Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: Vroeg oggend quicky (en ander kort verhale)  (Read 13258 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Kobus Myburgh

• Forum Whore
  • Bike: Honda CRF-1000L Africa Twin
Re: Vroeg oggend quicky (en ander kort verhale)
« Reply #160 on: September 15, 2019, 12:25:11 pm »
Ek sien net gister n advertensie van n veiling hier naby my met so XL 250 te koop.

Toe wonder ek so by myself: self, gaan die ding nie lekkerder wees as die vet tannie wat net in die garage staan nie...

So effense hijack, waarvoor kyk mens as ek iewers n spaarvarkie oopgebreek kan kry voor die veiling?

Ek dink jy sal dit baie geniet Andr.

Kyk of die body volledig is.  Body panels ens raak moeilik bekombaar.  Sprockets, air filter ens kry mens nog maklik.  Meeste van die engine parte moet ingevoer word (David Silver spares ex UK) maar moenie dat dit jou afsit nie.  Bekostigbaar en relatief pynloos.  Kyk na die sprocket- en kick start shafts, jy wil nie begin met dit wat gestrip is nie.  Steering head bearings, wheel bearings en swing arm bearings is algemeen bekombaar.  Die swing arm bushes is discontinued orals maar ek het laat maak vir n appel en n ui.  Rem skoene kry mens moeilik lokaal maar David Silver spares kan daar ook help.

Die 23 voor band raak baie skaars en ek gaan juis nou kyk of ek een kan kry om te hou.

Bulletproof bikes.  Het jy n foto van die een waarna jy kyk?
"If you have men who will only come if they know there is a good road, I don't want them.  I want men who will come if there is no road at all."

-David Livingstone-

Offline Kobus Myburgh

• Forum Whore
« Reply #161 on: September 15, 2019, 12:25:54 pm »
Kyk ook na die speke.  Hulle is vrek duur om in te voer.
"If you have men who will only come if they know there is a good road, I don't want them.  I want men who will come if there is no road at all."

-David Livingstone-

Online ChrisL - DUSTRIDERS

• Forum Vendor
  • Castrated Dog
  • Bike: BMW R1200GS
    • dustriders.co.za
« Reply #162 on: September 15, 2019, 12:27:28 pm »
Die 23 voor band raak baie skaars en ek gaan juis nou kyk of ek een kan kry om te hou.

Bensien het nuwes van hulle verkoop. :deal:
MOTORCYCLE ACCESSORIES RETAILER
info@dustriders.co.za
ENDURISTAN SOFTLUGGAGE IMPORTER
www.dustriders.co.za

The following users thanked this post: Kobus Myburgh

Offline Kobus Myburgh

• Forum Whore
« Reply #163 on: September 15, 2019, 12:30:05 pm »

Bensien het nuwes van hulle verkoop. :deal:

Dankie Chris, sal hom Pm.  :thumleft:

-David Livingstone-

Offline Sandban(g)k

• Senior Member
  • Bultfontein
« Reply #164 on: September 15, 2019, 12:34:26 pm »
Hierdie is al foto wat ek het, sal hopelik week na vlge kan gaan kyk of meer inligting kry

Sent from my iPhone using Tapatalk

Offline Kobus Myburgh

• Forum Whore
Vroeg oggend quicky (en ander kort verhale)
« Reply #165 on: November 10, 2019, 03:52:58 pm »
Met die vrou en kinders wat Hartenbos toe is met n verjaardag partytjie, sien ek uit na n stil, rustige Sondag oggend.

Die weer is tos; winderig, bewolk en koelerig.  Ek sien al myself op die bank voor die tv. 

Net na hulle die pad vat gaan haal ek iets In die garage en moet so half verby die bike skuur tot waar ek wil kom.  En net daar besluit ek om op te kit en n draai te gaan ry.

Ek het so half n idee wat ek wil gaan sien maar is oop vir enige ding wat my aandag genoeg aflei om van roete te verander.

So is dit ook nie lank voor ek n ander roete inslaan met die hoop om iets nuuts raak te ry nie.

Ek maak n vinnige stop by n laag water bruggie vir n foto.

Kort voor lank ry ek my vas teen n geslote hek.  Draai maar om en gaan soek na die volgende uitdaging.  Ek kry waarna ek soek en dit vat nie lank voor goeie grondpad slegter raak nie.  Ek stop om n rokie te maak en bewonder sommer die natuurskoon.

Elke paar honderd meter raak die pad slegter en ek oorweeg vir n oomblik om terug te draai aangesien ek alleen is en redelik ver van beskawing.  Die kans dat enige voertuig vandag en selfs vir n week op die pad gaan wees is bitter skaars.  Ek geniet dit egter en stoot aan.

Vir die volgende paar kilos raak dit al hoe meer tegnies.  Dis te steil en klipperig om te stop vir fotos en op die stadium is momentum belangriker as die fotos.

Toe ek eindelik bo is, ewe uit asem, is, wat n asemrowende uitsig moet wees, heeltemal verbloem deur mis en lae wolke.  Ek sal maar moet terug gaan vir die regte foto.

Die pad is aansienlik makliker van daar maar toe ek onder kom, word daar omgedraai om die roete van die ander kant af ook te doen.

Ek is weer uit waar ek in gekom het en stop gou op pad terug huis toe by die kaart van Afrika om iets te drink.

Dis ook daai rivier aan die onder kant van die kaart wat ons so 2 naweke terug gaan verken het.

En so eindig nog n kort verhaal.  Dit is soms die onbeplande wat die lekkerste uitdraai.

« Last Edit: November 11, 2019, 05:38:50 am by Kobus Myburgh »

-David Livingstone-

Offline Plaasseun

« Reply #166 on: November 11, 2019, 01:04:34 pm »
Dit is darem mooi wereld daardie Kobus, lus ek sommer nou vir roei :drif:
Le vaatjie hou toe jou kraan en ek sien jou dalk vir 'n volle aan.

Online Edgar

• The ultimate
  • Local Mods
  • Senior Member
  • Bike: BMW F650GS / Dakar
« Reply #167 on: November 11, 2019, 01:20:55 pm »
Waarmee het jy die fotos geneem? Stunning  :thumleft:

Offline Kobus Myburgh

• Forum Whore
« Reply #168 on: November 11, 2019, 05:10:03 pm »

Dankie Edgar, sommer met die foon.  iPhone 7.

-David Livingstone-

Offline Kobus Myburgh

• Forum Whore
« Reply #169 on: November 11, 2019, 05:10:37 pm »

Ons is baie bevoorreg.  :thumleft:

-David Livingstone-

The following users thanked this post: Edgar

Offline Kobus Myburgh

• Forum Whore
Vroeg oggend quicky (en ander kort verhale)
« Reply #170 on: November 17, 2019, 06:35:18 am »
Plek om te ry vir die kinders raak al hoe minder by die dag hier in ons omgewing.

Tot n paar maande terug was hier 3 MX tracks.  Die een word baie sleg onderhou, die ander se uitleg is van so aard dat dit gevaarlik is in my opinie en die laaste het weer toe gemaak so vinnig soos dit oop gemaak het.  Daar bestaan nie huidiglik n enduro track nie, of ten minste nie iets waarvan ek weet nie.

Met die seuns wat bike mal is, maak dit dinge moeilik om hulle gelukkig te hou.  Dit ren nou al vir die laaste week lekker hier en die een MX track wat ons kan besoek weet ek sommer gaan een groot gemors wees.

Gister oggend word ons vroeg wakker en dit ren weer.  Ek sien die seuns se gemoed is sommer af, met nog n naweek wat daar nie gery kan word nie.

En net daar besluit ek dat ons gaan pad vat en gaan ry.  Daar is sekere risikos aan my plan maar dit kan bestuur word.  Ek jaag vir neef uit die bed uit en ons begin bikes laai en piekniek mandjie pak.

Net ander kant die berg hou die ren op.  Dit moet hart verskeurend vir die boere daar wees om te weet die ren val so naby hulle.  Die Klein Karoo is bitter droog.

En so vat ons die grondpaaie tot waar ons wil wees.

Wat vir die seuns voel soos n ewigheid, kom ons n ruk later by ons bestemming en die bikes word afgelaai.

Dit vat nie lank voor die manne in hul kit is nie en die ponies brul pad af.  Halfpad word daar eers gestop vir iets om te eet en te drink.  Ouderdomme wissel tussen 8, 9, 11 en 13 jaar maar die mannetjies vreet soos grootmense.

Dit moet iets wees wat hulle gedrink of eet het, maar die volgende gedeelte word daar gery soos besetenes.  Min dinge wat n Pa so op jou senuwees maak soos jou laaitie wat teen die spoed van wit lig bike ry. 

Almal kom egter sonder voorval by ons bestemming en ten spyte van n klomp kilos agter die rug, is die manne half teleurgesteld dat die pad tot n einde kom.

Daar word bikes gelaai en die manne is al weer aan die eet.

Die pad terug is vol opgewondenheid met sprake van wheelies en powerslides en allerhande strooi wat niemand natuurlik gesien het nie.

Ons kom donker by die huis aan en dit vat n volle 15 minute na die stort voor hulle verder droom van die dag se gebeure.  Dis lekker om kind te wees.

En so kom nog n kort verhaal tot n einde.

« Last Edit: November 17, 2019, 06:43:03 am by Kobus Myburgh »

-David Livingstone-

Online ChrisL - DUSTRIDERS

• Forum Vendor
  • Castrated Dog
    • dustriders.co.za
« Reply #171 on: November 17, 2019, 11:32:58 am »
Lyk daar agter by Heimer se afdraai?

Sien die V6 het werk!! :thumleft: ;)
MOTORCYCLE ACCESSORIES RETAILER
info@dustriders.co.za
ENDURISTAN SOFTLUGGAGE IMPORTER
www.dustriders.co.za

Offline Kobus Myburgh

• Forum Whore
« Reply #172 on: November 17, 2019, 05:25:08 pm »
Lyk daar agter by Heimer se afdraai?

Sien die V6 het werk!! :thumleft: ;)

Bietjie meer wes en ja, die V6 werk hard die laaste paar weke.

-David Livingstone-

Offline Pilchie

« Reply #173 on: November 17, 2019, 09:37:32 pm »
Stunning pictures
May you live as long as you want and never want as long as you live

Offline BikerJan

• Senior Member
« Reply #174 on: November 18, 2019, 10:33:02 am »
Goeie memories Kobus!

Offline Kobus Myburgh

• Forum Whore
« Reply #175 on: November 22, 2019, 05:21:13 am »
Goeie memories Kobus!

Dit is beslis Jan.  :thumleft:

Ek wens soms ons het die gemak van n selfoon kamera gehad toe ons jonk was.  Daar is soveel tye wat n mens so vaagweg onthou waar ou kiekies baie sou help.  Ek kan nie eers onthou dat ons n kamera besit het in my horskool dae nie.  Ek dink dit gaan great wees vir ons kinders om eendag op ons ouderdom te kan sit en na die ou fotos kyk.

-David Livingstone-

Offline 2StrokeDan

• I've been to paradise, but i've never been to me....
  • Castrated Dog
  • Bike: KTM 690 Adventure
  • RD350 and Rossi!!!!!!
« Reply #176 on: November 22, 2019, 06:32:29 am »
Goeie memories Kobus!

Ek wens soms ons het die gemak van n selfoon kamera gehad toe ons jonk was.  Daar is soveel tye wat n mens so vaagweg onthou waar ou kiekies baie sou help.  Ek kan nie eers onthou dat ons n kamera besit het in my horskool dae nie.  Ek dink dit gaan great wees vir ons kinders om eendag op ons ouderdom te kan sit en na die ou fotos kyk.

Ons het ook so kameraloos grootgeword. Die punt is net om die nuwe fotos iewers to bewaar vir die nageslag.

Offline Namakwalander

• Senior Member
  • Bike: Honda XR250 Tornado
« Reply #177 on: November 26, 2019, 06:52:27 am »
Wat vir die seuns voel soos n ewigheid, kom ons n ruk later by ons bestemming en die bikes word afgelaai.

Hierdie laat terug dink my aan my kinder dae (eintlik nie so lank gelede nie) en ek verstaan helemal hoe die knape moet voel oppad na die bestemming. Ek het nie n motorfiets gehad nie, maar as daar see toe gery was, wat seker net n halfuur van die huis was, het jy al met jou handlyn in jou hand gesit sodra jy die see kon ruik. Dan as die deure oopgaan lyk dit soos daai toneel in daai ou Schuster movie waar die mense die taxi leegmaak na die slang uit die tas klim.

Goeie memories Kobus!

Ek wens soms ons het die gemak van ‘n selfoon kamera gehad toe ons jonk was.  Daar is soveel tye wat ‘n mens so vaagweg onthou waar ou kiekies baie sou help.  Ek kan nie eers onthou dat ons ‘n kamera besit het in my horskool dae nie.  Ek dink dit gaan great wees vir ons kinders om eendag op ons ouderdom te kan sit en na die ou fotos kyk.

Ons het ook so kameraloos grootgeword. Die punt is net om die nuwe fotos iewers to bewaar vir die nageslag.

Hoewel ek saamstem met die neem van foto's om goeie tye vas te vang, voel ek soms dat dit beter is om nie die lewe deur n kamera lens te aanskou nie en eerder net so veel as moontlik van die foto in te neem.
Born to be Mild