Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: Hond (Troeteldier) saam na Namibia vir vakansie - wie het dit al gedoen?  (Read 1058 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline RedRum

Ons wil ons hond (K9) saamvat vir n SWA vakansie volgende maand.

Sover ons nou al kon vasstel;
Die hond se inentings moet op datum wees, jou vet gee jou n cert vir dit en jy moet ook by die staats vet hier in RSA n cert kry;
klink heel eenvoudig.

....dan moet mens blykbaar n cert in SWA ook by hulle staats vet kry om hom terug te bring; dis nou waar dit onnodig complicated raak dink ek
dis tog nie n import/export situasie as mens gaan vakansie hou nie?

Iemand anders dit onlangs gedoen om jou troetel diere saam om vakansie Namibia toe te vat?
erevarings?, tips?, plekke wat hond vriendlik is?

Offline AntonDP

• Senior Member
  • Bike: Kawasaki Versys
Re: Hond (Troeteldier) saam na Namibia vir vakansie - wie het dit al gedoen?
« Reply #1 on: February 12, 2015, 10:12:09 am »
Is it worth all the effort?

Offline ChrisL - DUSTRIDERS

• Forum Vendor
  • Castrated Dog
  • Bike: BMW R1200GS
    • dustriders.co.za
« Reply #2 on: February 12, 2015, 10:14:23 am »
Al mis ek my dierekinders as ek weg van die huis is weet ek hulle is op hul heel happyste by hul eie huis en reuke en roetine.
MOTORCYCLE ACCESSORIES RETAILER
info@dustriders.co.za
ENDURISTAN SOFTLUGGAGE IMPORTER
www.dustriders.co.za

Offline Vis Arend

• It's not how fast you start, it's how long you endure.
  • Forum Whore
  • Bike: Honda CRF-250 Rally
« Reply #3 on: February 12, 2015, 10:21:36 am »
Al die jare ons kinders (honde) saamgery Nam toe.  Dis soos jy s.

Die hond se inentings moet op datum wees, jou vet gee jou n cert vir dit en jy moet ook by die staats vet hier in RSA n cert kry

Dis al wat ons gedoen het en het nog geen probleem by die grensposte gehad nie.  Moet net nie dat die K9's die doane oukies by die poste byt nie, dan mag jy poefies h.   :biggrin:
No matter how slow you go, you're still lapping everybody on the the couch
Honda XL125  -  Sold,    Honda XR200R  -  Sold,     Yamaha TT500  -  Sold,     Honda Transalp700  -  Sold,       Yamaha S10 Fast Blue  -  Sold,   Yamaha S10 Slow White  -  Sold,   Honda CRF250 Rally..

Offline sewes

• Newbie
  • *
  • Bike: KTM 1190 Adventure
Yes, ek doen dit elke jaar met my Rottweiler.
Die proses is soos jy genoem het, maar: die staatsveearts se sertifikaat in geldig net vir 7 dae- so jy moet dit een week maksimum voor vertrek kry.
In Windhoek ( of ander groot dorpe ook) MOET jy daar ook die sertifikaat laat stempel en weereens net vir 7 dae geldig.
Met die bogenoemde het ons dan nog nooit probleme ervaar nie. By die grensposte laat jy by die veeartseny persoon (Namibia kant) die sertifikaat nagaan. Hulle het nog nooit eers na die motor gekom om na die hond te kyk nie.
Ek gaan gewoonlik na die ouens wat die kar wil deurgaan en verwittig hulle van die moerse hond in die kar wat op hulle wag, en of hulle wil he dat ek die hond moet uitlaai sodat hulle alles kan deurgaan. Hulle was ook nog altyd OK daarmee.
Baie min plekke adverteer "pet-friendly". Ek vra maar altyd, en kom redelik maklik reg.
Sterkte- die brake geniet die ry saam met die baas wat heeltyd biltong oor sy skouer aangee!