Weskus Hokkie Weskus Hemel

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.

Matewis

Race Dog
Joined
Sep 23, 2013
Messages
2,468
Reaction score
109
Location
Soneike, Kuilsrivier
Bike
BMW R1150GS Adventure
Elke jaar met Chantelle se verjaarsdag en ons huweliksherdenking vat ek haar bietjie weg na ‘n plek en sy weet nooit waarheen nie.
Na 2 jaar agtermekaar by Arum Lily was dit tyd vir bietjie verandering. ‘n Week by die strandhuis was hemels. Moet se dis seker die eerste keer in ‘n lang tyd wat en omtrent heeltemal afgeskakel het. Gewoonlik slaap ek vakansie-tye so 1.5 uur, hierdie vakansie het ek so afgeskakel dat ek die Maandag-middag sommer vir 3 ure doodgeruk het.
Ons het die eerste naweek by die see ‘n lekker vol huis gehad. My ouers het bietjie deurgekom see toe en my “Brother from another mother” Johan Lesch (Panda) het ook ingeval vir bietjie kuier saam met ons. Ek moes die motorfiets ook deurvat en het hom sommer by Johan se ouers op Vermont gelos.

rkc11y.jpg

r1d79l.jpg

n1e684.jpg

Radio Raps se Jonathan maybe??

11mdhed.jpg


By die see het ons sommer lekker gekuier, lekker steak gebraai en bietjie gehengel. Vis het nie gebyt nie. Maar was lekker om sommer bietjie tyd saam met my Boeta te spandeer.
Die res van die week het rustig verbygegly. Te vinnig eintlik want nog so lui-lekker week by die see sou die batterye mooi herlaai het. Klein Fiela(Lisa-Mari) het haar omtrent gate uit geniet. Die weer by Franskraal was uit die boeke en sy kon baie tyd op die strand deurbring.

fomzqr.jpg

2w2rp0p.jpg

2eamhzc.jpg

34peyrl.jpg

Word van kleins af mooi geleer

24depu1.jpg

Poeksie Woeksie se Worsie Wapsie is deur 'n haai gegapsie

1zf7vy8.jpg

mcd6pe.jpg

2zzlpch.jpg

263dh85.jpg

 
Top