Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: Mooikloof  (Read 3726 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline FLINTS

• Pack Dog
  • **
  • Bike: AJS (all models)
  • FREDDY
Mooikloof
« on: May 20, 2016, 11:45:43 am »
Almal wat al by Mooikloof gery of gekuier het , gooi jou storie hier. Dis die ou mx en enduro track op die plaas Mooikloof  , Pretoria oos. Dis die dae waar mens nog methonal kon ruik, n pispot gedra het,  een van daai stupid stof mondbakkies van plastic gedra het. as jy n kidneybelt gehad het was jy n mean ou.  hehe  Vandag gelees Parkinoff  het ook al hard daar gecrash.  Kan onthou die eerste xr 500 was daar getoets deur destydse Superfiets tydskrif.  My tye daar het so in standerd vier begin.  Het teen die  plotte gebly , Fearie glen.  Was maklik om na skool en naweke soontoe te skiet, meeste paaie was toe nog grond. Beste tye .   
Thank me later

Offline bud500

• Global Moderator
  • Grey hound
  • Bike: KTM 990 Adventure
Re: Mooikloof
« Reply #1 on: May 20, 2016, 11:54:10 am »
Self ook baie daar gery, eers met my '84 XR500RE en daarna met n '88 KX500.....braaaaap!

Sal nooit vergeet met daai KX een keer daar geval. Al die buddies draai om, om te kom kyk na die scars. Die terleurstelling was groot toe ek skelm skelm knee pads onder my jeans aangehad het... :lol8:
Live like someone left the gate open.

Offline FLINTS

• Pack Dog
  • **
  • FREDDY
« Reply #2 on: May 20, 2016, 12:00:22 pm »
hehe awesome.  Het my pa se ou Lugmag boots gedra.  Het nou nog duik in die kop en scars van die hillclimb op die enduro track.  Boetie en ek het hom op getry nie af soos baan loop nie.  Name wat ek kan onthou was Freddy Horn van Waterkloof,  Draper boeties van Draper plant hire.  Hulle het baie off road events gesponser daai jare.  Ook naweke sommer daar geslaap tussen die Black wattle bome.   :ricky:
Thank me later

Offline FLINTS

• Pack Dog
  • **
  • FREDDY
« Reply #3 on: May 20, 2016, 12:03:49 pm »
O ja en ou Peer van der Boll. Hyt die eerste PE 175 gehad met single agter suspension. Far out vir daai jare.   :lol8:
Thank me later

Offline Bappas

« Reply #4 on: May 20, 2016, 12:09:12 pm »
Brings back many memories!!!!!!!
"Life is like a jar of Jalapeno peppers...What you do today, might Burn Your Ass Tomorrow"

Offline FLINTS

• Pack Dog
  • **
  • FREDDY
« Reply #5 on: May 20, 2016, 12:14:57 pm »
Komaan Gooi stories, experiences.  Daars was ook n engelsman wat n yz 125 gehad het, dink hyt in Constantia park gebly. Sy pa het so ou air cooled Porche gehad. 
Thank me later

Offline bud500

• Global Moderator
  • Grey hound
« Reply #6 on: May 20, 2016, 12:29:01 pm »
Daai Engelsmannetjie was moontlik Dino Paolini, maar hy was toe nog n laaitie. Ons het albei in Constantia Park gebly.

Ander Engelsman was ook Wayne Everton, hy is weer bietjie ouer.

Offline Parkinoff

• Race Dog
  • Bike: BMW R1200GS HP2
« Reply #7 on: May 20, 2016, 12:40:30 pm »
Moontlik was ek die Ingelsman. Het nie veel gepraat nie maar almal het gedink eks Ingels, my pa het n ou 356 Porsche gehad. Maar ons was in Waterkloof Rif.

Ek het glad niks foties van Mooikloof nie. Miskien kan ons Mooikloof kombineer met die Quarries? Dink baie van die ouens op Mooikloof was ook gereeld by die Gwarries, die een daar tussen die R21 en die N1
My rides:

Super Hex TTI Alexithymia with completely unnecessary, but very expensive Nemophilistic suspension. Electroflux Gogglemaster Oenophilia Edition. 1983 (very rare) Yonderly Bawhair with heated grips.

Offline Bappas

« Reply #8 on: May 20, 2016, 01:01:30 pm »
Was daar ook. Ons het ook n roete gehad  van Fonteine sirkel Klaperkop oor deur die groen stooke van Waterkloof
net hier en daar teerpad oorgesteek deur wat nou Moreletapark is tot by Mooikloof.
"Life is like a jar of Jalapeno peppers...What you do today, might Burn Your Ass Tomorrow"

Offline Parkinoff

• Race Dog
« Reply #9 on: May 20, 2016, 01:03:10 pm »
Was daar ook. Ons het ook n roete gehad  van Fonteine sirkel Klaperkop oor deur die groen stooke van Waterkloof
net hier en daar teerpad oorgesteek deur wat nou Moreletapark is tot by Mooikloof.

Jis, dis wyd! Nooit gevang nie?
My rides:

Super Hex TTI Alexithymia with completely unnecessary, but very expensive Nemophilistic suspension. Electroflux Gogglemaster Oenophilia Edition. 1983 (very rare) Yonderly Bawhair with heated grips.

Offline bud500

• Global Moderator
  • Grey hound
« Reply #10 on: May 20, 2016, 01:06:39 pm »

Ons het ook sulke roetes gehad.
Hier en daar n kwaai Oompie gekry wat ons blameer dat ons die rietrotte in Moreleta Spruit dood ry.... :lol8:

Offline Parkinoff

• Race Dog
« Reply #11 on: May 20, 2016, 01:09:36 pm »
Haha, ja baie sulke oompies ontmoet. Hulle kon gevaarlik wees met stokke en klippe. Nooit gestop om te hoor wat hulle te se gehad het nie.
My rides:

Offline Bappas

« Reply #12 on: May 20, 2016, 01:12:59 pm »

Paar keer gejaag maar nooit gevang nie!!

Offline FLINTS

• Pack Dog
  • **
  • FREDDY
« Reply #13 on: May 20, 2016, 01:17:22 pm »
Jirre Parkinoff .  Ons het saam gery ja.  Jyt nie ver van Morletta spruit se oorsprong gebly nie. Is seker dat jy my nog gaan wys het waar die spruit begin.  Het al vergeet waars Constania park. Het n ou fucktub Honda cb 100 omskep in n offroad. Het ook met n PE 400 en ou 125 red rocket gery later.  Ander ou sad storie was my ride buddy van daai jare, Arno wat  op sy Dt 125 reg voor sy ma hulle se huis dood gery is deur n vrou wat n stop straat geskip het. Ons was almal bullet proof daai tyd. Onthou goed die quary langs die highway.  Eish, ja n ander storie was , ek en ander engelse maaitjies het n Ford stasiewa in einste quarie verloor, die ding was geel en iemand het die hand briek vergeet.  Die Ford het toe gaan duik, is toe sommer ook gedoop as die yellow submarine. Ons kon ook natuurlik Lynwood drive in doen met die off roads, nkwe se swemgat, die wereld was ons oyster. MM  ja die spietkops het daai tyd gs 850 gehad,  later het hulle ook It s gekry.  My pa moes my al by Brooklyn copshop kom haal het na 3 my gejaag het, een het hard neergemoer, naby die garage in Garsfontein. Ek het toe in n doodloop straat  myself vasgery, tickets toe. Hulle was glad nie impress deur n snotneus kind wat die kak uit hulle gery het nie. Twee was op 850 Suzukis en ene op n It.  
Thank me later

Offline Parkinoff

• Race Dog
« Reply #14 on: May 20, 2016, 01:25:54 pm »
Hahah, Brooklyn copshop ken ek ook. Ons was eintlik baie gelukkig dat ons net skrikgemaak is en nooit aangekla was nie.

Het ek nie daai "red Rocket" by jou gekoop nie? Was jy in Waterkloof of daai ander skool naby Menlyn sentrum? Menlo Park dink ek >:D

Ek dink ek kan die CB100 onthou. Het ek nie toe n Benly105 gehad nie?

Soos ek gese het, ek was daardie jare in my eie wereld en sal jou dalk nie onthou nie. Jou bike moontlik wel. Word nou eers stadigaan mens, hoop ek word oud genoeg om te voel hoe dit is om heeltemal mens te wees, die forum help nogal.
« Last Edit: May 20, 2016, 01:32:04 pm by Parkinoff »
My rides:

Offline FLINTS

• Pack Dog
  • **
  • FREDDY
« Reply #15 on: May 20, 2016, 01:34:54 pm »
My pa moes n boete betaal het by die copshop.  Was my skuld, ek moes nie gese het dat hy weet nie dat ek  ry in die strate nie.  Nee die ou cr het my broer gekry.  kan nie onthou wat daar na met die bike gebeur het nie.  Die cb 100 se frame het ook geknak op die klein regop jump by mooikloof.  Die footpegs was toe net reguit ysters met rubbers op, die gear lever scar is nou nog op my enkel.   Was in menlopark laer, toe na Struland aka Wilgers later jare.  Ander speel plek was waar Pick pay Fearie glen nou staan, back of the moon , en sangat met Lynwood uit, swawelpoort se kant.
Thank me later

Offline ktmmer

« Reply #16 on: May 20, 2016, 01:36:14 pm »
Was daar ooit n beauty contest ?

Offline FLINTS

• Pack Dog
  • **
  • FREDDY
« Reply #17 on: May 20, 2016, 01:49:03 pm »
Dis die jare voor ek girls ondek het   :lol8:.  Parkinoff ek is Onrus nou, ons ry elke naweek met die plastieks.  Kom join as jy die kant kom,  wenie waar jy nou bly nie.  hiers ook n spaar bike  :thumleft:
Thank me later

Offline Parkinoff

• Race Dog
« Reply #18 on: May 20, 2016, 01:53:33 pm »
My pa moes n boete betaal het by die copshop.  Was my skuld, ek moes nie gese het dat hy weet nie dat ek  ry in die strate nie.  Nee die ou cr het my broer gekry.  kan nie onthou wat daar na met die bike gebeur het nie.  Die cb 100 se frame het ook geknak op die klein regop jump by mooikloof.  Die footpegs was toe net reguit ysters met rubbers op, die gear lever scar is nou nog op my enkel.   Was in menlopark laer, toe na Struland aka Wilgers later jare.  Ander speel plek was waar Pick pay Fearie glen nou staan, back of the moon , en sangat met Lynwood uit, swawelpoort se kant.

Ja, dit was belangrik!

Daar was Rhino Park ook. Met name soos Fenderbender vir die jumps.

Swawelpoort/ Tierpoort! Het daar ook gespeel. Daar het ek n maatjie gehad en my fiets toe was n Suzuki B120 8). My BorderCollie daar gaan haal met my trapfiets. Eerste aand saam my in die bed geslaap, volgende oggend was die komberse swart van die vlooie.

Onthou jy vir Mathew Kimble? Fok, daai ou kon trapfiets ry. Ek en hy het mountainbiking begin voor daar so iets was, hy op sy Grifter en ek op my Ralliegh Burner.
My rides:

Offline Bappas

« Reply #19 on: May 20, 2016, 02:06:58 pm »
Kan julle die track agter die Avondson Hotel onthou op die ou Brokhostspruit pad?