem saam met jou. Vir my was die ergste daai gevoel van frustrasie en hopeloosheid. Ek vind ook dat die verdowings middels my baie "down" laat voel vir ten minste n week of twee na die operasie. So baie sterkte. Hoop jy voel gou beter.

Ook baie nice boodskap van jou pasient. 
There's a race of men that don't fit in, A race that can't stay still;
So they break the hearts of kith and kin, And they roam the world at will.
They range the field and they rove the flood, And they climb the mountain's crest; Theirs is the curse of the gypsy blood, And they don't know how to rest.                                                   Robert Service

Online Noneking

« Reply #55 on: November 29, 2014, 09:02:03 am »

.

Dankie!

Sou ander bande regtig 'n verskil maak? Ek vra uit onkunde aangesien ek met Anakee 2's ry...

Mens sal seker nooit regtig weeet nie.....
Wat ek wel kan sÍ is dat ek die Laeveld al plat gery het met TKC 80's en Mitas 09 op my HP2. Nog nooit daardie tipe van onvastigheid gevoel nie. Die GSA het heeldag "jittery" gevoel. Gaan Meimaand op 4000km meestal grond trip. Plan is om TKC of Karoo 3 op te sit. Sal dan eers verskil kan voel.
2006 HP2 Enduro 1229
2019 KTM 790 R

Online Noneking

« Reply #56 on: November 29, 2014, 09:06:42 am »
Hi

Jammer oor te hoor van jou val. Ek het my Tib en Fib in April gebreek - net so 10cm hoer as joune. En toe weer seer gemak in Julie.

Ek stem saam met jou. Vir my was die ergste daai gevoel van frustrasie en hopeloosheid. Ek vind ook dat die verdowings middels my baie "down" laat voel vir ten minste n week of twee na die operasie. So baie sterkte. Hoop jy voel gou beter.

Ook baie nice boodskap van jou pasient. 

Dankie Myrtle, en hoe voel die been nou?
Twee jaar terug my rugwerwels fraktuur in frats ongeluk met fiets en 3 maande plat in bed gewees. Die ergste was die "depressie" (ek gebruik die term dalk bietjie los) wat ek ervaar het in die tyd.
2006 HP2 Enduro 1229
2019 KTM 790 R

Online Noneking

« Reply #57 on: November 29, 2014, 12:38:22 pm »
Back home for the longest December holiday since my varsity days........

2006 HP2 Enduro 1229
2019 KTM 790 R

Offline Road Hog

• Member No. 6196
  • Senior Member
  • Bike: KTM 990 Adventure
  • Walvis Bay
« Reply #58 on: November 29, 2014, 12:47:26 pm »
Back home for the longest December holiday since my varsity days........

Aaag nee wat daai been lyk ok, jy moet maar net side saddle ry dan sal jy oriaat wees.  :imaposer:  :imaposer:  :peepwall:
2009 KTM 990 Adventure
2011 Honda XR650L

If you think you can, you're right.
If you think you can't, you're right.

Online Noneking

« Reply #59 on: November 29, 2014, 01:36:09 pm »
Ek mag ry, net nie werk nie......... ;-)
2006 HP2 Enduro 1229
2019 KTM 790 R