Welcome, Guest. Please Login or Register

Author Topic: Quad fiets vir boerdery  (Read 5568 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Online Bie

• Local Mods
  • Senior Member
  • Bike: NER-A-CAR
  • Winners never quit, Quitters never win.
Re: Quad fiets vir boerdery
« Reply #80 on: October 06, 2018, 07:22:48 am »
Onthou, n man kan n seun se werk ook doen, maar n seun kan nie n man se werk doen nie. Nou, voor jy koop kan jy opgradeer na die 700 vir R18 000, maar as jy klaar gekoop het gaan dit jou baie meer kos om op te gradeer. Ek gebruik myne baie min op die oomblik. Kom haal hom vir 6 maande of tot jy gemaklik is met die hor prys. Dit is nou te s as jou behoefte die groter een regverdig.
« Last Edit: October 06, 2018, 07:24:06 am by Bie »
Kom ons maak 'n stoffie.

The following users thanked this post: Dorsland, Oubones

Online Oubones

• Senior Member
  • Bike: BMW F650GS / Dakar
« Reply #81 on: October 06, 2018, 07:27:06 am »
Onthou, n man kan n seun se werk ook doen, maar n seun kan nie n man se werk doen nie. Nou, voor jy koop kan jy opgradeer na die 700 vir R18 000, maar as jy klaar gekoop het gaan dit jou baie meer kos om op te gradeer. Ek gebruik myne baie min op die oomblik. Kom haal hom vir 6 maande of tot jy gemaklik is met die hor prys. Dit is nou te s as jou behoefte die groter een regverdig.
Gee daai man ' n Bell's! :thumleft:
Beste manier om die regte besluit te neem.
Dakar 650
KLR650

Online immigrant

« Reply #82 on: October 06, 2018, 07:37:47 am »
Ek is 6 voet, 100kg. Ek het maklik op die kodiak gesit. En dan nog n oorgewig amerikaanse jagter agter my gesit, en n trailer met 3 bale lusern getrek, in -10C in die sneeu. Ek het my destydse baas gevra hoekom die kodiak en nie grizzly nie, toe se hy what for?

Soos Bie se, die ekstra krag van die 700 is lekker, maar is dit vir jou die geld werd? En die 700 waarna jy kyk het al 9000km op. Dis al n hele paar kilos op n quad. Daai plastiek op die 700 lyk te nuut vir 9000km.....en die engine cover het geen skaafmerke op nie. Dit lyk of hy dit onlangs vervang het.....hoekom....?
« Last Edit: October 06, 2018, 07:56:17 am by immigrant »
Yamaha Super Tenere, Yamaha FZ8, Yamaha Grizzly, Yamaha Viking, Honda CRF250L

Online immigrant

« Reply #83 on: October 06, 2018, 07:47:00 am »
As ek by die huis kom more sal ek fotos post van my op die kodiak. Ek dink ons is dieselfde size.

Offline Dorsland

• Forum Whore
  • Bike: Yamaha XT 660 Z
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #84 on: October 06, 2018, 10:37:17 am »

Baie waar wat jy s Bie maar ek weet groter is nie altyd beter nie.  Kyk, daai Grizzly is bitter mooi en enige ou sal sy oogtande gee vir so 'n fiets. Maar jy weet beter as ek dat mens veral in die landbou jou kapitaal moet bewaar.  Ek probeer di hele saak nie te veel te oordink en analiseer nie maar ek wil nie daai fout maak wat jy so duidelik uitstippel nie: ry 860km en koop nou die verkeerde een en wees later spyt daaroor (t groot f t klein).

Baie dankie vir jou aanbod, jy is 'n yster.  Ek wil nie graag daai verantwoordelikheid op my skouers neem nie maar ek sal baie graag dalk di week wat kom (as dit jou sal pas) 'n draai daar wil kom maak en net so 'n ent met hom gaan ry.  Dat ek net 'n gevoelte vir die masjien kry.

En dankie weer vir jou aanbod  :thumleft:
Geleerdheid in die kop van 'n dwaas is soos 'n lemmetjie in die hand van 'n aap.

CJ Langenhoven

Online Bie

• Local Mods
  • Senior Member
« Reply #85 on: October 06, 2018, 10:38:55 am »
Doodreg, s maar wanneer jou gaan pas
Kom ons maak 'n stoffie.

Offline Dorsland

• Forum Whore
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #86 on: October 06, 2018, 10:41:34 am »
Baie dankie, ek bel jou Maandag dan rel ons.
Geleerdheid in die kop van 'n dwaas is soos 'n lemmetjie in die hand van 'n aap.

CJ Langenhoven

Offline Dorsland

• Forum Whore
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #87 on: October 06, 2018, 10:45:54 am »
Ek is 6 voet, 100kg. Ek het maklik op die kodiak gesit. En dan nog n oorgewig amerikaanse jagter agter my gesit, en n trailer met 3 bale lusern getrek, in -10C in die sneeu. Ek het my destydse baas gevra hoekom die kodiak en nie grizzly nie, toe se hy what for?

Soos Bie se, die ekstra krag van die 700 is lekker, maar is dit vir jou die geld werd? En die 700 waarna jy kyk het al 9000km op. Dis al n hele paar kilos op n quad. Daai plastiek op die 700 lyk te nuut vir 9000km.....en die engine cover het geen skaafmerke op nie. Dit lyk of hy dit onlangs vervang het.....hoekom....?

Ek is bly jy sien dit raak want ek het die verkoper gevra hoekom is die belt, CVs en boots vervang as hy net 9000km op het. Ek sal graag 'n foto sien as jy het Immigrant.  Ek verstaan dat meer krag lekker is maar is dit nodig om die werk wat ek met hom wil doen.  Dis die een vraag wat ek het en die ander - seker meer belangrik - is gaan ek gemaklik op die Kodiak sit sonder om soos 'n meerkat op 'n miershoop te voel met my knie hier vlak onder my oorllle.  Die feit dat ek en jy feitlik presies dieselfde grote is en dat jy gemaklik op hom gepas het, s baie.

Ek kyk uit vir 'n kiekie of twee as jy het. 

CJ Langenhoven

Offline Andre E

• Senior Member
  • Bike: BMW R1200GS
  • McDonalds Accommodation, Queenstown
« Reply #88 on: October 06, 2018, 10:51:59 am »
Die kodiak is nie werklik veel kleiner as die Grizzly en ek twyfel sterk of jy beknop sal wees.

Die doodeerlike antwoord is dat hy alles op jou plaas kan doen wat die Grizzly kan, en vir daai 1 persent het jy nog steeds jou bakkie en trekker.

Kodiak = Besigheids besluit.
Grizzly= Windgat hartsbesluit.

Praat uit ondervinding.

Sent from my SM-G570F using Tapatalk

Don't be kak, be lekker.
What is this life, if full of care,
we have no time to stand and stare.

Online Bie

• Local Mods
  • Senior Member
« Reply #89 on: October 06, 2018, 11:01:25 am »
Daar het baie kleiner modelle oor die jare bygekom en dit sal nie sonder rede wees nie. Destyds toe ek gekoop het was daar die Bruin en Grizzly waaruit ek moes kies. Nou is daar n baie groter verskeidenheid. Daar was selfs n 550 of daar rons Grizzly wat Yamaha ook uitgebring het en dit dui waarskynlik op 'n vraag na kleiner masjiene. Ek stem saam, die kleiner kwats gaan alles doen wat die groteres doen, net as jy wil sleep gaan die groter een hulle klop.
Kom ons maak 'n stoffie.

Offline Dorsland

• Forum Whore
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #90 on: October 06, 2018, 11:08:05 am »
Andre, jou stelling is interessant omdat 'n mens se neiging is mos meestal na die groter modelle, meer krag, vinniger, hor ens ens.  @Bie ek s glad nie dis die geval met jou 660 nie. Toe ek my eerste Bushlander koop was dit nie hoe lank nie toe ruil ek hom in op 'n XL650L.  Laasgenoemde was glad nie gepas vir my behoeftes nie.  Toe koop en 'n 2de Bushlander en hou die 650. 

Dis vir my baie geld en ek wil nie 'n fout maak nie. Ja, die verskil in prys is nie baie nie maar R55000 is reeds meer as my (onkundige) aanvanklike begroting.  Nou rek hy al na R73000.  Dis moer baie geld vir 'n quad. As ek my 6610 en die MF verkoop en sit daai R73000 by dan koop ek 'n blerrie spoggerige trekker met 'n laaigraaf.  Ja dis nou weer 'n ander toepassing maar ek dit noem dit as voorbeeld.

Ek begin al uit di gesprek uit 'n duideliker prentjie begin vorm.
« Last Edit: October 06, 2018, 11:08:34 am by Dorsland »

CJ Langenhoven

Offline Andre E

• Senior Member
  • McDonalds Accommodation, Queenstown
« Reply #91 on: October 06, 2018, 11:30:33 am »
Jy sal vind dat die Bushlander baie gaan staan na die aankoop van 'n kwad, ek sou hom smous en die rande in die kwad se begroting inwerk.
Andre, jou stelling is interessant omdat 'n mens se neiging is mos meestal na die groter modelle, meer krag, vinniger, hor ens ens.  @Bie ek s glad nie dis die geval met jou 660 nie. Toe ek my eerste Bushlander koop was dit nie hoe lank nie toe ruil ek hom in op 'n XL650L.  Laasgenoemde was glad nie gepas vir my behoeftes nie.  Toe koop en 'n 2de Bushlander en hou die 650. 

Dis vir my baie geld en ek wil nie 'n fout maak nie. Ja, die verskil in prys is nie baie nie maar R55000 is reeds meer as my (onkundige) aanvanklike begroting.  Nou rek hy al na R73000.  Dis moer baie geld vir 'n quad. As ek my 6610 en die MF verkoop en sit daai R73000 by dan koop ek 'n blerrie spoggerige trekker met 'n laaigraaf.  Ja dis nou weer 'n ander toepassing maar ek dit noem dit as voorbeeld.

Ek begin al uit di gesprek uit 'n duideliker prentjie begin vorm.

Sent from my SM-G570F using Tapatalk

Don't be kak, be lekker.
What is this life, if full of care,
we have no time to stand and stare.

Offline Dorsland

• Forum Whore
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #92 on: October 06, 2018, 12:01:40 pm »
Ja, ek kan nie soveel voertuie hier h nie Andre.  Wil net eers die Bushlander hou dat ek seker is van my besluit. Jy het my goeie raad hier al gegee, baie om oor te dink.  Ek het nou 'n klompie YouTube videos gekyk, smaak my die Kodiak mag maar.  Hy kry ook op verskeie plekke op die 'net baie goeie resensies.

In die video hieronder s die ou hy was Nr 3 uit 100 en iets ander quads wat geresensier is.  En sy verkope in die VSA is/was puik.

« Last Edit: October 06, 2018, 12:02:08 pm by Dorsland »

CJ Langenhoven

Offline ChrisL - DUSTRIDERS

• Forum Vendor
  • Castrated Dog
    • dustriders.co.za
« Reply #93 on: October 06, 2018, 01:22:48 pm »
 met n R9000 se diens sopas agter die rug.

Daai diens se koste pla my. Of die klient is gerook met die koste OF daar was baie fout. Geen manier n normale diens kan R9000 kos op n kwad. :deal:
MOTORCYCLE ACCESSORIES RETAILER
info@dustriders.co.za
ENDURISTAN SOFTLUGGAGE IMPORTER
www.dustriders.co.za

Online Bie

• Local Mods
  • Senior Member
« Reply #94 on: October 06, 2018, 01:42:33 pm »
Myne loop al baie jare en hy word baie kere misbruik. Hy't nog nooit n diens by die agente gehad nie. Ek tap self die olie en het al remblokkies vervang, dis al. Moenie dat dienste jou afskrik nie.
Kom ons maak 'n stoffie.

Offline ChrisL - DUSTRIDERS

• Forum Vendor
  • Castrated Dog
    • dustriders.co.za
« Reply #95 on: October 06, 2018, 01:45:06 pm »
Myne loop al baie jare en hy word baie kere misbruik. Hy't nog nooit n diens by die agente gehad nie. Ek tap self die olie en het al remblokkies vervang, dis al. Moenie dat dienste jou afskrik nie.
Myne se olie tap ek twee keer n jaar af omdat dit air cooled is en hy raak maar warm as ek gif spuit met my rugsakspuit.
MOTORCYCLE ACCESSORIES RETAILER
info@dustriders.co.za
ENDURISTAN SOFTLUGGAGE IMPORTER
www.dustriders.co.za

Online 2StrokeDan

• Castrated Dog
  • Bike: KTM 690 Adventure
« Reply #96 on: October 06, 2018, 09:37:03 pm »

Absoluut waar.

Online immigrant

Quad fiets vir boerdery
« Reply #97 on: October 07, 2018, 06:32:21 am »
Dis my gevoel ook OB, dis eintlik net sy mates wat my pla. Ek hoop @Immigrant of iemand wat al so een gehad het pos hier, dalk met n foto waar hy op die ding sit.

Sorry Dorsland. Ek kan net die foto kry van my Kodiak. Ek sal more by n pel van my gaan draai. As ek reg onthou het hy 2 kodiaks. Dan sal ek vir jou pose. Maar jy bekommer verniet oor sy size...

« Last Edit: October 07, 2018, 06:34:40 am by immigrant »

Offline Dorsland

• Forum Whore
  • Opsaal kerels!
    • Patriot Boerbokstoet
« Reply #98 on: October 07, 2018, 02:38:47 pm »
Dankie vir al die raad en inligting tot dusver krels. Ek dink as @Serf vir my goedgunstelik n oog oor daai 450 Kodiak kan gaan gooi en als lyk OK, sal ek hom vat.

Orals waar ek lees en kyk is die manne vol lof vir die 450.

@Immigrant, ek sal graag daai pose fotos wil sien as jy kans het. Baie dankie.

CJ Langenhoven

Offline Weedkiller - Adie

« Reply #99 on: October 07, 2018, 04:22:42 pm »
@Dorsland

Dit is so effe 'off topic' maar ons (Rockfox) is in die proses om 'n plaas werktuig soos min of meer soos die John Deere te ontwerp.  Die idee is om alle onderdele koste effektief van die rak af te kry (sommer Midas) as iets breek. (Vering ens Citi Golf, aandrywing standaard hidrolies pamp en motors.  Dit sal vir eers net tweewiel aandrywing wees (hidroliese 'diff' wat gelock kan word)  Die idee is om die spoed te beperk ter wille van veiligheid en krag.  Verskillende weergawes sal beskikbaar wees. Petrol of Diesel ens.

Ons was genader deur druiweboere wat iets beter as 'n twat nodig het en ook moontlik die klein spuit kar kan sleep.  Die stuurwiel is in die middel sodat dit in die wingerde met daai 'canopies' kan beweeg.

Die basiese ontwerp is klaar. Ons sal seker Desember die prototipe begin bou, die potensiele klient wag al.  Ek moet nou net die CNC Plasma tafel klaarmaak.

Pic 1. John Deere

Adie
Laat ons Stof maak.