Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: Wie Koop Kontant? Who Buys Cash?  (Read 20051 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline m0lt3n

• Ervare noob
  • Grey hound
  • Bike: KTM 990 Adventure
Re: Wie Koop Kontant? Who Buys Cash?
« Reply #60 on: June 02, 2016, 09:34:01 pm »
Toe ek begin werk het so paar jaar terug het ek ook hierdie drome gehad van spaar spaar en net kontant koop en oor 10 jaar drie huise af gebetaal te he.... toe se my vrou actually vir my hoekom nou swaar kry net om te kan lekker lewe as jy eers 60 is.

So nou funksioneer ons so op die middellyn. Ek sal bike(s) uit die ekstra geld wat in huis lening is koop. Een kar is klaar betaal en ander word ook afbetaal. Ander 'probleem' wat ek het is ek het toe in stupid oomblik duur (vir my) nice kar gekoop, maar teen iets soos 5.5% rente. So nou maak dit nie sin om kar vinniger af te betaal nie, en om huis af te betaal is soos bodemlose put.

Als ook 2de hands, kar uit motorplan ook nou. en bike kort wel nou klomp maintenance en werk wat my laat herkou oor Manic se woorde...
Dooie visse gaan saam met die stroom...

Online Dorsland

• Grey hound
  • Bike: Honda CRF-1000L Africa Twin
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
Re:
« Reply #61 on: June 02, 2016, 09:38:29 pm »
Wat nie breek nie. Ek hoor maar die ouens praat so....
'Tis the time’s plague, when madmen lead the blind.

King Lear

Offline boere

• Race Dog
  • Bike: Honda XL1000V Varadero
« Reply #62 on: June 02, 2016, 09:41:18 pm »
Het al 97 bikes kontant gekoop. :peepwall: :peepwall:

Offline Geel Kat

« Reply #63 on: June 02, 2016, 09:44:38 pm »

Ryk twatwaffle.

Offline Manic

• Little Fat Guy
  • Vendors
  • Gentleman Dog
  • *
  • Bike: KTM 790 Adventure R
« Reply #64 on: June 02, 2016, 09:45:34 pm »
Ek het n skatryk pel, soos in skatryk.

Hy koop sy bikes op Finance, almal van hulle.
Laas toe ek gekyk het was die fietse in sy garage omtrent R1.8miljoen gewees.

Sy redenasie.

Hoekom sy eie R300 000 vat om n bike te koop, as hy die Bank se geld kan gebruik. Dan vat hy eerder sy R300 000 en druk dit in sy besigheid in, en dit word meer, besigheid groei en expand. Of hy gaan koop meer stock, kry beter discount, en maak meer wins.

Hy se dis net n fool wat sy eie geld gebruik om karre en bikes te koop.

Weerens, wat vir die een ou werk, is weer n kak setup vd ander ou. Appels met appels boys.

Offline boere

• Race Dog
  • Bike: Honda XL1000V Varadero
« Reply #65 on: June 02, 2016, 09:49:44 pm »

Ryk twatwaffle.
GK party van hulle het R500 gekos. :imaposer: :imaposer: :imaposer:

Offline 2StrokeDan

• a Man of Character
  • Worshond
  • Bike: KTM 690 Adventure
  • Slim like Bill, straight like Steve
« Reply #66 on: June 02, 2016, 09:56:01 pm »

Sy redenasie.

Hoekom sy eie R300 000 vat om n bike te koop, as hy die Bank se geld kan gebruik. Dan vat hy eerder sy R300 000 en druk dit in sy besigheid in, en dit word meer, besigheid groei en expand. Of hy gaan koop meer stock, kry beter discount, en maak meer wins.

Weerens, wat vir die een ou werk, is weer n kak setup vd ander ou. Appels met appels boys.

Foutiewe logika. As hy sy R300 000 vat en in sy besigheid indruk, IN PLAAS VAN, n bike koop, is hy slim. As hy die bike op HP koop, en nie die geld in sy besigheid indruk, is hy dom.
Daar is net geen manier wat enigiets op HP beter as kontantbetaal is nie. Geen manier.

Offline Jaakmh

• Race Dog
  • Bike: Honda XRV 750 Africa Twin
« Reply #67 on: June 02, 2016, 10:06:46 pm »
Ek kan darem nog n brood kontant koop.

Offline Sprocketbek

« Reply #68 on: June 02, 2016, 10:09:20 pm »

Ryk twatwaffle.
GK party van hulle het R500 gekos. :imaposer: :imaposer: :imaposer:

Nog steeds meer as wat ek vir my eerste bike, RD 50, kontant betaal het 2de-hands  ;D
KTM 990 Adv
KTM 640 Adv
"Social media gives legions of idiots the right to speak when they once only spoke at a bar after a glass of wine, without harming the community ... but now they have the same right to speak as a Nobel Prize winner. It's the invasion of the idiots." - Umberto Eco, 2012

Offline zacapa

• Race Dog
  • Bike: Honda XR650L
  • XR650L - 134.217kg lite weight special...
« Reply #69 on: June 02, 2016, 10:13:47 pm »
cash is king. no cash no go. bikes are toys. I love toys.
My last 6 purchases have been for cash, sometimes stretching the margin by buying before the other bike was sold but I always planned for the cash to be coming in.
Currently planning for a newish AT to be coming through the doors but then cash is king and time is on my side - we wait and see... :thumleft:

Modify: And my XR650L will never ever be for sale. At least in the next 10 years.
« Last Edit: June 02, 2016, 10:18:33 pm by zacapa »

Offline 2StrokeDan

• a Man of Character
  • Worshond
  • Bike: KTM 690 Adventure
  • Slim like Bill, straight like Steve
« Reply #70 on: June 02, 2016, 10:22:12 pm »
Met die leefkostes wat so aanhou styg, maar salarise nie, word dit al hoe moeiliker om elke maand te survive. Wat nog van cash koop.

Julle laat dit klink dat as jy n bike Finance is jy kak arm en moet eintlik nie een he nie  :o

Dis n ma se moerse luxury om n bike te kan cash koop. Iets wat 95% van mense daar buite nie kan doen nie.

En n ou wat sy bike op sy huis se Access bond koop, val nie onder cash koop nie  :pot: Dog maar ek se  :imaposer:

Ek ry eerder die nuutste bike wat daar is, met n 2 jaar Waarborg, en betaal R3500 n maand af op hom, as wat ek n bike gaan cash koop, en ek moet R2000 n maand aan hom spandeer want die stuk ou kak hou net aan met breek  :biggrin:  :imaposer:  :laughing4:

.. moenie kak koop nie :lol8:

Baie baie jare terug doen n ou Transport saam my by dieselfde Mpy.
Ons staan eendag so en praat, en die ou vra my hoe maak ek geld met n Paaiement, want sy bakkie is cash en gekoop en hy sukkel.

Kom toe op die punt, dat hy agterkom  elke maand spandeer hy meer op sy bakkie op onderhoud, as wat ek betaal op my pmt. En elke keer as hy 2 dae staan om te fix, dan ry myne en maak geld.

Die Volgende week toe ry hy ook n splinternuwe bakkie, wat ge finance is.

Sommer net n ou ware storie. Om te wys, vergelyk appels met appels. Cash is nie altyd die uitweg nie, hang af van jou omstandighede.

:biggrin:   :biggrin:    :biggrin:    :biggrin:

Wat staan meer as jou nuwe VW's?

Offline Bundu

• Grey hound
  • Bike: KTM 1290 Super Adventure
« Reply #71 on: June 02, 2016, 10:27:00 pm »
as jy geld kan leen vir laer rente as wat jy geld kan laat groei, dan koop jy op daai lening, maar jy moet ook die hassles van 'n lening in ag neem...... soos, moet insurance kry, na aflos die ownership kry etc - ek koop alles cash.... behalwe my groceries en drank, dis op credit card ;-) en ek los hom elke maand af ;-)

Offline Bligw

• Pack Dog
  • **
  • Bike: AJS (all models)
  • Can't stop smiling
« Reply #72 on: June 02, 2016, 10:32:59 pm »

Sy redenasie.

Foutiewe logika. As hy sy R300 000 vat en in sy besigheid indruk, IN PLAAS VAN, n bike koop, is hy slim. As hy die bike op HP koop, en nie die geld in sy besigheid indruk, is hy dom.
Daar is net geen manier wat enigiets op HP beter as kontantbetaal is nie. Geen manier.

Wat van: R300000 op hp kos R6500 pm vir 60 maande = R390000. Of 30%. Vat R300000 en belê dit in besigheid wat meer as 30% wins bring kan dit werk.

Offline Manic

• Little Fat Guy
  • Vendors
  • Gentleman Dog
  • *
  • Bike: KTM 790 Adventure R
« Reply #73 on: June 02, 2016, 10:34:30 pm »
Met die leefkostes wat so aanhou styg, maar salarise nie, word dit al hoe moeiliker om elke maand te survive. Wat nog van cash koop.

Julle laat dit klink dat as jy n bike Finance is jy kak arm en moet eintlik nie een he nie  :o

Dis n ma se moerse luxury om n bike te kan cash koop. Iets wat 95% van mense daar buite nie kan doen nie.

En n ou wat sy bike op sy huis se Access bond koop, val nie onder cash koop nie  :pot: Dog maar ek se  :imaposer:

Ek ry eerder die nuutste bike wat daar is, met n 2 jaar Waarborg, en betaal R3500 n maand af op hom, as wat ek n bike gaan cash koop, en ek moet R2000 n maand aan hom spandeer want die stuk ou kak hou net aan met breek  :biggrin:  :imaposer:  :laughing4:

Ons staan eendag so en praat, en die ou vra my hoe maak ek geld met n Paaiement, want sy bakkie is cash en gekoop en hy sukkel.

Kom toe op die punt, dat hy agterkom  elke maand spandeer hy meer op sy bakkie op onderhoud, as wat ek betaal op my pmt. En elke keer as hy 2 dae staan om te fix, dan ry myne en maak geld.

Sommer net n ou ware storie. Om te wys, vergelyk appels met appels. Cash is nie altyd die uitweg nie, hang af van jou omstandighede.

Wat staan meer as jou nuwe VW's?

Die nuwe Ford bakkies.

Offline Copernicus

• Race Dog
  • Bike: Vespa (all models)
  • Crossroads in the dirt.
« Reply #74 on: June 02, 2016, 10:46:58 pm »

Ek dink die bedoeling met hierdie thread was vir 'gewone' salaris trekkers.  As jy 'n besigheid het wat geld maak teen 25 of selfs 50% van die kontant, dan is dit stupid om die geld weg te gee vir 'n bike.  Dan is dit beter om die bank s'n weg te gee.  Dieselfde geld as jy 'n voertuig koop vir 'n besigheid.  Al die rente en onderhoud is dan die besigheid se probleem.  As die bakkie nie ry nie (soos in jou vriend se voorbeeld) dan maak hy nie besigheid nie.  Dom om so aan te sukkel.  As jou besigheid met die geld beter vaar as wat die bank doen deur dit aan jou te leen, doen dit.  Maar as jy nie die geld gaan gebruik om te woeker nie (en geld in 'n spaarrekening is nie woeker nie) is dit beter om kontant te koop.
I started biking as an under achiever and it went downhill from there...

Offline Vintage_Mania

« Reply #75 on: June 03, 2016, 05:39:28 am »
Toe ek begin werk het so paar jaar terug het ek ook hierdie drome gehad van spaar spaar en net kontant koop en oor 10 jaar drie huise af gebetaal te he.... toe se my vrou actually vir my hoekom nou swaar kry net om te kan lekker lewe as jy eers 60 is.

So nou funksioneer ons so op die middellyn. Ek sal bike(s) uit die ekstra geld wat in huis lening is koop. Een kar is klaar betaal en ander word ook afbetaal. Ander 'probleem' wat ek het is ek het toe in stupid oomblik duur (vir my) nice kar gekoop, maar teen iets soos 5.5% rente. So nou maak dit nie sin om kar vinniger af te betaal nie, en om huis af te betaal is soos bodemlose put.

Als ook 2de hands, kar uit motorplan ook nou. en bike kort wel nou klomp maintenance en werk wat my laat herkou oor Manic se woorde...

Dis maar my pad ook daai van jou. Manic maak meer en meer sin.......  :patch:

People say nothing is impossible, but I do nothing every day. And doing nothing often leads to the very best kind of something.

Offline grim101

Re:
« Reply #76 on: June 03, 2016, 06:00:36 am »
As jy ʼn besigheid het is dit beter om cash in die bank te hê en voertuig op skuld. Maklik om 5000 n maand te betaal, maar nie so maklik om vinnig 400 000 op te maak as jy wil uitbrei nie.

Let wel ek praat van werksvoertuie wat geld inbring.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
XT 250
XL 500
KLR 650 (Fugly)
DL 650

Offline Regis Laconi

• Race Dog
  • Bike: KTM 990 Adventure
  • Enjoy The Freedom
« Reply #77 on: June 03, 2016, 08:03:10 am »
Ek verstaan wat julle ( Manic ) se.  Ek het self vir n baie ryk ou gewerk in Mooikloof.  Hy het self n 2 Ferrari's, 2 Porsche's en n Maserati in die garage gehaad.  Almal op huurkoop gekoop.  Dit was altyd vir my baie snaak dat hy dit nie kontant kon koop nie.

Gaan die rente op daai klas skuld jou nie seer maak nie?  Hy kon n 850 miljoen rand se skuld boek by ABSA koop...so die ou het geld gehaad.

Ek koop altyd my bikes kontant. 
Enjoy The Freedom...

Offline Lem

« Reply #78 on: June 03, 2016, 08:04:21 am »
Hier word baie dinge gese wat uit 'n besigheid se kontantvloei oogpunt baie sin maak. Daar moet egter steeds te alle tye sekerheid oor daai kontantvloei wees...aan die inkom kant.

Ek het vir 8 jaar vir kommissie gewerk. Vroeg in daai tyd het het ek in die skuldmaak strik getrap. Twee of drie slegte maande in 'n ry en jys in jou moer. Swaarste dag van my lewe was toe ek moes onderhandel met die prokureurs om tyd te koop om die bike te kan verkoop en dan die settlement neer te sit.

Van toe af was als cash en dit laat my slaap in die nag.

Ons het tans slegs 'n klein huisverband, revolving loan wat ek glad nie nou gebruik nie maar sal gebruik vir karre upgrades in toekoms en 'n klein kredietkaartlimiet. Uit hom doen ek daaglikse transaksies en settle maandeliks net om die credit score goeters aan die gang te hou.

Na ek die stap gedoen het na cash voertuie pluk ons werklik die vrugte. Ek het bykans soveel myle en memories in twee jaar se tyd op my Dakar, tweede 1150GSA & die 800GS gespeel as in meer as vier jaar op my eerste 1150 wat op paaiemente was.

My CRV is cash gekoop asook my vrou se Daihatsu Sirion(het die opbetaling op haar vorige kar op my revolving loan gehad en binne 6maande gesettle). Daai twee voertuie is so betroubaar en ekonomies, hulle is vir ons hulle gewig in goud werd.

Die lekker van enige van hierdie voertuie en speelgoed is....wanneer ek die dag verkoop kom die volle verkoopprys weer in my bankrekening in. Dit gee vir mens bietjie opsies en bedingingsmag vir daai upgrades.

Ek het intussen van werk verander en geniet nou nie 'n moerse salaris nie, maar wel 'n mate van consistency...klein bietjie meer as my gemiddelde kommissie van ouds.  Terwyl my betaalde karre dus nog lekker loop kan ek dieper duike in my huis-skuld maak of bloot net spaar vir ander upgrades...soos die huis  :thumleft:
« Last Edit: June 03, 2016, 08:11:16 am by Lem »
Faith is not knowing what the future holds, it's knowing who holds the future

Offline Trumpet

• Pack Dog
  • **
  • Bike: Triumph (all models)
« Reply #79 on: June 03, 2016, 08:04:41 am »
If it has wheels or Tits I always pay cash!  :biggrin:

Superbike bought cash.
Dirtbikes bought cash.
Cars bought cash.

Why pay interest on a depreciating asset? example: Buy for 100k, 10% deposit, 36 months repayment period. At the end of 3 years you have paid R120k for something that is now worth about R70k. You've paid R20k in interest & fees FFS!

IMHO anyone who finances toys is silly in the extreme.
You cannot change what is, But you can change your perception of what is, And if you change your perception of what is, Then you actually change what is.