Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: Farmjam 2018 (New DS Class)  (Read 1303 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Online Serf

• Senior Member
  • Bike: KTM 990 Adventure
Re: Farmjam 2018 (New DS Class)
« Reply #20 on: June 03, 2018, 01:35:46 pm »
Ek gaan op n vliegtuig wees. My laaitie is dikbek omdat hy nie kan gaan nie. Geniet dit.

Sent from my SM-A510F using Tapatalk
Gelukkig was ek vroeer by die huis so ek en my seun het gery.

Hy was 4de in 2 smokers en ek 4de in seniors. Was n lekker baan en niks rerig tegnies vir die plastieks nie maar kan dink daar was paar tricky plekke vir DS bikes.

Wat 'n voorreg om saam jou seun dit te doen. Julle altwee sal dit onthou vir ewig. Geniet jou kinders so lank jy kan  :thumleft:
Jip, dis regtig n ongelooflike voorreg.

Net jammer hy is soveel vinniger as ek

Offline Minxy

Re: Farmjam 2018 (New DS Class)
« Reply #21 on: June 03, 2018, 07:03:18 pm »
Ek gaan op n vliegtuig wees. My laaitie is dikbek omdat hy nie kan gaan nie. Geniet dit.

Gelukkig was ek vroeer by die huis so ek en my seun het gery.

Hy was 4de in 2 smokers en ek 4de in seniors. Was n lekker baan en niks rerig tegnies vir die plastieks nie maar kan dink daar was paar tricky plekke vir DS bikes.

Wat 'n voorreg om saam jou seun dit te doen. Julle altwee sal dit onthou vir ewig. Geniet jou kinders so lank jy kan  :thumleft:

Wow, well done to your son Serf  :thumleft:

And SchalkL, come join us next time, you'll enjoy it big time :D
*              ★.`.★   "I'm in love with a strict machine"  ★.`.★               *
www.facebook.com/barbara.muszynski/ Hit follow!
Current: KTM 950SE, Husqvarna 701, KTM 500, Honda LS 125 Previous: Honda Africa Twin CRF 1000 DCT, KTM 950 SE, KTM 950 Adv, Aprilia 650 Pegaso Trail, BMW G450X, Husqvarna 350FE, KTM 690RFR
Ride Reports:
Xmas Xtreme - http://www.wilddog.za.net/forum/index.php?topic=233018.0 Hearts in the Desert -  http://www.wilddog.za.net/forum/index.php?topic=241236.0