Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: 4 Corners solo trip op trusty DR  (Read 16039 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Morokai

Re: 4 Corners solo trip op trusty DR
« Reply #20 on: December 11, 2015, 10:11:59 am »
DAG 1 - 5/12/2015

Hierdie was die wegspring dag vanaf my huis in Slaapstad. Kort paar uur se ry na my broer en sy vrou se woning net voor Pringle Baai waar ek vir die naweek gekuier het. Ongelukkig nog geen stof geproe nie

DAG 3 - 7/12/2015

Maandagoggend is ek vroeg in die pad na Somerset Wes toe. Gou my bike na Julian by Superbike solutions toe gevat vir n tuneup. Het so ruk terug met die carb gepeter en was toe baie verlig om die dyno te doen. My bike het heeltemal te lean gehardloop en kon moontlik skade doen. So baie dankie vir Julian! Much appreciated.

Na die tuneup, skiet ek vinnig terug na Pringle, pak strap my bike op, gear op , groet my broer en val in die pad. Het so rondom 12h daar weggekom. Die excitement en moerse smile wat aangegaan het in my helmet sou seker bietjie siniel gelyk het vir mense wat dit nie verstaan nie. Pad het goed geloop en in no time is ek by my eerste stoppunt. Mees suidelikste punt van ZA  :laughing4:
Van daar af zig zag ek grondpaadjies oor Malgas se pont en N2 se rigting!. My bestemming wat ek graag wou maak was in Ruiterbos, net noord van Mosselbaai.

Net noord van die N2 was n grondpaadjie wat ek nog nie gery het nie, gescheme nou is n goeie tyd. Was ook n entjie korter as die gewone grondpad van Riversdale. Baie mooi paadjie, MAAR! So 20 min in kom ek op n hek wat gesluit is, geen manie deur nie. So entjie voor dit was daar n gat in die heining wat entrance gee na n treinspoor ( hardloop al die pad tot by Riversdale ). Na so bietjie hanna hanna besluit ek om op die treinspoor te klim. Goeie idee, kak gedagte! Kon sien die treinspoor word nog gebruik en sou nie kon hoor as die Metaalmonster oppad is nie en my quick exit left of regs oor die treinspoor sou my laat hard neerdonner.Keuse kom toe om om te draai. Wat n mission. Moer drie keer neer en spin my agterwiel vas in die los gruis langs die treinspoor. Na n rukkie se hard gestoei en gesweet is ek veilig van die treinspoor af en backtrack ek terug na die N2 se kant toe.

Klim toe maar weer op die grondpad van Riversdale om Herbertsdale na Ruiterbos. Lig word al hoe minder en ek arriveer by die padstal so rukkie net voor donker!. Hier ken ek darm die mense en kry n warm bed vir die aand! Hulle maak moerse lekker roosterbrood en woodfire pizza's!

Volgende dag sal n vroeg wegspring wees.....ver pad wat voorle! Maar dis moeilik om te slaap met hierdie oorweldige opgewondenheid.

Al wat ek droom is BRAAAAP!
Fear is temporary, Regret is forever.

DR650SE, DRZ400E

Offline Ganjora

• Race Dog
  • Bike: AJS (all models)
  • Drug War Veteran
« Reply #21 on: December 12, 2015, 03:58:32 am »
Yes please,  can we have some more

Offline Jors Troelie

« Reply #22 on: December 12, 2015, 07:53:27 am »
Very nice. I like the Spot gadget that you use to track your progress with, would like to know your opnion of it. Travel safely and enjoy!

Offline Morokai

« Reply #23 on: December 12, 2015, 08:45:13 am »
Dag 4 - 8/12/2015

Word wakker met die wolke wat laag oor die valleie in Ruiterbos hang. Klap n sterk boerekoffie weg en val in die pad ( figuurlik  ;) ) rondom 7am. Ry vir so rukkie in die mis terwyl ek zig-zag paadjies ry in George se rigting! Nie te lank nie en ek is op Montagu pas en die het heeltemal te vinnig verby gegaan. Maar wat n pragtige view! Net oor die berge en die son slaan al hard, moet vinnig stop om bietjie te redress. Skiet noord na Dysseldorp se rigting en vandaar oos na Uniondale, al die pad net suid van die Kammanassie natuur reservaat.

In Uniondale stop ek vir n vinnige ontbyt/lunch en koop n paar van die nuwe Blue Labels om my in die hitte aan die gang te hou. Net noord van Uniondale weer op grondpad in Baviaans se rigting. Ek opt toe om eerder net noord van Baviaans kloof te ry deur Groenrivierpoort. Volg die loop grondpaadjies al die pad tot op die R75. Hier op die Groenrivierpoort pad kry ek toe my eerste pap wiel. Fok! Ek het mos slime in my tyre  ??? . Haal tube uit en hy is lekker op een plek geskeer. Met die haal ek die band ook af vir n deeglike inspeksie. Die bliksem was n kort spyker wat in die tyre bly sit het en aanhou om die tube te skeer. Gelukkig het n n klein koeltekolletjie en n klein riviertjie gehad vir hierdie mission. Moerse vriendelike boere wat drie keer kom kyk het of ek orait is. Die een Oom wou selfs vir my petrol gee, n ekstra tube gee, selfs gevra of ek na sy huis toe wil kom om sy kompressor te gebruik. Ek het in spanning gewag en gehoop hy offer sy dogters ook vir my!   :biggrin: >:D 
Ongelukkig toe nie, maar moerse vriendelike mense  :thumleft:

Nie te lank nie en ek is weer oppad. Steek oos na die Orange Elephant waar ek die aand by John se backpackers spandeer het. Lekker gesit en gesels saam John en n paar biere en pizza ingesluk. Dankie baie vir jou gasvryheid John  :thumleft:

Vroeg in die kooi....more is nog n lang dag

DR650SE, DRZ400E

Offline Morokai

« Reply #24 on: December 12, 2015, 08:47:46 am »
nog

DR650SE, DRZ400E

Offline Morokai

« Reply #25 on: December 12, 2015, 08:53:42 am »
is daai laaste foto 'n #nutscape? of is dit jou vinger?
darm net my vinger

Very nice. I like the Spot gadget that you use to track your progress with, would like to know your opnion of it. Travel safely and enjoy!
So far the SPOT is awesome. I have the Gen2 which only tracks your point every 10min. The Gen3 can track your location up to every minute ( I think ), which can be a moerse benefit.
Also the GEOS rescue service is quite sorted ( hopefully Ill never have to use it ).
Tested the 'CHECK IN' function. Message comes through in roundbout 15-20min from pressing the button.
I LIKE  :thumleft:

DR650SE, DRZ400E

Offline Morokai

« Reply #26 on: December 12, 2015, 09:17:45 am »
Dag 5 - 9/12/2015

John is vroeg die oggend aan die gang en ek word wakker uit my slumber, klap n koffie, kit op, en val weer in die pad ( my balans is bietjie gefok ) !
Net suid van Addo is n grondpad wat deur n reservaat met wilde diere hardloop. John gese daar is buffels, leeus, cheetas ens. Besluit toe ek gaan dit waag, as hulle my try vreet gan hulle elkgeval net aan bene peusel. Set my Gopro op, reg vir aksie, en wragtig......sien ek fokol! Nie eens n bokkie nie! Ek hou aan oos.

Ry lekker grondpaadjies naby die kus, al die pad tot by Kenton-on-Sea. Ongelukkig moes ek bietjie op teer klim, stof is nie so maklik om aan te hou link hier nie. Maar ek hou aan oos!
By Seafield se area kry ek weer grondpad en zig-zag weer deur paadjies. Net noord van Oos London kry ek n shortcut op my GPS wat so lanks n dam verbyloop. Klim toe op hom en ry. Met hierdie paadjie sal ek om Oos London ry en hoef nie deur die stad te gaan nie. So met die ry word die paadjie al hoe nouer en nouer, tracks begin verdwyn, en die doringbome begin my al hoe meer krap! En toe so om n draai is daar fokkol! Ek kon sien hierdie pad was baie baie lanklaas gery. So hier moet ek weer omdraai  ::) Hierdie is mos n avontuur  :biggrin:

Klim toe maar op teer en bliksem deur Cintsa Oos toe waar ek n paar dae by my vriend gaan relax!

Soos dinge mos maar loop met ou vriende, raak ons heweglik gesuip, party kliphard by Baccaneers backpackers en stompel, kruip, val en leopard crawl oor die mond terug na sy huis toe net so voor die son sy kop weer uitsteek.

Ek moet bieg. Die Oos Kaap is vir my n baie mooi wereld en ek is baie vinnig besig om hard verlief te raak op hierdie groen rolling hills!

DR650SE, DRZ400E

Offline SchalkL

« Reply #27 on: December 12, 2015, 09:58:24 am »
darm net my vinger

So far the SPOT is awesome. I have the Gen2 which only tracks your point every 10min. The Gen3 can track your location up to every minute ( I think ), which can be a moerse benefit.
Also the GEOS rescue service is quite sorted ( hopefully Ill never have to use it ).
Tested the 'CHECK IN' function. Message comes through in roundbout 15-20min from pressing the button.
Very interested in your SPOT. If you don't mind please elaborate.
What is the short and longterm costs of it?
How does GEOS work, how much do you pay for what?
Tx
Life is what happens to you while you are busy making other plans

Offline Prototype

• Pack Dog
  • **
  • Bike: Honda XR400
  • Drink something stronger and think again
« Reply #28 on: December 15, 2015, 01:32:50 pm »
Dag 5 - 9/12/2015

Soos dinge mos maar loop met ou vriende, raak ons heweglik gesuip, party kliphard by Baccaneers backpackers en stompel, kruip, val en leopard crawl oor die mond terug na sy huis toe net so voor die son sy kop weer uitsteek.

Pirates will be pirates n...  :lol8:

So hoe gly daai blue labels af? Beter as zamalek?
In a previous life I rode a KLR.

Not much dust in NZ...

Offline Jors Troelie

« Reply #29 on: December 17, 2015, 05:37:08 pm »
I noticed he last clocked in yesterday 11:25 in Underberg. Hope all is fine.

Offline Morokai

« Reply #30 on: December 17, 2015, 06:03:57 pm »
Dag 5 - 9/12/2015

Pirates will be pirates n...  :lol8:

So hoe gly daai blue labels af? Beter as zamalek?

Die bloues is lekker. Mar n zamalek bly ma lekker

I noticed he last clocked in yesterday 11:25 in Underberg. Hope all is fine.

Thanx for checking up. Im 100%, never been better! Took 2 days off to explore this area, and wait for a new rear tyre.
Tomorrowmorning Ill be sorted again  :thumleft:

DR650SE, DRZ400E

Offline Morokai

« Reply #31 on: December 17, 2015, 06:06:22 pm »
Die reporting is so bietjie op halt gesit, sal lekker skryf as ek toegang het tot n ordentlike rekenaar. Behoort in Louis Trichardt te wees
 :ricky:

DR650SE, DRZ400E

Offline Casting from Turd

• Read my avatar and act accordingly
  • Grey hound
  • Bike: BMW R1200GS Adventure
  • #DTCBM
    • addobackpackers.com
« Reply #32 on: December 17, 2015, 06:26:11 pm »
Die reporting is so bietjie op halt gesit, sal lekker skryf as ek toegang het tot n ordentlike rekenaar. Behoort in Louis Trichardt te wees
 :ricky:

Mooi tjom  :thumleft:
I dont want to ride fast, But I want to ride FAR
Past Bikes...Honda XR250 Tornado,Honda XR650L
Honda XL1000V Varadero
BMW 1200 GSA, 800GSA
http://www.addobackpackers.com

Offline chakm

• Newbie
  • Bike: BMW R1200GS Adventure
« Reply #33 on: December 27, 2015, 08:31:59 am »
Hi Morokai.

Nice to meet you at the Sani Top Backpackers.
Hope the rest of your trip goes awesomely. 

Offline Sardine

• Race Dog
  • Bike: Suzuki DR650
  • I am not a dude.
    • The Flying Fish
« Reply #34 on: December 27, 2015, 08:49:25 am »
 :drif:
Lekker!

Offline Morokai

« Reply #35 on: January 02, 2016, 05:41:48 pm »
darm net my vinger

Very interested in your SPOT. If you don't mind please elaborate.
What is the short and longterm costs of it?
How does GEOS work, how much do you pay for what?
Tx
Well....need to do an annual subscription @ $180. Included in this subscription is the GEOS service. Its an international SOS/911 monitoring and emergency response centre which deployes a emergency rescue via chopper/road/boat whatever needs be to your location once the SOS button  has been pressed. The costs for deploying the rescue is the users responsibility.
BUT, one can take out reimbursement insurance ( for up to $100 000) for ekstra $20 per annum.
User gets taken to closest hospital or rescue centre. GEOS service done. Everything else on user.

Also, real time tracking of up to every 2 1/2 min ( with the GEN3 spot, I have GEN2 which is 10 min ). Keeps your tracking points for up to 30 days on internet, you can download tracked map in gpx and klm formats. Send CHECK IN messages as well as pre-written messages.

All the info can be found here
http://africa.findmespot.com

DR650SE, DRZ400E

Offline Morokai

« Reply #36 on: January 03, 2016, 09:59:18 am »
Terug in die kaap, festive seisoen is verby, tyd om weer aan te gan met die storie.

Dag 6-8     10/12-12/12/2015

Het vir so paar dae hier laag gel in Cintsa. In hierdie tyd so paar agterpaadjies gaan ry en die area bietjie ontdek. Pragtig. Het een keer hard neergekom toe ek in n donga beland en nie weer kon uit nie, het so rukkie geskuur en bike het op my been geval, nogals gestoei om onder uit te kom. Gelukkig niks ernstigs nie, ek en my bike was fine. Dit is mos n Suzuki inelkgeval  :biggrin:

Ook in hierdie tydperk het Dietmar besluit om vir so paar dae saam my te kom ry, deur Transkei en Lesotho.

Excellent, en so was daar twee van ons  :thumleft:

DR650SE, DRZ400E

Offline Morokai

« Reply #37 on: January 03, 2016, 10:34:53 am »
Dag 9 - 13/12/2015

Aand voor die tyd is als gepak en bikes opgestrap. Die opgewondenheid maak dit weer so bietjie moeilik om lekker te slaap. Yes, die trip gaan weer aan.
Vroeg Sondagoggend al wakker en kom so net na sonopkoms weg uit Cintsa. Ry meestal teerpad tot by Keimond waar ons arriveer met als wat nog toe is, selfs die petrolstasie. Ry bietjie rond en kry n plek wat ons nog n koffie gee.

Opgevul en gecaffinated is ons eerste op die vlot, oor die mond, en in die Transkei. Ek was so 9 jaar terug deur die kai en het n baie awesome experience gehad, so was opgewonde om die keer met n bike deur te ry. Maar baie onlangse reports van mense het vertel hoe teleurstellend die kai nou is.  ???

Die eerste uur se ry was baie lekker. Paadjies mooi, rolling hills pragtig, min ander mense op die pad maar toe ons die groter villages begin nader begin dit suid gaan.
-Klein fokkerkies wat ons met klippe gooi
- Bliksems wat in die middel van die pad kom staan, oopgesprei, asof ons te probeer stop
- Opgehou tel hoeveel gestures gemaak was vir geld, handjies uitgestrek om te bedel
- n Blou golf wat ons van die pad af probeer ry het....eks seker hierdie donners was heweglik gesuip gewees
- Paaie het al hoe meer rutted en vol gate geraak

So ons maak to Coffee bay so net na 13h00, eet n burger en drink n bier om te besluit wat ons volgende aksie sou wees. Plan was om in een dag deur die kai te ry, maar ons was nou nogals gatvol en afgepiss vir hierdie plek, en ook ons het petrol gekort op n sondagmiddag. Na nog n paar biere besluit ons toe om maar daar te kamp en more  verder die goeiende klippe aan te durf. Het toe glad nie sleg uit gedraai nie, lekker tyd gehad om mooi roete te beplan na Maclear, n groot groep duitsers wat ook by Buccaneers was n paar aande terug was toe ook daar.

Was n gesellige aand, moet s, het goed geslaap daai aand
« Last Edit: January 03, 2016, 10:37:01 am by Morokai »

DR650SE, DRZ400E

Offline Prototype

• Pack Dog
  • **
  • Bike: Honda XR400
  • Drink something stronger and think again
« Reply #38 on: January 04, 2016, 11:20:04 am »
Lekker bra, bring it, die kantoor is stil...

Jammer om te hoor die Kei is nou so westernized
In a previous life I rode a KLR.

Not much dust in NZ...

Offline Morokai

« Reply #39 on: January 04, 2016, 11:31:41 am »
Dag 10 - 14/12/2015

Lekker vroeg wakker en amped om uit die kai te kom. Bliksem die reguitste pad tot waar ons kan petrol kry en ry oos om Mthata. Die heel oggend ry ons in effense van n drizzle maar woord harder hoe meer ons noord raak. Paaie begin ook meer en meer nat raak. Veilg oor die N2 en buite wyke van Mthata oppad noord na Maclear.
Net begin ontspan van die negatiewe ervarings in die kai, raak die pad lekker modderig. Dietmar se agterwiel gly uit onder hom en skiet om sideways binne n donga in. Ek was nie by toe hierdie gebeur het nie, so die bra het sy bike self daar uitgesleep. Darm betyds terug om fotos van die crash site te neem.

Ry so bietjie verder uit die modder uit en by ons volgende stop sien dat die kawa iets lek. Na nadere ondersoek.....dis die radiator! Fok! Gelukkig aan die bo-kant van die radiator. Nurse die kawa tot by Maclear waar ons direct word na AC spares. Manne s hulle het nie gas om hom te weld nie, maar ons try hom fix met Q-Bond. Wat wonderlike goed. Kraak is gefix en pressure tested. Dit hou!

Ons slaapplek was by Tsitsa Falls backpackers. Pragtige plek met pragtige mense. Sal hierdie spot highly recommend. Groot riviere wat loop as daar water is, white water rafting. Boesmantekeninge asook n lekker foefieslide!

DR650SE, DRZ400E