Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: 7400Km Deur SA, kyk hoe lekker mors ons die kinders se erfgeld.  (Read 20403 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Man from Nam

Re: 7400Km Deur SA, kyk hoe lekker mors ons die kinders se erfgeld.
« Reply #40 on: January 27, 2016, 01:55:42 pm »
Die eiendoms mark hier by ons is gek, hulle het onlangs gese dit is die tweede duurste plek om eiendom te koop naas Dubai. Dit is miskien die rede, want ek sien mens kan eiendom relatief goedkoop daar kry.
Vernaam by plekke soos Port Owen en Lambertbaai het elke tweede huis 'n te koop bordjie op.

Ek het gelag toe ons in Orania was het ons gaan uitvind wat plotte daar rond kos, die man by die eindom agentskap se dit is maar duur, want hulle aanvraag is baie meer as die aanbod. Hy wys ons toe daar 'n 40ha plot met wateregte vir R440 000. Dit is verspot goedkoop, hier by ons sal so iets ten minste 3 tot 5 mil wees
Life is great LIVE IT!!

Offline DUSTRIDERS

• Forum Vendor
  • Teelhond
  • Bike: BMW R1200GS
  • ChrisL .. aka...Chris Louw
    • dustriders.co.za
« Reply #41 on: January 27, 2016, 01:58:23 pm »
Die eiendoms mark hier by ons is gek

Ek kyk weekliks wat eiendom in Nam gaan, dit is skokkend!! :eek7: :o
Is dit agv tekort of omdat alle boumateriaal aangery moet word?
MOTORCYCLE ACCESSORIES RETAILER
info@dustriders.co.za
ENDURISTAN SOFTLUGGAGE IMPORTER
www.dustriders.co.za

Offline Man from Nam

« Reply #42 on: January 27, 2016, 02:38:18 pm »
Nee Chris dit is definitief nie die bou material nie, dit speel seker 'n rol as mens bou, maar dit is definitief nie bepalende faktor nie.
Hier is 'n redelike monopolie wat grond aan betref vernaam in Windhoek. Die ontwikkelaars glo ek het het die munisipaliteit redelik in hulle sakke en hulle gee nie om wat hulle vir eiendom moet betaal nie hulle maak dit weer dubbel en dwars as hulle verkoop. Ons wonder al jare hoe lank dit so kan aangaan, want die mark is regtig kunsmatig hoog.
Om jou 'n indikasie te gee: Laas jaar was hier 'n erwe veiling vir "first time buyers" die gemiddelde erf was so tussen 350 en 500 vierkante meter. Ek het vir elkeen van my dogters 'n miljoen bank waarborg gegee. Onthou dit is kaal gedienste erwe en die bou regulasie se jy moet vier keer die erf se waarde bou. My kinders kon net omtrent op die eerste paar erwe bie en ook net tot die tweede of derde bod toe is dit reeds by miljoen verby. Die res van die veiling het sommer op 1,2m begin.
Hier is regtig niks meer onder twee miljoen in Windhoek nie en dan praat ek van klein huisies (twee woorde :lol8:) in baie gemiddelde woonbuurte.
Plase en grond buite die dorp is onbekostigbaar, ek weet regtig nie wie koop nog nie, of liewer waar hulle die geld kry nie
Life is great LIVE IT!!

Offline Man from Nam

« Reply #43 on: January 27, 2016, 03:04:07 pm »
Dag agt:
Vandag sou ons oor Gansbaai en na L'Agulas ry en daarna oor Bredasdorp Swellendam toe. Dan oor Suurbraak en die Tradouwspas Barrydale toe. Willem hule se seun is ook op toer deur SA en ons hoor hy is oppad van Mosselbaai ook met die N2. Ons almal was al baie in Gansbaai en L'Agulas en ons besluit om oor Napier sommer reguit Swellendam toe te ry. Ons sal hule dan daar kry vir ontbyt. Willem en Suzette kan nie wag om hulle kleinkind weer te sien nie.
Ons ry rustig tot op Napier, doen 'n vinnige pitstop by die Moerse padstal (wat ons nooit verby ry nie) en les sommer die fietse se dors ook in Bredasdorp. Daarna is ons reguit Swellendam toe waar ons vir hulle wag. Na ontbyt is ons toe oor Suurbraak en die Tradouwspas Barrydale toe. Ons het bespreek by die Karoo Saloon net buite Barrydale. Ons het met ons vorige toer ook daar geslaap en dit was baie lekker. Hierdie keer is ons teleurgesteld oor hoe die plek lyk. Alles is bietjie vevalle en dit lyk of hulle geen onderhoud in die laaste jare gedoen het nie. Ons plan was om weer te braai, maar die braaiplek lyk sleg, die swembad is so vuil ons wil nie eers daar inklim nie. Daar steek toe ook 'n hewige storm op en ons besluit ons sal maar dat hulle vir ons kos maak. Gelukkig is ons die enigste gaste so ons kan nogal monitor wat in die kombuis aangaan. Die steak was toe heel aangenaam.
1.Napier
2&3.Die Moerse Padstal een van my gunsteing stop plekke
4,5&6. Ontbyt in Swellendam
7.Suurbraak Die plekkie het ek lank gelede op Kwela gesien
8, 9&10: Tradouwspas

Life is great LIVE IT!!

Offline Man from Nam

« Reply #44 on: January 27, 2016, 03:13:25 pm »
Dag agt vervolg.......
Nog so paar foto's by Karoo Saloon, volgende keer as ek ooit weer op Route 62 oorbly sal ek die Orange Pumpkin in Barrydale gebruik.
1.Die groot kertk in Swellendam
2.Karoo Saloon
3.Hier is reen aan die kom
4.Cheers
5.Die ete was darem goed
6. Ons getroue fietse
Life is great LIVE IT!!

Offline woody1

• Bachelor Dog
  • Bike: Yamaha Super Tenere
  • XT1200ZE "Vinnige" Witte
« Reply #45 on: January 27, 2016, 03:25:29 pm »
Sjoe maar daai stickers lyk MOOI op daai blou bike.   :peepwall: :imaposer:

I WOULD RATHER BE AN HONEST ASSHOLE .... THAN A FLIPPEN LIAR !   

Ducati 100cc Mountaineer, Honda 550 K3, Suzuki Gs1000E, Suzuki Gs1000G, Suzuki 1100 Katana, BMW R1100RT, BMW R1150RT,,,,,All gone. Only 2014 ST in the garage at the moment... And Honda XL 600

Offline Vis Arend

• It's not how fast you start, it's how long you endure.
  • Grey hound
  • Bike: Honda CRF-250 Rally
« Reply #46 on: January 27, 2016, 05:03:25 pm »
Die eiendoms mark hier by ons is gek

Ek kyk weekliks wat eiendom in Nam gaan, dit is skokkend!! :eek7: :o
Is dit agv tekort of omdat alle boumateriaal aangery moet word?

Toe UNTAG sy intog gemaak het was die aanvraag vir huise groot.  Die Namibiers  het hul kans gesien en belaglike pryse vir huise gevra.  Geld was nie 'n kwessie vir UNTAG nie en hulle het betaal wat gevra was.  Vandaar het die pryse nooit afgekom nie.   

Ons wil ook bitter graag in Nam gaan aftree, maar die duur eiendom is een rede wat ons terughou.   ??? 
No matter how slow you go, you're still lapping everybody on the the couch
Honda XL125  -  Sold,    Honda XR200R  -  Sold,     Yamaha TT500  -  Sold,     Honda Transalp700  -  Sold,       Yamaha S10 Fast Blue  -  Sold,   Yamaha S10 Slow White  -  Sold,   Honda CRF250 Rally - To be Sold, XR650L - Sold,   Honda CRF250Rally back in the stable,   BMW K1200LT.

Offline Draad

• Race Dog
  • Bike: BMW R1200GS Adventure
« Reply #47 on: January 27, 2016, 05:49:54 pm »
Wats fout met n ou xt en n tent  :biggrin:

baie naaais ek ry saam  :thumleft:
Sies jou VARK !!

Offline westfrogger

« Reply #48 on: January 27, 2016, 10:02:39 pm »
 :thumleft:

:sip:

Offline Man from Nam

« Reply #49 on: January 28, 2016, 09:44:57 am »
Dag nege:
Vandag is ons beplanning om Matjiesfontein te besoek en dan deur te ry Sutherland toe. Ons het bespreek by Jupiter gastehuis in Sutherland. Op die nippertjie besluit ons om plaas van regs na Ladismith toe leiwer links te draai Montagu toe. Ons hoor van die Koo pad wat van Montagu na Touwsrivier toe loop en dit is 'n pad wat nie een van ons al gery het nie. Ons stop ook in Montagu by die Montagu winkel wat droevrugte en neute smous en wat 'n lekker winkel is dit nie. Toe ons daar wegry moet ons oral gaatjies vind vir pakkies neute en ander lekkernye wat gekoop is. Ons gaan eet ontbyt by die Rambling Rose en weereens moet ons die vrouens bietjie terughou, want hulle wil net koop. Daarna 'n vinnige stop om die kerk af te neem voor ons die Koo pad aanpak.
Dit is 'n baie lekker pad met lekker baie draaie en mens ry hoog op die rand van die berg met ongelooflike uitsigte. Soos mens oor die berg gaan vernader die natuur na Karoo, skielik is die plantegroei anders vna die groen in die kaap se kant na karoo bossies en alwyne aan die karoo kant. Op Touwsrivier les ons weer die fietse se dors. Ons kry ook twee ander bikers daar, een met 1200GS en die ander een met ou BMW airhead wat aan die brand gestoot moet word. (seker battery problem) Daarna die vervelige en baie besige N1 tot op Matjiesfontein. Op Matjiesfontein drink ons iets, gaan besoek die Transport Museum en die museum onder die stasie asook Lord Milner se huis. Toe die vervelige teerpad Sutherland toe. Gelukkig is die pad baie stil en mooi en mens kan nogal die Tenere se oor draai. Dit is Sondag en ons is maar versigtig omdat ons die vorige keer nie petrol op Sutherland kon kry nie, so ons ry so dat ons seker is ons kan Laingsburg haal et die terugkom as daar nie petrol is nie.
1.Montagu winkel
2.Ontbyt plek
3.Die Rambling Rose
4.Die bus op Matjiesfontein klink soos ons "Beefeater"
5. Al die gereedskap is daar so ons doen sommer gou 'n tandarts ondersoek op Suzette se ge-bit
6. In Lord Milner se huis wag ons vir die tee
7.Ek sien die ou Brick (K750RT) voor die hotel
8. Ek is seker almal het so foto
9. Hoe op aarde het mens bo op die ding gekom?
10.Wag vir die trein na Matjiesfontein

Life is great LIVE IT!!

Offline Man from Nam

« Reply #50 on: January 28, 2016, 10:28:20 am »
Dag nege vervolg:
Die Jupiter gastehuis in Sutherland behoort aan Hooglander op die forum. Ons ontmoet hom en sy vrou en drink 'n paar yskoue skuimkoppe saam met hulle in sy kroeg. Hulle se ons kan die lapa gebruik om te braai die aand en ook sommer die fietse in die lapa stop.. Ons vra waar ons vleis en iets te drinke kan koop vir die aand se braai, die drank kan ons sommer by die kroeg kry, maar die vleis kan ons by die winkel kry wat net vir 'n uur van vieruur die middag oop is. By die winkel kry ons heelike karoo lamsrib en wors. Moet se ons is al uit gehonger vir 'n lam rib. Ons wou die toer by die groot teleskoop bespreek, maar omdat dit Sondag is is daar nie 'n toer nie. Ons bespreek toe by Jurg wat ook kleiner teleskope. Ons braai dus vroeg en agtuur woon ons die sterrekyk sessie by Jurg se plek by die karavaan park by. Dit was nogal insigewend om by te woon. Sien twee GS'e en twee KTM's in die dorp, daar is ook die aand baie mense by die sterrekyk sessie. EK kan nie glo die plek het so baie besoekers nie.
1.Jupiter Gastehuis
2.Sutherland se mooi ou kerk
3.Die fietse binne in die lapa
4.Hier het ons lekker gekuier en die hele plek vir onsself gehad
5.'n Ou Puch, yk soos 'n een silinder met twee uitlaat pype :eek7:
6. Ou Yummie 195 twin
7.Op die spyskaar , heerlike karoo lams rib en wors
8.Ek wonder hoe lyk sy ma?
9&10 Sefoon foto's van die maan deur die teleskoop geneem

Life is great LIVE IT!!

Offline Man from Nam

« Reply #51 on: January 28, 2016, 10:31:22 am »
Sjoe maar daai stickers lyk MOOI op daai blou bike.   :peepwall: :imaposer:

Mooi ne Woody :thumleft: Danksy my Brakpan vriend. Kort nog net so raserige pyp :lol8:
Life is great LIVE IT!!

Offline Man from Nam

« Reply #52 on: January 28, 2016, 11:42:43 am »
Dag tien:
Ons verterk vroeg die oggend terwyl dit nog lekker keol is Lainsburg toe. Ons het die vorige dag vrek warm gekry omdat ons so laat die stuk pad Sutherland toe gery het. Dit is net na sesuur toe ons al oppad is en daardie tyd van die oggend is dit lekker koel.
Die vervelige en weereens besige N1 is vol verkeers polisie daardie tyd van die oggend. Net voor Lainsburg kom ons op erenstige ongeluk af. Die mense sit nog in die gerolde motor toe ons daar verby is. In Lainsburg les ons die fietse se dors en eet ontbyt by die Granaat, 'n lekker tuis nywerheid winkeltjie. Ons besoek ook die vloed museum, iets wat ons ook nie die vorige keer kans gehad het om te doen nie. Dit is nogal 'n gewyde oomblik om  daar te staan en te dink aan al die mense wat hulle lewens daardie dag verloor het asook aan die wat agter gebly het. Dit is dieselfde hartseer gevoel wat ek by ground zero in New York gehad het.
As mens so deur die ou foto's kyk is dit ongelooflik watter krag water kan he en dit in Lainsburg waar dit normal so droog is.
Daarna ry ons met die R323 deur die seweweekspoort terug tot by die R62. Deur die Huisrivier pas met sy lekker lang draaie Calitsdorp en Outshoorn toe. Ons het bespreek by die NA Smit vakansie oord. Na 'n lekker stort is ons gou Spar toe om iets te kry om te braai. Vanaand is T-Bones met slaai op die spyskaart.
1.Ongelooflik hoe hoog die watervlak was
2.Die Vloed Museum iets wat ons wou sien
3. Nogal 'n gewyde gedagte om te dink die persoon se Bybel is hier
4. Ek wonder waar is sy vandag?
5.Hier is die fietse nog redelik skoon
6.Mens kan nie dink die water het oor die brug van die Buffels rivier gevloei nie
7.Stop op die Huisriviers pas
8.Op die spyskaart T-Bone en twee slaaie
9.Yskoud en lekker
10.Vol stof na die grondpad

Life is great LIVE IT!!

Offline woody1

• Bachelor Dog
  • Bike: Yamaha Super Tenere
  • XT1200ZE "Vinnige" Witte
« Reply #53 on: January 28, 2016, 12:05:39 pm »
Ai dis darem lekker om saam met goeie vriende die lewe so te geniet.
Daar is nie veel te sien in Brakpan nie..... wel baie SNAAKSE mense.... maar as jy eendag hier verbykom dan maak ons plan met daai stil pyp van jou.  :imaposer:

I WOULD RATHER BE AN HONEST ASSHOLE .... THAN A FLIPPEN LIAR !   

Ducati 100cc Mountaineer, Honda 550 K3, Suzuki Gs1000E, Suzuki Gs1000G, Suzuki 1100 Katana, BMW R1100RT, BMW R1150RT,,,,,All gone. Only 2014 ST in the garage at the moment... And Honda XL 600

Offline McSack

• Hairy-arsed throttle-slinging
  • Race Dog
  • Bike: Honda CRF-1000L Africa Twin
« Reply #54 on: January 28, 2016, 01:47:17 pm »
What a great ride! Man alive ... I wish I had a month now to just go ride!
Thanks for sharing ... I'm gooing a virtual tour along-side you lot  :thumleft:

Yissie ... and you are touring on such lekker bikes too   ;)
~ Sometimes you find yourself in the middle of nowhere and sometimes, in the middle of nowhere, you find yourself ~

Offline Man from Nam

« Reply #55 on: January 28, 2016, 02:21:49 pm »
Dag elf:
My Tenere se aansitter draai al hoe stadiger elke oggend, gedurende die dag is hy reg. Die oggend toe ons in Outshoorn wegtrek hoor ek die ding gaan my erens langs die pad laat staan. Ons plan was om oor George te ry op die roete wat Visarend vir my gestuur het. Dit sal die sewe passé tussen George ne Knysna, Kom se Pad en Prince Alfred pas insluit. Ons het die aand in Steyterville by Noorspoort gasteplaas bespreek. Dit is Danie Craven se grootword plaas en is in sy seun se besit.
Ons besluit toe ons sal sommer in George ontbyt eet en die battery laat vervang by George Yamaha. Ek lees lankal van al die probleme wat die S10 gee op die S10 thread, soos dit is alweer tyd om te diens en bulbs vervang. Nou ja nou is dit seker my beurt om probleme met my fiets te he, ek moet die battery vervang, die een waarmee ek die fiets in 2011 gekoop het.
Ons ry die mooi pas tussen Outshoorn en George, dit is so groen na die droe karoo. Bly maar net 'n besondere mooi wereld deel van die land. Ons stop eerste by George Yamaha, maar Henry vra ons moet hom so uur gee hy wil net eers die nuwe battery bietjie laai. Ons ontmoet ook vir Skaapkop en 4 Kays daar. So in die gesels kom dit uit dat Ben Tap se S10 ook daar is vir 'n diens. Ek sou hom skakel as ons in Graaf Reinett kom maar klink my nou sal voor hom daardeur wees, want hy kry eers die volgende dag sy fiets.
Salome se suster hulle is met vakansie in George en ons skakel hulle en gaan eet solank ontbyt terwyl die battery gelaai word.
Na die battery ingebou is, is dit alreeds amper 1 uur en ons besluit om die sewe passé te los en reguit Knysna toe te ry om tyd te spaar.Ek weet nou nog nie of ons regtig tyd gespaar het nie, want dit het gevoe of die hele SA daar was met al die verkeer verby Wildernis en Sedgefield. Toe ons in Knysna inkom is dit nog erger, gelukkig kan ons tussen die karre deur beweeg.
Ons is verlig toe ons die afdraai vat en uiteindelik op die grondpad kom. Visarend het gese ek kan hom later bedank vir die mooi roete en al wat ek kan se is wow! dit was asemrowend mooi. Ons het seker honderde foto's geneem, maar mens kan nie die mooi op foto's weergee nie. Die paaie was redelik nat en daar het heelwat water gele, maar was gelukkig nie glad nie.
1. Dit is maar net mooi wereld hierdie
2.By die uitkyk punt van die pas
3.Hierdie is 'n prentjie mooi plek
4&5.Ons moet eers poseer vir 'n foto
6. Nie lank na die afdraai kry ons die bordjie en ons het juis gehoor dit het die vorige dag gereen
7. Ons doen die toerisme ding en besoek die groot boom
8,9&10. Ons het letterlik honderde foto's hier geneem
Life is great LIVE IT!!

Offline Man from Nam

« Reply #56 on: January 28, 2016, 02:27:29 pm »
Thanks McSack, we really enjoyed the trip. :thumleft:
Life is great LIVE IT!!

Offline Man from Nam

« Reply #57 on: January 28, 2016, 03:59:18 pm »
Dag elf vervolg.......
Ons mors baie tyd op die pas met die stadig ry en die verkeer van voor af is nogal besig. Ons kry baie motors en motorfietse op die pad. Dit voel ons ons is die enigste wat van Knysna na Uniondale ry, almal ry die ander rigting. Ons stop vining by Angies G Spot voor ons die laaste gedeelte aanpak Uniondale toe. Ons kom laterig in Uniondale en sien ons gaan nie betyds in Steyterville kom om nog vleis te kan koop nie.
So met die stop kom ek agter my GoPro is weg, die bracket is gebreek en die toutjie wat ek daaraan gehad het hang nog aan die flikkerlig. Ek het al soveel keer gelees van GoPro's wat verloor en het myne met een van daardie memery sticks se toutjies vas gemaak sodat dit aan die flikkerlig sal hang as die bracket breek. EK kan duidelik sien die bracket het gebreek en dit het seker 'n hele tydjie aan die toutjie gehang totdat die ook uit getrek het. Om alles te kroon se Willem hy is seker hy het gesien daar le iets soos 'n GoPro se bracket in die pad, maar hy het nie gestop nie. Dit is nogal 'n gatslag want daar was heelwat foto's op die GoPro en ek het nogal sentimentele waarde aan die GoPro. My vrou het dit vir my gekoop op ons vorige bike trip in 2013, dit was saam met ons Hong Kong, New York, Haiti, Jamaica en Mexico toe en nou is dit weg :(
Wel ons koop toe maar vleis en hoop ons sal iets te drinke by die gasteplaas kan koop. Daie vervelige pad tot op Willowmore gaan gou, waar ons gou die fietse volmaak en die sement pad Steyterville toe. Dit is al redeik laat toe ons daar stop en die dame se sy skakel ons al geruime tyd om te hoor of ons nog kom. Sy se ook ons is die enigste gaste en het die hele huis vir onself. Dit is 'n massiewe ou groot huis met baie ou meubels in. Die dame vertel ons ook dat hulle nie op die plaas bly nie, maar in die dorp en dat hulle die vorige dag Gauteng mense daar gehad het wat nie 'n oog toegemaak het nie, hulle het die honde hoor blaf toe dit donker word en was bang omdat hulle alleen op die plaas was. Hulle het blykbaar die hele nag wag gehou en deur skrefies deur die vensters geloer.
Hulle het niks te koop om te drink en sy stel voor ons prober die hotel in die dorp. Willem ry terug dorp toe, maar die hotel wil niks weet nie. Een van die mense hoor hy soek bier en vat hom toe na 'n shebeen waar hy sulke regte groot bottels township biere en ciders koop. Daarna vang ons 'n lekker vervrissende swem voor ons die aand lekker braai.
Ek pos die aand laat 'n boodskap op die forum met die vae hoop dat een van die motor fietse wat ons op die pas gekry het miskien my GoPro op getel het (wat is die kans, maar mens probeer maar) Ek is so gegooi deur die verlies dat ek sommer dit die King Alfred pas noem :imaposer:
1 tot 6. Nog foto's van die Prince Alfred pas , hier heen sal ek terugkom eendag
7.Angies G Spot
8&9. Noorspoort Gasteplaas
10. Ons shebeen biere

Life is great LIVE IT!!

Offline schalk vd merwe

« Reply #58 on: January 28, 2016, 05:53:48 pm »
Hi Man from Nam baie mooi foto's. Suid Afrika en Nam is darem maar van die mooiste lande in die wêreld. Groete.
1/The only way to get experience is to get experience-Schalk                
2/Ride Reports>Long Tours>Africa Tour To The Equator And Back In 40 Days
3/A stranger is just a friend you have not met yet
4/Whatever you vividly imagine, ardently desire, sincerely believe in and enthusiastically act upon must come to past-Paul J Mayer
5/Use the rocks in the your way to build stepping stones-Herman Zapp

Offline Lem

« Reply #59 on: January 28, 2016, 09:32:15 pm »
Yes! Waar het julle daai pannetjies met die lamsrib geeet? Was dit by n restaurant op Sutherland?
Faith is not knowing what the future holds, it's knowing who holds the future