Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: The Africa twin CRF1000L corner  (Read 71809 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline zebra - Flying Brick

  • Forum Vendor: Flying Brick Motorcycle Accessories 021 510 6455 info@flyingbrick.co.za
  • Bachelor Dog
  • *****
  • Bike: BMW (all models)
    Location: Western Cape
  • Posts: 12,300
  • Thanked: 350 times
  • 8 Shropshire St, P Eiland S33°54.712 E018°28.208
    • [b]-Flying Brick- Motorcycle Accessories[/b]
Re: The Africa twin CRF1000L corner
« Reply #140 on: June 21, 2017, 02:54:06 pm »


CI know Andy660 tackled exactly this project, on his Tenere 660, and then other riders followed suit....


pinging Andy, pinging Andy, come in, ....Andy...!


Chris


bike@flyingbrick.co.za CHRISTOPER L 021 510 6455  service@flyingbrick.co.za JAN 021 510 6455
sales@flyingbrick.co.za ANDRE 021 510 6455
orders@flyingbrick.co.za WERNER 021 510 6455
info@flyingbrick.co.za CHRIS G
 

Offline Rider39

  • Pack Dog
  • **
  • Bike: Honda CRF-1000L Africa Twin
    Location: Kwazulu Natal
  • Posts: 114
  • Thanked: 1 times
Re: The Africa twin CRF1000L corner
« Reply #141 on: June 21, 2017, 03:47:40 pm »
Ek het my Tiger XC in geruil op AT geen probleem met hoogte nie ek is ook 1.75 , AT is ń great bike jy sal nie fout maak nie.  Dit voel net of die Tiger vinniger was as die AT.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ek dink die XC is vinniger AT is stadig kort aandag en werk om hom wakker temaak bo 6RPM

In ons ry-groep het ons toevallig altwee + 'n GS 800 en my Adv....
Hulle is baie na aanmekaar wat "performance" betref .... MAAR, waar die GS'e en XCX moet werk, doen die Twin dit rustig sonder 'n sweetjie!!!
Die Twin is in 'n ander klas!!!  :deal:

Ek stem XRRX, ek ry tans saam met n groep ouens waarin daar ook n GS en XC is, ek sien die manne werk in sommige situasies oortyd met die gearbox om dieselfde momentum as ek te handhaaf. :ricky: :laughing4:
 

Offline Koet

  • T-Rex 700N "The Beast"!
  • Race Dog
  • ***
  • Bike: Honda CRF-1000L Africa Twin
    Location: Gauteng
  • Posts: 1,671
  • Thanked: 40 times
  • Splash!
Re: The Africa twin CRF1000L corner
« Reply #142 on: June 21, 2017, 04:07:52 pm »
Ek het my Tiger XC in geruil op AT geen probleem met hoogte nie ek is ook 1.75 , AT is ń great bike jy sal nie fout maak nie.  Dit voel net of die Tiger vinniger was as die AT.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ek dink die XC is vinniger AT is stadig kort aandag en werk om hom wakker temaak bo 6RPM

In ons ry-groep het ons toevallig altwee + 'n GS 800 en my Adv....
Hulle is baie na aanmekaar wat "performance" betref .... MAAR, waar die GS'e en XCX moet werk, doen die Twin dit rustig sonder 'n sweetjie!!!
Die Twin is in 'n ander klas!!!  :deal:

Ek stem XRRX, ek ry tans saam met n groep ouens waarin daar ook n GS en XC is, ek sien die manne werk in sommige situasies oortyd met die gearbox om dieselfde momentum as ek te handhaaf. :ricky: :laughing4:

Joune 'n DCT?  Ek ry 'n manual een so moet ook maar die ratte werk in tegniese plekke.
Only Bikers understand why dogs love to stick their heads out car windows.
 

Offline Riaanklr

  • Pack Dog
  • **
  • Bike: Honda CRF-1000L Africa Twin
    Location: Free State
  • Posts: 63
Re: The Africa twin CRF1000L corner
« Reply #143 on: June 21, 2017, 04:09:44 pm »
Ek het my Tiger XC in geruil op AT geen probleem met hoogte nie ek is ook 1.75 , AT is ń great bike jy sal nie fout maak nie.  Dit voel net of die Tiger vinniger was as die AT.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ek dink die XC is vinniger AT is stadig kort aandag en werk om hom wakker temaak bo 6RPM

In ons ry-groep het ons toevallig altwee + 'n GS 800 en my Adv....
Hulle is baie na aanmekaar wat "performance" betref .... MAAR, waar die GS'e en XCX moet werk, doen die Twin dit rustig sonder 'n sweetjie!!!
Die Twin is in 'n ander klas!!!  :deal:

Ek stem XRRX, ek ry tans saam met n groep ouens waarin daar ook n GS en XC is, ek sien die manne werk in sommige situasies oortyd met die gearbox om dieselfde momentum as ek te handhaaf. :ricky: :laughing4:

Joune 'n DCT?  Ek ry 'n manual een so moet ook maar die ratte werk in tegniese plekke.
Nee ek het manual


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kawasaki KLE500
Kawasaki KLR650
Triumph Tiger 800 xc
Honda Africa Twin
 

Offline ChrisL - DUSTRIDERS

  • Forum Vendor
  • Teelhond
  • ****
  • Bike: BMW R1200GS
    Location: Western Cape
  • Posts: 32,559
  • Thanked: 916 times
    • dustriders.co.za
Re: The Africa twin CRF1000L corner
« Reply #144 on: June 21, 2017, 04:18:22 pm »
Julle maak asof gears change n sonde is!!
Los hom in een gear en speel met die clutch.
MOTORCYCLE ACCESSORIES RETAILER
info@dustriders.co.za
ENDURISTAN SOFTLUGGAGE IMPORTER
www.dustriders.co.za
 

Offline Riaanklr

  • Pack Dog
  • **
  • Bike: Honda CRF-1000L Africa Twin
    Location: Free State
  • Posts: 63
Re: The Africa twin CRF1000L corner
« Reply #145 on: June 21, 2017, 04:20:03 pm »
Ek het nie probleem om te ry soos ek geleer het nie manual is great dan ry ou mos nog regtig self


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kawasaki KLE500
Kawasaki KLR650
Triumph Tiger 800 xc
Honda Africa Twin
 

Offline Tom van Brits

Re: The Africa twin CRF1000L corner
« Reply #146 on: June 21, 2017, 09:40:23 pm »
Eksien heel party manne het hulle XC's gaan inruil op African twins. Maak nogal sin vir my dat daar heelwat meer torque gaan wees met 200cc en n parallel twin.

Chris ek dink mens moenie n auto (dual clutch - fancy) gaan toets bestuur nie want al die ouens wat hom gaan ry is skepties en sodra hy terugkom is meeste se mening dat dit die beste ding is naas gesnyde brood.
......en jy het hoeka die fout gemaak om op een te gaan sit  :deal:

Vir my sou dit n perfekte fiets gewees het as die wiele tubeless was soos die KTM 1090 maar die meeste ouens gaan my seker nou kak vertel.....onthou net meeste van ons is nie 'pro ryers' nie en ek kom van roadies af en is steeds maar my roots - die DS is lekker want mens sit lekker en jy kan die 20% grond (as dit soveel is) lekker ry dis hoekom ek n hier drool. Daai Honda is sag op die oog en klink mooi ook, maar as ek die geld gehad het om te kon koop sou ek hard besluit het tussen die AT en die Oranje cousin.

Ek sal ook graag wil hoor wat die geleerde manne se oor daai hooflig storie - ek verkies ook altwee moet kan dim en bright
 

Offline BEN TAP

  • Pack Dog
  • **
  • Bike: Honda CRF-1000L Africa Twin
    Location: Eastern Cape
  • Posts: 491
  • Thanked: 4 times
Re: The Africa twin CRF1000L corner
« Reply #147 on: June 22, 2017, 07:34:23 am »
 :thumleft:

One life live it   
 Everybody dies but not everybody lives
 

Offline Koet

  • T-Rex 700N "The Beast"!
  • Race Dog
  • ***
  • Bike: Honda CRF-1000L Africa Twin
    Location: Gauteng
  • Posts: 1,671
  • Thanked: 40 times
  • Splash!
Re: The Africa twin CRF1000L corner
« Reply #148 on: June 22, 2017, 09:02:45 am »
Tom, ek stem!

Oor die hooflig storie, ek is eintlik heel verbaas oor hoe goed die AT se ligte is.  Ek het in my ou 1200 HID ligte ingesit want die ding se standaard ligte was mar k@k.  Met die AT dink ek nie dis nodig nie.  Maar ek's seker as jy biejie draadwerk doen kan mens 2 gloeilampe (of dalk 'n gloeilamp met 2 filamente) in sit en die 2 lense saam laat skyn.   Maar dit pla my glad nie.

Oor die tube bande - ek is ook maar nog nie seker oor die nie.  Gelukkig het ek nog nie 'n pap wiel gekry nie, maar om 'n binneband te ruil is baie meer effort as om net te plug.  Ek ry nou maar net spaar tubes saam (en al die tools) en sal maar 'n beter opinie kan gee as ek uiteindelik 'n binneband moes ruil.

Maar vir nou ry ek haar soos ek haar getrou het.  En sy ry baie baie baie lekker!  Nie vir een oomblik spyt ek het daai papiere geteken nie!
Only Bikers understand why dogs love to stick their heads out car windows.
 

Offline Riaanklr

  • Pack Dog
  • **
  • Bike: Honda CRF-1000L Africa Twin
    Location: Free State
  • Posts: 63
Re: The Africa twin CRF1000L corner
« Reply #149 on: June 22, 2017, 09:45:50 am »
Ja ek stem saam ek het geen probleem met ligte nie die Tiger se ligte was altwee aan maar moet sę die AT het baie sterk lig , wat tube betrek ek het nog nooit tubeless bike gehad nie so dit pla my nie.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kawasaki KLE500
Kawasaki KLR650
Triumph Tiger 800 xc
Honda Africa Twin
 

Offline Advrider

  • Race Dog
  • ***
  • Bike: Honda CRF-1000L Africa Twin
    Location: Mpumalanga
  • Posts: 786
Re: The Africa twin CRF1000L corner
« Reply #150 on: July 14, 2017, 11:26:07 pm »
Wie ken Botswana ek en n pel wil Sep vir vier dae gaan explore weet nie regtig waar, ons is tussen twee vuure met of in tente of in cabins. Dan sand maak nie saak of lekker rowwe terrein. Daar gaan nie n back up voertuig saam nie. Wat stel julle voor wat gaan sien ons waarna toe gaan ons ens. Asb gee raad
Live to ride, Love to adventure, Ride for Jesus...
 

Offline Tom van Brits

Re: The Africa twin CRF1000L corner
« Reply #151 on: July 15, 2017, 12:16:27 am »
Wie ken Botswana ek en n pel wil Sep vir vier dae gaan explore weet nie regtig waar, ons is tussen twee vuure met of in tente of in cabins. Dan sand maak nie saak of lekker rowwe terrein. Daar gaan nie n back up voertuig saam nie. Wat stel julle voor wat gaan sien ons waarna toe gaan ons ens. Asb gee raad

Kontak XPat want hy ken daai wereld baie goed - onthou hy verstaan nie Afrikaans. Ek glo jy gaan die beste raad kry by hom.
 

Offline Advrider

  • Race Dog
  • ***
  • Bike: Honda CRF-1000L Africa Twin
    Location: Mpumalanga
  • Posts: 786
Re: The Africa twin CRF1000L corner
« Reply #152 on: July 15, 2017, 06:47:29 am »
Baie dankie sal so maak

Selfs Swaziland ,kosi baai ens maar neem aan dan gaan dit net sand wees?
Live to ride, Love to adventure, Ride for Jesus...
 

Offline Ian in Great Brak River

  • Race Dog
  • ***
  • Bike: Honda CRF-1000L Africa Twin
    Location: Western Cape
  • Posts: 3,274
  • Thanked: 125 times
Re: The Africa twin CRF1000L corner
« Reply #153 on: July 19, 2017, 11:58:39 pm »
Has anyone fitted Tubeless rims yet?
1978. It's 6am, mid winter...two up on a XL 185S ... off to my first casino ever with all of R40 and we've got a full tank of fuel, so enough to get there we reckon.... that's determination...

Old bike: '82 Eddie Lawson Replica Replica.
Other bike: '05 Honda Varadero 1000
New bike: '16 Honda Africa Twin.
 

Offline Craighkzn

  • Newbie
  • Bike: Honda XR650L
    Location: Kwazulu Natal
  • Posts: 9
Re: The Africa twin CRF1000L corner
« Reply #154 on: July 20, 2017, 07:57:58 pm »
Just a heads up guys...I've had major internal wear on my upper fork tubes..Anodizing worn off completely by the bushes...basically the forks are toast...I'm working on warranty claim now...3 other guys on the advrider forum have found the same thing...check out the AT suspension thread on ADVRIDER.com...just worth a look
Always ready to ride
 

Offline Koet

  • T-Rex 700N "The Beast"!
  • Race Dog
  • ***
  • Bike: Honda CRF-1000L Africa Twin
    Location: Gauteng
  • Posts: 1,671
  • Thanked: 40 times
  • Splash!
Re: The Africa twin CRF1000L corner
« Reply #155 on: July 21, 2017, 08:07:18 am »
Just a heads up guys...I've had major internal wear on my upper fork tubes..Anodizing worn off completely by the bushes...basically the forks are toast...I'm working on warranty claim now...3 other guys on the advrider forum have found the same thing...check out the AT suspension thread on ADVRIDER.com...just worth a look

Thank you for this!  How did you find out that your bike has this issue?  Is anything visible on the forks?  Something we can check ourselves?
Only Bikers understand why dogs love to stick their heads out car windows.
 

Offline Advrider

  • Race Dog
  • ***
  • Bike: Honda CRF-1000L Africa Twin
    Location: Mpumalanga
  • Posts: 786
Re: The Africa twin CRF1000L corner
« Reply #156 on: July 21, 2017, 08:35:44 am »
This is not good. What model is your bike?
Live to ride, Love to adventure, Ride for Jesus...
 

Offline edgy

  • Bachelor Dog
  • *****
  • Bike: KTM 790 Adventure R
    Location: Eastern Cape
  • Posts: 12,907
  • Thanked: 144 times
    • A Stone's Throw Bed & Breakfast
Re: The Africa twin CRF1000L corner
« Reply #157 on: July 25, 2017, 11:53:22 am »
New AT long range Safari tank
www.astonesthrow.co.za

 BEER..."I drink it when I`m happy or when I`m sad. I drink it when I`m alone. When I have company I consider it obligatory. Trifle with it if I`m not hungry and drink it when I am. Otherwise, I never touch it - unless I`m thirsty"
 

Offline zebra - Flying Brick

  • Forum Vendor: Flying Brick Motorcycle Accessories 021 510 6455 info@flyingbrick.co.za
  • Bachelor Dog
  • *****
  • Bike: BMW (all models)
    Location: Western Cape
  • Posts: 12,300
  • Thanked: 350 times
  • 8 Shropshire St, P Eiland S33°54.712 E018°28.208
    • [b]-Flying Brick- Motorcycle Accessories[/b]
Re: The Africa twin CRF1000L corner
« Reply #158 on: July 25, 2017, 12:01:09 pm »
how big is it, Edgy? 26 - 30 Liters?


Cheers
Chris


(interested because we supply the 'Camel' Tank (rear), useful, but just around 6.5L.)
bike@flyingbrick.co.za CHRISTOPER L 021 510 6455  service@flyingbrick.co.za JAN 021 510 6455
sales@flyingbrick.co.za ANDRE 021 510 6455
orders@flyingbrick.co.za WERNER 021 510 6455
info@flyingbrick.co.za CHRIS G
 

Offline edgy

  • Bachelor Dog
  • *****
  • Bike: KTM 790 Adventure R
    Location: Eastern Cape
  • Posts: 12,907
  • Thanked: 144 times
    • A Stone's Throw Bed & Breakfast
Re: The Africa twin CRF1000L corner
« Reply #159 on: July 25, 2017, 12:07:39 pm »
No idea Chris but nice as the original tank can be preserved :thumleft:
Surely not cheap either! :'(
www.astonesthrow.co.za

 BEER..."I drink it when I`m happy or when I`m sad. I drink it when I`m alone. When I have company I consider it obligatory. Trifle with it if I`m not hungry and drink it when I am. Otherwise, I never touch it - unless I`m thirsty"