Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: Why we (should) wear boots. WARNING VERY GRAPHIC!!!  (Read 5664 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline heinzz

Re: Why we (should) wear boots. WARNING VERY GRAPHIC!!!
« Reply #80 on: September 21, 2018, 09:46:07 am »
Sterkte. Dit is 'n kak een die. Ek is baie skuldig daaraan om sonder kit tery veral gou-gou shop toe.

The inherent risk is just not worth it. Physical and work wise.

Offline Kerritz

• KTSSSSK!
  • Grey hound
  • Bike: KTM 990 Adventure
  • What a SUPER-loss....DAMMIT man!
« Reply #81 on: September 21, 2018, 02:35:55 pm »
Darem al baie vordering gemaak. Sterkte Midget hopelik een van die dae is die net 'n distance memory.
Vorige skoeters: XT660E, TL1000R, 2006 R1200GSA, 2010 R1200GSA 30 Years Anniversary, CRF450R, CRF450X, DRZ400SM, 950 Adventure, 990 SuperDuke (ISM) 2012 R1200GS Triple Black, F800GS, Wolskoeter!

Kaapse Jelly Tot!

Offline weskus

• Race Dog
  • Bike: KTM 990 Adventure
  • Vrek gewerk!!
« Reply #82 on: September 21, 2018, 02:51:03 pm »
Fok Dwerg, jy moet kyk waar jy ry. Kyk hoe luk daai f@kken voet nou. Ek is maar 'n kleinserige etter, weet nie of ek dit goed sal vat nie so sal maar jou raad volg en ALTYD met boots ry..
Vorige scooters : Suzuki TS 185, Honda CD 200, Suzuki PE 250, Kawasaki Z650, Yamaha 495 IT, Kawasaki KLX 300, BMW F 650 GS Dakar, BMW F 800 GS, KDX200, KTM300, Suzuki GSXR1000, Honda CD200, KTM 1290 Superduke (stukkend geval) tans KTM 990 Adv - toer,  KTM 300 XCW- funrides,Honda Z50 Monkeybike(projek), Honda ST70 Dax, Honda CX500 Custom - bar toe..

Offline 2StrokeDan

• a Man of Character
  • Worshond
  • Bike: KTM 690 Adventure
  • Slim like Bill, straight like Steve
« Reply #83 on: September 21, 2018, 02:54:27 pm »

Did the necrosis make you feel bad /sick at any point?

Don’t know about @Dwerg , but it made the whole family sick to look at the pics....

Ek het gister, hier reg voor my rekenaar flou geword/uitgepass toe ek daai fotos sien - I kid you not!!! Ek sal maar nou versigtig wees om nie weer die tweede bladsy van die draad oop te maak nie...

Sterkte Dwerg, hoop jy herstel vinnig!

Het jy nie dalk die 2019 GSA thread oopgemaak nie?  Net so afgryslik. :eek7: :pot:

Offline Jehan

« Reply #84 on: September 21, 2018, 06:26:11 pm »

Did the necrosis make you feel bad /sick at any point?

Don’t know about @Dwerg , but it made the whole family sick to look at the pics....

Ek het gister, hier reg voor my rekenaar flou geword/uitgepass toe ek daai fotos sien - I kid you not!!! Ek sal maar nou versigtig wees om nie weer die tweede bladsy van die draad oop te maak nie...

Sterkte Dwerg, hoop jy herstel vinnig!

Het jy nie dalk die 2019 GSA thread oopgemaak nie?  Net so afgryslik. :eek7: :pot:

:spitcoffee::imaposer: :imaposer: :imaposer: :imaposer:
If you want a real dog, get a Neapolitan Mastiff

Offline silvrav

« Reply #85 on: September 21, 2018, 06:31:10 pm »
yoh!  :o get well soon dwerg!

Offline Kobus Myburgh

• Grey hound
  • Bike: Honda CRF-1000L Africa Twin
« Reply #86 on: September 21, 2018, 08:27:34 pm »
Ai Dwerg, hierdie is bad man.  Jy ry Kaokoland plat en kom niks oor nie en nou dit.  Ek gaan net môre vir my neef die thread wys.  Hy is tog te lief om sonder boots te ry.

Sterkte met die herstel.  Neem maar die positiewe ook daar uit:  Jy hoef nie weer daai lelike skoentjies te dra nie.  :biggrin:
"If you have men who will only come if they know there is a good road, I don't want them.  I want men who will come if there is no road at all."

-David Livingstone-

Offline Bundu

• Grey hound
  • Bike: KTM 1290 Super Adventure
« Reply #87 on: September 21, 2018, 09:02:36 pm »
similar also happened to me in 2003 on a 650 dakar - plakkies, kortbroek en T-shirt - net gou iets gaan optel

right foot was quite badly injured after a down on diesel - also got infected, but I was not in hospital - I have never had anything that painful...... and I don't even take an injection at the dentist - seriously

Since, I dress a bit more appropriately, even for the shortest of rides

heal well Boet!

Offline Bundu

• Grey hound
  • Bike: KTM 1290 Super Adventure
« Reply #88 on: September 21, 2018, 09:40:54 pm »
just as an aside, I tried many expensive prescription medications.... and in the end, this stuff worked wonders - the 3cm hole I had in my foot (and knee) shrunk visibly every day BC56 - amazing stuff! at least for me

Offline Gee S

« Reply #89 on: September 21, 2018, 10:41:07 pm »
Hel Dwerg, dit lyk rof en vrek seer. Ek hoop jy herstel vinnig en volkome.
All that wander are not lost

Offline Oshkosh

« Reply #90 on: September 22, 2018, 01:58:44 pm »
Heal quick Boet!   :thumleft: :thumleft:
2017 R1200RS SPORT F#ck Me what an Animal!
2010 R1200GS ADV "The Comfy Chair with GRUNT"(SOLD)
2012 R1200RT "The Wife's Little Tourer"

Offline Herklaas

• Race Dog
  • Bike: Triumph (all models)
  • Do it, you only live twice.
« Reply #91 on: September 22, 2018, 04:11:28 pm »
 :sip: Joh, maar die poot lyk darem heelwat beter, daai donker gedeelte in die middel lyk soos dooie bloed, is dit normaal ? sal seker met die tyd geabsorbeer word soos 'n bloed blaas.
30 kpu is vinnig en veroorsaak 'n groot inpak teen 'n stilstaande voorwerp veral as die fiets se gewig wat die voet  teen die paal vasstoot in ag geneem word.
Sterkte met die herstel.
Yamaha 50, Yamaha 400, 2 x Yamaha DR 350 LC, Honda CBX 550 F2, Honda TransAlp 650, Triumph Tiger 800 Xc,
Now 2015 Triumph Tiger 800 Xcx.and.. my favorite... 1996 Yamaha Tenere 660 5 valve single.And, the latest 1989 Yamaha Super Tenere 750.

Offline Jaakmh

• Race Dog
  • Bike: Honda XRV 750 Africa Twin
« Reply #92 on: September 22, 2018, 10:27:59 pm »
Bliksem!!! Hoe ver was jy van die huis af? Alle sterkte! Hoop die beterskap is spoedig.

En dan kry n mens mense wat nie boots wil aantrek nie “ want dit druk my voete”.
Ek gaan jou fotos nou aanstuur!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Offline husky

• Race Dog
  • Bike: KTM 640 Adventure
« Reply #93 on: September 23, 2018, 11:00:44 am »
Thanks for the warning Dwerg; just yesterday I was tempted to miss ATGATT and nip out on the bike; no more.

Heal quick and whole to ride again.

Offline Fuzzy Muzzy

• Merchandisers
  • Grey hound
  • *
  • Bike: Honda TransAlp XL700V
« Reply #94 on: September 25, 2018, 10:40:14 am »
Thank you for this post.. I took pics and sent it to my son who I have endless shit with for not wearing his boots

It takes posts like this to remind us not to take shortcuts when it comes to gear selection, sometimes I need a reminder as well.

Heal up soon..  :sip:
Africa trip, Namibia, Botswana, Zambia, Malawi, Tanzania & Moz rr http://www.wilddog.za.net/forum/index.php?topic=61231.0

Offline Dwerg

« Reply #95 on: September 25, 2018, 11:21:18 am »
:sip: Joh, maar die poot lyk darem heelwat beter, daai donker gedeelte in die middel lyk soos dooie bloed, is dit normaal ? sal seker met die tyd geabsorbeer word soos 'n bloed blaas.

Nee glad nie normaal nie  :lol8:

Die donker gedeeltes is nekrose so MAW weefsel wat dood gegaan het AGV die trauma/impak/bloed tekort. Dit is waarvoor ek 2 keer per week vir wond behandeling gaan. Al daai gedeeltes word stadig maar seker verwyder deur dit met middels te behandel en deur fisies uit te sny. Dan word dit weer rooi soos ander dele en dan maak dit nuwe weefsel en vel soos in die pink dele. As daai swart dele dieper in die voet in gegaan het is waar amputasie in die prentjie in sou kom.
« Last Edit: September 25, 2018, 11:23:05 am by Dwerg »
Previous: KTM 690R, 790ADV, 640ADV, 950ADV, 250XCW BMW F650GS Single, F650GS Twin, F800GS, G450X, R50/2 Honda CRF450X, CRF230 x 2, VFR400 NC30, Z50 Mini Trail Yamaha BWS100 x 2, LB80 Chappy

Offline 0012

• Double-oh-Tkwarf
  • Race Dog
  • Bike: Suzuki DR650
  • Race the rain. Ride the wind. Chase the sunset.
« Reply #96 on: September 25, 2018, 11:42:02 am »
bollocks.

Baie rof.....

Dankie vir die waarskuwing, ek ry 80% van die tyd sonder boots, nie nou meer nie pappie!

Sterkte met die herstel
->    TransAlp 650 - sold
:(    Yamaha XT1200Z - written off - R.I.P.

Offline Fransw

« Reply #97 on: September 25, 2018, 12:28:27 pm »

Die donker gedeeltes is nekrose so MAW weefsel wat dood gegaan het AGV die trauma/impak/bloed tekort. Dit is waarvoor ek 2 keer per week vir wond behandeling gaan. Al daai gedeeltes word stadig maar seker verwyder deur dit met middels te behandel en deur fisies uit te sny. Dan word dit weer rooi soos ander dele en dan maak dit nuwe weefsel en vel soos in die pink dele. As daai swart dele dieper in die voet in gegaan het is waar amputasie in die prentjie in sou kom.

Dwerg, kry vir jou n bioniese voet! O0 :headbang:

Een vir elke geleentheid!..

Offline RobC

• Stoepkakkertjie
  • Bachelor Dog
  • Bike: Kawasaki KLR 650
  • Bloemfontein
« Reply #98 on: September 25, 2018, 12:28:51 pm »
Dink amper elke dag aan jou Dwerg... mag jy spoedig herstel. Daai behandeling vir nekrose is nie lekker nie...  :'(

The following users thanked this post: Dwerg

Offline Master Beerkie

• Pack Dog
  • **
  • Bike: KTM 950 Adventure
  • Master Beerkie
« Reply #99 on: September 25, 2018, 02:35:27 pm »

Kan ek 'n sessie bywoon ? S'blief   :peepwall:
Word gou gesond - die sondag diens mis jou  :thumleft:

A little nonsense now and then, is cherished by the wisest men.

Presently: KH250, GT550, KLE500, 620 Duke, 950 Adv
Previously: TS185 (plaasbike), PE250, 420KDX, 450KDX, 600 Pantah, 1000 Jota (180°), XRV 750