Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: Swivel and Fixed Sidecar on Super Tenere  (Read 43289 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline woody1

• Forum Whore
  • Bike: Yamaha Super Tenere
  • XT1200ZE "Vinnige" Witte
Re: Swivel Sidecar on Super Tenere
« Reply #160 on: October 03, 2016, 02:30:20 pm »
This one

I WOULD RATHER BE AN HONEST ASSHOLE .... THAN A FLIPPEN LIAR !   

Ducati 100cc Mountaineer, Honda 550 K3, Suzuki Gs1000E, Suzuki Gs1000G, Suzuki 1100 Katana, BMW R1100RT, BMW R1150RT,,,,,All gone. Only 2014 ST in the garage at the moment... And Honda XL 600

Offline zetman

• Grondpad Alie pad
  • Senior Member
  • Bike: Yamaha XT660
  • Plak n Palm...
« Reply #161 on: October 03, 2016, 02:54:50 pm »
 :spitcoffee:
Hou die Tyres op die Grondpad...

Offline Tom van Brits

« Reply #162 on: October 03, 2016, 03:27:30 pm »
Ek is baie beindruk, welgedaan baas Kobus!!  :laughing4: :thumleft:

PS: Lekker draad trek  :peepwall:

Offline ChrisL - DUSTRIDERS

• Forum Vendor
  • Castrated Dog
  • Bike: BMW R1200GS
    • dustriders.co.za
« Reply #163 on: October 03, 2016, 03:41:55 pm »
Gaan 'n briek pedal aan die karretjie sit in lyn met my gear lever.
AS ek hom nodig het is dit voet links draai en daai pedal raak.....LIGGIES.

terwyl jy nou op volspoed is sit sommer n exhaust brake ook op. :deal: ;) >:D
MOTORCYCLE ACCESSORIES RETAILER
info@dustriders.co.za
ENDURISTAN SOFTLUGGAGE IMPORTER
www.dustriders.co.za

Offline Vis Arend

• It's not how fast you start, it's how long you endure.
  • Forum Whore
  • Bike: Honda XR650L
« Reply #164 on: October 03, 2016, 03:43:12 pm »
Gaan 'n briek pedal aan die karretjie sit in lyn met my gear lever.
AS ek hom nodig het is dit voet links draai en daai pedal raak.....LIGGIES.

terwyl jy nou op volspoed is sit sommer n exhaust brake ook op. :deal: ;) >:D

:laughing4:  :laughing4:   :lol8:
No matter how slow you go, you're still lapping everybody on the the couch
Honda XL125  -  Sold,    Honda XR200R  -  Sold,     Yamaha TT500  -  Sold,     Honda Transalp700  -  Sold,       Yamaha S10 Fast Blue  -  Sold,   Yamaha S10 Slow White  -  Sold,   Honda CRF250 Rally - To be Sold, XR650L..

Offline ChrisL - DUSTRIDERS

• Forum Vendor
  • Castrated Dog
  • Bike: BMW R1200GS
    • dustriders.co.za
« Reply #165 on: October 03, 2016, 03:45:05 pm »
Dan klink jy so as jy inkom vir n stop. Cool né? >:D :peepwall:

https://www.youtube.com/watch?v=o0ArkI0VPL0
MOTORCYCLE ACCESSORIES RETAILER
info@dustriders.co.za
ENDURISTAN SOFTLUGGAGE IMPORTER
www.dustriders.co.za

Offline woody1

• Forum Whore
« Reply #166 on: October 03, 2016, 03:58:35 pm »
Ek ek BLY in Brakpan ek is nie hier gebore nie........ :imaposer:

Ducati 100cc Mountaineer, Honda 550 K3, Suzuki Gs1000E, Suzuki Gs1000G, Suzuki 1100 Katana, BMW R1100RT, BMW R1150RT,,,,,All gone. Only 2014 ST in the garage at the moment... And Honda XL 600

Offline zetman

• Grondpad Alie pad
  • Senior Member
  • Bike: Yamaha XT660
  • Plak n Palm...
« Reply #167 on: October 03, 2016, 04:22:36 pm »
 :lol8: Aiman dis lekker in Brakpan
Uncle moet tog nou n foto opsit van jou gecromede MAGS
EN DIE Cortina DRUKVLERK  :lamer:
Hou die Tyres op die Grondpad...

Offline madmike999

• Senior Member
  • Bike: Honda XRV 750 Africa Twin
  • www.studio88.co.za info@studio88.co.za
« Reply #168 on: October 04, 2016, 09:06:14 am »
 :thumleft: :thumleft:
'82 R100 RS,  '98 Africa Twin,  Vespa 180 Rally

Offline Gérrard

• AKA 'jupiter' maar noem my Gerard.
  • Global Moderator
  • Castrated Dog
  • Bike: BMW R1150GS Adventure
  • WAT KYK JY
« Reply #169 on: October 04, 2016, 09:15:25 am »
Just back from a shopping spree.

I received 2 x flickers with normal globes from Keith when I purchased the tub.

I am afraid that these thing will draw to much current and I do not like one in the front and one on the back.
So I phoned Startline this morning. Universal rear view mirror with LED flicker R 438.00.
Got there looked at it, liked it and the chap charged me R 384.00 only.

Got to Autozone ...see they have a special on those round LED trailer lamps.  Again the one I got with the sidecar was only light and brake light.
The new one is Light, brake light and indicator.  R 275.00.

Also got some trailer plug and socket and some wire..... vanaand trek ons draad. :imaposer:

Ag lekker man... ek en Schaun sal jou join vanaand. Moet ons facetime ?  :lol8:

Ek gebruik die ligte
...dis nooit te laat om n happy childhood te he nie !

Build a sidecar they said. It will be fun they said. Ja-nee !

Offline woody1

• Forum Whore
« Reply #170 on: October 04, 2016, 09:18:59 am »
Wat kos daai LED cluster ?  Gaan jy 2 posit ?

Offline Gérrard

• AKA 'jupiter' maar noem my Gerard.
  • Global Moderator
  • Castrated Dog
  • Bike: BMW R1150GS Adventure
  • WAT KYK JY
« Reply #171 on: October 04, 2016, 09:24:30 am »
Wat kos daai LED cluster ?  Gaan jy 2 posit ?

Ja, bietjie bleddie duur. Dink dit was so by R350.00 vir een. Daai pakkie goed wat jy daar sien, saam die draad, was so R900.00.

Koste vir die treiler sal so by R3.5k wees. Nie sleg nie.
...dis nooit te laat om n happy childhood te he nie !

Build a sidecar they said. It will be fun they said. Ja-nee !

Offline woody1

• Forum Whore
« Reply #172 on: October 04, 2016, 09:33:55 am »
Gister by Autozone daai ronde cluster opgetel op special.. R 276.00.  Want die karretjie het al klaar 'n ronde gat gehad.

My compleet rig sover is onder R 20 000.00 en dit sluit my nuwe MIG welder in. :laughing4:

Online Dawid S

• Member
  • **
  • Bike: AJS (all models)
  • A Quad
« Reply #173 on: October 04, 2016, 12:43:30 pm »
Woody

IMHO

Ek het 'n bietjie ondervinding van yster werk.
Ek is glad nie lief vir square tubing nie. Dit is baie geneig om op weld laste te kraak. Die verhitting van die staal maak die metaal op die sweislas harder en kraak op die laste.
Ek sal 'n diagonal versterking in sit van regs-voor na die wiel. Dit sal die torque verminder wat die raam sal skeef trek as jy rem.
Die twee hoekysters wat die bike regop hou SAL die square tubing waar op hulle staan torque en teen hoe spoed 'n wobble veroorsaak.
Dit moet 'n support kry van die anderkant van die raam.
http://www.moturist.nl/formula.html   Kyk hier na die LEAD, TOE IN en LEAN OUT.
Avidride het 'n goeie bespreeking : http://advrider.com/index.php?threads/sidecar-design-formula-important.468196/ 
Ek dink ronde pyp sal 'n baie beter idee gewees het.
https://www.google.co.za/search?q=sidecar+frame&biw=1366&bih=622&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjnubi66MDPAhUGQyYKHS_fDa8QsAQIGQ#imgrc=_ 
Al hoewel jy supports op die hoeke van die raam in gesit het sal hulle nog steeds kraak op die sweis laste.
Die briek op die sidecar sal ek 'n loadsensor op sit om die briek krag te verminder as hy gelaai is anders gaan daar die wiel vas slaan met 'n vrag en moeilikheid maak. Kyk na Ural of hulle nie so iets gebruik nie.
Die raam se step na die bike is ook nie vir my goed nie. Ek vermoed dit sal nie die  toets deur staan nie.
Laai 100Kg in die side car en gaan ry hom op slegte sinkplaat pad om hom te toets.

Beskou asb hierdie as op bouende kritiek.
IMHO

Offline Tom van Brits

« Reply #174 on: October 04, 2016, 01:09:46 pm »
Dawid S sover ek weet is die wand dikte 3mm van daai squire tubing wat dit baie sterker maak as konvensionele 1.6mm

Ek het ook baie jare se ondervinding in staal en het oa n sleepwaentjie gebou met 38mm x 3mm en dit het nooit gekraak nie. Ek het hom spesiaal nie ander behandeling gegee as rooi oksied om n oog te hou op die sweis laste. Sodra jy opgaan na 3mm dikte is dit n ander storie in my oe en is dit net sowel jy seis 3mm flatbar. Sodra jou penetrasie reg is, kan ek nie n probleem sien nie. Ek weetnie op watter amp's Woody1 gesweis het nie maar ek sou bv met n gewone inverter op om en by 100amp gesweis het. Mens kan sien as jy goeie penetrasie tog kry. Onthou die 'kar body' self is geheg op 4 punte en dien dieselfde doel as die cross member wat jy voorstel. Maar ok....ek verstaan jy is concern en tereg, ek glo egter Kobus (soos ek hom ken) sal goed gesweis het. Ek moet ook byvoeg.....ek het BAIE ronde pyp vir manne gesny en n dunner diameter ingesit en weer gesweis oa n KLR frame asook n XTR660

Offline woody1

• Forum Whore
« Reply #175 on: October 04, 2016, 01:16:57 pm »
Dankie David.  Ja ek het begin met ronde pyp, maar dit was vir my moeilik om te sweis... mooi te sweis en ek het nie vertroue in dit gehad nie en daarom het ek to sq tubing gebruik.

Jy moet onthou dat hierdie nie 'n normale sidecar is nie en toe-in etc het nie so 'n groot invloed op die hantering nie....dit het ek al bewys met die toetsrit.
As ek hom wel SOLID maak gaan dit 'n factor speel en dit sal ek uitsort as ek daar kom.  Ek het verstellings punte wat ek toe-in / out en leaning kan stel.

Ek weet die STEPS is nie PERFEK nie, maar weereens is hierdie nie die NORMAL sidecar nie.  Met die SWIVEL aksie moet jou voorste mounting hoer wees as die agterste mounting sodat wanner jy LINKS lean die voorste stang die karretjie na links uitstoot en dus draai die karretjie se wiel automaties na links.

Ook wanneer jy regs lean TREK daai stang die karretjie na regs en help met die draai aksie van die gedoente.

Daai 2 upright hoekysters is op die oomblik net goed vir die DAMPER, dus is daar nie baie stremming op nie.  As ek wel dieselfde punt as 'n brace wil gebruik om hom SOLID te maak sal ek hom moet aanpas.

Dus se jy dat alhoewel ek 25mm x 3 mm dik flat bar diagonal oor my hoeke het dit nie goed genoeg is nie.?
Wat stel jy voor.

Ek het gevra vir hulp maar niemand wou my help nie.  As jy kan kom kuier en jy kan lekker sweis dan bou ons sommer nog een. :laughing4:

Offline woody1

• Forum Whore
« Reply #176 on: October 04, 2016, 01:20:36 pm »
Nog 'n ding,  dis alles 3mm dik staal en ek het deurlopend 4mm rods gegooi... volgens my meer as 100 amp. 

Offline badballie

• Macum Amicum Est
  • Senior Member
  • Bike: BMW R1200GS Adventure
  • www.bikersagainstdrugs.co.za
« Reply #177 on: October 04, 2016, 02:44:56 pm »
 :thumleft: :happy1:
Cash, Gas or Ass............ no-one rides for free :-)

I did it because I can, I can because I want to and I want to because you said that I couldn't !!!!!!!

Offline GRAVELTRAVEL

« Reply #178 on: October 04, 2016, 05:04:10 pm »
Woody,

Ek is geneig om saam te stem met die opbouende kritiek soos hierbo te verduidelik. Toe ek myne gebou het , het ek alles uit schedule 10 Stainless 316 L pyp gedoen.(meesal vir die feit dat selfs jou tande se stopsels ook roes in Walvisbaai.) My voorstel sal wees dat jy na elke groot trip die sweislaste goed check vir krake ens. Jy kan 'n eenvoudige Liquid Dye Penetrant kit by Afrox kry wat nie te duur is nie. Dit sal jou enige krake uitwys. Jy kan natuurlik gaan ook vir Magnetic Particle Inspection maar dan sal jy een of ander professionele maatskappy moet kry om dit te doen.

In my geval het ek alles heeltemaal star gemaak en moes dus in ag neem dat daar meer krag sal inwerk op die struktuur. Ek het nou so om en by 12000km gedoen met die rig in totaal 90% grondpad en sover het ek nog net nou die dag die boonste voorste Rose joint vervang.Daar was 'n klein bietjie speling in die bearing. Ek is heel teverede daarmee. Nie dat ek dit vooraf geweet het nie maar dit is blykbaar die punt wat die meeste punch vat op my rig.

Ek laai gereeld 150 plus kg in die karretjie sonder veel issues. Ek het uitgevind met baie prober en tref dat jou gewigs verspreiding , die toe in setup en die hoek waarteen die fiets wegleun van die karretjie nogal 'n groot rol speel.

As jy meer inligting soek of sommer net wil chat hieroor PM my of e-mail by martin@dormac.net

Sterkte met die ligte. Dit het my omtrent ses maande gevat om al die lektricks uit te sort en die kabels te route voor ek heeltemaal tevrede was. Kan vir jou se dat ek nooit spyt sal wees dat ek die roete gekies het nie. Ek geniet my rig gate uit! Natuurlik het ek die voordeel dat ek binne tien km 800km se grondpad het om te ry enige tyd van die dag of nag!

Sterkete en geniet dit!!

Online Dawid S

• Member
  • **
  • Bike: AJS (all models)
  • A Quad
« Reply #179 on: October 04, 2016, 06:56:30 pm »
"wand dikte 3mm " Maak 'n groot verskil het nie raak gelees nie. (kyk net prenties)
Ek sal graag die diagonal " brace" in sit van die voorste " step" na die wiel.

Oorlede Pa het 'n Harley 1942 ek dink gehad met die sidecar. Die ding was goed versterk. Hy het dit baie geniet om die sidecar op te lig met passesiers in. Die is nog steeds by Ma op die plaas in 100% lopende toestand.
Ek voel dat die bike dalk geneig sal wees om na regs te gaan le as jy teen lae spoed (20-30km) links draai en dan sal hang aan die damper.
Voorspoed met die planne.