Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: DR650 spark plugs  (Read 2302 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Kykdaar

  • Forum Whore
  • ****
  • Bike: Zundapp (all models)
    Location: Gauteng
  • Posts: 7,610
  • Thanked: 2 times
Re: DR650 spark plugs
« Reply #20 on: March 15, 2015, 06:11:05 pm »
So took the DR for a last hard ride with the CR8E plugs in, killed the motor immediately when I got home and pulled the plugs.

They do not look too bad, apart from the fact that one was basically not gapped at all.


No oil on the plugs, dry. Probably an indication of running slightly lean.
 

Offline subie

  • Local Mods
  • Forum Whore
  • ***
  • Bike: Yamaha XT660
    Location: Gauteng
  • Posts: 9,981
  • Thanked: 234 times
  • Liberalism is the ideology of Western suicide.
Re: DR650 spark plugs
« Reply #21 on: March 15, 2015, 07:01:24 pm »
Dakar het n hor cruisingspoed.
DR's en XT's voel net nie gemaklik teen 120 op teer. Of vir my in elk geval. 110 ia hulle fine heeldag lank
maar teen 120 klink hulle asof die engine skree.

Verlede naweek vanaf PE terug gery met die kar. Tussen Colesberg en Bloem het n ouerige 650 gs (swarte) gery. Ek het die heeltyd so tussen 140 - 150 gery en die ou het voor ons gebly. Kon olie ruik wat brand en
was verbaas dat die ou die bike so moor.
As time washes by, our footprints are all for naught
 

Offline chopperpilot

  • Afrikaans...Dis my taal! Engels...Dit verstaan ek ook!
  • Forum Whore
  • ****
  • Bike: KTM 990 Adventure
    Location: Mpumalanga
  • Posts: 7,665
  • Thanked: 233 times
  • "Jack of all Trades... Master of Some."
Re: DR650 spark plugs
« Reply #22 on: March 15, 2015, 07:57:51 pm »
Kykdaar.

Kleur lyk goed. Seker dis nie lean nie.

Enige idee waar die plug gap na toe is?


Sent from my iPad using Tapatalk
Current Bikes : KTM 990 R, KTM 500 XCW

End of an Era : Suzuki DR 650 SE, Husqvarna 610 TE
 

Offline Kykdaar

  • Forum Whore
  • ****
  • Bike: Zundapp (all models)
    Location: Gauteng
  • Posts: 7,610
  • Thanked: 2 times
Re: DR650 spark plugs
« Reply #23 on: March 15, 2015, 08:10:01 pm »
Kykdaar.

Kleur lyk goed. Seker dis nie lean nie.

Enige idee waar die plug gap na toe is?


Sent from my iPad using Tapatalk

Hi Copper,

Verstaan nie heeltemal die vraag nie. As jy vra of hy heeltemal toe was - ek kon nie n .004mm feeler gauge (my dunste een) in die "gap" in kry nie.

Gaan loer ook asb na my thread oor die oil sump plug - sal graag you opinie wil hoor.
 

Offline chopperpilot

  • Afrikaans...Dis my taal! Engels...Dit verstaan ek ook!
  • Forum Whore
  • ****
  • Bike: KTM 990 Adventure
    Location: Mpumalanga
  • Posts: 7,665
  • Thanked: 233 times
  • "Jack of all Trades... Master of Some."
Re: DR650 spark plugs
« Reply #24 on: March 15, 2015, 08:15:31 pm »
Het jy nie die plugs uitgehad voor hierdie rit nie? 

Wonder net wat van die plug gap geword het?

Lyk net so as jy die plug laat val het, of as die piston die plug geraak, wat ek seker nie hier die geval is nie! Dis mos 'n lae km DR!




Sent from my iPad using Tapatalk
Current Bikes : KTM 990 R, KTM 500 XCW

End of an Era : Suzuki DR 650 SE, Husqvarna 610 TE
 

Offline Kykdaar

  • Forum Whore
  • ****
  • Bike: Zundapp (all models)
    Location: Gauteng
  • Posts: 7,610
  • Thanked: 2 times
Re: DR650 spark plugs
« Reply #25 on: March 15, 2015, 08:27:53 pm »
Het jy nie die plugs uitgehad voor hierdie rit nie? 

Wonder net wat van die plug gap geword het?

Lyk net so as jy die plug laat val het, of as die piston die plug geraak, wat ek seker nie hier die geval is nie! Dis mos 'n lae km DR!




Sent from my iPad using Tapatalk



Eish, ek het nooit so daaraan gedink nie.

Jy is reg, toe ek die plugs voorheen uitgehaal het sou ek dit opgemerk het.

Moes dit laat val het en nooit opgelet het nie.

Die bike trek soos n jet, geen teken van enige issues nie.

Sal bietjie die nuwe plugs uithaal en seker maak - bulle was korrek ge-gap volgens spec.
 

Offline chopperpilot

  • Afrikaans...Dis my taal! Engels...Dit verstaan ek ook!
  • Forum Whore
  • ****
  • Bike: KTM 990 Adventure
    Location: Mpumalanga
  • Posts: 7,665
  • Thanked: 233 times
  • "Jack of all Trades... Master of Some."
Re: DR650 spark plugs
« Reply #26 on: March 15, 2015, 08:37:49 pm »
Om plug kleur na te gaan, ry ek 'n plug spanner saam. Met die OEM tenk, kan jy redelik maklik die buitenste plug langs die pad uithaal. Jy het die Clark op?

Vir die main jet ry ek 'n kort entjie teen vol throttle in gewoonlik 4de rat.

Ek maak die throttle toe, sny enjin en kyk plug kleur direk  langs die pad.

Die Barberton R40 pad net buite Nelspruit werk perfek hiervoor. Naby my huis, min verkeer en veilig!

Sal ook voorstel om die hele carb uitmekaar te haal en skoon te maak. Hou net carb cleaner weg van rubber dele!

Het jy al die lugfilter vervang?


Sent from my iPad using Tapatalk
Current Bikes : KTM 990 R, KTM 500 XCW

End of an Era : Suzuki DR 650 SE, Husqvarna 610 TE
 

Offline chopperpilot

  • Afrikaans...Dis my taal! Engels...Dit verstaan ek ook!
  • Forum Whore
  • ****
  • Bike: KTM 990 Adventure
    Location: Mpumalanga
  • Posts: 7,665
  • Thanked: 233 times
  • "Jack of all Trades... Master of Some."
Re: DR650 spark plugs
« Reply #27 on: March 15, 2015, 08:39:55 pm »
Op die DR kan jy glo die plug drade omruil sonder enige nadelige effek op die enjin se werkverrigting.

Lyk my een werkende plug is ook voldoende!😉


Sent from my iPad using Tapatalk
Current Bikes : KTM 990 R, KTM 500 XCW

End of an Era : Suzuki DR 650 SE, Husqvarna 610 TE
 

Offline chopperpilot

  • Afrikaans...Dis my taal! Engels...Dit verstaan ek ook!
  • Forum Whore
  • ****
  • Bike: KTM 990 Adventure
    Location: Mpumalanga
  • Posts: 7,665
  • Thanked: 233 times
  • "Jack of all Trades... Master of Some."
Re: DR650 spark plugs
« Reply #28 on: March 15, 2015, 08:41:26 pm »
Sal graag die nuwe CR10Es se kleur wil sien!😉


Sent from my iPad using Tapatalk
Current Bikes : KTM 990 R, KTM 500 XCW

End of an Era : Suzuki DR 650 SE, Husqvarna 610 TE
 

Offline Kykdaar

  • Forum Whore
  • ****
  • Bike: Zundapp (all models)
    Location: Gauteng
  • Posts: 7,610
  • Thanked: 2 times
Re: DR650 spark plugs
« Reply #29 on: March 16, 2015, 07:46:46 am »
Ja, het die Clark op het redelike maklike toegang to die plugs.

Wat ek gewoontlik doen is ook om die bike teen redelike spoed te ry en dan dadelik die motor met die kill switch te sny en die plug kleur na te gaan. Sal dit die naweek doen.

Het ook rondgespee met die plug drade en dit lyk of dit geen verskil maak nie.

Met die Dakar is dit heeltemal anders want die twee plugs fire nie gelyk nie.

Het gister die GSXR pyp opgesit.........baie nice  :thumleft:
 

Offline Kykdaar

  • Forum Whore
  • ****
  • Bike: Zundapp (all models)
    Location: Gauteng
  • Posts: 7,610
  • Thanked: 2 times
Re: DR650 spark plugs
« Reply #30 on: March 16, 2015, 07:49:28 am »
O ja, het die lugfilter ook vervang met die standaard eenheid. Voel geen verskil aan die fiets nie en ek is meer gelukkig daarmee as met die K&N.

Het vir Runner gevra om n Twinair te bestel - hulle bly my gunsteling filters.
 

Offline lecap

  • Moderator
  • Bachelor Dog
  • *****
  • Bike: Suzuki DR650
    Location: Western Cape
  • Posts: 14,847
  • Thanked: 12 times
Re: DR650 spark plugs
« Reply #31 on: March 16, 2015, 09:37:43 am »
The plug was dropped onto the ground electrode. You can bend the electrode back CAREFULLY but you should not do this more than once or twice.

And: Do I have to explain AGAIN how to read a plug ???
You can NOT see if you are using the correct plug without destroying the plug. A plug does NOT start to foul or perish where you can see that something is going wrong. You have to look at the bottom of the central electrode insulator.
"If you think it's expensive to hire a professional to do the job, wait until you hire an amateur." (Red Adair)
 

Offline chopperpilot

  • Afrikaans...Dis my taal! Engels...Dit verstaan ek ook!
  • Forum Whore
  • ****
  • Bike: KTM 990 Adventure
    Location: Mpumalanga
  • Posts: 7,665
  • Thanked: 233 times
  • "Jack of all Trades... Master of Some."
Re: DR650 spark plugs
« Reply #32 on: March 16, 2015, 02:43:52 pm »
Thanks lecap!


Sent from my iPad using Tapatalk
Current Bikes : KTM 990 R, KTM 500 XCW

End of an Era : Suzuki DR 650 SE, Husqvarna 610 TE
 

Offline chopperpilot

  • Afrikaans...Dis my taal! Engels...Dit verstaan ek ook!
  • Forum Whore
  • ****
  • Bike: KTM 990 Adventure
    Location: Mpumalanga
  • Posts: 7,665
  • Thanked: 233 times
  • "Jack of all Trades... Master of Some."
Re: DR650 spark plugs
« Reply #33 on: March 16, 2015, 02:45:05 pm »
Ja, het die Clark op het redelike maklike toegang to die plugs.

Wat ek gewoontlik doen is ook om die bike teen redelike spoed te ry en dan dadelik die motor met die kill switch te sny en die plug kleur na te gaan. Sal dit die naweek doen.

Het ook rondgespee met die plug drade en dit lyk of dit geen verskil maak nie.

Met die Dakar is dit heeltemal anders want die twee plugs fire nie gelyk nie.

Het gister die GSXR pyp opgesit.........baie nice  :thumleft:
Bly om te hoor!😉


Sent from my iPad using Tapatalk
Current Bikes : KTM 990 R, KTM 500 XCW

End of an Era : Suzuki DR 650 SE, Husqvarna 610 TE
 

Offline Crab

  • Senior Member
  • ***
  • Bike: Suzuki DR650
    Location: Eastern Cape
  • Posts: 2,010
  • Thanked: 7 times
Re: DR650 spark plugs
« Reply #34 on: March 17, 2015, 01:06:19 pm »
The agents wanted to sell me CR9E plugs and assured me the mechanics said it will be fine to use them.
BMW spares dept. wanted the Vin number of the bike in order to find the plugs.
I found the CR10E plugs at Autozone for R62 each.
Glad I got the correct plugs in the end.
Look for a shooting star and see Lynda's trail and remember all the great places you shared with her,she will never forget what she shared with you and will show you that in every starry night .
 

Offline chopperpilot

  • Afrikaans...Dis my taal! Engels...Dit verstaan ek ook!
  • Forum Whore
  • ****
  • Bike: KTM 990 Adventure
    Location: Mpumalanga
  • Posts: 7,665
  • Thanked: 233 times
  • "Jack of all Trades... Master of Some."
Re: DR650 spark plugs
« Reply #35 on: March 17, 2015, 02:50:06 pm »
The agents wanted to sell me CR9E plugs and assured me the mechanics said it will be fine to use them.
BMW spares dept. wanted the Vin number of the bike in order to find the plugs.
I found the CR10E plugs at Autozone for R62 each.
Glad I got the correct plugs in the end.
:thumleft:
Current Bikes : KTM 990 R, KTM 500 XCW

End of an Era : Suzuki DR 650 SE, Husqvarna 610 TE