Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: Dorsland gaan kuier sy Boerbokke in Kenya  (Read 24863 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Dorsland

• Forum Whore
  • Bike: Yamaha XT 660 Z
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
Re: Dorsland gaan kuier sy Boerbokke in Kenya
« Reply #40 on: June 15, 2016, 03:55:14 am »
Die verkeer is chaos, orals. Amper geen reŽls nie.

Diť splinternuwe blokbaler het teen die beton middelmannetjie vasgehaak en word van die trok afgeruk. Moertoe. Maar almal spring in en help om hom uit die pad uit te stoot/sleep/dra. Hy gaan nie baie bale lewer nie. Ai.

Geleerdheid in die kop van 'n dwaas is soos 'n lemmetjie in die hand van 'n aap.

CJ Langenhoven

Offline Dorsland

• Forum Whore
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #41 on: June 15, 2016, 04:03:15 am »
Daniel, die grootbaas, doop my Kamau (sp.)  Ek vra wat beteken dit, het lag net en sÍ ek moet 'n regte Kikuyunaam kry.

Kikuyu is 'n stam (die grootste in Kenya) , 'n taal, 'n plek, 'n kleed wat jy op verskeie maniere kan dra, 'n dorp en natuurlik, 'n gras.

Ons stop by 'n uitkyk punt waar Peter en Sarah vir my 'n armband in Kenya se kleure persent gee.  

Ek voel amper soos daai takhaar wat jare terug (laas keer toe ek TV gekyk het) 50/50 aangebied het :)

Ons stop by Delamare Farm Shop vir cuppacino en driehoekiekoeliekoekies. Die Delamare gesin boer nog steeds op grootskaal hier. Snyblomme wat hulle uitvoer Europa toe, beeste, wild, pyrethrum, pere, pruime. Hy het 'n moerse groot plaas, ons ry seker 20km deur hom aan weerskante van die pad. Skynbaar het hy nog plase verder Oos. Lord Delamare was 'n invloedryke Britse kolonialis gewees en soort van aanvaar as die nie amptelike goewerneur van Kenya in die vroeŽ 1900s. Kyk bietjie Out of Africa. Baie goeie fliek. Kenya en Afrika sal nooit weer so wees nie :'(

Diť mense is baie gasvry en vriendelik en ons gesels tot laat bokke en boerdery. My wiele is lankal pap en ek sleep oppie disselboom.  Maar ek hou by. Oppad na my gemaklike kamer by die Top Cliff Lodge, trap ek amper op 'n slangetjie :-[ maar ek is so moeg dit pla my min. Daar is net koue water om te stort maar Megapix sÍ mos dit is verkoue en griep se Moses so ek byt vas en gooi seep. Ek is 18 ure wakker nadat ek die vorige nag op Potchefstroom net so 3 ure geslaap het.

Top Cliff Lodge :

Vandag gaan ons my bokkers sien. Ha! :)
Geleerdheid in die kop van 'n dwaas is soos 'n lemmetjie in die hand van 'n aap.

CJ Langenhoven

Offline Dorsland

• Forum Whore
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
Re: Re:
« Reply #42 on: June 15, 2016, 04:20:54 am »
Hoop jy het jou geelkoors inenting onthou, hulle is taai by Kenya lughawe. Eenkeer my kaart verloor in Ethiopia en by Jomo Kenyatta aangekom moes ek eers laptop oopmaak en n scan wys en n adisionele 20usd betaal omdat kaart nie op my was. Ek sit juis nou by Little company of Mary en wag vir my geelkoors inenting. Het verval, 10 jaar geldig

Sent from my SM-J500F using Tapatalk
Ek het navraag gedoen Tom, maar almal sÍ dis nie nodig nie. Enigste geelkoors wat ek tot dusver gesien het is die Sjinese.  Orals. Afrika se nuwe koloniseerders. Afrika gaan nog blankes verlang.

CJ Langenhoven

Online silvrav

• Senior Member
  • Bike: AJS (all models)
Re:
« Reply #43 on: June 15, 2016, 06:47:44 am »
Gister toe ek op Nairobi land, neem dit my 'n laaaaaaaang tyd om 'n SIM kaart te koop, om my bagasie te kry, geld te ruil en uiteindelik my kliente op te spoor.  Dis lekker warm maar ek wil nie nou skielik, natgesweet met my griep, my baadjie uittrek nie.

Ons val in die pad Nakuru toe, omtrent 150km van Nairobi. Die spoedgrens is 80km/u maar eintlik ry ons omtrent so 60km/u en ek dink ons gemiddelde spoed is seker so 30km/u omdat die verkeer chaos is. Dis 'n laaaaaaaang dag. Met my aankoms op Nakuru, ontmoet ek vir Daniel, die grootbaas van die opset. Hy boer wyd oor Kenya met melkbeeste, forel en viskos wat hy uitvoer Oos-Afrika in, beeste, mielies, en nou natuurlik die Boerbokke.  Hy is ook (natuurlik) in die politiek betrokke :)

Ja nee, ek het vinnig geleer om carry on saam te vat op in afrika na ek 3 ure gewag het vir my tas in DRC

Offline FrancoisTz

• Senior Member
  • Bike: BMW R1200GS Adventure
« Reply #44 on: June 15, 2016, 10:15:28 am »
Hoop jy het jou geelkoors inenting onthou, hulle is taai by Kenya lughawe. Eenkeer my kaart verloor in Ethiopia en by Jomo Kenyatta aangekom moes ek eers laptop oopmaak en n scan wys en n adisionele 20usd betaal omdat kaart nie op my was. Ek sit juis nou by Little company of Mary en wag vir my geelkoors inenting. Het verval, 10 jaar geldig

Ek het navraag gedoen Tom, maar almal sÍ dis nie nodig nie. Enigste geelkoors wat ek tot dusver gesien het is die Sjinese.  Orals. Afrika se nuwe koloniseerders. Afrika gaan nog blankes verlang.

Jy moet asseblief baie mooi hieroor seker maak. Tot ek Kenya verlaat het in 2010 is jy nie eens tot die Lughawe gebou toegelaat sonder jou geelkoors (pes) sertifikaat nie en dit is weer in SA nagegaan, sonder uitsondering. Dit mag afgeskaf wees maar indien nie dan kan jy aandoen by die AAR Kliniek in Upperhill, hulle doen die inspuiting en reik sertifikate uit. Een probleem is dat jy die inspuiting moet kry veetien dae voor jy uit SA vertrek maar daaraan kan jy nou nie meer veel doen nie, vra die Dokter om die datum terug te skuif.
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to rank amongst those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much, because they live in the grey twilight that knows neither victory nor defeat.

Offline Dorsland

• Forum Whore
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
Re:
« Reply #45 on: June 15, 2016, 10:50:50 am »
Is Upper Hill in Nairobi Francois? Ek dink ek moet sommer terugwerkend vir geelkoors gesteek raak.  Sommer vir die wis en die onwis.

CJ Langenhoven

Offline FrancoisTz

• Senior Member
  • Bike: BMW R1200GS Adventure
Re:
« Reply #46 on: June 15, 2016, 11:18:03 am »
Is Upper Hill in Nairobi Francois? Ek dink ek moet sommer terugwerkend vir geelkoors gesteek raak.  Sommer vir die wis en die onwis.
Hi Dorsland, ja Upperhill in Nairobi. Daar is ander AAR Klinieke ook maar destyds was hierdie die enigste een wat die sertifikaat kon uitreik. Daar sal ander instellings wees maar die higiene sal nie na wense wees nie terwyl AAR behoorlike protokol handhaaf, wel hoop dit is steeds so. Verseker maar dat hulle die spuit en naald in jou teenwoordigheid oopmaak.
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to rank amongst those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much, because they live in the grey twilight that knows neither victory nor defeat.

Offline Tom van Brits

Re:
« Reply #47 on: June 15, 2016, 11:18:41 am »
Ek het juis gister  by die travel kliniek my geelkoors, meningitis en typhoid gekry.....R1500 later is my bank balans met n bloukol en ek met n lam skouer. Johan ek dink as jy nie gevra word vir geelkaart is jy bleddie gelukkig, ek het seker een van daai skudige gesiggies want hul het my tot op terugkoms in SA vir hom gevra. Dit mag verander het, maar die suster by kliniek se vir my hulle val in die belt.

Ek wens ek kan jou opgewondenheid sien toe jy daai bokkers weer sien!

Geniet dit, ek is sommer vol heimwee nou. Ek is lief vir Afrika met al sy kak, die skoonheid  en plesier maak op x 100 vir dit

Sent from my SM-T231 using Tapatalk

Offline TEXC

• Senior Member
  • Bike: Triumph Tiger 1200 Explorer
  • What more can a man want?
« Reply #48 on: June 15, 2016, 01:28:55 pm »
You can start your own adventure thread like Tintin :biggrin:

Offline Dorsland

• Forum Whore
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
Re:
« Reply #49 on: June 16, 2016, 05:26:10 am »
Hehehe, as long as I don't have a haircut like Tintin.

CJ Langenhoven

Offline Dorsland

• Forum Whore
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
Re:
« Reply #50 on: June 16, 2016, 05:30:04 am »
Just checking in quickly guys. Got back to the guesthouse late last night and about to leave again. I'll try and update with pix tonight when I have signal again.

Lots of photos to post.

@Tom: bokke lyk goed. Van hulle onthou my nog.  Gaan vandag weer oppie plaas wees.

CJ Langenhoven

Offline Dorsland

• Forum Whore
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #51 on: June 16, 2016, 06:55:40 am »
Geduld is Afrika se middelnaam.  My kliŽnt is last om my te kom haal so ek kan 'n paar fodies laai.

Gister was lekker om my bokke weer te kan sien.  Hulle word darem goed versorg en die fasiliteite en afdakke is goed. Alles word hier uit hout gebou, sommer onbehandeld.  Vir omtrent R45/dag (R1360 per maand)
werk diť plaaswerkers hard en getrou sonder kla.  Alles is skoon en die bokke word goed versorg. Van my bokke het darem my stem herken.  Dit was lekker gewees. :D:D

CJ Langenhoven

Offline Dorsland

• Forum Whore
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
Re:
« Reply #52 on: June 16, 2016, 06:56:44 am »
Hier is my kliŽnt nou, ek pos weer vanaand.

CJ Langenhoven

Offline Wooly Bugger

• Forum Whore
  • Bike: Buell Ulysses XB12
  • DILLIGAF?
« Reply #53 on: June 16, 2016, 09:38:44 am »
 :sip:

Offline Tom van Brits

Re:
« Reply #54 on: June 16, 2016, 09:46:48 am »
Bokke is nou weer in mooi kondisie. Het hulle darem bietjie vrae gevra en goed by jou aangeleer Johan? (Nie die bokke, die klient ;) )

Offline LDV

• Senior Member
  • Bike: KTM 990 Adventure
« Reply #55 on: June 16, 2016, 09:51:51 am »
Dorsland kan jy nie so paar plaas werkers saambring vir ons nie?

Offline Dorsland

• Forum Whore
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
Re: Re: Dorsland gaan kuier sy Boerbokke in Kenya
« Reply #56 on: June 16, 2016, 12:32:43 pm »
Dorsland kan jy nie so paar plaas werkers saambring vir ons nie?
Selfs diť mense van Kenya wat my op die plaas besoek het het gesÍ dat ons mense tot in die grond in verderf is. Hier werk hulle van vroegoggend tot donker sonder 'n etensuur, siekverlof, kraamverlof, papsak siekte en al die ander goed wat van ons verwag word. Hulle kan inderdaad 'n verbetering wees.

Ek sien hoeveel ek in my bagasie kan inpak :)

CJ Langenhoven

Offline Dorsland

• Forum Whore
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #57 on: June 16, 2016, 12:35:04 pm »
Nog van die bokke waar hulle op aangeplante Kikuyu wei. Wisselweiding bestaan nie hier nie so elke trop het sy eie veewagter. Hy werk vir minder as R45/dag.

CJ Langenhoven

Offline Dorsland

• Forum Whore
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #58 on: June 16, 2016, 12:40:02 pm »
Bokke is nou weer in mooi kondisie. Het hulle darem bietjie vrae gevra en goed by jou aangeleer Johan? (Nie die bokke, die klient ;) )

Hulle vra baie vrae Tom, hulle is ywerig om te leer. Juis vandag is ek besig met opleiding en raad oor infrastruktuur wat hulle benodig. Die Kenya staatsveearts is saam en ons gesels lekker bokke. My wens is dat hulle ywer en nuwe inligting in optrede, goeie bestuur en sukses omskep kan word. Afrika het 'n dringend behoefte aan kommersiŽle en suksesvolle boere. Dit is 'n lang pad, dis nie maklik nie gegewe hulle kultuur van bestaans- en roofboerdery. Ek kan net die saadjie plant.

CJ Langenhoven

Offline Hinksding

• is beslaan met ligte hoefysters
  • Senior Member
  • Bike: Honda XR125L
  • Die aai van Loeriesbaai
« Reply #59 on: June 16, 2016, 01:41:14 pm »

Hulle vra baie vrae Tom, hulle is ywerig om te leer. Juis vandag is ek besig met opleiding en raad oor infrastruktuur wat hulle benodig. Die Kenya staatsveearts is saam en ons gesels lekker bokke. My wens is dat hulle ywer en nuwe inligting in optrede, goeie bestuur en sukses omskep kan word. Afrika het 'n dringend behoefte aan kommersiŽle en suksesvolle boere. Dit is 'n lang pad, dis nie maklik nie gegewe hulle kultuur van bestaans- en roofboerdery. Ek kan net die saadjie plant.

Nou hoekom wil 90% vd Nerwe hier efol doen Johan.....jys mos slim  :biggrin:
Eet vleis! 'n 1 000 000 jakkalse kan nie verkeerd wees nie.