Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: Laeveld toe !!!!!!!  (Read 31215 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline skydiver

• Senior Member
  • Bike: NER-A-CAR
  • Free as a bird
Re: Laeveld toe !!!!!!!
« Reply #20 on: January 13, 2015, 09:06:26 pm »
Jakkals, ek wag vir die res.
Ek sal nooit moeg raak om na fotos van die S10 te kyk nie.
Eendag is eendag........dan ry ek ook een.  :thumleft:
Yamaha PW80, Honda MT5, Honda XR200, Kawazaki KDX200, Yamaha TTR250, Yamaha XT660R, BMW F800, BMW F650GS, Yamaha XT660Z, NC750X (current) and CRF230F (current)

Offline Rooikoos

« Reply #21 on: January 13, 2015, 09:07:22 pm »
 :thumleft: :sip:

Offline Mev Vis Arend

• Senior Member
  • Bike: Honda CRF-250L
« Reply #22 on: January 14, 2015, 07:22:24 am »

So rook ek toe maar nog twee sigarette bo op die brug en bekyk die voertuie op die N3, in die tydperk het die manetjie onder die brug drie keer uit sy gemak stoel op gestaan om te kom kyk of ek nog bo op die brug staan. :imaposer: :imaposer:

:laughing4: :laughing4: :laughing4: Ja, dis ook net jy wat so iets sal aanvang.

Dankie vir die deel.  Dit is hoog tyd.   :thumleft:
Honda XR250 - Given to daughter.  BMW 1200 GSA met Karretjie  -  Suzuki 125 Scoota with a KTM topbox - sold.  Honda CRF 250 L

Offline woody1

• Bachelor Dog
  • Bike: Yamaha Super Tenere
  • XT1200ZE "Vinnige" Witte
« Reply #23 on: January 14, 2015, 07:25:23 am »
Lekker slim ne... Watse tipe boer sal nou sy plaas Brakpan noem.....
Daai testament is KLAAR AANGEPAS... Punt !

Ons ry maar in Cyberspace saam.   :ricky:

I WOULD RATHER BE AN HONEST ASSHOLE .... THAN A FLIPPEN LIAR !   

Ducati 100cc Mountaineer, Honda 550 K3, Suzuki Gs1000E, Suzuki Gs1000G, Suzuki 1100 Katana, BMW R1100RT, BMW R1150RT,,,,,All gone. Only 2014 ST in the garage at the moment... And Honda XL 600

Offline Kosie

• Member
  • **
  • Bike: KTM 990 Adventure
  • Ready to Ride
« Reply #24 on: January 14, 2015, 11:17:36 am »
jakkals gaan dit jou nou langer vat as wat jy vakansie gehou het om die stosie kla te vertel? :imaposer: :imaposer:
Seker Nadine wat die mooi foto`s geneem het ne?  :imaposer: :imaposer:
Komaaan man ons ry nou lekker saam!  :thumleft: :thumleft:

Offline Jakkals

• Forum Whore
  • Bike: Honda CRF-1000L Africa Twin
  • I never get lost, I only discover new roads
« Reply #25 on: January 14, 2015, 11:27:35 am »

So rook ek toe maar nog twee sigarette bo op die brug en bekyk die voertuie op die N3, in die tydperk het die manetjie onder die brug drie keer uit sy gemak stoel op gestaan om te kom kyk of ek nog bo op die brug staan. :imaposer: :imaposer:

:laughing4: :laughing4: :laughing4: Ja, dis ook net jy wat so iets sal aanvang.

Dankie vir die deel.  Dit is hoog tyd.   :thumleft:

Hoe bedoel antie dan nou,  :imaposer: :imaposer: :imaposer:

Kyk, ek kan baie dinge hanteer maar een ding wat ek nie kan hanteer nie is hierdie skelm verkeers beamptes met die kamera's, hulle kruip weg op selektiewe plekke en sit net op hulle gat en maak geld.  :deal:
Remember that hapiness is a way of travel - not a destination.

Offline Jakkals

• Forum Whore
« Reply #26 on: January 14, 2015, 11:28:54 am »
Lekker slim ne... Watse tipe boer sal nou sy plaas Brakpan noem.....
Daai testament is KLAAR AANGEPAS... Punt !

Ons ry maar in Cyberspace saam.   :ricky:

:spitcoffee: :imaposer: :imaposer: :imaposer:

Daai plaas het maar droog gelyk, so ek wonder of daar iets op die testament nog oor is.  :imaposer: :imaposer:

Offline Jakkals

• Forum Whore
« Reply #27 on: January 14, 2015, 11:30:37 am »
Seker Nadine wat die mooi foto`s geneem het ne?  :imaposer: :imaposer:

Natuurlik Kosie, hoe dan anders,  daai is werk en ek werk nie as ek op verlof is nie.  :imaposer: :imaposer:

Offline Jakkals

• Forum Whore
« Reply #28 on: January 14, 2015, 11:41:22 am »
So trek ons toe die oggend op Standerton weg op pad Loskop Dam toe,

Skaars buite die dorp en ek voel heel tuis tussen die mielie lande en die kosmos wat begin blom, ek het groot geword op die Hoveld en onthou nog hoe baie kosmos blomme daar altyd hier teen April se kant langs die paaie gestaan het.

Daar het baie memory's deur my kop gegaan op die pad want van dat ek kon onthou het is dit die pad wat ons altyd gery het as ons op vakansie gegaan het Kaap toe, partykeer somer drie keer per jaar.

Offline Jakkals

• Forum Whore
« Reply #29 on: January 14, 2015, 11:58:31 am »
Ek gooi op Hendrina brandstof in en bekyk die dorpie, dis moeilok om te verduidelik maar die dorpie lyk amper nog dieselfde maar die infra struktuur is heel anders, daar het nog nooit regtig iets op Hendrina aan gegaan nie maar hy het darem 'n lekker Hotel gehad en genoeg ander winkeltjies om mee klaar te kom, hulle het selfs hulle eie verkeers departement gehad want ek het daar nog my bestuurs lisensie gekry.

Daar van is ons op pad Middelburg toe, weereens baie memories toe ons verby Seun Breedt se plaas ry waar ons altyd melk gaan haal het en ook baie ander goed wat nog te siene is langs die pad wat nog nie verdwyn het nie.

Ek sien ook Hendrina Kragstasie aan die linker kant en besluit hier moet ek in ry, eintlik een groot fout gewees want ek het nie besef watse skok op my wag nie.

Offline Jakkals

• Forum Whore
« Reply #30 on: January 14, 2015, 12:19:58 pm »
Daar is min mense vir wie die naam Pullenshope bekend is, maar dit is die woon gebied by Hendrina Kragstasie as ook Optimum steenkool myn en ook die plek waar ek van dag een af groot geword het.

Ek het Laer Skool op Pullenshope klaar gemaak, elke dag met 'n bus gery na HTS Middelburg om my Hor Skool klaar te maak en so ook na skool by Optimum gewerk tot dat ek in 1994 daar weg is Nelspruit toe.

Nou vir iemand wat Pullenshope nie geken het in die ou dae nie sal ek maar twee keer dink om hom te vertel dat ek daar groot geword het want hy sal hom nie kan in dink watse skoon en ordentlike plek dit was as hy vandag na die plek kyk nie, ek het eintlik skaam gekry om vir Nadine die plek te wys.

Pullenshope was op sy tyd baie netjies, hulle het hulle eie Tuinier gehad met alles wat nodig was om die plek se tuine in stand te hou, hy het selfs 'n kwekery gehad. Die mense wat daar gebly het se tuine was altyd netjies en die mense was trots op hulle tuine, daar was wel die odd mense watse se plekke kak gelyk het maar hulle was in die vrre minderheid.

Ons het 'n groot Biblioteek gehad, Fliek saal, Gym, Swembad, Rugby, Krieket, Netbal en selfs 'n sokker en Juksei baane gehad ens.  alles wat mens nodig gehad het om die lewe lekker te maak was daar, EN DIT ALLES WAS IN 'N GOEIE ONDERHOUDENDE TOESTAND.

So die volgende gaan ek stuk stuk doen om dit te verduidelik, maar ek noem dit weer, ek voel skaam om vir iemand te wys hoe die plek lyk waar ek groot geword het as die persoon nie die plek geken het in die ou dae nie, wat ek eintlik bedoel is, ek het op Pullenshope groot geword en nie die vervalle gemors wat vandag daar te sien is nie.

Offline Oupa Foe-rie

• Senior Member
  • Oom Foe-rie was hacked by a Mod.
« Reply #31 on: January 14, 2015, 12:23:34 pm »
Skryf nou en kry klaar Jakkals .................. jy is nou so drup-drup nes n ou oom met prostaatprobleme ............  :pot: :lol8:
Yamaha XT1200Z ........... Take your soul everywhere and back

Offline Jakkals

• Forum Whore
« Reply #32 on: January 14, 2015, 12:30:23 pm »
Skryf nou en kry klaar Jakkals .................. jy is nou so drup-drup nes n ou oom met prostaatprobleme ............  :pot: :lol8:

Tsek jy my uncle, die Jakkals werk ook nog tussen in.  :imaposer: :imaposer: :imaposer:

Offline Jakkals

• Forum Whore
« Reply #33 on: January 14, 2015, 12:48:06 pm »
Hierdie is die huis waar in ek gemaak is (tensy dit in die Drive Inn was) en groot geword het tot en met die ouderdom twaalf.

Die plek het die pragtigste vrugte bome,  blom tuin en groente tuin gehad, die grasperk was netjies en al die drade en mure was heel en op plek.

Hier het ek geleer fiets ry, gras sny en alles wat 'n jong seun van daai tyd gedoen het, ons het baie op warm somer aande saam met my ouers op die stoep gesit en gesels en grappe gemaak.

Al wat nog daar is is die ou geel perske boom wat aan die linkerkant agter die huis gesien kan word (die stomp) en die Liqard boom aan die regterkant van die huis wat nou al een moerse boom is. Van die agter plaas wat eens op 'n tyd 'n netjiese groente tuin was met baie vrugte bome, ek en my suster se speel raame en swaai is alles weg, alles wat my pa daar geplant het is weg en dit wat oor gebly het is moer toe.

Op die driveway wat soos sy hond se gat lyk was netjies op sy tyd en het ek baie kar gewas, ek weet nie of dit duidelik sigbaar is nie maar op die foto van die sement blok  is my suster se voet druk en myne toe sy vyf en ek drie jaar oud was.

Ek sal probeer om ou foto's uit ons album te scan en vir julle wys hoe het die plek gelyk eens op 'n tyd.
« Last Edit: January 21, 2017, 09:40:20 am by Jakkals »

Offline skydiver

• Senior Member
  • Bike: NER-A-CAR
  • Free as a bird
« Reply #34 on: January 14, 2015, 12:55:12 pm »
Ten minste het die nuwe eienaars 'n mooi blomtuin.....oral op die grasperk.  :peepwall:
Yamaha PW80, Honda MT5, Honda XR200, Kawazaki KDX200, Yamaha TTR250, Yamaha XT660R, BMW F800, BMW F650GS, Yamaha XT660Z, NC750X (current) and CRF230F (current)

Offline woody1

• Bachelor Dog
  • XT1200ZE "Vinnige" Witte
« Reply #35 on: January 14, 2015, 01:05:07 pm »
Vir AFRIKA standaarde lyk die plek netjies

I WOULD RATHER BE AN HONEST ASSHOLE .... THAN A FLIPPEN LIAR !   

Ducati 100cc Mountaineer, Honda 550 K3, Suzuki Gs1000E, Suzuki Gs1000G, Suzuki 1100 Katana, BMW R1100RT, BMW R1150RT,,,,,All gone. Only 2014 ST in the garage at the moment... And Honda XL 600

Offline Jakkals

• Forum Whore
« Reply #36 on: January 14, 2015, 01:08:31 pm »
Ten minste het die nuwe eienaars 'n mooi blomtuin.....oral op die grasperk.  :peepwall:

Ja weet jy, daai geel blommetjies was 'n plaag nog al die jaare daar, as jy hulle nie uit gehaal en gespuit het nie het hulle gou vervuil, almal het somer van hulle gepraat as die Eskom Daisy's.

My pa was erg oor sy tuin en grasperk, die kante moes reg af gesteek word en op gewerk word en die gras was kunsmis gegooi tot en met so mate dat ek in die somer tweekeer per week moes gras sny.

Offline Jakkals

• Forum Whore
« Reply #37 on: January 14, 2015, 01:11:00 pm »
Vir AFRIKA standaarde lyk die plek netjies

Fok, jy moes daai plek gesien het, dalk wys die foto dit nie so mooi nie maar tot die "Gaas deur is af en die vents bo die mure is somer met los bakstene toe gepak.

Maar wag daar kom nog. :deal:

Offline Jakkals

• Forum Whore
« Reply #38 on: January 14, 2015, 01:29:08 pm »
Van daar is ek toe na die huis waar ons gewoon het tot my pa af getree het, die plek het ook 'n pragtige blom en groente tuin gehad met blom beddings oral op die erf. Die boom voor by die hekie en die vrugte bome agter was deur ons daar geplant, daai tyd was hulle netjies gesnoei maar nou fok hulle net aan.

Die gras by die huis het hierdie Jakkals self geplant, wat 'n kak job was dit nie gewees nie. My pa het gras loote gekry en ek moes na skool sloote maak (ook net 'n sekere diepte en distansie van mekaar af) en dan die loote daar in geplant het. Toe die gras begin groei was daar top soil op gegooi en moes ek dit met een moerse swaar roller gelyk rol en waar dit nie gelyk was nie moes ek dit eers weer gelyk maak en vas rol. En dit alles terwyl my pelle lekker sleg l by die swembad of iewers anders uit hang.

Die Braai agter is ook goed in sy moer en die vensters word somer met swart sakke toe gemaak as dit breek.

Terwyl ek daar staan en die plek so bekyk kom die nuwe eienaar daar uit en vra of hy kan help, ek vertel hom toe dat ek maar net rond kyk omdat ek eens op 'n tyd daar gebly het, hy nooi my toe in die erf in en stap saam om die plek en so vertel hy my ook somer hoe netjies die plek is en hoe mooi hy na die plek kyk, ek het amper agteroor geslaan van die lag en vir die ou iets s maar het maar eerder stil gebly.

Offline Jakkals

• Forum Whore
« Reply #39 on: January 14, 2015, 02:03:10 pm »
Foto 1 - Hierdie was eens op 'n tyd my Laerskool in die agtergrond en die skool se speel terein op die voorgrond.

Foto 2 - Dit was die teerpad tussen die skool en die speelgrond waar die ouers wat hulle kinders skool toe gebring het kom af laai en op getel het.

Foto 3 - Dit was op sy tyd 'n pragtige rugby veld, ek sien die sprei ligte is darem nog daar.

Foto 4 - Dit was die tuinier se kantore, hier was 'n kwekery met alle implemente, hothouses en wat nog.

Foto 5 - Een van die ingange by Pullenshope, hier was 'n groot pragtige spuit fontein gewees, al wat oor isvan die fontein is die kontoere van die grond.

Foto 6 - Hierdie gebou wat lyk my al tot vuur in gemaak was (regterkant boonste kamer) was die enkel kwartiere, die plek het sy eie kombuis met chefs ens gehad wat van die beste kos kon voor berei, vandag staan dit dol leeg en die vensters is uit gegooi. ek het self daar gebly op 'n tyd.

Foto 7 - Dit is die Poskantoor, ons nr was 116 en hier het ek my eerste poskantoor spaar boekie gehad om my sakgeld te spaar.

Foto  8 - Die karakter besluit dat sy garage kan dien as woonplek vir iemand en mount somer 'n venster in die staal garage deur.

Foto 9 - Tussen al daai plekke is daar darem so hier en daar iemand wat na sy plek kyk maar ek dink hulle sal laater van tyd ook maar daar verdwyn.

Nou wonder ek maar net, ek het daar groot geword en weet hoe die plek gelyk het, die mense het trots gehad en na die plek gekyk, die nuwe inwoners het reeds bestande strukture oor geneem wat na gekyk was maar hulle het dit op geneuk, AL WAT HULLE MOES DOEN WAS OM DIT OOK IN STAND TE HOU,  so ek vra my self af, as hulle huise so lyk hoe lyk die kragstasie binne waar hulle werk, as jou woonplek so lyk watse tipe werker sal jy dan wees,  dit laat mens nogal dink oor die krag probleem in SA.

OK, nou is die kak verby en gaan ons aan Loskop Dam se rigting.  :deal:

« Last Edit: January 21, 2017, 09:46:24 am by Jakkals »