Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: VIS ARENDE SE NAM TRIP MET DIE KARRETJIE  (Read 27874 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Hamilton

Re: VIS ARENDE SE NAM TRIP MET DIE KARRETJIE
« Reply #40 on: June 01, 2015, 10:48:29 am »
Enjoying this so far. Ride safe and see you at the KZN bash. :thumleft:

Offline Bie

• Local Mods
  • Senior Member
  • Bike: NER-A-CAR
  • Winners never quit, Quitters never win.
« Reply #41 on: June 01, 2015, 10:52:08 am »
Ons ry verby Jansenville en dan Klipplaat.

Ek sal maar eerder niks s nie.  >:(
Kom ons maak 'n stoffie.

Offline Andre E

• Senior Member
  • Bike: BMW R1200GS
  • McDonalds Accommodation, Queenstown
« Reply #42 on: June 01, 2015, 10:54:27 am »

:laughing4: As 'n man daar verby ry sonder om te stop, moet jy dit maar uit die ride report los.... :imaposer:
Don't be kak, be lekker.
What is this life, if full of care,
we have no time to stand and stare.

Offline Oupa Foe-rie

• Senior Member
  • Bike: Yamaha Super Tenere
  • Oom Foe-rie was hacked by a Mod.
« Reply #43 on: June 01, 2015, 10:54:50 am »
 :sip:
Yamaha XT1200Z ........... Take your soul everywhere and back

Offline Lem

« Reply #44 on: June 01, 2015, 11:04:49 am »
ja nee soos gese op bl1 al....die Visarende ry in styl, eet padkos met styl, kamp in styl...hulle het sommer net STYL! 
Faith is not knowing what the future holds, it's knowing who holds the future

Offline Winston

• Senior Member
  • Empangeni
« Reply #45 on: June 01, 2015, 11:32:26 am »
Ek kan amper Louis se stem hoor praat waneer ek sy stories lees. Sien uit na nog.

Offline weskus

• Senior Member
  • Bike: KTM 990 Adventure
  • Vrek gewerk!!
« Reply #46 on: June 01, 2015, 11:53:26 am »

Ja nee, julle het 'n fout gemaak om by Bie verby te ry, onder daai einste boompie gel vroeg in die RR en slaAp toe ek die vorige keer by Bie gestop het, die man ons vol kos en bier gejaag  :thumleft:
Vorige scooters : Suzuki TS 185, Honda CD 200, Suzuki PE 250, Kawasaki Z650, Yamaha 495 IT, Kawasaki KLX 300, BMW F 650 GS Dakar, BMW F 800 GS, KDX200, KTM300, Suzuki GSXR1000, Honda CD200, tans KTM 990 Adv - toer,  KTM 300 XCW- funrides, KTM 1290 Superduke teerpad en Buff toe & Honda CX500 Custom - bar toe..

Offline OomD

• Senior Member
  • Bike: BMW R1200GS Adventure
  • #imstayingpositive
« Reply #47 on: June 01, 2015, 12:08:09 pm »
Ai nice! Ek wag ook nou in spanning vir die res!  :thumleft:

Offline corne.l

• Senior Member
  • Bike: NER-A-CAR
  • Say what?
« Reply #48 on: June 01, 2015, 12:35:49 pm »
Enjoying this so far. Ride safe and see you at the KZN bash. :thumleft:

Net so !
in vino veritas, in cervesio felicitas

Yamaha XT1200Z (2010) - SOLD
Yamaha XT660Z (2009) - SOLD
BMW F650GS Dakar (2004) - SOLD

Offline Vis Arend

• It's not how fast you start, it's how long you endure.
  • Forum Whore
  • Bike: Honda XR650L
« Reply #49 on: June 01, 2015, 01:04:15 pm »
DAG 4

Gouda na Hondeklipbaai of miskien Port Nolloth of miskien glad nie.

Wel, toe nie een van die twee nie!!!!!

Die vorige dag vertel Heimer my van so paar lekker paaie noord.  Later daai aand gesels ek en Vaalbaas en hy verduidelik my nog so paar paaie noord.  Als klink goed en ek plot die roete op my GPS.
Ons staan oudergewoonte vroeg op en pak die karretjie.  Vaalbaas staan nader, dis kwaai mistig.  Ons wag so ruk maar die mis bly.  Ons besluit om te groet en ons ry.  Ons is op n slakkepas daar weg, eerste dorpie sal Piketberg wees.
Die Plek

Vaalbaas staan nader

So lyk dit op die pad

So 20 kilos weg van Gouda in die mis slaan ek n klein slaggaat en ons hoor een moerse klap geluid.  Nannie skreeu en s die karretjie se trappie is besig om te verloor.  Ek gooi ankers en loop om die skade te sien.  Fook, dis gin trap wat verloor nie, die karretjie se hele swingarm l op die grond, bout morsaf gebreek.  Karretjie se wiel staan skoon skeef.  Gin spares is saamgeneem om die bedryf reg te maak nie.  Ek soek selfoonsein maar die is ook maar verkak.   Ek wil Vaalbaas bel, maar het nie sy nommer nie.  Ek kry darem koneksie met die internet en los n pm op WD vir Vaalbaas en seg ek is gestrand, ek soek hulp.  Dis n vet kans en ek hoop hy sien die pm.  Intussen loop Nannie die pad op en af en maak draad en spares bymekaar.  Ek probeer die bedryf met van die draad wat Nannie opgetel het bymekaar maak, maar die tange wat ek by my het staan nie n kans nie.  Ek sukkel nog so toe stop hier n bakkie agter ons, niemand anders as Vaalbaas nie.  Bliksem, dis die blyste wat ek in n lang tyd was.  Hy som die storie so op en ry gou na die naaste plaas om n behoorlike tang te loop haal.  Met die regte tang in die hand is die storie vining bymekaar gemaak net sodat ek tot by Vaalbaas se werkswinkel kan kom.   Ek ry met Vaalbaas en Nannie agterna en die storie hou tot daar.

Hier sien ek die poeffies

Nannie se spares wat sy opgetel het

So lyk poeffies

Boer maak n plan

No matter how slow you go, you're still lapping everybody on the the couch
Honda XL125  -  Sold,    Honda XR200R  -  Sold,     Yamaha TT500  -  Sold,     Honda Transalp700  -  Sold,       Yamaha S10 Fast Blue  -  Sold,   Yamaha S10 Slow White  -  Sold,   Honda CRF250 Rally - To be Sold, XR650L..

Offline Vis Arend

• Forum Whore
« Reply #50 on: June 01, 2015, 01:07:00 pm »
Toe begin die gesukkel.  Ek dink Vaalbaas het dit al genoem, beide van ons se lonte is nie baie lank nie, en die donnerse bout het vieslik afgebreek en was blerrie hardnekkig en wou net nie uitkom nie.  Met tye sou hy so kwart milimeter beweeg, anner kere niks.  Ons het die plan beraam en daai plan probeer, ons het op een stadium mekaar so aangekyk en net stil gebly.  Die ding het toe, na ek weet nie hoe lank se gesukkel, besluit om uit te kom.  Nou kort ons n bout wat weer daar kan in.  Dis n Sondag en Gouda is nou nie van die grooste plekke nie.  Vaalbaas is later oor na sy pa se huis en kom terug met niks.  Hy bel later n pel wat smaak my ook nie daar is nie.  Die volgende oomblik kom sy pa daar aangestap met n draadrod wat wel pas.  Vaalbaas het moere wat oor die draad pas en hy sweis die moer aan die draad.  Ons smeer so bietjie gries aan die bedryf en draai die moer, sorry, tuisgemaakte bout in en maak alles weer bymekaar.  Vaalbaas maak vir my n spare en ek pak hom in. 

By Vaalbaas se werkswinkel, die een waar jy werk, nie die anner een nie.
So begin die gesukkel en innerlike gevloek.

Die wetter is uiteindelik uit en die tuisgemaakte bout gaan terug.

Ons groet weer die vriendelike mense en is uiteindelik weer op die pad, maar dis al middag.  Die beplande roete lyk nou skielik nie meer haalbaar nie.  Ons ry Piketberg toe, die bout hou maar dit raak laat en ons besluit om teer te klap tot waar ons kan kom.  Ons moet more in Namibia wees, anders raak ons agter met ons beplande roete.

Ons klim op die N7 en gooi kole noord.  Ons maak Vanrhynsdorp en boek in by n selfsorg eenheid.

Ons het backup kookvleis wat saamry en maak sommer n lekker potjie vir aand ete.

Vaalbaas het die oggend vir my van sy afval potjie ingeskep om saam te neem.  Ek kook die ook so bietjie op en haal al die bene uit en maak n lekker brawn vir die volgende dag se toebroodjies.  Ons het ook een van die nekke wat oorgebly het saamgeneem en die sal ook gebruik word vir die toebies. 
Brawn

Terwyl ek kos gemaak het het Nannie van die vuil wasgoed sommer gewas.

Ons eet lekker en kry n goeie nagrus in.  Mre is dit D day, Namibia hier kom ons.

Vaalbaas, jy en jou vroutjie is werklik goeie mense.  Daar is maar min van julle oor in die land.  Vreeslik dankie vir julle gasvryheid en hulp.  Sonder julle moeite sou ons seker nie verder die roete kon doen nie.  Ons het nie genoeg woorde om dankie vir julle te s nie.  Ons hoop om eendag n rots uit julle pad te rol.  Mooi loop.
Honda XL125  -  Sold,    Honda XR200R  -  Sold,     Yamaha TT500  -  Sold,     Honda Transalp700  -  Sold,       Yamaha S10 Fast Blue  -  Sold,   Yamaha S10 Slow White  -  Sold,   Honda CRF250 Rally - To be Sold, XR650L..

Offline Vis Arend

• Forum Whore
« Reply #51 on: June 01, 2015, 02:14:42 pm »
DAG 5 
Vanrhynsdorp tot Rosh Pinah

Ons word vroeg wakker en besluit om te pak en die pad te vat.  Ons wil vandag die grens oor tot in Namibia en dan probeer vir Rosh Pinah so al langs die Oranje.  Hoe vr ons sal kom sal alles afhang van hoe lank ons opgehou sal word by die grensposte.

Daar is so klein byt in die lug, dis koel maar nie te koud nie.  Die fiets en karretjie se ligte is mooi, ons sien goed in die donkerte en maak goed tyd.

Toe die sonnetjie sy kop uitsteek toe raak dit sommer lekker koud, maar ons weet dit sal van korte duur wees.

Ons stop min en Nannie vat ook later die stange vas, ons roer Namibia toe.

Ons stop uiteindelik en eet van die tobies met die braun en koue nek vleisies.  Wimpy se moer man.

Tot die kraai kry lus.

Ons stop vlugtig in Springbok en soek n behoorlike bout, daai een wat Vaalbaas gemaak is is mos net vir tydelik.  Ons word van bakboord na stuurboord gestuur, maar kry nerens so n bout nie.  Ons koop toe maar vleisies vir die aand se ete en vat weer die pad. 

Die grens is nie meer honderd jaar van hier af nie.

Die grenspos aan die RSA kant is spoedig en ons is oor die Oranje tot in Namibia.

Nam grenspos, hier is dit so bietjie stadiger maar nogsteeds niks om oor te kla nie.  Dis net die polieste wat nie weet waste se ryding ons het nie.  Hulle bekyk die storie en bespreek die bedryf.  Nadat hulle my liksens gekyk is ons goed om te gaan. 

Toe is dit die pad al langs die Oranje tot by Rosh Pinah.
Dis teerpad tot by Ausenkehr, daarna raak die pad intersant en n lekker sinkplaat grondpad.

Aushenkehr verby, ons het sommer nuut gevonde energie en voel lus om te ry.

Offline Vis Arend

• Forum Whore
« Reply #52 on: June 01, 2015, 02:17:09 pm »
Die omgewing is pragtig hier langs die Oranje met die Richtersveld aan die oorkant.

So ent verby Aushenkehr besluit ons om so ent met die 4X4 roete pad wat na Ai-Ais gaan op te ry.

Jy ry die rivier op met die berge weerskante van jou, dis mooi.

Ons is weer op die hoofroete en stop by die Visrivier.

Ons kry die paar stukkende tekkies in n boom langs die Vis rivier.

Paar kiekies van die pad tot by Rosh Pinah.

Offline Vis Arend

• Forum Whore
« Reply #53 on: June 01, 2015, 02:20:16 pm »
Toe ons die grens oorsteek toe wen ons so bietjie tyd, Namibia is n uur agter SA.  Ons stop in Rosh Pinah en wil voorraad koop.  Niks, die winkels is toe, dis een of ander vakansiedag in Nam waarvan ons vergeet het.  Saak nie maak, ons het vleis en drank en sleep voort na ons oornag kamp so 14km noord van Rosh Pinah.  Die plek se naam is Namuskluft Restcamp.

Die paadjie in is tweespoor, bitter sinkplaat en sand so plek plek.  Die 14km vat ons n goeie halfuur.

Daar gekom boek ons in.  Vra of hulle krag het, nee ons het gehad, hout, nee net vir die donkie.  Ons boek in elk geval in en maak die beste van n swak saak.  Ek steel hout vban die donkie en anner stukke wat in die veld rondl.  Ons braai lekker man.

Ons is tevrede met die dag se rit.  Ons is weer op tyd met ons skedule.  Ons is bly ons is in Nam, dit kan nou net beter gaan.  Ons kuier lekker daai aand, dis net die twee van ons in die kamp.  Die stilte is oorverdowend, die sterre is helder en ons slaap rustig.

Offline woody1

• Forum Whore
  • XT1200ZE "Vinnige" Witte
« Reply #54 on: June 01, 2015, 02:24:32 pm »
Ek se mos die mense het STYL... kyk daai handoeke op die bed... seker nog tjoklit ook op die kussing  :imaposer:

I WOULD RATHER BE AN HONEST ASSHOLE .... THAN A FLIPPEN LIAR !   

Ducati 100cc Mountaineer, Honda 550 K3, Suzuki Gs1000E, Suzuki Gs1000G, Suzuki 1100 Katana, BMW R1100RT, BMW R1150RT,,,,,All gone. Only 2014 ST in the garage at the moment... And Honda XL 600

Offline TWE-TWE

• Local Mods
  • Senior Member
  • Bike: AJS (all models)
  • If you can dream it,you can do it.......
« Reply #55 on: June 01, 2015, 02:45:53 pm »
Ek se mos die mense het STYL... kyk daai handoeke op die bed... seker nog tjoklit ook op die kussing  :imaposer:

Ek stem saam oom Woody1.....die Vis Arende is super"cool".... :ricky: :thumleft:
How we walk with the broken,speaks louder than how we sit with the great

Offline Man from Nam

• Senior Member
« Reply #56 on: June 01, 2015, 02:47:51 pm »
Ek sien die ongeloof in die gemaakte "tydelike bout" het gou vertroue in geboesem en julle was gou weer op die skurwe paaie.
Woody vergeet die  verblyf styl, kyk daardie stylvolle braaivleis :drif: (hoe honger is ek nou)
Life is great LIVE IT!!

Offline woody1

• Forum Whore
  • XT1200ZE "Vinnige" Witte
« Reply #57 on: June 01, 2015, 02:52:24 pm »
Ek sien die ongeloof in die gemaakte "tydelike bout" het gou vertroue in geboesem en julle was gou weer op die skurwe paaie.
Woody vergeet die  verblyf styl, kyk daardie stylvolle braaivleis :drif: (hoe honger is ek nou)
Kyk ek het al op vorige trips gese, ek hou van mense wat brood en vleis geniet soos ek  :laughing4:

I WOULD RATHER BE AN HONEST ASSHOLE .... THAN A FLIPPEN LIAR !   

Ducati 100cc Mountaineer, Honda 550 K3, Suzuki Gs1000E, Suzuki Gs1000G, Suzuki 1100 Katana, BMW R1100RT, BMW R1150RT,,,,,All gone. Only 2014 ST in the garage at the moment... And Honda XL 600

Offline Vis Arend

• Forum Whore
« Reply #58 on: June 01, 2015, 03:28:24 pm »

Gewag vir die een,  Sorry man, sallie weer.   :biggrin:

Offline Vis Arend

• Forum Whore
« Reply #59 on: June 01, 2015, 03:32:19 pm »
Dankie aan almal vir al die nice kommentaar.   :thumleft: :thumleft:

Ons gaan vannaand nog lekker ry.