Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: Nou wat nou sidecar owners????  (Read 1682 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Lew

• Senior Member
  • Bike: AJS (all models)
    • View Profile
Nou wat nou sidecar owners????
« on: February 20, 2015, 08:27:08 pm »
Thought I would like to know why are all the sidecar owners so quite for the last month or two.No more ride reports or new riggs being build or nothing.
Kom visarende,laban,humfree.Tell us whats new and exiting for 2015 with the riggs!!!

Still miss mine like you dont believe!!Maar ons sal weer n plan maak voorentoe.

Offline Humfree

• Forum Vendor
  • Member
  • **
  • Bike: Ural (all models)
  • GS Adventure Sidecar...
    • View Profile
    • Sidecar Africa
Re: Nou wat nou sidecar owners????
« Reply #1 on: March 13, 2015, 03:26:44 pm »
We have been a little quite (sic) because we have been so busy building sidecars, having conventions and the like....Posts to follow...
Life is lived forwards but best understood backwards...

Offline Tom van Brits

« Reply #2 on: May 07, 2015, 03:24:54 pm »
We have been a little quite (sic) because we have been so busy building sidecars, having conventions and the like....Posts to follow...

No Humfree, you can't let us wait so long for some news and pictures!
Please post some pics of the rigs!

Offline >>Thump°C

• Senior Member
  • Bike: KTM 1190 Adventure
    • View Profile
« Reply #3 on: November 12, 2015, 01:13:23 pm »
.
« Last Edit: November 12, 2015, 01:14:02 pm by >>Thump°C »
Boys will be Boys.
And girls are darn thankful for that

Offline Vis Arend

• It's not how fast you start, it's how long you endure.
  • Forum Whore
  • Bike: Yamaha Super Tenere
    • View Profile
« Reply #4 on: November 12, 2015, 02:21:03 pm »
Thought I would like to know why are all the sidecar owners so quite for the last month or two.No more ride reports or new riggs being build or nothing.
Kom visarende,laban,humfree.Tell us whats new and exiting for 2015 with the riggs!!!

Hoe bedoel Mnr dan nou?  Ons skuur nog goed gat, kry net nie tyd om die rr's te doen nie.   :patch:  En dan moet ek nog die S10 ook gelukkig hou, maar ek kla nie.   :thumleft: 
Kyk onder Ride Report, "Sluimdogs Get Together Ride Report".  Daar is darem so paar kiekies van laas naweek.   :thumleft:

Sover ek weet het Laban ook al goed gat geskuur.  Ek dink hy is net te lui om rr's te doen.   :peepwall:   :pot:
No matter how slow you go, you're still lapping everybody on the the couch
Honda XL125  -  Sold,    Honda XR200R  -  Sold,     Yamaha TT500  -  Sold,     Honda Transalp700  -  Sold,       Yamaha S10

Offline Laban

• Senior Member
  • Bike: Zero (all models)
  • "Ride my own Ride"
    • View Profile
« Reply #5 on: November 28, 2015, 12:35:24 pm »

Hoe bedoel Mnr dan nou?  Ons skuur nog goed gat, kry net nie tyd om die rr's te doen nie.   :patch:  En dan moet ek nog die S10 ook gelukkig hou, maar ek kla nie.   :thumleft: 
Kyk onder Ride Report, "Sluimdogs Get Together Ride Report".  Daar is darem so paar kiekies van laas naweek.   :thumleft:

Sover ek weet het Laban ook al goed gat geskuur.  Ek dink hy is net te lui om rr's te doen.   :peepwall:   :pot:

....nee pappie....moes regmaak...en ook nou 'n sterker veer kombinasie (Strut)...ingesit...nou loop die swingarm en body gelyk....moes ook weer stikwerk doen....die aluminium sweiswerk was bitter swak gedoen...ook die afskorting weer geplak....bly besig met die syspan....gaan more sommer die toyrun doen....ry moet daar gery word... :thumleft:
..."sometimes the people around you won't understand your journey, they don't need to, it's not for them"...Joubert Botha

...tie my own bootlaces…