Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: Scooters....  (Read 17238 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Geel Kat

Re: Scooters....
« Reply #80 on: October 31, 2015, 08:40:58 am »
I hate those tiny wheels on the scooters. What's wrong with a CRF230 and a road kit (lights and mirrors)? Probably set you back about R18k or R20k, and if you move your fat ass back on the seat, you may even be able to wheelie the thing! ;D

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Agree, either something like this, or a TTR250, XT250 or XR250 (even though the XT and XR are horribly expensive new a few great secondhand deals have been coming up lately).

It is also not as if you need storage space on a scooter being used to riding with a small backpack.

En jou pelle gaan jou ook nie elke Vrydag kak gee nie (wel nie so baie nie in elk geval).

125 is te klein, en ek glo 150 ook - het een keer met die XR125 FA toe gery en dit was alles OK, wat my bang gemaak het is dat mens nie regtig kan versnel wanneer dit nodig is nie (ja ek weet ek is te dik vir die 125).

Offline BliknÍrs

• Race Dog
  • Bike: BMW R1200GS Adventure
  • I never finish anyth
« Reply #81 on: October 31, 2015, 08:43:43 am »
As DH et-al said those small wheels makes them very uncomfortable if the road surface is not smooth. And forget about riding over pavements etc.
Honda Melody?
G450X

Offline Grrrr....

• ...eats seeds as a pastime activity.
  • Grey hound
  • Bike: KTM 990 Adventure
  • If you trim your tree beware the roots.
« Reply #82 on: November 02, 2015, 08:56:40 am »
I hate those tiny wheels on the scooters. What's wrong with a CRF230 and a road kit (lights and mirrors)? Probably set you back about R18k or R20k, and if you move your fat ass back on the seat, you may even be able to wheelie the thing! ;D

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Agree, either something like this, or a TTR250, XT250 or XR250 (even though the XT and XR are horribly expensive new a few great secondhand deals have been coming up lately).

It is also not as if you need storage space on a scooter being used to riding with a small backpack.

En jou pelle gaan jou ook nie elke Vrydag kak gee nie (wel nie so baie nie in elk geval).

125 is te klein, en ek glo 150 ook - het een keer met die XR125 FA toe gery en dit was alles OK, wat my bang gemaak het is dat mens nie regtig kan versnel wanneer dit nodig is nie (ja ek weet ek is te dik vir die 125).

Ja well, I have cooled on the whole scooter idea anyway....

I still think it makes sense and could work. But that would mean I have to ride a scooter....

Maybe next year I can buy myself another, proper bike and rather use that as a commuter.

Offline Grrrr....

• Grey hound
« Reply #83 on: November 02, 2015, 08:58:13 am »
Something like this perhaps....  :drif:

Online Vintage_Mania

« Reply #84 on: November 02, 2015, 09:11:06 am »
Hierdie raak nou soos as ek gaan shop vir iets. Gewoonlik iets wat ek graag wil hê, maar waar ek besluit het die klein model sal my net reg pas. Dan kom ek by die huis met die grootste moontlike model en al wat 'n bybehoor is vir hom........
« Last Edit: November 02, 2015, 09:11:27 am by Vintage_Mania »
People say nothing is impossible, but I do nothing every day. And doing nothing often leads to the very best kind of something.

Offline Geel Kat

« Reply #85 on: November 02, 2015, 09:12:45 am »
Ja well, I have cooled on the whole scooter idea anyway....

:thumleft: jy kan Vrydag dankie se.

Offline Lem

« Reply #86 on: November 02, 2015, 09:13:24 am »
Great!  :laughing4:

Onthou....vir daai Bonneville moet jy vir jou reg uitkit in volle Cape Town UCT Hipster gewaad...

skinny jeans, skoene met anklet sokkies, ou leerbaadjie, kantpaadjie haarstyl met kaalgeskeer bokant die ore...etc etc

ek weet sommer jy sal mal wees daaroor
« Last Edit: November 02, 2015, 09:13:59 am by Lem »
Faith is not knowing what the future holds, it's knowing who holds the future

Online Vintage_Mania

« Reply #87 on: November 02, 2015, 09:15:54 am »

Onthou....vir daai Bonneville moet jy vir jou reg uitkit in volle Cape Town UCT Hipster gewaad...

skinny jeans, skoene met anklet sokkies, ou leerbaadjie, kantpaadjie haarstyl met kaalgeskeer bokant die ore...etc etc

Dan kan jy netsowel 'n Vespa koop? Gaan cheaper wees dan het jy meer geld vir fancy coffee.

People say nothing is impossible, but I do nothing every day. And doing nothing often leads to the very best kind of something.

Offline Lem

« Reply #88 on: November 02, 2015, 09:17:11 am »

Dan kan jy netsowel 'n Vespa koop? Gaan cheaper wees dan het jy meer geld vir fancy coffee.

yep, daai Vespas is vir die hipsters wie se trust funds noggie losgekom het nie

Offline Grrrr....

• Grey hound
« Reply #89 on: November 02, 2015, 09:26:11 am »

Ek het agter gekom ek is net jaloers en wil diep binne 'n hipster wees. Ek het tot vanoggend nie geskeer nie, gaan my bietjie baard try in groei voor ek die bike koop dat ek darem dit het.

Sal maar moet Firemans ook los tot dan sodat ek kan gewig verloor om in skinny jeans in the pas maar ek het darem tyd. Waar koop hipsters klere? Ek het paar flannel hemde en deep V T-shirts nodig.

Offline Lem

« Reply #90 on: November 02, 2015, 09:31:58 am »

Ek het agter gekom ek is net jaloers en wil diep binne 'n hipster wees. Ek het tot vanoggend nie geskeer nie, gaan my bietjie baard try in groei voor ek die bike koop dat ek darem dit het.

Sal maar moet Firemans ook los tot dan sodat ek kan gewig verloor om in skinny jeans in the pas maar ek het darem tyd. Waar koop hipsters klere? Ek het paar flannel hemde en deep V T-shirts nodig.

Ja nee....van dan af is dit net Truth Coffee Roasters en Woodstock man cave vir jou op n vrydag. Ek kan my gay hipster swear uitvra oor waar hy sy klere koop. Oja....onthou om ook te budget vir die tattoos op jou kaalgeskeerde bors (daar agter die V-neck t-shirt se soom) en die jou regter bo-arm.

Offline Grrrr....

• Grey hound
« Reply #91 on: November 02, 2015, 09:36:58 am »

Ja nee....van dan af is dit net Truth Coffee Roasters en Woodstock man cave vir jou op n vrydag. Ek kan my gay hipster swear uitvra oor waar hy sy klere koop. Oja....onthou om ook te budget vir die tattoos op jou kaalgeskeerde bors (daar agter die V-neck t-shirt se soom) en die jou regter bo-arm.

Wat noem mens daai wol beanies wat hulle dra, maak nie saak of die 40 is of nie? Ek sal paar van hulle moet kry. Maar net in swart.

My ma kan brei, kan sy dit maak of is dit nie "cool" nie. Gebruik hipsters die woord "cool" of is dit te main stream....? Fok ek het baie om te leer.

Online Vintage_Mania

« Reply #92 on: November 02, 2015, 09:41:04 am »
Jy kan ook die woord Bohemian gebruik, veral as jy bietjie ouer is.

Dan - al die raad en nog - dit is 'n plesier:

http://www.wikihow.com/Be-a-Hipster

Offline Grrrr....

• Grey hound
« Reply #93 on: November 02, 2015, 09:46:56 am »

I see trouble brewing....

Offline Lem

« Reply #94 on: November 02, 2015, 09:49:20 am »

Wat noem mens daai wol beanies wat hulle dra, maak nie saak of die 40 is of nie? Ek sal paar van hulle moet kry. Maar net in swart.

My ma kan brei, kan sy dit maak of is dit nie "cool" nie. Gebruik hipsters die woord "cool" of is dit te main stream....? Fok ek het baie om te leer.

My gay hipster swaer gebruik soms die term dat iets wat cool sou wees is "epic" of iets is "gees"

Offline Fuzzy Muzzy

• Merchandisers
  • Grey hound
  • *
  • Bike: Honda TransAlp XL700V
« Reply #95 on: November 02, 2015, 09:50:42 am »
what you should really get is a Honda.. hmm.. say something like a XR650L..

Fantastic offroad, great commuter..  :peepwall:
Africa trip, Namibia, Botswana, Zambia, Malawi, Tanzania & Moz rr http://www.wilddog.za.net/forum/index.php?topic=61231.0

Offline Lem

« Reply #96 on: November 02, 2015, 09:53:07 am »
what you should really get is a Honda.. hmm.. say something like a XR650L..

Fantastic offroad, great commuter..  :peepwall:

Oja, hoe lyk hulle nou weer?  ;)

Offline Dogmatix

• Race Dog
  • Bike: Yamaha TTR 250
  • None the Wiser
« Reply #97 on: November 02, 2015, 09:53:46 am »
Bajaj Pulsar 180

Max speed - 126km/h (downhill with tailwind)

2.92L / 100kms

Topbox for laptop, lunch, rainsuit.

I only have 73,400kms on mine - never been touched. Original sprockets. See the cost below - kept meticulous records since day one.

http://www.gumtree.co.za/a-motorcycles-scooters/tableview/bajaj-pulsar-180cc/1001449185580910408563709

You'd be foolish not to have a look at one of these in my opinion.
"Don't believe every quote you read on the Internet." - Abraham Lincoln

Offline Grrrr....

• Grey hound
« Reply #98 on: November 02, 2015, 09:55:22 am »

I see trouble brewing....

Few things that could put a end to my hipster dreams....

Be educated. Aim to go to college, as hipsters tend to be well educated in such areas as liberal arts, graphic art, or math and science. So I take it Std 8 at Hoerskool Kempton Park won't cut it...?

Take a green approach to food. Consider growing your own food or turning vegetarian. Use compost if possible. Eating meat isn't always popular with the hipster culture, and many hipsters tend to be vegetarian or vegan. If you do eat meat, you must assert that choice as a cynical transcendence of vegetarians' futile attempts to save the world.
Become a f@#king Vegan?!!!

Read hipster classics. Your reading sources are important because what you read connects you with other hipsters, informs you about cultural issues, and keeps you knowledgeable. I have to read things?!!!

Watch hipster cinema.
Watch independent and foreign films, as well as attending independent theater productions, such as shows by Ann Liv Young. Watch Wes Anderson, Hal Hartley and Jim Jarmusch movies.
So those IMAX 3D 'Star Wars' tickets I have for opening weekend are useless?

Always have the latest iPhone handy......

« Last Edit: November 02, 2015, 10:02:09 am by Grrrr.... »

Online Vintage_Mania