Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: Learning photography  (Read 31343 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Vis Arend

• It's not how fast you start, it's how long you endure.
  • Forum Whore
  • Bike: Yamaha Super Tenere
    • View Profile
Re: Learning photography
« Reply #1380 on: September 21, 2017, 03:49:54 pm »
The following pics were as they were taken, no adjustments at all. 

No matter how slow you go, you're still lapping everybody on the the couch
Honda XL125  -  Sold, Honda XR200R  -  Sold, Yamaha TT500  -  Sold, Honda Transalp700  -  Sold, Yamaha S10

Online Pistonpete

• Shop Mods
  • Bachelor Dog
  • *
  • Bike: KTM 990 Adventure
  • Live to Ride...Ride to Live
    • View Profile
« Reply #1381 on: September 21, 2017, 04:00:59 pm »
Stunning...keep it coming boys  :thumleft:
'Routine is the thief of time'

Offline Malibu

• Bachelor Dog
  • Bike: KTM 640 Adventure
    • View Profile
« Reply #1382 on: September 21, 2017, 04:33:50 pm »
Good start... in what mode are you shooting?  Manual, Aperture or speed, or other?

Looks like you have kept your ISO down nicely there, but you have a bit of blow-out on the whites... Use the exposure button +- one to up/down the exposure on the images... helps a ton with getting the blacks and whites right... the seagull is looking good there on the whites... almost perfect.

Also, think about your angle when taking the images and what the background is... don't just look at the thing you are taking a pics off, look at the whole image. And then think of moving yourself to get it better...
Dunno if that helps?
They call me Judy or Judes...

Offline Mev Vis Arend

• Senior Member
  • Bike: BMW R1200GS Adventure
    • View Profile
« Reply #1383 on: September 21, 2017, 04:37:03 pm »
 :sip:
Honda XR250 - Given to daughter.  BMW 1200 GSA met Karretjie  -  Suzuki 125 Scoota

Offline Vis Arend

• Forum Whore
    • View Profile
« Reply #1384 on: September 21, 2017, 04:43:20 pm »
Good start... in what mode are you shooting?  Manual, Aperture or speed, or other?

Looks like you have kept your ISO down nicely there, but you have a bit of blow-out on the whites... Use the exposure button +- one to up/down the exposure on the images... helps a ton with getting the blacks and whites right... the seagull is looking good there on the whites... almost perfect.

Also, think about your angle when taking the images and what the background is... don't just look at the thing you are taking a pics off, look at the whole image. And then think of moving yourself to get it better...
Dunno if that helps?

Ta Maibu, it helps a great deal.

Some were shot in shutter, manual and program.  Still playing around with the settings and yes, keeping the ISO low as possible.  Dont know if it is a good or bad thing.  Will look into the exposure settings thanks. 
Thanks for the background tip. 

Appreaciate your help. 
Honda XL125  -  Sold, Honda XR200R  -  Sold, Yamaha TT500  -  Sold, Honda Transalp700  -  Sold, Yamaha S10

Offline Malibu

• Bachelor Dog
  • Bike: KTM 640 Adventure
    • View Profile
« Reply #1385 on: September 21, 2017, 04:51:18 pm »
Glad to be of help...
They call me Judy or Judes...

Offline Karoo Rider

• Senior Member
    • View Profile
« Reply #1386 on: September 21, 2017, 07:44:37 pm »
Ek leer ook nog baie maar probeer vir bewegende voorwerpe die ISO bietjie opstoot, dit sal die shutter speed vinniger maak aangesien minder lig nodig is, en die voorwerp sal mooi skerp vasgevang word.  Die teenoorgestelde kan bv. weer gedoen word om iets soos 'n wasige waterval af te neem, waar mens die lens so lank moontlik wil oop hou sonder om oor te belig.

Persoonlik is ek ook mal oor 'n kort velddiepte deur 'n groot aperture te gebruik, m.a.w. 'n klein F-waarde. Dit blur die agtergrond en laat die voorwerp mooi skerp in fokus vertoon.

Offline Vis Arend

• Forum Whore
    • View Profile
« Reply #1387 on: September 21, 2017, 07:52:28 pm »
Ek leer ook nog baie maar probeer vir bewegende voorwerpe die ISO bietjie opstoot, dit sal die shutter speed vinniger maak aangesien minder lig nodig is, en die voorwerp sal mooi skerp vasgevang word.  Die teenoorgestelde kan bv. weer gedoen word om iets soos 'n wasige waterval af te neem, waar mens die lens so lank moontlik wil oop hou sonder om oor te belig.

Persoonlik is ek ook mal oor 'n kort velddiepte deur 'n groot aperture te gebruik, m.a.w. 'n klein F-waarde. Dit blur die agtergrond en laat die voorwerp mooi skerp in fokus vertoon.

Dankie, dit help baie.  Vertel bietjie meer oor daai waterval storie.  Dis wat ek probeer het met die tuinslag water.  As jy se die teenoorgestelde,  waar stel jy die ISO en ek glo die shutter laag. 

Ek verstaan die F waarde om daai agtergrond te blur. 

Weereens dankie. 

Offline Karoo Rider

• Senior Member
    • View Profile
« Reply #1388 on: September 21, 2017, 08:22:04 pm »

Dankie, dit help baie.  Vertel bietjie meer oor daai waterval storie.  Dis wat ek probeer het met die tuinslag water.  As jy se die teenoorgestelde,  waar stel jy die ISO en ek glo die shutter laag. 

Ek verstaan die F waarde om daai agtergrond te blur. 

Weereens dankie.

Oom Visarend ek praat nou uit die heup uit maar as ek reg onthou het ek altyd die ISO heel laag gestel, op 100. Aperture redelik klein, d.w.s. ho waarde soos F12. Normaalweg sal so foto dus baie donker en onderbelig wees, maar vir daai wasige effek word die lens dan lank oopgehou, dalk so 3 tot 5 sekondes of langer, hang af hoe lig die omgewing is. Dit maak die foto dan weer helderder en beter belig, mens moet maar 'n paar toetslopies doen.  As dit skemeraand is werk dit selfs beter want dan kan die lens nog langer oopgehou word. Dis natuurlik krities om 'n driepoot te gebruik. Ek sit 'n ou kiekie by van wat ek eenkeer in 'n stroompie geneem het.

Hoop dit maak sin?
« Last Edit: September 21, 2017, 08:29:02 pm by Karoo Rider »

Offline Vis Arend

• Forum Whore
    • View Profile
« Reply #1389 on: September 22, 2017, 04:35:53 am »
Dankie vir die raad,  dis wat ek in gedagte gehad het.  Maak nou sin. 

Ps.  Lekka phodie daai.   :thumleft:

Offline Tom van Brits

• Senior Member
  • Bike: Honda XL650V Transalp
    • View Profile
« Reply #1390 on: September 30, 2017, 02:44:01 am »
Nikon 7100 is an excellent camera and I know the real potential of this camera with good glass. Now the 18/400 Tamron is a newly released lens and I was hoping (waiting) for someone to take the bait as I do not have a lot of money to play with but need (would like) a similar lens for the virsitality from wide angle (18) to superzoom 400!!

Now the pictures did show like Judy pointed out a bit of blinkers and the exposure is not 100% but I would like to encourage you to go on full on manual and get used to the camera body which operates so easy that it might be an extension of your body.... Put it in manual and get the ISO ON 200 (the 7100 performs very well at 200. Now get the metering on centered (not spot or matrix) and get the focus on single auto to start with. Very easy on the front of the camera you have your focus - af/m. Press that knob and then spin the wheel on the front of the camera as well as the back to the desired focus. Now make sure the histogram shows on the playback menu and then you try for a start on a sunny day SS of 4000 and aperture of 7.1 and see what happens on the histogram. I am totally relying on the histogram and by reviewing my shots. The best advice apart from shooting and getting it right in manual is to get something like lightroom where you can develop you RAW digital s.

One got to play and constantly review till you get it right. I can walk out at this stage on any day and look at the weather, having immideatly a setting for the current conditions and then you adjust accordingly.

It is very important to get sort of an angle right....low or high shots and sometimes from the side by telling a story. To show water flowing I go lo on shutterspeed - but prefer a tripot or a bean bag where you can  set the timer with mirror up on the 7100 to prevent camera shake. Slow shutterspeed of 1/60 for instance on F7,1 (depending on the light)

Just keep on practising and sooner or later that wow pics will come. I am still keeping an eye on this thread as I am eying that lens and would like to see what images it produce. Would also like to see if it makes a nice bukay as my Tamron lens is very sharp (love it) but it does not produce a nice bukay like for example my 70/300 Nikon which is excellent.

Offline Vis Arend

• Forum Whore
    • View Profile
« Reply #1391 on: September 30, 2017, 03:56:58 am »
Thanks TvB.  Lots of useful information given.  Appreciate. 

Although I baught the tamron 18-400 i am still waiting for it.  The country were out of stockand is on order.  Will most probs get the glasses this week coming.  In the mean time they gave me 2 nikon lenses to use while waiting.  A 18- 55 and a 70 - 250.  These pics were taken with the 70-250. 

Will post photos taken with the new glasses soon. :thumleft:

Offline Karoo Rider

• Senior Member
    • View Profile
« Reply #1392 on: September 30, 2017, 07:52:03 am »
Met daai 18-400mm haal mens seker nooit die ding af nie. Sal nie omgee vir so een nie!  Het gister my EF-S 55-250mm IS II gekry wat ek hier op die forum by Tikkeltokkel gekoop het. Baie beindruk sover en hy gaan lekker werk met die 18-55mm wat ek het.  Ek kom wel agter dat ek bederf geraak het met my "compact bridge" Canon SX50 met sy x50 optiese zoom, dis gelykstaande aan 1200mm in 35mm formaat.  Tog is daar net iets anders aan 'n DSLR en verkies ek die 400D (ook 'n forum koop, dankie ouens) met die lense.
« Last Edit: September 30, 2017, 07:54:26 am by Karoo Rider »

Offline Karoo Rider

• Senior Member
    • View Profile
« Reply #1393 on: October 08, 2017, 04:34:22 pm »
Sommer net 'n paar oefen-kiekies met die nuwe 55-250mm lens.  Oor die algemeen is ek heel beindruk.  Die 400D body wat ek gebruik lyk net of hy so bietjie noise begin maak as mens die ISO te veel lig.

The following users thanked this post: frankmac

Offline Vis Arend

• Forum Whore
    • View Profile
« Reply #1394 on: October 08, 2017, 05:33:33 pm »
 :thumleft:  Flippen netjies.  Gee bietjie die settings wat jy gebruik het asb. 

Online frankmac

• Senior Member
  • Bike: Singer (all models)
  • You want my what??
    • View Profile
« Reply #1395 on: October 08, 2017, 05:45:45 pm »
:thumleft:  Flippen netjies.  Gee bietjie die settings wat jy gebruik het asb.

Volgens properties op eerste foto;

f/7.1
1/250sec
ISO 800
Exposure bias +0.3 step
Focal length 250mm

Online dual

• Senior Member
  • Bike: Yamaha XT 660 Z
    • View Profile
« Reply #1396 on: October 08, 2017, 05:55:16 pm »
Ek gebruik meestal my Canon PowerShot SX720HS, maar het ook 'n Nikon D90, wat spesiaal bly, dis meer soos fotografie, maar ek wil nie graag op motorfiets saamvat nie, risiko te groot vir seermaak
Die trapsuutjie vanoggend gekliek in ons tuin

Offline Karoo Rider

• Senior Member
    • View Profile
« Reply #1397 on: October 08, 2017, 06:03:34 pm »
Almal op 250mm en ISO op 400 (behalwe die een van die by wat op 800 was, kan sien die noise is bietjie hoog op hom).  Soos Francmac noem is my Exposure so +1/3 opgeskuif om so ietwat met die kontras te help.  Shutterspeed almal tussen 1/160 en 1/1250 ste van sekonde.  Foto's soos die hou ek die kamera maar op Aperture Value (AV) en speel hom heeltyd so bietjie.  Veral met bewegende voorwerpe gee 'n lae F-waarde 'n vinniger shutterspoed maar soms is die velddiepte te kort en is daar te min dele in fokus, dan skuif ek die waarde maar bietjie op so na F/7 toe rond.

Vandag was heeltyd bewolk en eintlik sou ek gehou het van bietjie sonlig so van die kant af, die wit en grys agtergrond is iets anders maar weet nie of ek almal so sal wil h nie!
« Last Edit: October 08, 2017, 06:05:11 pm by Karoo Rider »

Offline In Touch 2

« Reply #1398 on: October 08, 2017, 10:03:06 pm »
Jan, jy doen goed met daai kamera en lens.
Dit is n baie lekker stokperdjie maar neem baie tyd in beslag. Die fotos maak dit die moeite werd.

Offline Karoo Rider

• Senior Member
    • View Profile
« Reply #1399 on: October 09, 2017, 05:39:06 am »
Jan, jy doen goed met daai kamera en lens.
Dit is n baie lekker stokperdjie maar neem baie tyd in beslag. Die fotos maak dit die moeite werd.

Dankie Andr, waardeer. Dink ek sal na vore die 400D net opgradeer, was veronderstel om te sien of die DSLR ding gaan byt en ek dink hy het, ek geniet dit baie. Groete