Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: WR450 F v CRF450 x  (Read 2978 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Sláinte Mhaith

Re: WR450 F v CRF450 x
« Reply #20 on: July 13, 2015, 08:39:59 am »
why not a CRF250L ?
http://amsterdamtoanywhere.nl/en/motoren/
http://www.adventuremotorcycle.com/spotlight/21-spotlight/riders/583-rides-steph-jeavons-crf250l-rtw#.VaDLuvnsaIQ

Quite a few people have gone that route for a light bike plus the service intervals are very far apart , I think 12 000km

The 250L has little power (maybe good for adventure but not for playing) and it weighs about 25kg more than the 450X.
A 450L would be a nice adventure bike though.
 

Offline Gérrard

  • AKA 'jupiter' maar noem my Gerard.
  • Global Moderator
  • Castrated Dog
  • ***
  • Bike: BMW R1150GS Adventure
    Location: Eastern Cape
  • Posts: 32,102
  • Thanked: 464 times
  • WAT KYK JY
Re: WR450 F v CRF450 x
« Reply #21 on: July 13, 2015, 01:34:25 pm »
why not a CRF250L ?
http://amsterdamtoanywhere.nl/en/motoren/
http://www.adventuremotorcycle.com/spotlight/21-spotlight/riders/583-rides-steph-jeavons-crf250l-rtw#.VaDLuvnsaIQ

Quite a few people have gone that route for a light bike plus the service intervals are very far apart , I think 12 000km

The 250L has little power (maybe good for adventure but not for playing) and it weighs about 25kg more than the 450X.
A 450L would be a nice adventure bike though.

Is there such a bike ?
...dis nooit te laat om n happy childhood te he nie !

Build a sidecar they said. It will be fun they said. Ja-nee !
 

Offline Bus

  • 'Tsek!!!
  • Senior Member
  • ***
  • Bike: Husaberg (all models)
    Location: Western Cape
  • Posts: 4,445
  • Thanked: 21 times
  • Fokken Main Moegoe
Re: WR450 F v CRF450 x
« Reply #22 on: July 13, 2015, 01:45:51 pm »
XR400R

Klaar
Maak soos Dr Phil sę: "Hou op om 'n do0s te wees..."
 

Offline ROOI

  • Senior Member
  • ***
  • Bike: KTM 990 Adventure
    Location: Gauteng
  • Posts: 3,304
  • Thanked: 18 times
  • XR650R YZ 250 2t WR AKA Red Rider
Re: WR450 F v CRF450 x
« Reply #23 on: July 13, 2015, 01:50:49 pm »
Ja  BUS maar onthou ons ou mense sukkel met die skop ding jong  :thumleft:
« Last Edit: July 13, 2015, 01:51:58 pm by ROOI »
FTS
 

Offline Kykdaar

  • Forum Whore
  • ****
  • Bike: Zundapp (all models)
    Location: Gauteng
  • Posts: 7,614
  • Thanked: 2 times
Re: WR450 F v CRF450 x
« Reply #24 on: July 13, 2015, 01:59:18 pm »
XR400R

Klaar

TE450

Finish and klaar ;D
 

Offline Sláinte Mhaith

Re: WR450 F v CRF450 x
« Reply #25 on: July 13, 2015, 02:13:05 pm »

A 450L would be a nice adventure bike though.

Is there such a bike ?

Ek dink dit is net die DRZ400 en die XR650R wat watercooled is en in daai gewig klas val.  

Edit: En die 610 hier onder genoem.
« Last Edit: July 13, 2015, 02:18:32 pm by Sláinte Mhaith »
 

Offline Dwerg

Re: WR450 F v CRF450 x
« Reply #26 on: July 13, 2015, 02:16:41 pm »
Jup vir wat jy doen is 'n 450 nie 'n goeie idee nie, veral nie 'n TE450 nie. 'n ~650 gaan als doen wat jy wil. Ek sal sę 'n 610 is die antwoord
Current: KTM 690R
Previous: KTM 790ADV, 640ADV, 950ADV, 250XCW BMW F650GS Single, F650GS Twin, F800GS, G450X, R50/2 Honda CRF450X, CRF230 x 2, VFR400 NC30, Z50 Mini Trail Yamaha BWS100 x 2, LB80 Chappy
 

Offline Kykdaar

  • Forum Whore
  • ****
  • Bike: Zundapp (all models)
    Location: Gauteng
  • Posts: 7,614
  • Thanked: 2 times
Re: WR450 F v CRF450 x
« Reply #27 on: July 13, 2015, 02:21:29 pm »
Jup vir wat jy doen is 'n 450 nie 'n goeie idee nie, veral nie 'n TE450 nie. 'n ~650 gaan als doen wat jy wil. Ek sal sę 'n 610 is die antwoord

 :thumleft: wou die 610 ook voorgestel het, maar was onder die indruk hy wou net na die 450 klas kyk.
 

Offline Gérrard

  • AKA 'jupiter' maar noem my Gerard.
  • Global Moderator
  • Castrated Dog
  • ***
  • Bike: BMW R1150GS Adventure
    Location: Eastern Cape
  • Posts: 32,102
  • Thanked: 464 times
  • WAT KYK JY
Re: WR450 F v CRF450 x
« Reply #28 on: July 13, 2015, 02:41:33 pm »
Ek het my KLX teen 153kg en glo my die bike is capable vir hoe ek kan ry. Die 610 is 'n mooi bike. 412 het een met 'n30L safari tenk op en hy ry daai bike enige plek. OK, hy kan ry  :thumleft:

Ek ry soos 'n poefter, en die endure bikes is eintlik maar heel te wild vir my. Stadig tegnies sal ek by die meeste kan by bly.

Ek is net nie seker of ek die KLX se restourasie sal klaarmaak nie. Om hom 100% te kry gaan my waarskynlik meer kos as 'n goeie, nuwer bike in dieslefde klas.

So nou kyk ek maar rond en vra.
...dis nooit te laat om n happy childhood te he nie !

Build a sidecar they said. It will be fun they said. Ja-nee !
 

Online chopperpilot

  • Afrikaans...Dis my taal! Engels...Dit verstaan ek ook!
  • Forum Whore
  • ****
  • Bike: KTM 990 Adventure
    Location: Mpumalanga
  • Posts: 7,523
  • Thanked: 213 times
  • "Jack of all Trades... Master of Some."
Re: WR450 F v CRF450 x
« Reply #29 on: July 13, 2015, 03:10:32 pm »
Suzuki DR 650 SE.

Weeg 147kg sonder brandstof.

Ek het 2, en sal net effens meer clearance/travel wou gehad het.

2.,3 liter olie, en oil cooler as standaard.

Diens intervalle is elke 6k. Ek doen dit egter meer gereeld.


Sent from my iPad using Tapatalk
Current Bikes : KTM 990 R, KTM 500 XCW

End of an Era : Suzuki DR 650 SE, Husqvarna 610 TE
 

Offline sidetrack

Re: WR450 F v CRF450 x
« Reply #30 on: July 13, 2015, 03:13:35 pm »
Ten spyte van die doem profete sal ek nog steeds n DRZ 400 vat. Redelik lig, goeie suspensie en sy dienste kan gerek word na 5000km. Hy is ook padwaardig van die vloer af. Dan iets met bietjie langer bene sal ek na die TE610 kyk, maar hulle is uiters skaars.
Little by little, one travels far

J.R.R Tolkien
Ride reports :
http://www.wilddog.za.net/forum/index.php?topic=134175.0 Penge's pass and the Old Forest http://www.wilddog.za.net/forum/index.php?topic=9421.0 - Orange Atlantic adventure http://www.wilddog.za.net/forum/index.php?topic=7514.0 - 805 km day trip http://www.wilddog.za.net/forum/index.php?topic=20260.0 - East Cape Bash http://www.wilddog.za.net/forum/index.php?topic=70199.0 - Two KTM thumpers head north
 

Offline Omninorm

Re: WR450 F v CRF450 x
« Reply #31 on: July 13, 2015, 03:59:39 pm »
Ten spyte van die doem profete sal ek nog steeds n DRZ 400 vat. Redelik lig, goeie suspensie en sy dienste kan gerek word na 5000km. Hy is ook padwaardig van die vloer af. Dan iets met bietjie langer bene sal ek na die TE610 kyk, maar hulle is uiters skaars.

Die ding is die KTM 690 weeg presies dieselfde as die DRZ400, beter suspensie, meer krag, petrol onder die sitvlak so balans is beter, en jy gaan lekkerder langpad ry met hom en n ander sitplek as die DRZ. As jy n 2009 of so koop met die "legend tax" van n goeie opgepaste DRZ400 + suspensie werk is jy binne R10K van die 690 af.  Basies n no brainer om die 690 te vat.  


Of jy kan n 2009 KLX450R of n WR450R op die pad sit en daar gaan jy.
of even n BMW G450X wat klaar op die pad is en weeg 111KG.


« Last Edit: July 13, 2015, 04:00:38 pm by Omninorm »
Current: :
Previous:  KTM 690 Enduro R , BMW G310GS, BMW 1200GS LC, BMW F800GS, Suzuki Vstrom 650, Honda Transalp XLV700, BMW Xchallenge, BMW Xcountry, Yamaha WR250F, Honda NC750X, Honda XR150, Kawasaki KLX450R, Yamaha YZ250, Kawasaki KX450, Yamaha YZ250F,  KTM 250 XCW, Yamaha DT125, Yamaha DT50, Honda NSR250, Yamaha RZ 50.
 

Offline sidetrack

Re: WR450 F v CRF450 x
« Reply #32 on: July 13, 2015, 06:08:32 pm »
Ten spyte van die doem profete sal ek nog steeds n DRZ 400 vat. Redelik lig, goeie suspensie en sy dienste kan gerek word na 5000km. Hy is ook padwaardig van die vloer af. Dan iets met bietjie langer bene sal ek na die TE610 kyk, maar hulle is uiters skaars.

Die ding is die KTM 690 weeg presies dieselfde as die DRZ400, beter suspensie, meer krag, petrol onder die sitvlak so balans is beter, en jy gaan lekkerder langpad ry met hom en n ander sitplek as die DRZ. As jy n 2009 of so koop met die "legend tax" van n goeie opgepaste DRZ400 + suspensie werk is jy binne R10K van die 690 af.  Basies n no brainer om die 690 te vat.  


Of jy kan n 2009 KLX450R of n WR450R op die pad sit en daar gaan jy.
of even n BMW G450X wat klaar op die pad is en weeg 111KG.



Weet nie van legend tax op DRZ's nie  :biggrin: Mooi DRZ kan vir 35k gekoop word, die 690 is almal dubbel daai prys en soos ek verstaan is die 2012's en op beter so nog meer geld om te betaal. Die DRZ gaan ook baie "kleiner " vertoon en voel as die 690. Sal ook eerder n goedkoper bike op moeilike plekke try ry as een teen n 690 se prys.
« Last Edit: July 13, 2015, 06:14:12 pm by sidetrack »
Little by little, one travels far

J.R.R Tolkien
Ride reports :
http://www.wilddog.za.net/forum/index.php?topic=134175.0 Penge's pass and the Old Forest http://www.wilddog.za.net/forum/index.php?topic=9421.0 - Orange Atlantic adventure http://www.wilddog.za.net/forum/index.php?topic=7514.0 - 805 km day trip http://www.wilddog.za.net/forum/index.php?topic=20260.0 - East Cape Bash http://www.wilddog.za.net/forum/index.php?topic=70199.0 - Two KTM thumpers head north
 

Offline Metaljockey

  • Senior Member
  • ***
  • Bike: KTM 640 Adventure
    Location: Eastern Cape
  • Posts: 1,138
  • Thanked: 2 times
  • Dodgy S.O.B.
Re: WR450 F v CRF450 x
« Reply #33 on: July 13, 2015, 06:17:03 pm »
Stem saam oor die DRZ.

Steeds enig in sy soort in die 400 klas.

Tweedehands is dit moontlik om iets met 5000km op te tel tussen R25000 en R35000. Laagste 690's wat ek gesien het is R60000.

Aftermarket is daar geweldig baie opsies beskikbaar, groter tanks is cheap, onder R3000.

DRZ's is baie betroubaar as sy eienaar na hom kyk.


Offline wolf skaap

Re: WR450 F v CRF450 x
« Reply #34 on: July 20, 2015, 08:33:59 pm »
XR400 sit vir die DRZ ore aan in die single track.
Beide bikes is crappy sodra jy oor 95km/h op die GPS begin ry.

XR is onbreek baar. (het al van 'n paar DRZ's gehoor wat die gees gegee het)

Al wat teen XR, tel is die kick-start en in terme van prys, gaan 'n soortgeleke toestand XR,CRF of WR om en by dieselfde kos.

So, as jy 35K het wat rond le  >:D , sou ek eerder 'n XR aan beveel, seinde jou resale awesome is op XR's, die kans dat hy gaan ontplof baie skrael is, en jy geen drama gaan he om hom op die pad te sit nie.
Verder is hy baie smaller as enige van die ander bikes, weens die tekort aan radiators, en dit maak hom heelwat lekkerder in die tegniese gedeeltes
Let the good times roll!