Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: I have a dream ..............  (Read 15203 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Kobus Myburgh

• Grey hound
  • Bike: Honda CRF-1000L Africa Twin
Re: I have a dream ..............
« Reply #160 on: March 16, 2017, 07:32:39 pm »
Dankie Schalk  :thumleft:
"If you have men who will only come if they know there is a good road, I don't want them.  I want men who will come if there is no road at all."

-David Livingstone-

Offline hedleyj

« Reply #161 on: March 16, 2017, 08:51:15 pm »
Hey bud. Good luck

Wait for the ride report.
I'm sure the sun goes around the earth twice a day.

Offline Kobus Myburgh

• Grey hound
« Reply #162 on: March 16, 2017, 08:54:17 pm »
Hey bud. Good luck

Wait for the ride report.

Thanks Hedley, will try and keep this thread live after each day.  :thumleft:
"If you have men who will only come if they know there is a good road, I don't want them.  I want men who will come if there is no road at all."

-David Livingstone-

Offline Kobus Myburgh

• Grey hound
« Reply #163 on: March 17, 2017, 07:53:52 am »
Terwyl ons koffie drink in Springbok vanoggend is die ander manne op die strand.

Ons Kaapse span maats is ook nou al op pad.

As 'n mens so min in die węreld kom besef mens weer opnuut hoe dor hierdie stuk aarde is.

Sent from my iPhone using Tapatalk

-David Livingstone-

Offline Kobus Myburgh

• Grey hound
« Reply #164 on: March 17, 2017, 01:22:12 pm »
Johan en Magda is ons is gasheer en gasvrou vir die naweek.  Sommer so met die intrap slag voel 'n mens welkom.

Die girls het klaar ons supplements uitgesort, brandstof is vol gemaak en nou is ons besig om die laaste goedjies gou te check.

Die crew se workshop is ook reg.

-David Livingstone-

Offline zetman

• Grondpad Alie pad
  • Race Dog
  • Bike: Yamaha XT660
  • Plak n Palm...
« Reply #165 on: March 17, 2017, 03:16:13 pm »
 :ricky: :ricky: :ricky: :ricky: :ricky: Lekker julle geniet die Race
 Hoor die wind waai Befok daar more hoop nie julle waai weg nie  :imaposer:
Hou die Tyres op die Grondpad...

Offline Kobus Myburgh

• Grey hound
I have a dream ..............
« Reply #166 on: March 21, 2017, 02:48:40 pm »
Dag 1 - 18 Maart

05h00 gaan die selfoon se alarm af - ek lę nou al meer as 'n uur vir hom en wag.

Spring op en draf gou deur die stort om seker te maak ek is wakker. 

My kit word vir die soveelste keer op die bed uitgepak en deur gegaan.  My maag maak draaie.

Koffie en ontbyt volg, maar my eetlus is min.  Nietemin dwing ek brekfis in my lyf af.

Nou word daar opgekit en dis nie te lank voor ons die paar honderd meter skool toe ry nie.

Ons backup span is awesome! Bikes is al die vorige aand deur gegaan, ons supplements is gepak, die nodige dokumentasie is in ons backpacks en ons camelbak bladders is vol.

Registrasie, dokumentasie, riders briefing en road books is al die vorige aand uitgedeel na die reëlings effe aangepas is agv 'n storm sterk wind voorspelling vir die 18de.

Ons bikes staan reg.

Verwelkoming en registrasie

Ons merk road book

« Last Edit: March 21, 2017, 02:50:58 pm by ktmkobus »

-David Livingstone-

Offline frankmac

• Race Dog
  • Bike: Singer (all models)
  • You want my what??
« Reply #167 on: March 21, 2017, 02:50:51 pm »
Just been waiting for this, Kobus.  :thumleft:

Offline Kobus Myburgh

• Grey hound
« Reply #168 on: March 21, 2017, 02:58:31 pm »
Just been waiting for this, Kobus.  :thumleft:

:thumleft:  Hold on for the ride of my life Frank.

We set off from the school to head off to the pans just outside of town.  Our crew is already out there setting up pits and I find being on the bike helps a bit with the nerves, which is by now bordering a mild panic.

Getting to the pans and it's quite a long wait for everything to settle down and Alex sets off to check that the route is all clear.

Daar is ook die vorige dag besluit om dit 'n Le Mans style start te maak - danksy Bill the Bong.  :deal:  Ryers begin so 30m van hul fietse af, hardloop, start en laat loop in die pan af.

Onmiddelik weet ek hier kom moelikheid - Ek het nie tweekamp geoefen nie, die is dan 'n bike race.  :eek7:

« Last Edit: March 21, 2017, 03:11:12 pm by ktmkobus »

-David Livingstone-

Offline Pom17

• Race Dog
  • Bike: NER-A-CAR
  • Cobus van der Merwe
« Reply #169 on: March 22, 2017, 06:47:18 am »
Awesome report so far :thumleft:

Offline Bazinga

• Race Dog
  • Bike: KTM 690 Enduro
  • Nat-Su-Kow
« Reply #170 on: March 22, 2017, 11:54:13 am »
Wag in spanning vir die res  :ricky:

Offline BikerJan

« Reply #171 on: March 22, 2017, 12:56:39 pm »
Lekker geskryf Kobus, kan nie wag vir die res van jou avontuur nie!

Offline Bill the Bong

• Coffee Monster
  • Race Dog
  • Bike: Cagiva Elefant 900
« Reply #172 on: March 22, 2017, 01:10:19 pm »
Ja, en die le Mans start was n goeie idee, ek was eerste by my bike.

Offline Kobus Myburgh

• Grey hound
« Reply #173 on: March 22, 2017, 01:48:26 pm »
Kom ons kry die wiele weer aan die rol.  Waar was ek ........

-David Livingstone-

Offline Kobus Myburgh

• Grey hound
« Reply #174 on: March 22, 2017, 01:59:07 pm »
They decide that all the even numbered bikes will start first, followed by the uneven ones.  I'm somewhat relieved that we won't be the first bikes off.

Like a lot of thing this weekend, things changed quickly and all of a sudden we're up to open the event!

We all line up to take a run for our bikes and hit the pan all the way to the end, take a left turn and then right into and over the dunes ..... THE DUNES!!!

Now, if you can remember that dream when you were small and you were running across the road and you just couldn't get away?  That exact scene was playing off as I started heading for the bike.  It felt like the bike was just not getting closer.

Eventually I swung my leg over the beast.  I could feel my hands trembling as I reached for the starter button.

The beast came alive and all I could think is ...... moet asseblief nie sommer nou al voor al die mense neer bliksem nie!

In my mind I saw myself popping a wheelie down the length of the pan ....... and then I realized - I can't wheelie!

Photos to follow - just downloading quickly

« Last Edit: March 22, 2017, 02:00:32 pm by ktmkobus »

-David Livingstone-

Offline Kobus Myburgh

• Grey hound
« Reply #175 on: March 22, 2017, 02:35:04 pm »
We were two teams which shared a backup crew, and in the end ended up being one team that tackled the event together.

The Metalhorse men, Ian and Jason.

And the Free riders, Arnold (Arrie), Jan and me.

All ready on the pans.

-David Livingstone-

Offline Kobus Myburgh

• Grey hound
« Reply #176 on: March 22, 2017, 03:02:25 pm »
The bikes line up for the start.

And then we run .....

And off we go.

And this is what I had in mind!  Showing us how it's done.

Toe ek eers so ewe versigtig die draai vat na die running start toe skop elke bietjie adrenalien in - oop ketels.  Die waarskuwing van Jan voor die tyd dat hierdie nog nie die race is nie, is onmiddelik vergete.

Onder op die pan en hard rem vir die draai, liggies op die throttle en dan oop ketels en ek voel die bike se gat begin uitkom.  In my kop is ek 'n kombinasie van elke Dakar ryer wat ek so lank al idealiseer.

Ek kyk af of die navigasie toerusting of alles werk en toe ek op kyk skrik ek my dood vir 'n tou wat op die sand lę oor die pad.

Dan is dit weer op die rem om die draai regs te vat en die duin aan te durf.

Ek kyk mooi wat die ouens voor my doen en dink 'stand up, look up, open up; stand up, look up, open up.  Omtrent hier is dit wat ek besef hoe uitasem ek is!  Haal asem Kobus, haal asem!

Oor die duin en al wat ek kan sien is sand.  'n Paar draaie tot by die heining en draai regs.  Kyk om en sien hier is 'n man wat wil verby kom.  Ek maak plek en hy los my in sy stof.  Ek praat hard met myself om dit rustig te vat en ritme te kry.  Dit werk en ek ry vloeiend langs die draad af.

Kom onder en skerp regs.  Vir die eerste keer kyk ek op die road book en besef ek het nog niks gescroll nie.  Scroll terwyl ek die monster se keel oopmaak deur die draai.  Toe ek opkyk besef ek, ek het die afdraai gemis.  Ek sien die ouens regs van my en skiet soos die kraai vlieg in hulle rigting en herinner myself om te ontspan en te konsentreer. 

So ver ek kyk en ry is dit net sand wat voorlę.  Voor my ry 'n deelnemer wie se pas ek van hou en ek probeer by hom bly.  Dit werk goed en die veld is naby genoeg van mekaar dat die navigasie geignoreer kan word ............

En toe ry ons skapies almal verkeerd en moet gou omdraai!

Terug op die regte roete en ek begin dink hoe lank kan fo&$en 23km nou wees!

Uiteindelik kom ons oor 'n duin en ek sien weer die pan.  Gaan sit vir die eerste keer en ry redelik rustig in die rigting van die windkous.  Om die windkous paal,  40km/h DZ en stop by Sean, timekeeper.

Ek kyk in die rigting van die pits en die crew is vol thumbs up.

Arrie

Ian en Jason

« Last Edit: March 22, 2017, 03:05:35 pm by ktmkobus »

-David Livingstone-

Offline Kobus Myburgh

• Grey hound
« Reply #177 on: March 22, 2017, 03:49:11 pm »
And here we go for lap 2.  I get to the bottom of the pan for left turn once more and realize I'm suffering from extreme arm pump!  Not being used to sand riding, I was obviously holding on for dear life.  I realized that this was not gonna work for the rest of the prologue.

Again I had a conversation with myself to try and calm down.  I knew I had to find some sort of rhythm to avoid clenching the bars so tight.  My legs were also feeling the strain and I started combining the standing with sitting wherever I can do avoid exerting so much energy.

It worked and soon I was going at a relatively steady pace.

Before I knew it I saw the pans again, headed for the windsock once again and stopped at Sean for the time to be logged. 

Into the pits and our brilliant crew was full of smiles, ready with a drink and waiting on the rest of the team.

The wait was not long and we saw Jason and Ian coming over the pan.  They were riding slow and very close to each other.

As they got closer we realized Jason was towing Ian.  Oh shit, what now, it's only day 1.

Ian pulled into the pits and we realized his oil cooler sprung a leak and it was oil all over the place!

Not long and Jan and Arrie came in after helping someone get some wire unstuck.

Phew, we all made the prologue, but needed to get back to the house to get going on Ian's bike.

-David Livingstone-

Offline Kobus Myburgh

• Grey hound
« Reply #178 on: March 22, 2017, 04:39:01 pm »
Ian's bike was loaded after we watched the top 10 guys fighting it out for the starting position of stage 1.

Hierdie manne is eenvoudig net donners vinnig en 'n belewenis om te aanskou.

Toe is dit die quads en SSV wat die panne opskeur!  Awesome!!

By die huis aangekom en almal spring aan die werk om die bikes reg te kry vir die volgende dag.

Ian se bike is die middelpunt van aandag en almal ruil idees en Ian sweet soos hy die oil cooler bypass en Jason is kort kort aan die google om te kyk of daar moontlik 'n elektriese probleem kan wees tot die oorsaak hoekom die bike nie weer wil start nie.

Na ure se gespook kry Jan team Rad in die hande en die bike word op die trailer gelaai en die manne is weg McDougals baai toe.  Nie baie lank nie en ons hoor 'n bike ingery kom terwyl ons sit en koffie drink.

Dis Ian!!!! En die bike loop.  Ten spyte van die een olie ring wat seergekry het, loop die bike.  Rad het net aangeraai dat die olie gemonitor moet word by elke refueling point en dat hy selfs moet oorweeg om olie saam te ry.

Ons is voltallig vir die begin van Dag 2.

« Last Edit: March 22, 2017, 04:39:29 pm by ktmkobus »

-David Livingstone-

Offline Kobus Myburgh

• Grey hound
« Reply #179 on: March 22, 2017, 06:25:48 pm »
Later die middag ry ons skool toe vir scrutineering en riders briefing.

Ons is goed voorbereid en almal slaag scrutineering maklik.  Alex brief ons oor die volgende dag se roete en die senuwees is ewe skielik onder beheer.  Dag 1 is verby en ons almal het is heel ander kant en reg vir die volgende dag.

-David Livingstone-