Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: Yamaha T7 - No longer a Concept  (Read 290187 times)

Online Vintage_Mania

Re: Yamaha T7 - No longer a Concept
« Reply #3680 on: December 01, 2020, 12:43:42 pm »
Don't get me wrong. I like the T7 very much. I would love to own one without question and I think Yamaha a great brand. It is just very difficult to support a brand that are blatantly trying to take the general public for fools. To use Danie's analogy, they are trying to sell Toyota's at Mercedes Benz prices. Nothing wrong with a Toyota, dependable and reliable and does most things well, but it is no Mercedes and at Mercedes prices, not worth the purchase.
« Last Edit: December 01, 2020, 12:44:15 pm by Vintage_Mania »
People say nothing is impossible, but I do nothing every day. And doing nothing often leads to the very best kind of something.

Offline Grunder

• Race Dog
  • Bike: BMW F800GS
  • Maak 'n koffie
« Reply #3681 on: December 01, 2020, 12:56:18 pm »
Don't get me wrong. I like the T7 very much. I would love to own one without question and I think Yamaha a great brand. It is just very difficult to support a brand that are blatantly trying to take the general public for fools. To use Danie's analogy, they are trying to sell Toyota's at Mercedes Benz prices. Nothing wrong with a Toyota, dependable and reliable and does most things well, but it is no Mercedes and at Mercedes prices, not worth the purchase.

Mense sal koop wat hul koop ongeag.

Kyk hoe baie mense ry rond met daai overpriced Navara  :biggrin:
NC700 F800GS

Online Vintage_Mania

« Reply #3682 on: December 01, 2020, 12:57:35 pm »

Hulle het darem die goeie sense gehad om die Merc badge op te plak..
People say nothing is impossible, but I do nothing every day. And doing nothing often leads to the very best kind of something.

Online Vintage_Mania

« Reply #3683 on: December 01, 2020, 12:58:39 pm »
Maar ek is geduldig, oor twee jaar sal ek 'n ander man se pakslae oorkoop.

Offline 2StrokeDan

• a Man of Character
  • Worshond
  • Bike: KTM 690 Adventure
  • Slim like Bill, straight like Steve
« Reply #3684 on: December 01, 2020, 01:19:08 pm »

Hulle het darem die goeie sense gehad om die Merc badge op te plak..

"Goeie sense" wat Merc internationaal gat gemaak het. :imaposer:

Online Vintage_Mania

« Reply #3685 on: December 01, 2020, 01:32:40 pm »

Dalk so. Gelukkig het hulle versuim om gekke van hul kliente te probeer maak.

Offline teebag

« Reply #3686 on: December 01, 2020, 01:58:17 pm »

Offline m0lt3n

• Ervare noob
  • Grey hound
  • Bike: KTM 990 Adventure
« Reply #3687 on: December 01, 2020, 02:35:27 pm »
And price now Up on Linex

https://linexyamaha.co.za/tenere-700/

Had a good laugh here.
some Yamaha ambassador dude was very feisty and adamant on vleisbook that the T7 costs less and that the R200k price is only doing the rounds cause it includes a lot of extras.
Dooie visse gaan saam met die stroom...

Offline Altie7deLaan

• Race Dog
  • Bike: Husqvarna (all models)
  • Vroom vroom vroom blah blah blah
« Reply #3688 on: December 01, 2020, 02:37:41 pm »

Holy crap!
See how that bike dip around 6:23 ish leaving the shop. And that guy is not the heaviest rider.
And I assume these guys have set up the suspension?
Hibo nee man.
Dissappointed.
xl185  cb750f  gsx600f  fz750  gsxr750  cbr600f2  cbr900rr cbr929rr  cbr954rr  vtr1000f  fzr1000exup  650dakkie gsxr1000k4  lc4 supermoto  bandit1200s   project fartblood (fireblade streetfighter)  f800gs 690 kaboem

"Choose a bike that will be the most fun in the challenging spots, not one that will be the most comfortable in the easy spots." Walter Colebatch

Offline m0lt3n

• Ervare noob
  • Grey hound
« Reply #3689 on: December 01, 2020, 02:41:02 pm »
uhm

in die draad weet ek nie meer wie is stadig, wie vat gat, of wie is net met Yamaha oor die kop geslaan nie

okay, teen die tyd weet ek nou al 2SD vat net blatant gat, ander moet net ophou val daarvoor...maar die ander manne is minder 'obvious'
Dooie visse gaan saam met die stroom...

Offline jaybiker

• Old school=Old's cool.
  • Race Dog
  • Bike: BMW R1150GS
« Reply #3690 on: December 01, 2020, 04:15:22 pm »
I can't relate to the Toyota/Mercedes Benz analogy, because that's about motor cars which compare to motorbikes like pumpkins compare to coffee mugs. And the cheapest motor car is every bit as good as the most expensive one because they both serve exactly the same purpose.  :3some:

Cars are all exactly the same, but every bike is different. The T7 looks like it would put a tick, maybe a slightly bigger or smaller tick, against all of my boxes. That's if I had R200k to spend.

But all this talk about the suspension. Seems to hinge on how it would bottom out over a jump. But what if you don't jump? Except very rarely and never deliberately?  :pot: :peepwall:
Succumb not to the erosion of those born of unconsecrated union.

"Two Wheels, an engine and a place to sit." What more do you need?

2021 a milestone. 60 years a biker.

Offline 2StrokeDan

• a Man of Character
  • Worshond
« Reply #3691 on: December 01, 2020, 04:20:11 pm »

Jy kan nie ernstig wees nie???  n Poging deur die skelm Duitsers [Dieselgate tjommies] om n vermomde Nissan vir BAIE duurder aan "stupid" Merc kopers af te smeer, is nie gekke van daardie kopers maak nie??

The following users thanked this post: BullFrog

Offline 2StrokeDan

• a Man of Character
  • Worshond
« Reply #3692 on: December 01, 2020, 04:22:01 pm »
I can't relate to the Toyota/Mercedes Benz analogy, because that's about motor cars which compare to motorbikes like pumpkins compare to coffee mugs. And the cheapest motor car is every bit as good as the most expensive one because they both serve exactly the same purpose.  :3some:

Cars are all exactly the same, but every bike is different. The T7 looks like it would put a tick, maybe a slightly bigger or smaller tick, against all of my boxes. That's if I had R200k to spend.

But all this talk about the suspension. Seems to hinge on how it would bottom out over a jump. But what if you don't jump? Except very rarely and never deliberately?  :pot: :peepwall:

:imaposer: :imaposer: Like all the okes posting here will immediately bottom out a T7.............. :imaposer:

Online Vintage_Mania

« Reply #3693 on: December 01, 2020, 04:31:29 pm »

Jy kan nie ernstig wees nie???  n Poging deur die skelm Duitsers [Dieselgate tjommies] om n vermomde Nissan vir BAIE duurder aan "stupid" Merc kopers af te smeer, is nie gekke van daardie kopers maak nie??

Dit was alombekend dat  dit 'n vermomde Navara gaan wees jare voor hy vrygestel is. Net soos die nuwe Toyota Supra 'n vermomde BMW Z3 is. As die vervaardigers hul kopers nog steeds vir die gek kan hou na jare se publieke inligting, dan kan ek glo Yamaha en Bidvest dra jou goedkeuring weg vir die belaglike pryse van hul motorfietse.

Ek persoonlik sal ek nooit Toyota koopers gekke noem nie...

« Last Edit: December 01, 2020, 04:32:13 pm by Vintage_Mania »

Offline 2StrokeDan

• a Man of Character
  • Worshond
« Reply #3694 on: December 01, 2020, 04:45:01 pm »

Dit was alombekend dat  dit 'n vermomde Navara gaan wees jare voor hy vrygestel is. Net soos die nuwe Toyota Supra 'n vermomde BMW Z3 is. As die vervaardigers hul kopers nog steeds vir die gek kan hou na jare se publieke inligting, dan kan ek glo Yamaha en Bidvest dra jou goedkeuring weg vir die belaglike pryse van hul motorfietse.

Ek persoonlik sal ek nooit Toyota koopers gekke noem nie...

Biter min Merc kopers is ingeligte motor-kenners. Baie eienaars was baie ontstoke oor die slap riem, en die bakkie is amper dadelik laat vaar.

Amper soos n 790......

Offline Altie7deLaan

• Race Dog
  • Bike: Husqvarna (all models)
  • Vroom vroom vroom blah blah blah
« Reply #3695 on: December 01, 2020, 07:10:09 pm »
Pffftt! Nee wat, daai Merc ouens moet by Yamaha SA kom kers opsteek.
Vat `n 135k roadbike, detune die enjin, en verkoop hom vir `n back to basics adv bike  wat se sagte suspension met gemoedsrus uit gebottom kan word, teen `n skamele R200k.
Nou dus mos hoe `n man moet besigheid doen.
xl185  cb750f  gsx600f  fz750  gsxr750  cbr600f2  cbr900rr cbr929rr  cbr954rr  vtr1000f  fzr1000exup  650dakkie gsxr1000k4  lc4 supermoto  bandit1200s   project fartblood (fireblade streetfighter)  f800gs 690 kaboem

"Choose a bike that will be the most fun in the challenging spots, not one that will be the most comfortable in the easy spots." Walter Colebatch

Offline 2StrokeDan

• a Man of Character
  • Worshond
« Reply #3696 on: December 01, 2020, 09:44:29 pm »
Pffftt! Nee wat, daai Merc ouens moet by Yamaha SA kom kers opsteek.
Vat `n 135k roadbike, detune die enjin, en verkoop hom vir `n back to basics adv bike  wat se sagte suspension met gemoedsrus uit gebottom kan word, teen `n skamele R200k.
Nou dus mos hoe `n man moet besigheid doen.

Back to basics is beter as KTM se back to workshop. Net daar le die ding.

Jy kry minder op die XTZ as met die KTM, maar eintlik kry jy heelwat meer op die Yamaha.  Dis iets wat al hoe minder mense verstaan in n lewe van alles nou en dadelik.

Offline BuRP

« Reply #3697 on: December 01, 2020, 09:46:59 pm »

:lol8:
Dis n wragtig pragtige saamvatting van hierdie draad!  :thumleft:
Sparta MC50, 46 other 50cc's, Garelli Tiger Cross, Jawa 250, Kreidler RS (plated), Kawasaki S1 250/3, S2 350/3, H1 500/3, H2 750/3, Suzuki GT380/3 - 10 year gap - KDX200, BMW 1150GS Adventure, Honda CBR600RR, Honda XR650R 2007 & 2003, Honda CRF230, Yamaha BWS100, BMW F800GS Adventure, Husqvarna 701 Enduro 2018, KTM 790 Adv R 2019, KTM 2020 XC-W TPI 300 Six Days, KTM 2014 500 EXC-W Six Days, KTM 790 Adv R Rally 2020

Offline chopperpilot

• Afrikaans...Dis my taal! Engels...Dit verstaan ek ook!
  • Grey hound
  • "Jack of all Trades... Master of Some."
« Reply #3698 on: December 01, 2020, 09:51:24 pm »

8:
En het enige van julle twee here al die T7 vir ń goeie paar kilometer toetsrit geneem, om hier ń eerstehandse en ingeligte bydrae te lewer?

Fotos as bewys asb.

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk

Current Bikes : KTM 990 R, KTM 500 XCW

End of an Era : Suzuki DR 650 SE, Husqvarna 610 TE

Offline 2StrokeDan

• a Man of Character
  • Worshond
« Reply #3699 on: December 01, 2020, 09:57:39 pm »

8:
En het enige van julle twee here al die T7 vir ń goeie paar kilometer toetsrit geneem, om hier ń eerstehandse en ingeligte bydrae te lewer?

Fotos as bewys asb.

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk

Nee, maar ten minste een van hulle het al n gebreekte KTM 790 mee gesukkel. Regstelling, ek glo die ander een het ook al met n gebreekte KTM gesukkel. :biggrin: