Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: 2017 Spec GS  (Read 4411 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Online Noneking

Re: 2017 Spec GS
« Reply #20 on: October 14, 2016, 06:55:37 am »
Flashing brake lights are cool but been out for years?
Ja maar dit was lyk my eers n ekstra opsie, maar dis nou standaard

Was al op 2016 std, maar onwettig hier so gedeaktiveer vir SA
2006 HP2 Enduro 1229
2019 KTM 790 R

NONEKING'S RIDE REPORTS - http://www.wilddog.za.net/forum/index.php?topic=226099.0

Online TheBear

• Stalin was 'n sissy.
  • Forum Whore
  • Bike: BMW R1200GS
« Reply #21 on: October 14, 2016, 02:43:27 pm »
Wonder of die "nuwe ratkas" nou sal pas op die ou model?
Het my 2015 nou vir so maand en kan nie gewoond raak aan die ratkas nie, die 1 na 2 is soos n trekker, dink ek wil n draai by BM gaan maak en laat hulle kyk of als reg is.

Ja.  Die wel bekende LC ratkas.  Myne 2014 met 40 000km, vergelyk redelik goed met my 1961 John Deere trekker se ratkas, alhowel die trekker is effe gladder tussen neutraal en 1ste.  Dan is daar die afrat van 4de na 3de teen spoed.  Did soos om 'n soliede stuk yster direk in 'n Boeing enjin se lemme in te druk.  Half moeilik en baie raserig. 

Die verbasende is, my vrou se LC, 'n 2014 met 40 000km op, ses maande voor myne vervaardig, is so glad soos seep .... 

Smaak my BMW het die bou van die ratkaste ge outsource.  Sommiges word deur BMW in Duitsland gebou.  Sommiges deur TjienTjongTja in Sjina, en da so paar (soos myne) deur Kersvader se elfies tydens 'n jaarieinde party! 
#33 #BRADICAL!

Offline Famous Fanus

• Member
  • **
  • Bike: KTM 1190 Adventure
« Reply #22 on: October 15, 2016, 10:22:03 pm »
So here's the question. Is the 2017 gearbox so much improved that i need to sell my 2015 and take a 20k loss to upgrade or do i pay 6k for a quickshifter on my current scoot? How big would the difference be beteween 1.standard 2015, 2. 2015 with quickshifter vs the 2017?

Offline Buffel B

• Senior Member
  • Bike: BMW R1200GS Adventure
  • BMW R1200 GSA LC
« Reply #23 on: October 15, 2016, 10:38:58 pm »
Ek soek video om te sien hoe hierdie turn lights werk.

Hi Draadwerk. Ek het daai smart switch by OomD op die forum gekoop en ingesit. Ek kan dit aanbeveel en dit maak jou meer sigbaar vir ander padgebruikers. Daar is baie opsies biskikbaar oor wat, waar en wanneer moet werk. Sy diens is puik.
Volg die Renoster-metode : "Kop-af en beur-vorentoe"

Offline Draadwerk

• Moderator
  • Forum Whore
  • My job? Just something I do between rides....
« Reply #24 on: October 15, 2016, 11:17:17 pm »

Hi Draadwerk. Ek het daai smart switch by OomD op die forum gekoop en ingesit. Ek kan dit aanbeveel en dit maak jou meer sigbaar vir ander padgebruikers. Daar is baie opsies biskikbaar oor wat, waar en wanneer moet werk. Sy diens is puik.
Die fiets het turning lights reeds in as standaard.

Offline Copernicus

• Senior Member
  • Bike: Vespa (all models)
  • Crossroads in the dirt.
« Reply #25 on: October 19, 2016, 09:52:58 pm »

Die fiets het turning lights reeds in as standaard.

Draad, wat is die 'turning lights'?  Ek lei af dit is ligte (die hooflig) wat wys in die rigting wat jy draai?
I started biking as an under achiever and it went downhill from there...

Offline Draadwerk

• Moderator
  • Forum Whore
« Reply #26 on: October 19, 2016, 09:57:25 pm »
Jip, hulle kom blykbaar aan soos jy draai. Maar ek kry niks in die Manual regtig oor dit nie, en niks op die net oor hoe presies en onder watter omstandighede hulle werk nie.

My fiets nog nie in die aand gery nie, so ek het dit nog nie eers in werking gesien nie

Offline silvrav

« Reply #27 on: October 20, 2016, 08:00:17 am »
Draad is dit in die manual? Ek het nou google plat gegoogle  :lol8: en sien neres (nie eers op BMW) se websites wat noem van turning lights nie?

Gaan ry so bietjie in die aand en laat ons weet

Offline Draadwerk

• Moderator
  • Forum Whore
« Reply #28 on: October 20, 2016, 09:11:41 am »
https://ownersmanuals2.com/bmw/r-1200-gs-adventure-2016-owner-s-manual-65356

Bladsye 60, 63 - hulle beskryf dit as "side lights"

Offline silvrav

« Reply #29 on: October 20, 2016, 09:30:43 am »
https://ownersmanuals2.com/bmw/r-1200-gs-adventure-2016-owner-s-manual-65356

Bladsye 60, 63 - hulle beskryf dit as "side lights"

So google se vir my des net permanent on side lights -  dis nie liggies wat draai soos jy draai nie

http://r1200rsforums.com/threads/2017-updates.2212/

Offline Copernicus

• Senior Member
  • Bike: Vespa (all models)
  • Crossroads in the dirt.
« Reply #30 on: October 20, 2016, 09:49:02 am »
Dus die wat dit nie het nie mis nie veel nie? Amper soos tiete op 'n bul  :peepwall:  ;D
I started biking as an under achiever and it went downhill from there...

Online OomD

• Senior Member
  • #imstayingpositive
« Reply #31 on: October 20, 2016, 10:14:18 am »
Side lights have nothing to do with turning, they are for side-on visibility and is an EU regulation. I don't think the SA version has those lights fitted.

Offline Draadwerk

• Moderator
  • Forum Whore
« Reply #32 on: October 20, 2016, 10:25:20 am »
Ek sÍ mos ek kry ook niks op die internet regtig oor dit nie. Ek het verstaan van die verkoopsman dat dit die geval is.

Miskien het ek ook verkeerd verstaan. Dit is snaaks nogal dat ons nie besliste antwoorde op dit kry nie.

Die "side lights" aanvaar ek is die lig in die linkerkant bo as jy die cluster van voor af kyk?

Wat is dan die side lights se werking? Ek kan nie dink dat hulle permanent kan brand in die nag nie - sal hulle nie direk in die baan van aankomende verkeer skyn nie? Indien hulle nie so helder is nie, hoekom is hulle dan daar?

Hoekom as hulle veronderstel is om pernanent te brand kom hulle nie aan in die garage wanneer dit donker is en die fiets op centrestand is nie? Hulle kom ook nie aan saam met brights nie - het alles getoets.

Ek veronderstel myne is dan seker geblaas of iets, en die verkoopsman moes ek verkeerd verstaan het indien ek verkeerd is?

Ek weet nie...  ???

Offline silvrav

« Reply #33 on: October 20, 2016, 10:36:32 am »
Ek sÍ mos ek kry ook niks op die internet regtig oor dit nie. Ek het verstaan van die verkoopsman dat dit die geval is.

Miskien het ek ook verkeerd verstaan. Dit is snaaks nogal dat ons nie besliste antwoorde op dit kry nie.

Die "side lights" aanvaar ek is die lig in die linkerkant bo as jy die cluster van voor af kyk?

Wat is dan die side lights se werking? Ek kan nie dink dat hulle permanent kan brand in die nag nie - sal hulle nie direk in die baan van aankomende verkeer skyn nie? Indien hulle nie so helder is nie, hoekom is hulle dan daar?

Hoekom as hulle veronderstel is om pernanent te brand kom hulle nie aan in die garage wanneer dit donker is en die fiets op centrestand is nie? Hulle kom ook nie aan saam met brights nie - het alles getoets.

Ek veronderstel myne is dan seker geblaas of iets, en die verkoopsman moes ek verkeerd verstaan het indien ek verkeerd is?

Ek weet nie...  ???

Dit is n EU safety feature so dit mag dalk nie op SA fietse wees nie (soos met die flitsende briek lig)

So hier is wat jy nou doen.

1. Bel verkoopsman
2. Se vir hom hy is n poephol en jy soek discount want n klomp Wd het dit uit gefigure
3. verkoopsman gaan vir jou se stek
4. jy gaan vir hom se jy gaan CPA trek

sien wat se hy

Ek sal bietjie my buddy my BMW sa vra wat aan gaan
« Last Edit: October 20, 2016, 10:38:04 am by silvrav »

Offline DavidMorrisXp

• Senior Member
  • Bike: Honda CRF-1000L Africa Twin
« Reply #34 on: October 20, 2016, 10:49:34 am »

Ek weet nie...  ???

Play around with the setup menu when the bike is on stopped in neutral

I recall my ex GSA had the auto lights feature in the setup menu.  The dealer default is to set the lights on all the time whereas you can change that and make the running light on during good daylight, the headlight comes on when light is needed.

Hopefully I understood your post correctly as reading Afrikaans is not that easy for this Rooinek
« Last Edit: October 20, 2016, 10:52:23 am by meurig »
Check out my YouTube channel, please like & subscribe

https://www.youtube.com/channel/UCUyKBSrBu-N5oswrTlAhphQ

Offline Draadwerk

• Moderator
  • Forum Whore
« Reply #35 on: October 20, 2016, 11:53:26 am »
I just had a conversation with Matthew from Auto Alpina. He will do some research and get back to us on exactly what it is, how it works, and if they even are turning lights to start off with.

Seems I must have misunderstood for now, as the 1600 have something that they clearly refer to as adaptive lighting, as in a BMW Sedan. But no mention of this in our manuals.

Similarly, on the other side, the dealers also have no idea for now as to why there are two lights that seem to be two in any event, that are not working under any conditions. They will revert back to me on this as well.

They also tried to get the brake light activated and did some testing on the R21 in this regard, but SA simply has no means to get this working, he says...

Anyway, for what its worth...

Offline silvrav

« Reply #36 on: October 20, 2016, 12:14:29 pm »
I just had a conversation with Matthew from Auto Alpina. He will do some research and get back to us on exactly what it is, how it works, and if they even are turning lights to start off with.

Seems I must have misunderstood for now, as the 1600 have something that they clearly refer to as adaptive lighting, as in a BMW Sedan. But no mention of this in our manuals.

Similarly, on the other side, the dealers also have no idea for now as to why there are two lights that seem to be two in any event, that are not working under any conditions. They will revert back to me on this as well.

They also tried to get the brake light activated and did some testing on the R21 in this regard, but SA simply has no means to get this working, he says...

Right so feedback from my buddy at BMW SA (short comment as he is in Germany at the moment)

Itís the new 2017 spec on the New models, they just reflectors on the front forks, its really only for Euro4 laws for safety on the motorcycles.

Yes just reflectors, its nothing fancy at allÖ.

The last bit is after I asked him if its actual LED lights or what. Said he will try to snap a shot for us
« Last Edit: October 20, 2016, 12:15:01 pm by silvrav »

Online OomD

• Senior Member
  • #imstayingpositive
« Reply #37 on: October 20, 2016, 12:42:09 pm »

Right so feedback from my buddy at BMW SA (short comment as he is in Germany at the moment)

Itís the new 2017 spec on the New models, they just reflectors on the front forks, its really only for Euro4 laws for safety on the motorcycles.

Yes just reflectors, its nothing fancy at allÖ.

The last bit is after I asked him if its actual LED lights or what. Said he will try to snap a shot for us
I noticed the new reflectors, yes, but the manual explicitly states that the side lights turn on and off. So the manual is referring to something else...

Offline Draadwerk

• Moderator
  • Forum Whore
« Reply #38 on: October 20, 2016, 12:54:14 pm »
Yes, he must be wrong - reflectors cant turn on and off

Offline silvrav

« Reply #39 on: October 20, 2016, 01:13:29 pm »
Yes, he must be wrong - reflectors cant turn on and off

Ok he admits he read my emails to quickly. Decypher the below at your own discretion  :imaposer:

The side lights in the owners manual is actually like your park lights on the Motorcycle

If I connect the bike up to the Diagnostic machine and the park light picked up a fault, is known as a side light

What I will do is if a bike has a stored fault of a park light I will take a picture and forward it to you

if we cant figure this out via mail I will ask him to come see me when he is back in december  :patch: