Die avonture van GI JANE na die KAAP - 31 Jan tot 15 Feb

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.

MegaPix

Race Dog
Joined
Sep 27, 2013
Messages
3,462
Reaction score
799
Location
Highveld, CENTURION
Bike
Zero (all models)
Die avonture van GI JANE na die KAAP

Vrydag 30 Januarie 2015

Vandag is die eerste dag van my trippie om van Polokwane na Kaapstad en terug te ry in 2 weke.  Die trippie sou baie teer en grond insluit.  Ek gaan eers plaas toe ry na Hoendertjie toe waar ek die naweek op die plaas wil spandeer tussen Warmbad en Thabazimbi.
In die aanloop tot die trip het ek Jane laat check.  Olielek reg gemaak, knock in die enjin na laat kyk, agterbrieke gedoen en ‘n spanner check.
Net anderkant Mabalingwe het Jane weer erg begin raas met die knock.  Gelukkig was die plaas naby en Saterdag se probleem om te kyk wat fout is met haar.

Jane gepak en reg om te ry


Op pad


Gou gestop op Naboom waar ons honne altyd pitstop maak




Weer op pad en skielik is ek verdwaal.  O nee, wag.  Dis die pub op pad na Mabalingwe




Gou gestop by Mabula Drankwinkel net om te kyk wat raas so.  


Saterdag 31 Januarie 2015

Na ‘n heerlike aand se reën op die sinkdak moes ek en Hoendertjie die dak finaal klaar maak en voor dit te warm was om te werk het ons begin.  Later die dag het ons gesoek na die fout op Jane, maar besluit om nie die head oop te maak nie.  Ek het besluit om Sondag tot in Pretoria te ry en dan Maandag by ‘n werkswinkel te kan uitkom om te kyk na die lawaai.

Sondag 1 Februarie 2015

Om van die plaas na Pretoria te ry het vele roete opsies.  Ek is met die grondpaaie via Rugtesloot en Lebtloane verby Makapanstad en deur Soshanguve na Pretoria.  Die lawaai het my begin mal maak maar ry moes ek ry.

Op pad na Pretoria.  Grondpad tussen Rugtesloot en Lebotloane


My baba sou 18 word op die 4e Februarie, maar omdat ek Woensdag reeds op die pad sou wees het ek haar en ouboet uitgevat vir ete die aand.
 
Top